Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 6 z 87    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 87  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1465
10 čer 2006 20:45
Brno
Jezour: začínám se bát.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

581
15 dub 2013 15:57
Mně jenom není jasný ten způsob komunikace. Proč jsou ty změny vždycky taková velká tajná a tichá akce? A proč se komunikují tímto způsobem? V měsíčníku, který je potřeba v předstihu uzavřít, vytisknout a distribuovat, takže informace musí být v řádném předstihu, všechno je, ale na internetu stále ani písmenko. A zastupitelstvo schvaluje opravdu rozsah provozu ani ne týden před změnou? A co když se někdo blbě vyspí nebo dostane nějakou "igelitku" od "eFka" a odhlasují to nakonec jinak? Tak se od změny nevyjede, nebo jak? Tohle přece v dnešní době opravdu nemůže být normální. Není mi vůbec jasné, jestli tohle má být ten prozákaznický přístup, který má dostat lidi z aut, nebo jestli přijde ještě nějaké vylepšení.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
1097
21 zář 2009 15:23
Do Rady jde rozsah provozu az ve stredu 1., zastupitele az dalsi utery 7., tak je dost nestastne zmeny verejne publikovat uz nyni... Nicmene je vse domluveno a mela by to byt v obou pripadech formalita.
A nez zacnete lamentovat nad novymi intervaly, tak prosim vemte na vedomi, ze z puvodnich "chybejicich" vic nez 400 milionu diky extremnimu navyseni dotace pujde o skrty v nizkych desitkach milionu... Zakladnim ukolem od objednatele bylo "kde to jde, tak navyste kapacitu vozidla a natahnete interval". Pri prechodu na 50% navyseni kapacity vozidla se vam objektivni naklady zvysi o zhruba 20% a kumulativni mzdove naklady pri tom klesaji o tretinu.


Offline
1988
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
XXX: Tenhle problém tu je už od spuštění Plotní, takže nic nového, problém bohužel přetrvává. Asi má lidem stačit přestup na Zvonařce ze šaliny na 49, takže to bude takhle roze*srané schválně.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2270
13 črc 2009 13:42
Brno-Veveří
Co se týká Černovic, tak mi hlavně přijde na hlavu, že 47 a 49 odjíždí z centra každá odjinud. Proč proboha nemůžou odjíždět obě z Úzké? Proč má cestující přemýšlet, odkud mu to pojede dřív? No a než se ten autobus vymotá od toho Grandu, tak vždycky uběhne půl dne...


Offline
6009
27 úno 2010 07:40
S výjimkou pár vybraných spojů ano.


Offline
Uživatelský avatar

2270
13 črc 2009 13:42
Brno-Veveří
74 že jezdí prázdná? I třeba o půl třetí, když končí na Charbulce vyučování?


Offline
1988
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ondro, díky za souhrn. Ten Mendlák nechápu, jak chtějí posilovat 26 na úkor 35? Jakože se něco otočí na Konečného náměstí místo Mendláku?
To zrušení 63 mi připadá, že jen potichu prosadili, co mělo být už loni. Spojení 64 a 67 asi není úplně blbej nápad, ale 74 mohli nechat, klidně v minibusu, ale v nějaké podobě určitě.3

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
472
25 říj 2019 10:12
Cracatit: Zatím jsou ty informace spíš nekonkrétní, kromě zrušení celých linek:

Citace:
Na všech linkách dojde k dílčím změnám jízdních řádů spočívajícím v úpravě časových poloh spojů nebo rozsahu provozu linek především v mimošpičkových obdobích a případně dojde také ke změnám poloh spojů s garancí „nízkopodlažnosti“. U vybraných zastávek bude upraven režim „na znamení“.

Zastávka Slatina, závod bude přejmenována na Areál Slatina.

V trase autobusové linky E50 bude ve směru na konečnou Kamechy nahrazena zastávka Adamcova nově zastávkou Ondrouškova.

Současně dojde od 12. prosince 2021 ke sloučení aktuálně platných změn v provozu MHD již realizovaných operativně v rámci situace Covid-19 v uplynulém období a nově doplněných opatření:
V nocích před nepracovními dny jsou i nadále zrušena spojení – rozjezdy v časech 0:30, 1:30, 4:30 hod.
V nepracovních dnech ráno je noční provoz prodloužen až do 7:00 hod., v době od 5 do 7 hodin v intervalu 30 minut (rozjezdy ze zastávky Hlavní nádraží v časech 5:00 – 5:30 – 6:00 – 6:30 hod.), v uvedené době budou noční autobusové linky rovněž doplněny posilovými spoji denních linek 1, 2, 4, 6, 8, 9, 10, 12, 25, 30, 31, 39, 40, 50, 64, 67, 78.

V souvislosti s probíhajícími stavebními pracemi v oblasti Mendlova náměstí a okolí výstaviště bude zrušen souběžný úsek linky 35 z Mendlova náměstí na Kamenný vrch a trolejbusová linka 35 bude vedena pouze v základní trase Mendlovo náměstí – Barvičova. V úseku na Kamenný vrch bude nahrazena navýšenou kapacitou páteřní linky 26.

S ohledem na reálnou poptávku budou zrušeny posilové autobusové linky 63 a 74 s provozem pouze ve špičkách pracovních dnů. Náhradou bude posílen provoz souběžné autobusové linky 64. Navíc v ranní špičce budou zajištěny vybrané
posilové spoje, které budou ve směru z Chrlic provozně propojeny se spoji linky 67 přes centrum města směr Jundrov.


Offline
142
08 črc 2017 23:44
Pro ty, které zajímá Znojmo – od čtvrtka je zveřejněna zadávací dokumentace výběrového řízení na dopravce městské dopravy ve Znojmě od 1.1.2023.

