Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 12 z 93    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 93  Další
Autor Zpráva
Offline
2673
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Zkusil jsem si rozkliknout na webu DPMB a mají to nějaké zmatené, když kliknu na měsíčník 12 v tabulce, tak na mě vyskočí nějaké číslo 4/2021, což je úplně jiná část roku. Mohl by ty změny někdo shrnout? Chystají se nějaké nové zastávky na znamení, nebo se sáhne jen do intervalů?
Co sedmička a devítka, jsou na nich nějaké větší změny?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7130
27 úno 2010 07:40
Při těch počtech cestujících, co jsem v autobusech linky 74 vídal, si nemyslím, že by přestup na Hladíkově či Masné měl být nějakou výraznou komplikací.


Offline
Uživatelský avatar

1624
10 čer 2006 20:45
Brno
Chudáci studenti a zaměstnanci Charbulky, na Osadu zrušeno už i to málo co jim po zrušení 72 a posléze 64 nechali.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

6905
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Když si vzpomenu, jak to bylo při posledních změnách, tak budeme rádi, když to bude dva dny dopředu. :-k


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
No doufám, že ty JŘ dokáží vyplodit dřív než 2 dny před začátkem platnosti...


Offline
Uživatelský avatar

3087
29 srp 2009 19:30
Kdo by si to chtěl přečíst on-line (číslo 12/2021): https://dpmb.cz/cs/download-section/4
Linka 63 má být částečně "nahrazena" přejezdovými spoji 64>67. Zatím největší změnou se mi zdá prodloužení nočního provozu v nepracovní dny znovu až do 7:00 v půlhodinovém taktu + provoz vybraných 17 denních linek.
Intervaly jsou v Šalině zmíněny následovně (přelož si sám): Na všech linkách dojde k dílčím změnám jízdních řádů spočívajícím v úpravě časových poloh spojů nebo rozsahu provozu linek především v mimošpičkových obdobích...

PS: Ještě tu je pro změnu JŘ oblíbené datum 1. 1. confused

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
588
25 říj 2019 10:12
U té 35 je ovšem uveden trošku alibistický důvod... Nicméně změna to není překvapující. Stejně tak 63 a 74 tu padly. Ale je těch změn (omezení) docela málo, čekal jsem, že se do toho bude řezat víc. Takže jsem zvědavý na jízdní řády, protože někam se to omezení schovat musí. A asi není na první pohled tak nápadné někde protáhnout interval, než zrušit 10 linek a další 10 přetrasovat, aby to nějak vyšlo...


Offline
Uživatelský avatar

6905
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Překvapilo mě, že tam není moc změn (očekával jsem jich víc), mj. mě nepřekvapila tradiční změna u linky 35 (zkrácení na Mendlovo náměstí).


Offline
1204
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
Souhrn změn je v novém vydání časopisu šalina. Ale jaké budou intervaly, uvidíme až z jízdních řádů.


Offline
7130
27 úno 2010 07:40
Nechci šířit bludy, mám to jen z doslechu. Ale vzhledem k dnešnímu datu se novinky snad objeví oficiálně už brzy.


Offline
2673
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Takže už je známo něco bližšího?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7130
27 úno 2010 07:40
Myslím, pánové, že se někteří z vás budou brzy docela divit.


Offline
118
29 črc 2014 19:57
Citace:
Sedmičku nerušit, jednak ji občas docela využiju a jednak řeší vztahy, které dřív řešila 11, čili z Lesné na Cejl bez dvou přestupů, přímá jízda na hlavní nádraží bez courání po Masaryčce

Jak už psal Ondra98, těch +-10 spojů za den nelze považovat za řešení popsaných vztahů
Citace:
Nevýhodou je přetížení 1.a 2. koleje na HBf., ale zase to nejezdí tak často.

To ne, ale nejspíš kvůli tomu, že nejezdí až na Lesnou, jezdí teď 9 ve špičce častěji. Upřímně to současné řešení moc nechápu, nechal bych 9 v desetiminutě a ve špičce protáhl 7 až na Lesnou.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Zdeněk píše:
Pokud se nepletu, tak linku 51 dotují obce, jemiž projíždí, takže nějaké rušení není jen tak.

