Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 5 z 107    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 107  Další
Autor Zpráva
Offline
7090
27 úno 2010 07:40
A kde furt máš tu Třebovou?


Offline
1589
18 led 2009 10:06
No však jo, to jsem přesně psal - 251->234->233 do až do Brna, 233 přece jezdí do Brna teď....

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Pak sis měl přečíst i předchozí slova: Nyní se po jednání zástupců dotčených obcí, kraje a státních úředníků podařilo najít od března náhradní řešení. Jak pro Jevíčko v Pardubickém kraji, tak i pro Velké Opatovice a další obce na Blanensku.

Jinými slovy se "propojí" linky 251, 234 a 233.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Chápu to z tohoto: „Obyvatelé dotčených obcí v dané oblasti budou moci od prvního března využít ráno tři spoje ve směru na Brno a odpoledne v opačném směru také tři. Vzniknou propojením tří existujících linek a přidáním dalších odjezdů linky 234 mezi Blanskem a Boskovicemi. Tak, aby se snížily vícenáklady se zavedením těchto spojů,“ nastínila navrhované řešení senátorka za Blanensko Jaromíra Vítková, která se problematice dopravy v regionu dlouhodobě věnuje.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Kde tam vidíš něco o obnovení přímého spojení Moravské Třebové s Brnem?


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Tay píše:
https://blanensky.denik.cz/zpravy_region/ze-severu-blanenska-primo-do-brna-autobusy-zacnou-jezdit-od-zacatku-brezna-2022.html

Bože, to je sranda, jak tam kde není IDS, pořád lidi přemýšlí stejně, pořád ty přímý spoje. :-D Nejlepší je hláška Původní přímou linku z Moravské Třebové do Brna léta využíval například Luboš Dokoupil ze Šebetova na Blanensku. „Já tím spojem jezdil už před čtyřiceti lety jako učeň. Teď musí lidé na cestě do Brna několikrát přesedat. -Za normálního stavu se z Šebetova přesedá pouze jednou (251>R19/S2), to je u nich několikrát :-D)


Reálně to chápu tak, že to budou spoje co pojedou třeba jako 251 z Moravské Třebové (nebo jiná nová linka z tama do Jevíčka, kde se změní na 251), v Boskovicích přejede na zmiňovanou 234 a v Blansku na 233 do KPN. No a po skončení výluky jistě bude všechno zaříznuto buďto v Boskovích, nebo nejpozději v Blansku.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Naposledy upravil Richie dne 19 led 2022 10:15, celkově upraveno 1

Offline
51
28 lis 2019 15:38
https://blanensky.denik.cz/zpravy_regio ... -2022.html


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Aha a jak je teda možné, že člověk na jedné trase platí jinou částku v lince a a jinou vyšší v lince b? (obě linky integrované, jen u různých dopravců) Takhle funguje parodie na integrovaný systém a přestupnost na vlaky je jen tam, kde existuje nějaký přípoj, což systémově Vysočina taky zrovna neumí, celkově je přehlednost pro tenhle systém sprosté slovo.
Jo a že není potřeba znát matici, člověk by si rád vypočítal správnou cenu, což bez matice a kolikrát ani s ní nedá. Fakt paráda. sarcastic
A k webu kraje, že obsahuje nějaké zahrabané PDF s tarifem, to možná jo, ale tradiční oddělený web pro propagaci, nákup jízdenek a zejm. pro prezentaci výluk a linkového vedení, to fakt vůbec. Zapomeňte na přehledné značení výluk!
Papírové jízdné je někde v pravěku, když už i Zl. kraj přišel na to, že může fungovat eshop a další nákupní kanály a nemusí se cestující spoléhat na to, že v kraji jsou nějaká kontaktní místa.
Mimochodem za špatnou otevírací dobu a nejednotnost prodejních míst má ode mně body hluboko k nule ještě Liberecký kraj a samozřejmně taky Jihočeši, kteří nemají žádný integrovaný systém, Táborsko nepočítám.
Jihočeši totiž neumí jednu věc: integrovat celý kraj dohromady, mají zatím dva systémy, jeden v okolí Budějovic a druhý, o chlup lepší, Ids-Ta (Táborsko).
Jo a pak ještě na Táborsko malinko dosahuje nově asi rok PID, u kterého mají Jihočeši koordinované číslování v obou krajích.
Docela by mě zajímal Kv kraj, jak je na tom s prodejními kanály, protože třeba předplacenky typu Plzeňská karta evidentně zná, když je umí brát web DPKV.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Ad VDV: na webu kraje informace o Tarifu VDV jsou. Tarif je zónově relační, je tam i kalkulátor a tarif. Samozřejmě, že na pozadí je složitá matice, ale u té není cílem ji studovat. Zavedli to tuším před 2 lety. Naopak jako jeden ze systémů je plně přestupní mezi vlaky (vč. rychlíků) a linkovými autobusy bez omezení a všude se dá koupit (byť je tuším jen papírový). Ceny jsou relativně levné. Na to, jak málo je to propagováno, to umí víc než jiné "viditelnější" systémy.


