Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 6 z 93    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 93  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1624
10 čer 2006 20:45
Brno
...sice od neregistrovaného hosta, ale narozdíl od těch fantasmagorií, co tu někteří navrhovali, to má alespoň hlavu a patu.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
72
17 lis 2012 23:31
Podobně jako spousta dalších návrhů dává částečný smysl s několika většími či menšími mouchami 1) Lesná by ztratila přímé spojení s Českou, což jistě neprojde, 2) společný provoz 10 a 12 přes Šilingrovo náměstí a Nové Sady (co na to kapacita)? a za třetí se tam ten příspěvek objevil v ~1:30 na Silvestra od neregistrovaného hosta, což taky něco naznačuje...


Offline
43
08 říj 2011 15:24
Nezátky
Ahoj všem..máte někdo aktuální přehled o situaci na linkách 11, 62 a 64? Především co se týká obsazenosti jednotlivých spojů?

Děkuji


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6160
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Robert píše:
Proč myslíš, že by tam nejely všechny jedničky? V tom, co bylo naznačeno, se píše, že desítka tam pojede jen ve špičce. Takže mimo špičku by tam jela jen jednička a zkracovat ji ve špičce je nesmysl.

Vzhledem k tomu jak složitě se podobné zásadní změny v linkovém vedení vyjednávají, bral bych ono "naznačení" s hodně velkou rezervou, byť ta úprava dává solidní smysl.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6905
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Hlavně ve chvíli, kdy mám linku s velkokapacitními soupravami, tak ji nemá moc smysl zkracovat. Ne ve smyslu oběhů vozidel (tam by to smysl možná dávalo), ale protože u takové linky chceme, aby ji využívalo co největší množství lidí. Tedy i ti, kteří jedou až na konečnou na příslušné TT.


Offline
7131
27 úno 2010 07:40
Proč myslíš, že by tam nejely všechny jedničky? V tom, co bylo naznačeno, se píše, že desítka tam pojede jen ve špičce. Takže mimo špičku by tam jela jen jednička a zkracovat ji ve špičce je nesmysl.


Offline
Uživatelský avatar

1624
10 čer 2006 20:45
Brno
Pokud budou realizovány změny naznačené na K se zachováním linky 10, tak jistě nepojedou všechny jedničky až do Bystrce (což naznačuje i dokument o rozsahu dopravy na letošní rok), tak na doplnění velkých souprav na jedničku by měly stačit pospojovaná EVA z linky 7

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

6905
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
ds píše:
...a kapacita 2T na 12 bude rozhodně krok zpět....

Záleží, jak by byl upraven interval, zda by byla zachována kapacita. Ono z pohledu cestujícího, pokud s nástupem delších souprav kapacita linky=konstanta, tedy dojde k prodloužení intervalů, to vlastně žádná výhra není.

Je škoda, že není možno pořizovat delší vozy, a tedy kapacitní vozidla můžeme řešit pouze spřahováním více vozů a vzniká tak mrtvý prostor.


Offline
2675
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Super, díky moc, tu xxx300 potkávám docela často v tom čase, dobrý vědět, že do Třebíče jede i něco jinýho, než strašlivej rychlík s áčkem a 6 béčkama a jedním BBDGMEE (multifunkčák pro vozíčkáře a kola).

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7131
27 úno 2010 07:40
791300, Kožichovice -Třebíč - Bíteš. Jeden pár spojů v PD.
Přes Říčany jezdí krom IDSky spoje linky 840506 VelMez - Bíteš - Brno.


Offline
2675
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Roberte, co to je za linku? Nějak se mi to PDF nechce stáhnout, prý bezpečnostní důvody... občas ten bus potkávám v Říčanech a pak ještě jezdí cosi z Jihlavy na Brno okolo třetí odpoledne viděno mezi Domašovem a Říčanama, dík za odpověď.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7131
27 úno 2010 07:40
Tohle: http://portal.idos.cz/Down.aspx?f=pdf/L ... 339015.pdf


Offline
345
11 pro 2011 19:39
Prosím pěkně, co to je za linku 300? Dneska jsem u nás v Bíteši zahlídl přijiždět jeden z nových BDSích Crossů LE s označením 300 Velká Bíteš, náměstí. Hledal jsem to číslo tady v seznamu linek, ale nenašel. Díky :D


Offline
Uživatelský avatar

1624
10 čer 2006 20:45
Brno
Mouka: loňskou zimu bylo v plánu toto jezdit, aby byly mimo sezónu využité zájezďáky

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Nevíte, proč má DP tyto 2 licence?
721335 Brno – Svratka
721336 Brno – Jeseník


Offline
2675
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Pavle, díky za doplnění, nebyl jsem si jistý.
Provázání 401 a 51 směrem do Bystrce a 51, po které jede asi za 10 minut 401/402 opačně na Říčany je docela fajn, v létě během výluk jsem to docela využil a teď občas ve směru do Bystrce taky. Když chci jet na Tábor a nechci až na Českou, může tahle varianta být docela rychlá.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3695
08 čer 2005 23:12
Já bych dokonce řekl, že 51 jsou 4 různé linky, jejichž obsluha je zajištěna pod jedním číslem bez nutnosti přestupu. (Narozdíl třeba od linky 404+510, kde tato jedna dlouhá linka z Olympie do Lískovce v Radosticích mění číslo. Ano, takto provozně propojeno je víc linek v IDS, ale tady je to myslím extrém, protože u linky 404 jsou úplně všechny spoje z/do Radostic propojeny s 510. U 510 je pár spojů navíc, které se v Radosticích opravdu fyzicky otáčejí. (A když bych si chtěl ještě víc rýpnout, tak 403 jsou taky vlastně dvě linky, přičemž spoje končící/začínající v Ostopovicích by se daly nazvat jako zkrácená varianta linky 51, a teoreticky by se tyto spoje daly vést k nemocnici místo na Labskou a provozně spojit s linkou 51 - ano, kvůli různým dopravcům by na to asi bylo nutné nové výběrko.))