Ne tak úplně. Linka 51 vznikla především dohodou velkého pana S. z DP a velkého pana S. z ČSAD Tišnov, kdy jde o jistý revanš za sebrané výkony ČSAD Tišnov na 41/71 (ostatně myslím, že toto nahrazování výkonů v rámci města/kraje je ošetřeno obecně i smluvně s krajem). Obce si na to přispívají, to ano, no teda mám dojem, že jen jedna obec, a to ještě nelibě nesou, protože chtěli přímé spojení s mendlákem, ne se špitálem.


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
Když mohli lidem z líšně doporučovat přestup na Malé klajdovce, tak proč ne těm z Vinohrad. Navíc to akorát dubluje po vinohradech trolejbusy.


Offline
2673
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
K sedmičce, co občas sleduju vypravenost, bych řekl, že není s ohledem na zatížení nádraží zas tak často opožděná, většinou se vejde do plus/minus minuta až dvě, což s ohledem na křižovatky jako Jugoslávská a ty pod ní nebo Koliště s Cejlem, není špatné.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
D7 a 10 bych zachoval natrvalo v současné podobě. D7 představuje důležitou posilu k Mendelu a vytváří nové vazby (reminiscence na někdejší d15). Nevýhodou je přetížení 1.a 2. koleje na HBf., ale zase to nejezdí tak často.
Nevýhody trvalého vedení d10 už se tady popisovaly, ale pořád mám pocit, že nepřevažují nad výhodami (přímé spojení starých Žabin s rolou zejména).


Offline
Uživatelský avatar

1624
10 čer 2006 20:45
Brno
Pokud se nepletu, tak linku 51 dotují obce, jemiž projíždí, takže nějaké rušení není jen tak.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
2673
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, předpokládám, že závlek na Vinohrady se jen těžko zruší, když si ho vyřvali místní po výluce Zábrdovického mostu. Umím si představit, že by se 78 poslala na Novolíšeňskou a hned dolů na Juliánov, i tak by se ten přestup musel nějak řešit.
Sedmičku nerušit, jednak ji občas docela využiju a jednak řeší vztahy, které dřív řešila 11, čili z Lesné na Cejl bez dvou přestupů, přímá jízda na hlavní nádraží bez courání po Masaryčce a pak oblast kolem Ronda a pracáku na Vojtové. Nemusela by jezdit v sedle 9:00 - 14:00, tuším, že o říjnových prázdninách tak nějak sedmička letos jezdila.
Když se podívám, co je tak nějak navíc, určitě 51 o víkendu, Popůvky a okolí může klidně zase převzít regionálka 402, Cross jako Cross, vozidlo bude skoro stejný.
Trajfly 37 ke špitálu, taky bych to nechal na regionálce 405/6, jen se dost bojím, že příští rok osekají na Kordisu regionálku jen na kampus, když už bude šalina, že půjde jet na Pisárky/Mendlák jen trajflem, což není úplně šťastné řešení.
Určitě by se dal v pracovním dni v sedle osekat interval, ale pokud ano, tak nějak rozumně, třeba jít na 10 minut šaliny v sedle ve všední den mi připadá už trochu moc.
Osekávat linky jako 47, 74 mi připadá, že není úplně ono, ti lidi se musí nějak dostat z práce, aby ty linky nebyly osekané až moc, vzpomínám si třeba na linku 79, ta se osekávala z plnotučného provozu až na současné tři šichtové páry někam do Sokolnic.
Takže buď tu expresky chceme jako celek, nebo nechceme, ale neořezával bych jen některé.
Zrovna e56 a e50 určitě nechat, e50 bych naopak posílil na 15 minut ve špičce, potkal jsem ji minulý měsíc na Dunajské a směr Bystrc jela jen po 20 minutách někdy okolo páté odpoledne.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
308
21 dub 2009 20:30
Zdeněk píše:
Nevím co máte všichni s tou jedenáctkou. Zrušením řidiče neušetříte, Stránského neobsloužíte a směr Bystrc zhoršíte přestup.