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ad Koryčany. Ano, to je ona tajemná linka 201. Super, díky za postřeh.
Zde důkaz: http://portal.jizdnirady.cz/Down.aspx?f ... 314563.pdf


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
P.s. Hledal jsem oficiální web VDV a ani na krajských stránkách to pořádně nebylo, už i KV kraj to má lépe, i když nemá zrovna nejlepší integrovaný systém a horší jsou jen jihočeši s jejich rozdrobeným IDS Jihočeského kraje, který prý má brzy sežrat Táborsko, což je podle mně chyba, kdyby Táborsko požralo okolní okresy, dopadlo by to o dost líp.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Vysočina má úplně debilní systém VDV, od kterého neexistuje žádná apka, žádný logický systém počítání zón (ani relační, ani zónový), prý je nějaká úplně brutální matice, podle které se ty jízdní vzdálenosti počítají a web od toho existuje jen na webu, co si dělá privátně Alan Butschek.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

353
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
P. Haluza píše:
To nejsou žádné nové linky, pouze "od vyhlášení" budou patrně nějakým způsobem integrovány. Hádám, že v daných úsecích se budou uznávat doklady IDS JMK.
Z201 neodpovídá žádné současné lince


To, že uvedené linky nejsou nové, jsem si uvědomovoal, proto jsem ten výraz také napsal do uvozovek; je mi jasné, že jsou to existující linky a podobnou teorii o uznávání dokladů IDS JMK v části jejich trasy předpokládám. Můj dotaz spíše směřoval na to, zda někdo neví „něco víc“, tedy např. to, odkdy to tak má právě platit, případně, u té linky Z956, proč jen ten krátký úsek ve Veselí n. M. a ne v celé části, kde platí IDS JMK, což je až někam k UhH.

Co se týká té linky zajíždějící do místní části Koryčan zvané Blíšice, na webu IDZK jsem naleznul jen jednu, která tam jezdí, a to 771902 Morkovice-Slížany – Střílky – Nemotice – Koryčany, Blíšice

mnadenicek píše:
Jednou třeba bude IDS-ČR.

Tak to je zatím jednoznačně nejlepší vtip, který jsem letos zaznamenal, nicméně ani já bych se této myšlence nebránil. Respektive, on v podstatě tenhle IDS ČR už existuje, jen je rozdroben do různých částí (IDS JMK, IDSOK, IDZK, PID, ODIS…) má už i Vysočina ten dlouho slibovaný a připravovaný IDS nebo furt nic? Přiznám se, že jsem tu kauzu přestal sledovat, ale asi se zeptám strýce Googla, jestli o tom něco neví.


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Igor Mauricio píše:
Uznavani predplatnich jizdnich dokladu mezi ids systemy dvou kraju
Nic prevratnyho, myslim, ze uz to takto funguje nekde na hranici jmk a vysociny…? Jenom nevim, proc to musi mit vlastni znaceni a ne znaceni idzk. Ponekud zmatecne.

Ano, na hranici s Vysočinou to funguje. Číselné označení mi nevadí, spíše mi vadí, že na webu IDZK není k dispozici schéma sítě linek. Poslal jsem jim dotaz, tak jsem zvědav na odpověď.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
428
24 lis 2017 11:40
Jednou třeba bude IDS-ČR.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, tak to už mají lepší značení PID s hranicí IDPK, s Plzní se dohodli na jednotné číselné řadě, však se může lišit úvodní trojčíslí, aniž by to bylo vidět na tablech, připadá mi to lepší, než varianta zvolená ve Zlínském kraji.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Právě proto, že v tom IDSZK taky berou poslední trojčíslí licence jako provozní označení, takže bychom bez rozlišení měli v IDS JMK a hlavně na jedné mapce dvě linky 901, 902, 934 atd.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Uznavani predplatnich jizdnich dokladu mezi ids systemy dvou kraju
Nic prevratnyho, myslim, ze uz to takto funguje nekde na hranici jmk a vysociny…? Jenom nevim, proc to musi mit vlastni znaceni a ne znaceni idzk. Ponekud zmatecne.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jasně, IDZK, kterej si hraje na integrovanou dopravu s nějakou pseudokartičkou...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
To nejsou žádné nové linky, pouze "od vyhlášení" budou patrně nějakým způsobem integrovány. Hádám, že v daných úsecích se budou uznávat doklady IDS JMK.
Z201 neodpovídá žádné současné lince
Z900 = 801900 Staré Hutě--Koryčany--Kyjov
Z901 = 771901 Kroměříž--Střílky--Koryčany--Kyjov
Z934 = 771934 Kroměříž--Věžky--Morkovice-Slížany--Pačlavice--Vyškov--Brno
Z951 = 773951 Bystřice p. Host.--Holešov--Kroměříž--Vyškov--Brno
Z956 = 802956 Uherské Hradiště--Uherský Ostroh--Veselí nad Moravou
"Z" asi proto, že to má něco společného s IDS Zlínského kraje.