A u té 52 nevidím, co je problém v těch krátkých závlecích. Kdykoliv jsem potřeboval z/do Žebětína, tak jsem s tím neměl problém. Ten by mohl nastat eventuálně, kdyby závlek dělaly jen některé spoje, jako je tomu například u 25/26, když chcete jet na Starou osadu, tak to musíte dát setsakra pozor, do čeho nasednete.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
51 musí být provázaná s 401/2, nelze provázat s linkou MHD s pravidelným intervalem.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
1074
09 lis 2006 18:16
Ohledně Kamech, líbila by se mi expresní 52.
Tedy ve špičce místo 10 minutové intervalu na linkách 52 a 54, by byl interval 15 minut, doplněn 15 minutovým intervalem E52 s těmito zastávkami. Zoo - Ečerova - vybrané nebo všechny zastávky v oblasti Kamech - Žebětín, škola - Kohoutovice, hájenka - Stamicova - Pisárky - Mendlovo náměstí. Škoda, že nemůže bez velke objížďky obsloužit více Žebětín.
Teoreticky se dá něco ušetřit i tím, že by linka 51 kopírovala trasu linky 54 a jela s ní v prokladu.


Offline
1074
09 lis 2006 18:16
Z Toubsko, obecní úřad určitě 403 a 404 jede, pozor na různé polohy zastávek. Navíc 51 spojuje Bosonohy a Troubsko, které jsou také blízko.
Myslím, že tady nedošlo k pochopení trasování linky 51. Jsou to víceméně dvě linky v jedné. První Zoo - Žebětín - Popůvky - Troubsko - Bosonohy - nemocnice Bohunice. Zajišťuje tangencialni spojení na Bystrc a rychlé spojení s nemocnicí. Z Dunajské to objíždět je na dlouho.A druhá je financována Moravany, které chtěly spojení se Starým Liskovcem. A jde jen o propojení linky 501 a 403, kdy 51 jede s nimi v prokladu (Tedy hřbitov - Moravany, přejezd do Ostopovic a pak Ostopovice - Osová a pak k nemocnici) Proto kopíruje jejich primární trasu. A reálně se najede navíc jen část Moravany - Ostopovice. Tedy za minimální náklady.


Offline
2675
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Roberte, pokud vím, tak třeba od Troubsko, obecní úřad určitě do Ostopovic 403/404 nejede, jiný příklald mě teď nenapadá. A pokud jde o Moravany, dá se tam jet i po Vídeňské, nejen skrz Ostopovice, do kterých od špitálu právě ty 403/4 jedou taky.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7131
27 úno 2010 07:40
Troubsko s Ostopovicemi spojují linky 403 a 404. K čemu tam tahat ještě 51, kterou pak potřebuješ od špitálu dostat do Moravan, tudíž zase přes Ostopovice?


Offline
2675
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jakub S.: Jde o to, že 52 je moc klikatá, ne že by ji dneska chtěl někdo rozpojovat zpětně. Na Kamechy musí jezdit, když už je zástavba od Bystrce až k Žebětínu. Mělo by jít spíš o optimalizaci trasy, ne přímo linkového vedení ve smyslu počtu a ukončení linek.
Jara255: Expres ke špitálu nedává moc smysl, jelo by s ním málo lidí, to není spojení jako třeba E56 z kampusu na KPN. Ta poptávka je nízká, projeď se opakovaně A-51.
Mimochodem u A-51 nechápu, když už projíždí Troubskem, proč se vrací do Bosonoh a nejede od Troubsko, nová rovnou do Ostopovic, ty dědiny jsou prakticky vedle sebe a od jedné zastávky k druhé prakticky pár stovek metrů.
Takhle totiž ta linka vede moc klikatě, z Troubska nejprv ke špitálu a pak teprv do Ostopovic a na hřbitov.
Proč dělá kolečko z Veselky do Popůvek a pak teprv směr Troubsko, je mi celkem jasné a jsem rád, že tahle relace vypadla z tras linek 401/402 z Říčan, protože tak jezdilo minimum lidí, většina z Ostrovačic a Říčan jede rovnou na šalinu, pokud nevystoupí někde v Bosonohách a z Popůvek stejně většina lidí došla nahoru na starou silnici k Shellce.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

946
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Byl bych pro zrušení závleku a-52 na Ríšovu a místo ní bych tam udělal závlek a-51. Myslím, že ta by pro obsluhu těch pár lidí co od tam jezdí úplně stačila. Ale dokud nebude tramvaj na Kamechy pochybuji, že se bude a-52 jakkoli měnit.

_________________________________
Dekstra LF38 7524 -> Karkulka


Offline
Uživatelský avatar

341
31 kvě 2016 10:01
Brno
Nechápu, proč linky 51 a 52 jezdí až do ZOO a nekončí a Ečerce a d-3 končí na Rakovecké. Pro obsluhu Kamech s centrem je jediným řešením dva expres autobusy na Mendlák a Kampus, kam bude jezdit d-8 a trolejbusy k vlaku ve Starým Lískovci.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2308 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 93  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 26 dub 2024 02:48
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]