Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 11 z 93    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 93  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1624
10 čer 2006 20:45
Brno
Líbí se mi, jak všichni požadují se zvýšením jízdného zvýšení kvality. Ale že se v obchodech zdražuje co chvíli bez jakéhokoliv upozornění, balení se zmenšují a kvalita kolikrát pokulhává netrápí nikoho...

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Od toho máme ÚOHS, který toto posuzuje
Nikoliv xxx a pod.


Offline
Uživatelský avatar

2539
13 črc 2009 13:42
Stejně tak je hodně zvláštní, že část výběrka na plyňáky se ušila na míru SORu a část na míru Ivecu...


Offline
Uživatelský avatar

630
15 dub 2013 15:57
Jízdné je potřeba zvednout, aby dávalo alespoň nějaký smysl. Ale na druhou stranu to vždycky bude služba primárně dotovaná. Takže je potřeba si určit, jestli to bude takové to nutné zlo, prostě ta socka pro lidi, co na nic jinýho nemaj a musí tím jet i kdyby to jelo jednou za hodinu. A nebo jestli to je moderní, ekologická a současně také nějakým způsobem zvýhodněná, ale stále pohodlná doprava pro masu napříč sociálními skupinami. Nic mezi tím není. A bylo by opravdu moc fajn, kdyby si to konečně naši zodpovědní úředníci uvědomili. Defacto všichni kolem mě se po nepřetržitých letech vlastnictví šalinkarty rozhodli si ji neprodloužit. Nikdo nebude čekat v zimě o víkendu na přestup 10 minut na zastávce, když čistý čas jízdy autem je jen o něco málo delší než ten samotný přestup. Pokud nejsou peníze, je potřeba je sehnat. Nikdo nepřestane jezdit tramvají proto, že mu po 10 letech zdražila o 5 korun. Ale kdekdo přestane jezdit něčím, co skoro nejede. Opravdu nechápu, co je toto bránění se zdražování jízdného za každou cenu za hloupý populismus.
Zároveň je ale potřeba taky hledat zdroje jinde. Proč Praha má na všechny své mega projekty financování? Proč mají všichni ostatní nové trolejbusy, ale Brno nemá nic? Nezlobte se na mě, ale někde očividně musí být nějaká systémová chyba a bylo by fajn se alespoň pokusit ji řešit.
Plus by taky bylo fajn neplýtvat prostředky - třeba když se objednávaly ty sólo plyňáky, které platila EU, ale bez klimatizace, která se pak dodělávala dodatečně, ale už z vlastních zdrojů. To je péče řádného hospodáře? Byl někdo za takový nákup potrestán? Nebo to je v pořádku a šetří se jen někde? Kdyby se něco takového stalo v soukromé firmě, tak zodpovědní okamžitě letí a nejspíš budou muset i nahrazovat.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

2539
13 črc 2009 13:42
Tak jak nemám rád nesystémové linky, tak zrovna linku 51 jsem považoval za velmi užitečnou, o čemž svědčila i její vytíženost. Hlavně vykrývala zcela chybějící spojení (Hybešova - Soukenická), takže bych ji ani nenazýval jako nesystémovou.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
a) Piráti nikdy neudělají nic, natožpak dobře
b) se zvýšením jízdného by mělo jít ruka v ruce zvýšení kvality služeb, jinak bude cestující veřejnost dost nadávat - bohužel kvalita MHD je v Brně opravdu na tristní úrovni, jak jsem se opětovně přesvědčil dnes ráno, když jsem se potřeboval pomocí MHD dostat ze Zvonařky na Žlutý kopec (jen připomínám, že v minulosti se dalo dostat přímým spojem)


Offline
Uživatelský avatar

2539
13 črc 2009 13:42
Nechápu, proč město odmítá zvýšit jízdné. Ty ceny jednorázových jízdenek jsou při dnešní hodnotě koruny naprosto směšné. To už jízdné zrovna můžou zrušit úplně a ušetřili by na revizorech, pokladních, distribuci jízdenek, údržbě automatů, označovačů atd. atd. a možná by to i vyšlo šulnul. V Praze to Piráti udělali velice dobře s tím zdražením.


Offline
Uživatelský avatar

1868
05 lis 2005 19:50
Richie píše:
To je ekonomickej pohled, ketrej ti nebude fungovat ve veřejné dopravě přece. Čím menší/horší bude nabídka, tím menší bude pooptávka (víc lidí, co neberou ohled na planetu a nepřipadá jim sobecký blokovat autama MHD půjde do aut) Navíc ty propady nemůžou být tak hrozný, půl roku to tady fungovalo víceméně všechno normálně.

Třeba proto, že "normálně" obsazeno to tu nejezdilo ani toho půl roku? A neříkal jsi tu zrovna sám, že jsi od první vlny na HO? A takových je podstatně více...