Offline
Uživatelský avatar

353
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Je tu někdo znalejší, kdo by věděl bližší informace o „nových linkách“, které společnost Kordis poněkud „utajeně“ naznačila pouze ve svém mapovém plánu? konkrétně se jedná o 5* mezikrajských linek s provozem „od vyhlášení“ s podivným číslováním Z×××

*konkrétně jich je uveřejněno 5:
Z201 (Střílky-Blíšice-Snovídky)
Z900 (Koryčany-Jestřabice-Bohuslavice-Kyjov)
Z901 (Střílky-Koryčany a dále shodný souběh se Z900)
Z934 (který přibližně odpovídá trase linky 753 kromě závleku přes Hoštice-Heroltice, tedy z Vyškova do Morkovic-Slížan)
Z951 (Vyškov-Ivanovice na Hané-Nezamyslice)

Já teda v té mapě objevil ještě jednu tu Z-linku, a sice Z956, která je naznačena kratičkou čárkou v rámci Veselí n. M.; můj předpoklad je, že to bude něco jako veselská městská linka podobná např. lince 370 jezdící po Bystřici.

Případně díky za info.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Mouka píše:
Nevěděl by někdo, jak je možné, že na zastávce Žďárná, škola je zastávkový označním v jednosměrné ulici umístěn v protisměru?
Krásně je to vidět např. zde.

Takových zastávek je... Tuhle chybu jsem hlásil, několik let po sobě a nadále porkačuje ignorace. V téhle oblasti je toho spousta (Suchý chybí označník směr Boskovice například, opakovaně hlášeno bezvýsledně.), teď nově otočili ve Křitnách označník o 180 stupňů například. Ale tuhle otázku si taky kladu pořád, proč dopravci dělají tyhle typy naschválů. Otáčí označníky, nevylepujou JŘ, vylepujou špatný JŘ, neopraví nebo špatně opraví hlavy označníků....
Musí hulit slušnej matroš...

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Nevěděl by někdo, jak je možné, že na zastávce Žďárná, škola je zastávkový označním v jednosměrné ulici umístěn v protisměru?
Krásně je to vidět např. zde.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jenom připouští, protože jsou idioti a bojí se do toho říznout a říct, že spolkové uspořádání, zemské by neprošlo, je mnohem lepší. A tím se nezastávám původních obřích sedmi krajů verze 1960, ty byly zas až moc velké, třeba takové Ústí někde od Sokolova až za Liberec, nebo Ostravský kraj i s Olomouckým dohromady, taky pěkná šílenost. Loni jsem se schválně díval a některé kraje měly v téhle verzi až 23 okresů, což je fakt až příliš.
Jinak na Jihlavě asi něco bude, protože minimálně 3 okresy jsou z Čech a co mi taky připadá vtipné, že třeba Dačice, Slavonice a Landštejn už patří do Jihočeského, ale zaměstnáním, dojížděním a tak by se spíš nabízelo přičlenění taky k Vysočině.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

340
31 kvě 2016 10:01
Brno
Ohledně Vysočiny je problém ten, že lidé z uvedených měst měli vždy lepší dostupnost do Brna, než do Jihlavy a to jak železniční, tak silniční. Další problém je samotná Jihlava (jestli o tom někdo ví něco bližšího, tak mě prosím vyveďte z omylu) se vždy cítila, že patří do Čech a ne na Moravu - tehdejší součást Jihomoravského kraje. To, že současné celorepublikové krajské rozdělení byla hloupost, již připouští i vrcholní politici.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2675 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 107  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 23:50
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]