A proč musí něco jezdit augerechnet na současnou zastávku Stránského, která je (z pohledu současné výluky) v totální ři.., ehm, v poloze naprosto k ničemu . Mnohem víc muziky za menší peníze udělá autobusová zastávka někde u křížení (třeba dočasně zobousměrněné) Haasovy a Stránského. Přestupy směr Bystrc (a jako bonus zdarma úrovňově na busy směr Jundrov a Kénig) v pohodě zvládnou zastávky na Rosického náměstí. A jako bonus číslo dva by bus mohl stavět navíc třeba někde tady.


Offline
588
25 říj 2019 10:12
Martine:
81/82: No nedojde k žádnému extrémnímu ušetření, ale pořád jsou to 3 vozy. Ta linka jezdí celkem prázdná, úplně mimo jakýkoliv systém. Zastávky, které jsou jen pro tyto linky budiž, ale co je to za obsluhu MHD, když to jede jednou za 2 hodiny. Je to skutečně nutnost provozovat? V době vzniku to dejme tomu dávalo smysl, ale teď? A tohle říkám jako člověk, který 82 docela často využívá.
7: Jaké nenahraditelné spojení zastává? Tím spíš, když jede z Lesné jenom ráno...

PvvS: Asi bych to prohodil s 55, ale pravda je, že ta Líšeň je prostě rozdrbaná. To snadný řešení mít nebude, tím spíš v aktuální situaci.

ZGHK: Jasně že šotodebata, ale tak pro tu zábavu... :D
-35/38/39 tam by to asi chtělo vyřešit nějak komplexně, nechal bych přímé spojení na Mendlák i na Komenského náměstí. Ale jak... :D

A co taková 74?


Offline
Uživatelský avatar

1624
10 čer 2006 20:45
Brno
Nevím co máte všichni s tou jedenáctkou. Zrušením řidiče neušetříte, Stránského neobsloužíte a směr Bystrc zhoršíte přestup.
Z mého pohledu klidně minimálně neděle do dvanácti prodloužit intervaly tramvají. Rovněž v PD v čase 10-12 by se v pohodě snesl interval 7/8. V dopoledním sedle by do Modřic bohatě stačil interval 15 minut.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
308
21 dub 2009 20:30
No, ona to zřejmě bude jen čistě šotoakademická debata, ale když už jsi to nakousl..

Pokud by fakt love nebyly (jakože nebudou), tak mi jako nejvhodnější adepti na rušení /redukci přijdou linky zajišťující řekněme nadstandard. Takto na první dobrou bez nějakého detailního přemýšlení (vedle toho co jsi psal):
- E56
- 63
- 35
- 65 nechat jen v úseku Řečkovice - Technopark a jen v PD
- 68 nechat jen v úseku Monte Bú - Šelepka
- 51 (minimálně o víkendech)
- výlukovou 11 nahradit minibusem
- spoje desítky na Stránskou Skálu a Novolíšeňskou (areál Zetoru minibusem)

Nejsem si jist s tou sedmičkou, možná nechat jen ve špičkách?

Určitě by byla spousta důvodů proč zrovna tuto linku ne (a některé i smysluplné), ale jako takový první výkop...:-)


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
A u a78 vynechat i Strnadovu. Nebo ji v tomto úseku prohodit s a55. Ale furt nebude vyřešenej přestup z trbusu na autobus a propojení 1/2 Líšně s poliklinikou Viniční a Dělnickým domem. Od tý doby, co tu DPMB začal rozes*rat linkový vedení a dokonal to prodloužením trbusů, u kterých nesplnil snad ani jeden z cílů dotace, tak to stojí za velký ...


Offline
Uživatelský avatar

6905
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ondro: co ušetříš zrušením linek 81/82? Navíc tyto linky (min. 82) mají na trase zastávky, které nejsou žádnou jinou linkou obsluhovány, muselo by se vyřešit jinak. U linky 7 by ti obyvatelé Lesné určitě poděkovali, vždyť nemají jinou náhradu za linku 11.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2308 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 93  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 dub 2024 18:51
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]