Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 9 z 93    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 93  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3087
29 srp 2009 19:30
Tommy píše:
Jř od 12.12 pro víkendy pro 1-99 jsou již nahrány v idosu.

Letmým pohledem do JŘ linky 64 se domnívám, že tam ale ještě nejsou všechny spoje (chybí ranní přejezdy na linku 67). Tak prohlížejte obezřetně...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Vojto, sice vím, že jako obvykle jen trolíš, ale k zamyšlení. Všechny spoje 509 navazují na vlak, co jede do centra 10 minut, to mi přijde ok. Linka ukončena uprostřed pole je pro mě 710, to je prostě peklo. Autem je to z Brna do jirikovic nebo blazovic 15 minut a autobus dojede do šlapanic mimo návaznosti na vlak nebo jakoukoliv rychlejší dopravu a do centra půl hodiny šrákem. Přitom kilometr na sever od těch vesnic jedou 601,602 a 702 až do centra a tady je to výlet na půl dne...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Myslím, že z Komárova na Úzkou jezdí více linek, než jen 47, 49 a 63.

Čemu říkáš uprostřed polí?


Offline
2675
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jo a ukončení třeba 47/49 už v Komárově by nedávalo moc smysl. 64 tam neukončíš a 63 jede jen ve špičkách, takže bys moc neušetřil.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2675
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Čemu říkáš uprostřed polí? Chrlice nejsou pole a 63/64 jezdí docela často.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Když tak moc chcete šetřit, tak by stačilo ukončit všechny linky jedoucí na Úzkou v Komárově s přestupem na tramvaj. Jo on tam vlastně není žádný relevantní přestupní uzel. Ale ukončit příměstskou linku uprostřed polí a lidem sdělit, že dál můžou pěšky a nebo možná vlakem, pokud teda nějaký vlak vůbec pojede, to je s prominutím zhovadilost, ne ekonomická nebo provozní nutnost.


Offline
Uživatelský avatar

177
23 kvě 2006 21:30
Jř od 12.12 pro víkendy pro 1-99 jsou již nahrány v idosu.


Offline
7131
27 úno 2010 07:40
Nemyslím si, že půlhodinový interval je něco, co by cestujícím nevyhovovalo. A v Chrlicích byl z těch krátkých spojů vždy zajištěn přestup na 63/64, takže v tom nevidím problém.


Offline
Uživatelský avatar

6905
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
A měla by veřejná doprava jezdit podle toho, aby to dávalo smysl pro cestující, nebo aby DP ušetřil na pokladnách? Jako určovat JŘ podle toho, aby to zvládl jediný vůz s pokladnou mi zní trochu absurdně. I když chápu, že je to ekonomické.


Offline
7131
27 úno 2010 07:40
Pak bys ale v DPMB potřeboval víc vozů s pokladnami. Takto to zvládl jediný.


Offline
Uživatelský avatar

425
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Ony byly do Komárova prodlouženy (poměrně nelogicky) ty spoje, které navazují na vlak. Kdyby do Komárov jezdily ty vložené posily (i když jenom z Rajhradic), kde jede vlak až za čtvrt hodiny, dávalo by to větší smysl.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
2792
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Navíc cestující v relaci Chrlice--Komárov by se dali mnohdy spočítat na prstech jedné ruky, a to i ve špičce, kdy byly tyto spoje provozovány.


Offline
609
24 čer 2005 20:56
No cílem je aspoň nějak zachovat obslužnost na lince 509.

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Uplne stejny paskvil jak 505. Ale pokud je cilem odradit zakazniky od vyuzivani verejne dopravy…


Offline
Uživatelský avatar

3698
28 úno 2006 19:00
Robert píše:
Proč se dvěma? Vlak-bus je stále jen jeden přestup, který doteď využívalo 90 % cestujících.

Jedině tak.


Offline
7131
27 úno 2010 07:40
Proč se dvěma? Vlak-bus je stále jen jeden přestup, který doteď využívalo 90 % cestujících.


Offline
Uživatelský avatar

3698
28 úno 2006 19:00
Robert píše:
Změna už od neděle: Linka 509

No, tak to bude skvělé se dvěma přestupy z centra...


Offline
7131
27 úno 2010 07:40
Změna už od neděle: Linka 509


Offline
609
24 čer 2005 20:56
Tomáš J. píše:
Díky moc za doplnění. O té lince „825“ jsem nevěděl, myslel jsem, že tam bude více zajíždět 815, která v současnosti vykrývá časy, kdy tam 805 nejezdí. Něco podobného je i u 807, která v jednom směru ráno a ve druhém směru odpoledne vynechává Konici a jede z Popic přímo do města (staví jen na rozcestí u Šaldorfa). Nevíš, jak toto bude řešeno? Jestli v tyto časy Konici obslouží linka 818, či jinak?