Offline
Uživatelský avatar

1624
10 čer 2006 20:45
Brno
Richie: a co jinýho chceš dělat? Nechat to jezdit dál až nebudou peníze abi na výplaty? Město odmítá zvýšení jízdného, poslední varianta snížení platů - už teď je problém obsadit služby, po případném snížení platů by s tím někteří sekli, s ohledem na to jak se zvyšují platy v jiných odvětvích.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
1589
18 led 2009 10:06
To je ekonomickej pohled, ketrej ti nebude fungovat ve veřejné dopravě přece. Čím menší/horší bude nabídka, tím menší bude pooptávka (víc lidí, co neberou ohled na planetu a nepřipadá jim sobecký blokovat autama MHD půjde do aut) Navíc ty propady nemůžou být tak hrozný, půl roku to tady fungovalo víceméně všechno normálně.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
2673
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ne, nedává to smysl. Když máš ztrátu ve větším rozsahu, tak ji musíš kompenzovat i jinak, než jen tím, že ji navýšíš dalším provozem, který možná něco vygeneruje.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Jezour píše:
Do Rady jde rozsah provozu az ve stredu 1., zastupitele az dalsi utery 7., tak je dost nestastne zmeny verejne publikovat uz nyni... Nicmene je vse domluveno a mela by to byt v obou pripadech formalita.
A nez zacnete lamentovat nad novymi intervaly, tak prosim vemte na vedomi, ze z puvodnich "chybejicich" vic nez 400 milionu diky extremnimu navyseni dotace pujde o skrty v nizkych desitkach milionu... Zakladnim ukolem od objednatele bylo "kde to jde, tak navyste kapacitu vozidla a natahnete interval". Pri prechodu na 50% navyseni kapacity vozidla se vam objektivni naklady zvysi o zhruba 20% a kumulativni mzdove naklady pri tom klesaji o tretinu.

Ano, klesají nám tržby, tak místo investování (zvýšení počtu spojů) udělá všechno proto, aby nám klesaly tržby víc (další autysti přesednou do aut) a zase jsme mohli další rok škrtat... To fakt dává smysl...

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

2539
13 črc 2009 13:42
Tak u výluky čert to vem, byť samozřejmě 57 mohla jezdit přes Mojmírák, aby mohla následně obsloužit zastávku linky 41. Ale dejme tomu, že by to byla trochu zajížďka, takže budiž. Horší je, když je to takhle jako trvalý stav...


Offline
Uživatelský avatar

3695
28 úno 2006 19:00
xxx píše:
Co se týká Černovic, tak mi hlavně přijde na hlavu, že 47 a 49 odjíždí z centra každá odjinud. Proč proboha nemůžou odjíždět obě z Úzké? Proč má cestující přemýšlet, odkud mu to pojede dřív? No a než se ten autobus vymotá od toho Grandu, tak vždycky uběhne půl dne...

Podobná zhovadilost byla ta "kácecí" výluka do Útěchova: 41 jezdila ze své zastávky, a 57 ze zastávky a-43 pod mostem. Takže když se někdo chtěl dostat dopoledne do Útěchova, lítal po KPn jak ovce...


Offline
Uživatelský avatar

1338
17 črc 2010 21:41
Krno
Už se mentálně připravuji na to, že mimo špičku budou mít všechny linky interval 30 minut a o víkendech 60 minut, přičemž obsluhovat to bude 4xVarioLF2. Akorát u těch busů moc nevím, jestli jdou spřáhnout dva kloubáky za sebe. sarcastic

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

1624
10 čer 2006 20:45
Brno
Jezour: začínám se bát.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

630
15 dub 2013 15:57
Mně jenom není jasný ten způsob komunikace. Proč jsou ty změny vždycky taková velká tajná a tichá akce? A proč se komunikují tímto způsobem? V měsíčníku, který je potřeba v předstihu uzavřít, vytisknout a distribuovat, takže informace musí být v řádném předstihu, všechno je, ale na internetu stále ani písmenko. A zastupitelstvo schvaluje opravdu rozsah provozu ani ne týden před změnou? A co když se někdo blbě vyspí nebo dostane nějakou "igelitku" od "eFka" a odhlasují to nakonec jinak? Tak se od změny nevyjede, nebo jak? Tohle přece v dnešní době opravdu nemůže být normální. Není mi vůbec jasné, jestli tohle má být ten prozákaznický přístup, který má dostat lidi z aut, nebo jestli přijde ještě nějaké vylepšení.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
1109
21 zář 2009 15:23
Do Rady jde rozsah provozu az ve stredu 1., zastupitele az dalsi utery 7., tak je dost nestastne zmeny verejne publikovat uz nyni... Nicmene je vse domluveno a mela by to byt v obou pripadech formalita.
A nez zacnete lamentovat nad novymi intervaly, tak prosim vemte na vedomi, ze z puvodnich "chybejicich" vic nez 400 milionu diky extremnimu navyseni dotace pujde o skrty v nizkych desitkach milionu... Zakladnim ukolem od objednatele bylo "kde to jde, tak navyste kapacitu vozidla a natahnete interval". Pri prechodu na 50% navyseni kapacity vozidla se vam objektivni naklady zvysi o zhruba 20% a kumulativni mzdove naklady pri tom klesaji o tretinu.


