Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 1 z 106    Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 106  Další
Autor Zpráva
Offline
18
23 črc 2016 18:21
Zdeněk píše:
Věděl by někdo, jestli se nějak dají z těch "otevřených dat" jak Eda propagoval dostat oběhy? Sháním kurz 40604, 42102, 43101 a kurz co jede obrat 5.00 / 5.15 na lince 431. Sháním do svého archivu linky 431, co mi jezdí domů



Pokud potřebuješ něco vědět napiš mi mail nebo sz


Offline
Uživatelský avatar

407
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Pokud vím, tak v GTFS datech nejsou přímo informace o čísle kurzu, tam je to rozdělené jenom na linky a jednotlivé spoje v rámci linky.

Ale dalo by se to nějak zrekonstruovat z aktuálních poloh - dají se stáhnout data, která se dají vyfiltrovat pro daný kurz za posledních 48 hodin, např. pro 40604. Tam se dá najít, které route_id se vyskytují pro daný kurz (předpokládám, že by mělo odpovídat číslu spoje v jízdním řádu, aspoň u regionálek). Taky to by se už dalo dohledat v GTFS, ale je to tam trochu nepřehledné - asi by se to nějak dalo přiřadit přes soubory api.txt a trips.txt, to už by se hodil nějaký skriptík.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

1523
10 čer 2006 20:45
Brno
Věděl by někdo, jestli se nějak dají z těch "otevřených dat" jak Eda propagoval dostat oběhy? Sháním kurz 40604, 42102, 43101 a kurz co jede obrat 5.00 / 5.15 na lince 431. Sháním do svého archivu linky 431, co mi jezdí domů

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
2409
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
K Poseidonu se tam vyjadřuje dost arogantně, ostatně jako jeho podřízení. Dost pičujou, když jim říkám, že by měli ctít uživatelské prvky a přístupnost pro zrakově postižené. Na Iphone je Poseidon naprosto nepoužitelný s odečítačem.
Všeobecně tam některé důležité věci celkem okecává takovým tím úřednickým ptydepe. Jakože jednotky Regiopanter jsou ČD a že teda netuší, co s nima, že bude posílení S4 a přitom zrušení 405/406, věřím, že určitě násilné nahnání lidí do vlaku, i když nepůjde posílit skrz současný stav Heršpic a trasy na Hlavní nádraží.
Zastáveckou větev Ids celkem znám.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
6466
27 úno 2010 07:40
V posledním dílu podcastů na webu zdopravy.cz odpovídal na otázky ředitel společnosti Kordis JMK Jiří Horský. Je to bohužel jen formou podcastu, ale myslím, že to za tu hodinu času stojí.
https://zdopravy.cz/podcast-ruseni-loka ... ky-121749/


Offline
Uživatelský avatar

1523
10 čer 2006 20:45
Brno
Díky

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
6466
27 úno 2010 07:40
Ze 406 se tam přejíždí jen na spoje 153-156.


Offline
Uživatelský avatar

1523
10 čer 2006 20:45
Brno
Přátelé, dotaz. Z jrbrno se dají pěkně vyčíst oběhy regionálek, sháním linku 431 - která tam již není. Jsou tam přejezdy z linky 406 a kurz 43101, věděl b někdo odjezdy těch přejezdových 406 na lince 431?

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
6466
27 úno 2010 07:40
To je podle mě historická záležitost spojená s postupnými změnami oběhů.. Dopravci obvykle nechtějí zavedené pořádky měnit, i když teď s elektronickými kurzovkami je už situace o něco jednodušší. Takové 61001, 61102 a 61103 toho na své kmenové lince taky moc neodjedou. A jsou kurzy, co na své lince nejedou za celý den vůbec nic (např. 10809).


Offline
Uživatelský avatar

3544
08 čer 2005 23:12
Děkuju.

Jiný dotaz: už léta mi vrtá hlavou, proč je kurz 40401 veden jako 404 a ne jako 510, například 51006, když prakticky všechny spoje linky 404 jedou dále jako 510 a téměř všechny spoje 510 do Radostic pokračují jako 404 (situace v pracovní dny)


Offline
6466
27 úno 2010 07:40
https://seznam-autobusu.cz/vuz/104925


Offline
Uživatelský avatar

3544
08 čer 2005 23:12
Neměl by někdo fotku střechy crosswaye LE v nátěru JmK? Stačí v dokumentační kvalitě. Potřebuju jen vědět, jestli je střecha bílá nebo "růžová"


Offline
4
28 úno 2022 12:56
Zdarec, nedá se sehnat oběhy kurzů linky 107? Dík za odpověď


Offline
Uživatelský avatar

1467
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Smrtelně vážně. Zkus se s tím svézt na Břeclav ráno, kdy ještě R13 nejezdí a pochopíš.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
6466
27 úno 2010 07:40
Motorák na S51 nestačí? To myslíš vážně?


