Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 8 z 90    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 90  Další
Autor Zpráva
Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Díky.


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Vlastně tam toho až tolik nevidím. Rada navýšila provozní dotaci opravu výrazně.

Do kloubů (částečně/zcela) by měly jít linky 30, 33, 67, 70 a možná další, ale to z těch tabulek nepoznám. Z velké části se mi to jeví jako zachování současného stavu, pro mě nic kontroverzního, byť z pohledu cestujícího to ideál není. Mohlo to dopadnout mnohem hůř.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
307
21 dub 2009 20:30
Hm, hned hlavička a je tam nesmysl. Buď mají na magistrátu stroj času, nebo hlasují dopředu :
Citace:
Rada města Brna
Z8/34. zasedání Zastupitelstva města Brna
konané dne 7.12.2021

Rada města schválila materiál na chystané Zastupitelstvo. Co je na tom divného?


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Hm, hned hlavička a je tam nesmysl. Buď mají na magistrátu stroj času, nebo hlasují dopředu :
Citace:
Rada města Brna
Z8/34. zasedání Zastupitelstva města Brna
konané dne 7.12.2021


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Tak bych poprosil. Mezi zápisy z jednání Rady jsem to nenašel, poslední tam je ze 16.11.


Offline
307
21 dub 2009 20:30
Bod 17


Offline
586
25 říj 2019 10:12
Odkaz prosím? Hledat něco na webech úřadů to je něco pro mě...


Offline
1109
21 zář 2009 15:23
Tak Radou proslo az na jeden hlas jednomyslne, material uz mate verejne k dispozici na webu magistratu :-) Preji klidne cteni bez zbytecnych emoci :-)


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
34 bych nerušil, dá se tím přehledněji ředit interval do Komína vs. na Přívrat. Se zrušením 32 o víkendech naprostý souhlas.
37 posiluje proklad 25+50 z Kameňáku na špitál, tady předpokládám nějaké změny až po překopání Mendláku a spuštění osmičky na kampus.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Přesně tak, zvýšit jednorázové jízdné, klidně i trochu šalinkarty, mít 12 let stejný tarif není zrovna OK. Ta roční šalinkarta s dotací od Brna je prakticky zadarmo :) Mně to připadá jednoduchý...

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
101
07 dub 2018 23:27
Mendelplatz
Za sebe jeste zrusit linku 34 a nahradit zavlekem kazdeho druheho spoje 36.


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
A narozdíl od těch koláčků se do ceny jízdného už 10 let nepromítla inflace, která se ale do nákladů DP promítla. Jen tak pro zajímavost: jízdenka za 25 Kč by po promítnutí inflace měla stát 30 Kč.

A napíšu tady i můj kacířský návrh na ušetření:
Zrušit linku 37 v úseku Jírovcova - Nemocnice Bohunice.
Zrušit linku 5 v úseku Mendlovo náměstí - Ústřední hřbitov.
A v neposlední řadě: Zrušit linku 32 o víkendu. Její spádovou oblast dostatečně pokrývají linky 1 a 12.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Trápí, ale tady jsme snad na DF o dopravě, ne o levnějším a naducanějším koláčku s mákem


Offline
Uživatelský avatar

1621
10 čer 2006 20:45
Brno
Líbí se mi, jak všichni požadují se zvýšením jízdného zvýšení kvality. Ale že se v obchodech zdražuje co chvíli bez jakéhokoliv upozornění, balení se zmenšují a kvalita kolikrát pokulhává netrápí nikoho...

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Od toho máme ÚOHS, který toto posuzuje
Nikoliv xxx a pod.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Stejně tak je hodně zvláštní, že část výběrka na plyňáky se ušila na míru SORu a část na míru Ivecu...


