Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 3 z 83    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 83  Další
Autor Zpráva
Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Kam pojede, když ne do Sokolnic?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
3218 odstavena a prodána, v Komíně čeká na termín pro trajler.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

1868
05 lis 2005 19:50
3504 před malou chvílí odtažena.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Stále tam stojí.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Ano, má dojeté kilometry.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Online
7090
27 úno 2010 07:40
A 04 to tedy má za sebou?


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
3505 tu s námi bude ještě asi 30.000 km. Je třeba amortizovat její poslední opravu SO vč. celolaku.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
173
21 kvě 2017 18:40
Jednu další malou jízlivou poznámku prosím tolerujte.
Jestli teď chápu správně, tak zprovoznění, resp. výměna dílů, mezi dvěma vraky trvala dva týdny. Zprovoznění relativně perspektivních 31Tr po závadách však trvá v průměru půl roku. sarcastic

Teď jsem se ztratil v tom, co je vlastně náš cíl. Jestli plnit si svoje nebeské šotosny nebo snaha přednostně nabídnout zákazníkovi službu odpovídající kvality vzhledem k době. Pokud to první, tak prosím zakázku na přesné kopie poslední várky B961, a to v počtu minimálně 20ks. A hned poběžím na patřičná místa s prosíkem, zda bych mohl naskočit na jejich turnus a jezdit s jedním z nich až do důchodu :dancing: :dancing:


Naposledy upravil 2389 dne 11 bře 2022 11:57, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
3505 dostala hnací nápravu z 3504 a měla by ještě nějakou dobu jezdit.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Online
7090
27 úno 2010 07:40
3505 byl včera po delším odstavení na nějaké zkušebce, takže šance ještě zřejmě bude.


Offline
Uživatelský avatar

33
06 čer 2006 17:34
Vratimov
Zdravím,
Mam dotaz ohledně vozů 15Tr a jejich zarazeni do provozu. Lze ho v nejblizsi dobe ocekavat? Dnes jsem se dival, ze v tabulce vypravenosti uz trolejbusy 15Tr vubec nejsou. Znamena to, ze se s jejich vyuzitim v beznem provozu uz nepocita nebo po skonceni prazdnin ta moznost jeste bude?
Bydlim u Ostravy a rad bych se prijel jeste svezt v beznem provozu, nez jim definitivne odzvoni. Pokud uz se tak nestalo.


Offline
25
24 pro 2021 09:18
Díky za info. Takže z toho dedukuji, že poslednímu mohykánovi 3504 asi zbývají poslední týdny provozu...


Offline
Uživatelský avatar

373
29 led 2015 21:34
Brno - Žebětín
To byla fotojízda s vozy 3504, 3608 a 3613.

_________________________________
http://seznam-autobusu.cz/uzivatel/odd


Offline
25
24 pro 2021 09:18
V sobotu 5. 2. 2022 po 13. hodině jsem letmo zahlédl na ul. Řípské vůz 15Tr jedoucí směr Šlapanice. Zdá se mi, že měl ev. číslo 3504 a nápis "Zvláštní jízda". Neví o tom někdo více?


Offline
Uživatelský avatar

281
18 kvě 2009 18:38
Pardubice
Děkuji za odpověď, s tím vozem 3260 či jeho podtypovým soukmenovcem je to zajímavé překvapení...

_________________________________
14Tr a 15Tr


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak super, jestli zůstane 3260 aspoň ve stavu po dojetí.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
sominus píše:
Takže bylo rozhodnuto. Podle jakých parametrů byl tedy zvolen 3283? Pouze podle stavu kastle, či dalších faktorů - původní interiér, stav nápravy?

A podle jakých parametrů zrovna konkrétně 3283? Vhodně dojíždí kilometry...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Primárně nižší náklady při opravě, tedy alespoň předpoklad nižších nákladů. To je ten "oficiální" důvod.

Svůj názor na tuto problematiku jsem popsal níže. V poslední době před finálním rozhodnutím jsem však bojoval úplně sám. Útěchou může být to, že se 3260 nebo jiný vůz stejného podtypu po dojetí km nebude prodávat/vyřazovat a zůstane "pro strýčka příhodu".


Offline
Uživatelský avatar

281
18 kvě 2009 18:38
Pardubice
Takže bylo rozhodnuto. Podle jakých parametrů byl tedy zvolen 3283? Pouze podle stavu kastle, či dalších faktorů - původní interiér, stav nápravy?

_________________________________
14Tr a 15Tr


Offline
31
03 úno 2017 07:44
14 Tr/M vs. 14Tr/14

Když se na to podíváme z hlediska běžného českého strejdy, který vezme děcka na nostalgickou akci, tak jednoznačně vítězí Emko, protože je barevně jiný, protože ho strejc vídal ve velkém množství a vůbec...

Přesto bych byl odvážný a šel do 14Tr/14. A to z toho důvodu, že tohle jinde nejezdilo a mnozí už zapomněli, že to vůbec jezdilo. Takže tomu udělat i reklamu. Ta Emka se určitě zachovají z jiných provozů, ale 14Tr/14 pohřbíme nebo oživíme jen my v Brně. A navíc 14Tr/14 bude vypadat hned po vyjetí jako retro
Emko se stane retrem mnohem později.


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
3505 má rozsypaný diferenciál a po úvaze se již nebude spravovat.

Tzn?: Zbývá poslední stroj.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Alanis píše:
Tak nabízí se ještě možnost, že zachováme tedy 3 vozy 14Tr, kde je problém? biggrin

To by bylo samozřejmě hezké, ale ekonomicky neúnosné. :-)


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, emkových historických kusů bude víc, takže hlasuju spíš pro tu verzi 14Tr/14.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Tak nabízí se ještě možnost, že zachováme tedy 3 vozy 14Tr, kde je problém? biggrin

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Přijde mi, že když má muzeum 3501, která vypadá téměř úplně "emkovsky", by byla škoda dělat "další eMko".

Zatímco renovací 14Tr14 bychom získali něco opravdu unikátního a pro Brno typického.

Nicméně osobně jsem především rád, že se vůbec v programu retrovozidel pokračuje.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2057 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 83  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 21:03
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]