Offline
Uživatelský avatar

1467
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Ten návrh jsem sem už dal a stojím si za ním. Tudíž, opakovat se nebudu.
Pokud jde o Židlochovice, tak jak už napsal Mexa, tam je především potřeba zredukovat 505 na hodinový interval s trvalým ukončením v Rajhradě. K tomu také konečně ukončit 521 v Židlochovicích. Na místní obsluhu Hrušovan a zastávky Židlochovice škola bohatě stačí 154.
A ještě poznámka, na S51 ten motorák nebude dlouho. Počítá se na ni totiž s dvouvozovou Moraviou, která bude, stejně jako ten motorák dnes, oběhově provázána se spoji Hodonín - Brno na S9. A díky bohu za to, protože ten motorák tam už kapacitně nestačí.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
R13 v hodině bez zastavení Brno - Břeclav a dále do Olomouce je v plánu až při plném provozu VRT, kdy má být doplněna krajskými spěšňáky se zastávkami jak jsem psal. Tohle by šlo teoreticky zavést už teď, ale musí to někdo (kraj) zaplatit...
Osobně jsou mi Hustopeče celkem ukradené, ale z hlediska daných možností je v nich ukončení pomalé vrstvy celkem rozumný krok. Ono se to možná nezdá, ale pro kraj může být klidně současné linkové vedení levnější, než při minulém vedení Os vlaků do Břeclavi (dražší elektrické osobáky jezdí kratší část - z Šakvic do Hustopečí, než kdyby jezdily do Břeclavi, kam jezdí jen levnější motor).
Zastavení R13 v Rakvicích nemusí mít nutně vliv na cestovní dobu, viz současný Sp 833. Že by jedna zastávka navíc bez vlivu na JD zabila spojení do Hodonína, mi přijde jako demagogie. Ale chápu, že tam je osobní zájem a tak se vymýšlejí různé argumenty, proč to nejde. Nicméně rád si přečtu konkrétní reálný návrh, jak to vyřešit lépe.


Offline
2409
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, nemyslím si, že by Židlochovice měly nějkou extra výhodu proti třeba Hodonínu. Jo, Peno a jestli ty chybí extra rychlá vrstva z Hodonína, tak můžeš jet s přestupem expresama, z Ho do Bv a pak Jančurákem třeba od Vídně na Brno, však v něm taky platí Ids jízdenka (R50).

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
6466
27 úno 2010 07:40
Trať do Hustopeč platila tehdejší SŽDC, pokud vím, ne kraj.

A jak by sis představoval to osekání autobusů kolem Židlochovic?


Offline
Uživatelský avatar

1467
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
To je právě to. Kdyby se nevymýšlely kraviny s vlaky do Hustopečí a zároveň se rozumně osekaly autobusy okolo Židlochovic (což se dodnes nestalo), a zrušil provoz na zbytečné lokálce z Šakvic do Hustopečí, místo, aby se do ní zbytečně a nesmyslně investovalo a k tomu se udělaly nějaké další drobné optimalizace ve zbytku kraje (třeba 109 si o optimalizaci říká už dlouho, současný stav této linky je dlouhodobě neudržitelný), tak by se to ufinancovalo. Ale tady se holt upřednostnila megalomanie pro pár set lidí denně, která je pro kraj ekonomickou sebevraždou.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
6466
27 úno 2010 07:40
A platit bys to chtěl z čeho? Rychlíky, spěšňáky a osobáky na jedné trati. A nejlépe doplněné autobusy z Hustopeč.


Offline
Uživatelský avatar

1467
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Právě další zastávky na R13 jsou to, co mě, jako Hodoňákovi na tomto konceptu hlavně vadí. R13 by naopak ideálně neměla mezi Brnem a Břeclaví zastavovat nikde. A takový plán MD kdysi mělo, R13 jako rychlou vrstvu (oproti současnosti placenou jen MD) pro spojení Břeclavi, Hodonína, Starého Města a Otrokovic s Brnem (a pochopitelně, z druhé strany i Přerovem a Olomoucí) s hodinovým intervalem ve špičce a dvouhodinovým mimo špičku (ale všechny vlaky v celé trase až z Olomouce, na rozdíl od současnosti), doplněné o pomalejší Sp vrstvou (pochopitelně placenou krajem, což je to, na čem to ztroskotalo), Hodonín - Brno, který by zastavoval i v Podívíně, Zaječí, Šakvicích, Modřicích a oproti současnému stavu i ve Vranovicích, s půlhodinovým taktem ve špičkách a hodinovým mimo špičky. To vše doplněné ještě zastávkovými Os vlaky, které by měly ve Vranovicích návaznost na Sp vrstvu. Za mě, kdyby se to doplnilo rychlým autobusem z Hustopečí do Brna, ideální model dopravy pro tuto oblast. Bohužel ztroskotal na tom, že kraj chtěl mocí mermo do Hustopečí vlaky a dnes už by tento koncept realizovat nešel, jednak kvůli de-fakto půlhodině na Prahu, která vznikla nástupem RegioJetu, ale také díky půlhodině do Hustopečí. Takže díky tomuto nesmyslu pro 600 lidí denně, jsme R13 zakonzervovaly v současné podobě, ještě se zastávkou navíc, a zabily tak rychlé spojení s Brnem pro mnohem více lidí z Hodonína, Starého Města a Otrokovic. Dobrá práce, šotouši na kraji a v Kordisu sarcastic Ještě někdo chce tento koncept stále obhajovat?

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
2663
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
No však právě proto, zadarmo jsi otestoval, že by to mělo smysl tam zřídit zastávku. Ušetřil jsi za průzkum. :mrgreen:


Offline
9841
15 led 2005 23:41
Tak jsem se netrefil a sjel jsem místo na Blučinu vo sjezd dřív přímo do té fabriky. Naděláte. Ale tři lidi tam hned vystoupili :mrgreen:

_________________________________
http://www.igormauricio.cz


Offline
2663
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
A dokonce už byla otestována i obslužnost, že? :mrgreen:


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2640 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 106  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 03 pro 2022 14:01
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]