Offline
Uživatelský avatar

630
15 dub 2013 15:57
Jízdné je potřeba zvednout, aby dávalo alespoň nějaký smysl. Ale na druhou stranu to vždycky bude služba primárně dotovaná. Takže je potřeba si určit, jestli to bude takové to nutné zlo, prostě ta socka pro lidi, co na nic jinýho nemaj a musí tím jet i kdyby to jelo jednou za hodinu. A nebo jestli to je moderní, ekologická a současně také nějakým způsobem zvýhodněná, ale stále pohodlná doprava pro masu napříč sociálními skupinami. Nic mezi tím není. A bylo by opravdu moc fajn, kdyby si to konečně naši zodpovědní úředníci uvědomili. Defacto všichni kolem mě se po nepřetržitých letech vlastnictví šalinkarty rozhodli si ji neprodloužit. Nikdo nebude čekat v zimě o víkendu na přestup 10 minut na zastávce, když čistý čas jízdy autem je jen o něco málo delší než ten samotný přestup. Pokud nejsou peníze, je potřeba je sehnat. Nikdo nepřestane jezdit tramvají proto, že mu po 10 letech zdražila o 5 korun. Ale kdekdo přestane jezdit něčím, co skoro nejede. Opravdu nechápu, co je toto bránění se zdražování jízdného za každou cenu za hloupý populismus.
Zároveň je ale potřeba taky hledat zdroje jinde. Proč Praha má na všechny své mega projekty financování? Proč mají všichni ostatní nové trolejbusy, ale Brno nemá nic? Nezlobte se na mě, ale někde očividně musí být nějaká systémová chyba a bylo by fajn se alespoň pokusit ji řešit.
Plus by taky bylo fajn neplýtvat prostředky - třeba když se objednávaly ty sólo plyňáky, které platila EU, ale bez klimatizace, která se pak dodělávala dodatečně, ale už z vlastních zdrojů. To je péče řádného hospodáře? Byl někdo za takový nákup potrestán? Nebo to je v pořádku a šetří se jen někde? Kdyby se něco takového stalo v soukromé firmě, tak zodpovědní okamžitě letí a nejspíš budou muset i nahrazovat.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Tak jak nemám rád nesystémové linky, tak zrovna linku 51 jsem považoval za velmi užitečnou, o čemž svědčila i její vytíženost. Hlavně vykrývala zcela chybějící spojení (Hybešova - Soukenická), takže bych ji ani nenazýval jako nesystémovou.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
a) Piráti nikdy neudělají nic, natožpak dobře
b) se zvýšením jízdného by mělo jít ruka v ruce zvýšení kvality služeb, jinak bude cestující veřejnost dost nadávat - bohužel kvalita MHD je v Brně opravdu na tristní úrovni, jak jsem se opětovně přesvědčil dnes ráno, když jsem se potřeboval pomocí MHD dostat ze Zvonařky na Žlutý kopec (jen připomínám, že v minulosti se dalo dostat přímým spojem)


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Nechápu, proč město odmítá zvýšit jízdné. Ty ceny jednorázových jízdenek jsou při dnešní hodnotě koruny naprosto směšné. To už jízdné zrovna můžou zrušit úplně a ušetřili by na revizorech, pokladních, distribuci jízdenek, údržbě automatů, označovačů atd. atd. a možná by to i vyšlo šulnul. V Praze to Piráti udělali velice dobře s tím zdražením.


Offline
Uživatelský avatar

1868
05 lis 2005 19:50
Richie píše:
To je ekonomickej pohled, ketrej ti nebude fungovat ve veřejné dopravě přece. Čím menší/horší bude nabídka, tím menší bude pooptávka (víc lidí, co neberou ohled na planetu a nepřipadá jim sobecký blokovat autama MHD půjde do aut) Navíc ty propady nemůžou být tak hrozný, půl roku to tady fungovalo víceméně všechno normálně.

Třeba proto, že "normálně" obsazeno to tu nejezdilo ani toho půl roku? A neříkal jsi tu zrovna sám, že jsi od první vlny na HO? A takových je podstatně více...


Offline
Uživatelský avatar

1621
10 čer 2006 20:45
Brno
Richie: a co jinýho chceš dělat? Nechat to jezdit dál až nebudou peníze abi na výplaty? Město odmítá zvýšení jízdného, poslední varianta snížení platů - už teď je problém obsadit služby, po případném snížení platů by s tím někteří sekli, s ohledem na to jak se zvyšují platy v jiných odvětvích.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
1589
18 led 2009 10:06
To je ekonomickej pohled, ketrej ti nebude fungovat ve veřejné dopravě přece. Čím menší/horší bude nabídka, tím menší bude pooptávka (víc lidí, co neberou ohled na planetu a nepřipadá jim sobecký blokovat autama MHD půjde do aut) Navíc ty propady nemůžou být tak hrozný, půl roku to tady fungovalo víceméně všechno normálně.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ne, nedává to smysl. Když máš ztrátu ve větším rozsahu, tak ji musíš kompenzovat i jinak, než jen tím, že ji navýšíš dalším provozem, který možná něco vygeneruje.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Jezour píše:
Do Rady jde rozsah provozu az ve stredu 1., zastupitele az dalsi utery 7., tak je dost nestastne zmeny verejne publikovat uz nyni... Nicmene je vse domluveno a mela by to byt v obou pripadech formalita.
A nez zacnete lamentovat nad novymi intervaly, tak prosim vemte na vedomi, ze z puvodnich "chybejicich" vic nez 400 milionu diky extremnimu navyseni dotace pujde o skrty v nizkych desitkach milionu... Zakladnim ukolem od objednatele bylo "kde to jde, tak navyste kapacitu vozidla a natahnete interval". Pri prechodu na 50% navyseni kapacity vozidla se vam objektivni naklady zvysi o zhruba 20% a kumulativni mzdove naklady pri tom klesaji o tretinu.

Ano, klesají nám tržby, tak místo investování (zvýšení počtu spojů) udělá všechno proto, aby nám klesaly tržby víc (další autysti přesednou do aut) a zase jsme mohli další rok škrtat... To fakt dává smysl...

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2246 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 90  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 17:48
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]