Jednou ze změn bude i vedení linek, dojde ke sloučení linek 804 a 805 v jednu, 804. Linka 801 bude z Kuchařovic častěji zajíždět i k Nové nemocnici. Dále budou zavedeny linky 806 a 807, které budou zajišťované minibusy a budou zajíždět do nyní neobsluhovaných částí (přehrada, centrum, Cínová hora, východ Přímětic, DPS U Lesíka...) a také do Konice a Popic.

Více zde: https://profily.proebiz.com/tender/2736/attachments/download/18695.


Naposledy upravil Tomáš J. dne 29 lis 2021 16:38, celkově upraveno 1

Offline
1988
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Zkusil jsem si rozkliknout na webu DPMB a mají to nějaké zmatené, když kliknu na měsíčník 12 v tabulce, tak na mě vyskočí nějaké číslo 4/2021, což je úplně jiná část roku. Mohl by ty změny někdo shrnout? Chystají se nějaké nové zastávky na znamení, nebo se sáhne jen do intervalů?
Co sedmička a devítka, jsou na nich nějaké větší změny?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
6009
27 úno 2010 07:40
Při těch počtech cestujících, co jsem v autobusech linky 74 vídal, si nemyslím, že by přestup na Hladíkově či Masné měl být nějakou výraznou komplikací.


Offline
Uživatelský avatar

1465
10 čer 2006 20:45
Brno
Chudáci studenti a zaměstnanci Charbulky, na Osadu zrušeno už i to málo co jim po zrušení 72 a posléze 64 nechali.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

6481
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Když si vzpomenu, jak to bylo při posledních změnách, tak budeme rádi, když to bude dva dny dopředu. :-k


Offline
Uživatelský avatar

8973
10 čer 2004 11:19
No doufám, že ty JŘ dokáží vyplodit dřív než 2 dny před začátkem platnosti...


Offline
Uživatelský avatar

3001
29 srp 2009 19:30
Kdo by si to chtěl přečíst on-line (číslo 12/2021): https://dpmb.cz/cs/download-section/4
Linka 63 má být částečně "nahrazena" přejezdovými spoji 64>67. Zatím největší změnou se mi zdá prodloužení nočního provozu v nepracovní dny znovu až do 7:00 v půlhodinovém taktu + provoz vybraných 17 denních linek.
Intervaly jsou v Šalině zmíněny následovně (přelož si sám): Na všech linkách dojde k dílčím změnám jízdních řádů spočívajícím v úpravě časových poloh spojů nebo rozsahu provozu linek především v mimošpičkových obdobích...

PS: Ještě tu je pro změnu JŘ oblíbené datum 1. 1. confused

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
472
25 říj 2019 10:12
U té 35 je ovšem uveden trošku alibistický důvod... Nicméně změna to není překvapující. Stejně tak 63 a 74 tu padly. Ale je těch změn (omezení) docela málo, čekal jsem, že se do toho bude řezat víc. Takže jsem zvědavý na jízdní řády, protože někam se to omezení schovat musí. A asi není na první pohled tak nápadné někde protáhnout interval, než zrušit 10 linek a další 10 přetrasovat, aby to nějak vyšlo...


Offline
Uživatelský avatar

6481
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Překvapilo mě, že tam není moc změn (očekával jsem jich víc), mj. mě nepřekvapila tradiční změna u linky 35 (zkrácení na Mendlovo náměstí).


Offline
1196
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
Souhrn změn je v novém vydání časopisu šalina. Ale jaké budou intervaly, uvidíme až z jízdních řádů.


Offline
6009
27 úno 2010 07:40
Nechci šířit bludy, mám to jen z doslechu. Ale vzhledem k dnešnímu datu se novinky snad objeví oficiálně už brzy.


Offline
1988
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Takže už je známo něco bližšího?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
6009
27 úno 2010 07:40
Myslím, pánové, že se někteří z vás budou brzy docela divit.


Offline
91
29 črc 2014 19:57
Citace:
Sedmičku nerušit, jednak ji občas docela využiju a jednak řeší vztahy, které dřív řešila 11, čili z Lesné na Cejl bez dvou přestupů, přímá jízda na hlavní nádraží bez courání po Masaryčce

Jak už psal Ondra98, těch +-10 spojů za den nelze považovat za řešení popsaných vztahů
Citace:
Nevýhodou je přetížení 1.a 2. koleje na HBf., ale zase to nejezdí tak často.

To ne, ale nejspíš kvůli tomu, že nejezdí až na Lesnou, jezdí teď 9 ve špičce častěji. Upřímně to současné řešení moc nechápu, nechal bych 9 v desetiminutě a ve špičce protáhl 7 až na Lesnou.


Offline
Uživatelský avatar

9738
15 led 2005 23:41
Zdeněk píše:
Pokud se nepletu, tak linku 51 dotují obce, jemiž projíždí, takže nějaké rušení není jen tak.

Ne tak úplně. Linka 51 vznikla především dohodou velkého pana S. z DP a velkého pana S. z ČSAD Tišnov, kdy jde o jistý revanš za sebrané výkony ČSAD Tišnov na 41/71 (ostatně myslím, že toto nahrazování výkonů v rámci města/kraje je ošetřeno obecně i smluvně s krajem). Obce si na to přispívají, to ano, no teda mám dojem, že jen jedna obec, a to ještě nelibě nesou, protože chtěli přímé spojení s mendlákem, ne se špitálem.


Offline
Uživatelský avatar

8973
10 čer 2004 11:19
Když mohli lidem z líšně doporučovat přestup na Malé klajdovce, tak proč ne těm z Vinohrad. Navíc to akorát dubluje po vinohradech trolejbusy.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2168 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 87  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 led 2022 02:22
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]