Zpravidla se bude Konice - Popice obsluhovat "kolečkem", tedy jen v jednom směru tak, aby v produktivním směru byla cestovní doba do Znojma co nejkratší. V ostatních časech bude bus odstávat v Konici a otáčet se tam. Linka 818 bude přes Konice a Popice projíždět v době, kdy nejede 807. Prakticky se jedná o první ranní spoj a poslední večerní.

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
Uživatelský avatar

425
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Na webu idsjmk.cz už jsou nové jízdní řády regionálních linek. Zajímavá změna je, že linka 310 už nebude zajíždět na Vranov, všechny spojka jsou ukončeny v Lelekovicích. Dá se teda čekat, že budou na Vranov prodlouženy některé delší spoje 41 (zejména o víkendu)

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
157
08 črc 2017 23:44
Martan píše:
K tomu bych ještě doplnil:
801 bude mít upraven JŘ, kdy místo současných 2 až 3 spojů za hodinu ráno zůstanou pouze 2
802 bude prodloužena do Nesachleb a dojde k navýšení počtu spojů přes Šaldorf
804 nebude již zajiždět do Mramotic, Kravska a Plenkovic a v Oblekovicích bude končit na točně
O víkendu interval aspoň 2 hodiny, 803 po 1 hodině, 804 po 30 minutách.

V regionu s tím budou změny:
817 ráno po hodině místo dnešního intervalu 1h20
nová linka pracovně nazvaná 825 Znojmo - Přímětice - Kravsko - Plenkovice - (Hl. Mašůvky)


Díky moc za doplnění. O té lince „825“ jsem nevěděl, myslel jsem, že tam bude více zajíždět 815, která v současnosti vykrývá časy, kdy tam 805 nejezdí. Něco podobného je i u 807, která v jednom směru ráno a ve druhém směru odpoledne vynechává Konici a jede z Popic přímo do města (staví jen na rozcestí u Šaldorfa). Nevíš, jak toto bude řešeno? Jestli v tyto časy Konici obslouží linka 818, či jinak?

_________________________________
MHD Znojmo: http://mhdznojmo.wz.cz/


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Tak z prodloužení 801 z Kuchařovic do Nové nemocnice mám obrovskou radost, skvělý počin. :dancing:

Navíc pokud bude i nějaký rozumný přestup směrem do města a na Přímětice, tak to pro obyvatele Suchohrdly a Kuchařovic přinese ohromné zlepšení v dostupnosti.

Aktuálně je to autem 3minuty, autobusem hodinu, naprosto šílené, člověk objede s MHD celé Znojmo.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
609
24 čer 2005 20:56
Tomáš J. píše:
Pro ty, které zajímá Znojmo – od čtvrtka je zveřejněna zadávací dokumentace výběrového řízení na dopravce městské dopravy ve Znojmě od 1.1.2023.

Jednou ze změn bude i vedení linek, dojde ke sloučení linek 804 a 805 v jednu, 804. Linka 801 bude z Kuchařovic častěji zajíždět i k Nové nemocnici. Dále budou zavedeny linky 806 a 807, které budou zajišťované minibusy a budou zajíždět do nyní neobsluhovaných částí (přehrada, centrum, Cínová hora, východ Přímětic, DPS U Lesíka...) a také do Konice a Popic.

Více zde: https://profily.proebiz.com/tender/2736/attachments/download/18695.

K tomu bych ještě doplnil:
801 bude mít upraven JŘ, kdy místo současných 2 až 3 spojů za hodinu ráno zůstanou pouze 2
802 bude prodloužena do Nesachleb a dojde k navýšení počtu spojů přes Šaldorf
804 nebude již zajiždět do Mramotic, Kravska a Plenkovic a v Oblekovicích bude končit na točně
O víkendu interval aspoň 2 hodiny, 803 po 1 hodině, 804 po 30 minutách.

V regionu s tím budou změny:
817 ráno po hodině místo dnešního intervalu 1h20
nová linka pracovně nazvaná 825 Znojmo - Přímětice - Kravsko - Plenkovice - (Hl. Mašůvky)

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
2792
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ano, a večer po 20. hodině je interval dokonce 30 minut (teď).


Offline
Uživatelský avatar

3087
29 srp 2009 19:30
To teda nevím, kde jsi na to přišel. V tabulce intervalů je v sedle PD u linky 26 interval 10-15 minut a pouze před ranní a po odpolední špičce interval 8-20. To je ale zcela (možná jen) prakticky to stejné jako dnes. So+Ne je 20 minut už dlouhodobě.
Takže akorát nesmyslný výkřik...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2308 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 93  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 26 dub 2024 07:33
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]