Offline
2673
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
XXX: Tenhle problém tu je už od spuštění Plotní, takže nic nového, problém bohužel přetrvává. Asi má lidem stačit přestup na Zvonařce ze šaliny na 49, takže to bude takhle roze*srané schválně.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2539
13 črc 2009 13:42
Co se týká Černovic, tak mi hlavně přijde na hlavu, že 47 a 49 odjíždí z centra každá odjinud. Proč proboha nemůžou odjíždět obě z Úzké? Proč má cestující přemýšlet, odkud mu to pojede dřív? No a než se ten autobus vymotá od toho Grandu, tak vždycky uběhne půl dne...


Offline
7125
27 úno 2010 07:40
S výjimkou pár vybraných spojů ano.


Offline
Uživatelský avatar

2539
13 črc 2009 13:42
74 že jezdí prázdná? I třeba o půl třetí, když končí na Charbulce vyučování?


Offline
2673
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ondro, díky za souhrn. Ten Mendlák nechápu, jak chtějí posilovat 26 na úkor 35? Jakože se něco otočí na Konečného náměstí místo Mendláku?
To zrušení 63 mi připadá, že jen potichu prosadili, co mělo být už loni. Spojení 64 a 67 asi není úplně blbej nápad, ale 74 mohli nechat, klidně v minibusu, ale v nějaké podobě určitě.3

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
588
25 říj 2019 10:12
Cracatit: Zatím jsou ty informace spíš nekonkrétní, kromě zrušení celých linek:

Citace:
Na všech linkách dojde k dílčím změnám jízdních řádů spočívajícím v úpravě časových poloh spojů nebo rozsahu provozu linek především v mimošpičkových obdobích a případně dojde také ke změnám poloh spojů s garancí „nízkopodlažnosti“. U vybraných zastávek bude upraven režim „na znamení“.

Zastávka Slatina, závod bude přejmenována na Areál Slatina.

V trase autobusové linky E50 bude ve směru na konečnou Kamechy nahrazena zastávka Adamcova nově zastávkou Ondrouškova.

Současně dojde od 12. prosince 2021 ke sloučení aktuálně platných změn v provozu MHD již realizovaných operativně v rámci situace Covid-19 v uplynulém období a nově doplněných opatření:
V nocích před nepracovními dny jsou i nadále zrušena spojení – rozjezdy v časech 0:30, 1:30, 4:30 hod.
V nepracovních dnech ráno je noční provoz prodloužen až do 7:00 hod., v době od 5 do 7 hodin v intervalu 30 minut (rozjezdy ze zastávky Hlavní nádraží v časech 5:00 – 5:30 – 6:00 – 6:30 hod.), v uvedené době budou noční autobusové linky rovněž doplněny posilovými spoji denních linek 1, 2, 4, 6, 8, 9, 10, 12, 25, 30, 31, 39, 40, 50, 64, 67, 78.

V souvislosti s probíhajícími stavebními pracemi v oblasti Mendlova náměstí a okolí výstaviště bude zrušen souběžný úsek linky 35 z Mendlova náměstí na Kamenný vrch a trolejbusová linka 35 bude vedena pouze v základní trase Mendlovo náměstí – Barvičova. V úseku na Kamenný vrch bude nahrazena navýšenou kapacitou páteřní linky 26.

S ohledem na reálnou poptávku budou zrušeny posilové autobusové linky 63 a 74 s provozem pouze ve špičkách pracovních dnů. Náhradou bude posílen provoz souběžné autobusové linky 64. Navíc v ranní špičce budou zajištěny vybrané
posilové spoje, které budou ve směru z Chrlic provozně propojeny se spoji linky 67 přes centrum města směr Jundrov.


Offline
157
08 črc 2017 23:44
Pro ty, které zajímá Znojmo – od čtvrtka je zveřejněna zadávací dokumentace výběrového řízení na dopravce městské dopravy ve Znojmě od 1.1.2023.

Jednou ze změn bude i vedení linek, dojde ke sloučení linek 804 a 805 v jednu, 804. Linka 801 bude z Kuchařovic častěji zajíždět i k Nové nemocnici. Dále budou zavedeny linky 806 a 807, které budou zajišťované minibusy a budou zajíždět do nyní neobsluhovaných částí (přehrada, centrum, Cínová hora, východ Přímětic, DPS U Lesíka...) a také do Konice a Popic.

Více zde: https://profily.proebiz.com/tender/2736/attachments/download/18695.

_________________________________
MHD Znojmo: http://mhdznojmo.wz.cz/


Naposledy upravil Tomáš J. dne 29 lis 2021 16:38, celkově upraveno 1

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2308 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 93  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 dub 2024 02:33
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]