Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 8 z 91    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 91  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3087
29 srp 2009 19:30
To teda nevím, kde jsi na to přišel. V tabulce intervalů je v sedle PD u linky 26 interval 10-15 minut a pouze před ranní a po odpolední špičce interval 8-20. To je ale zcela (možná jen) prakticky to stejné jako dnes. So+Ne je 20 minut už dlouhodobě.
Takže akorát nesmyslný výkřik...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
586
25 říj 2019 10:12
Co se týče SO/NE, tak 20 minut není žádná změna oproti současnosti. Mimo špičku je to změna z 15 na 20.


Offline
2790
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
No a? Však o víkendech to jezdí po 20 minutách i nyní.


Offline
487
13 čer 2004 23:04
Doufam ze žtohle zastupitelstvo odmitne -Na 26 interval 20 minut v mimo spicku a SO a NE to je vysmech.


Offline
586
25 říj 2019 10:12
Eda píše:
Loboval jsem za zachování maximálního rozsahu dopravy, co to šlo. A celkem se povedlo, no. Ty prvotní katastrofické scénáře byly dost brutální.


Zajímavá informace. Ty prvotní scénáře by (určitě nejen) mě docela zajímaly. Je možné o tom vést veřejně debatu nebo se nesmí ani naznačovat?


Offline
9986
15 led 2005 23:41
To je jen populismus, nic vic.


Offline
Uživatelský avatar

385
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Kéž by každé lobování mělo dobrý úmysl a takový vliv, díky za to!


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Loboval jsem za zachování maximálního rozsahu dopravy, co to šlo. A celkem se povedlo, no. Ty prvotní katastrofické scénáře byly dost brutální.


Offline
2671
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Taky jsem čekal větší řez, asi to dopadlo docela dobře.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1321
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
V prázdninovém jízdním řádu 42+70 jsou polohy přizpůsobeny intervalu v podání kloub-sólo, takže tam určitě přijde změna, dle mého názoru, na interval 7/8minut, což přinese minimálně posun jedné linky.


Offline
Uživatelský avatar

423
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Další taková nepříjemná změna je prodloužení špičkového intervalu na 42 / 70, ovšem s použitím kloubů na 70. Samotný interval 15 minut by mi nepřišel taková tragédie, ale pokud budou časové polohy jako v současném prázdninovém jízdním řádu, tak v Řečkovicích bude systematická nenávaznost na vlaky S3 do Brna, což je dost škoda - kdyby tam byl rozumná přestupní doba okolo 5 minut, tak by se na mohli lidi naučit (ve špičce každý vlak navazuje na každý autobus a naopak) a mohlo by to odlehčit úseku přes Řečkovice, kde to asi bude docela maso.

Naopak zajímavá je a-50 cca. po 6 letech ve špičce po 10 minutách. To jako fakt?

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

423
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Z těch změn mě asi nejvíc vadí posun dlouhých intervalů na 20:30 a o víkendu ráno na 8:30. To už tady někdy bylo (tak cca. kolem roku 2014) a byl to docela opruz - dlouhé čekání a ještě to občas jezdilo docela narvané. Ale v dané situaci se to asi dalo čekat. Osobně bych radši viděl mírné zdražení. Za rok už bude po komuálních volbách, uvidíme, jak se k tomu postaví nové vedení města.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
586
25 říj 2019 10:12
Díky za odkaz. Jak už bylo řečeno nic drastického nebo kontroverzního tam není vidět. Mohlo se do toho určitě říznout mnohem více. Otázkou je zda je zvýšení dotace udržitelné i do budoucna nebo se bude řezat třeba příští rok...


Offline
7111
27 úno 2010 07:40
Díky.


Offline
Uživatelský avatar

3087
29 srp 2009 19:30
Vlastně tam toho až tolik nevidím. Rada navýšila provozní dotaci opravu výrazně.

Do kloubů (částečně/zcela) by měly jít linky 30, 33, 67, 70 a možná další, ale to z těch tabulek nepoznám. Z velké části se mi to jeví jako zachování současného stavu, pro mě nic kontroverzního, byť z pohledu cestujícího to ideál není. Mohlo to dopadnout mnohem hůř.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
307
21 dub 2009 20:30
Hm, hned hlavička a je tam nesmysl. Buď mají na magistrátu stroj času, nebo hlasují dopředu :
Citace:
Rada města Brna
Z8/34. zasedání Zastupitelstva města Brna
konané dne 7.12.2021

Rada města schválila materiál na chystané Zastupitelstvo. Co je na tom divného?


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
Hm, hned hlavička a je tam nesmysl. Buď mají na magistrátu stroj času, nebo hlasují dopředu :
Citace:
Rada města Brna
Z8/34. zasedání Zastupitelstva města Brna
konané dne 7.12.2021


Offline
7111
27 úno 2010 07:40
Tak bych poprosil. Mezi zápisy z jednání Rady jsem to nenašel, poslední tam je ze 16.11.


Offline
307
21 dub 2009 20:30
Bod 17


Offline
586
25 říj 2019 10:12
Odkaz prosím? Hledat něco na webech úřadů to je něco pro mě...


Offline
1109
21 zář 2009 15:23
Tak Radou proslo az na jeden hlas jednomyslne, material uz mate verejne k dispozici na webu magistratu :-) Preji klidne cteni bez zbytecnych emoci :-)


Offline
2671
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
34 bych nerušil, dá se tím přehledněji ředit interval do Komína vs. na Přívrat. Se zrušením 32 o víkendech naprostý souhlas.
37 posiluje proklad 25+50 z Kameňáku na špitál, tady předpokládám nějaké změny až po překopání Mendláku a spuštění osmičky na kampus.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Přesně tak, zvýšit jednorázové jízdné, klidně i trochu šalinkarty, mít 12 let stejný tarif není zrovna OK. Ta roční šalinkarta s dotací od Brna je prakticky zadarmo :) Mně to připadá jednoduchý...

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
101
07 dub 2018 23:27
Mendelplatz
Za sebe jeste zrusit linku 34 a nahradit zavlekem kazdeho druheho spoje 36.


Offline
Uživatelský avatar

3691
08 čer 2005 23:12
A narozdíl od těch koláčků se do ceny jízdného už 10 let nepromítla inflace, která se ale do nákladů DP promítla. Jen tak pro zajímavost: jízdenka za 25 Kč by po promítnutí inflace měla stát 30 Kč.

A napíšu tady i můj kacířský návrh na ušetření:
Zrušit linku 37 v úseku Jírovcova - Nemocnice Bohunice.
Zrušit linku 5 v úseku Mendlovo náměstí - Ústřední hřbitov.
A v neposlední řadě: Zrušit linku 32 o víkendu. Její spádovou oblast dostatečně pokrývají linky 1 a 12.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2259 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 91  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 dub 2024 08:42
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]