Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 1 z 16    Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Další
Autor Zpráva
Offline
96
29 črc 2014 19:57
Podle mě je druhá etapa smyčka ŠČ (mimo), tudíž by zahájení třetí etapou znamenalo přesun smyčky do 2, čímž by toho ze 3. moc nezbylo. A nezapomínejme, že někdy do roku 2024 to musí být rozumně průjezdné kvůli odkloněným tbusům.


Offline
2114
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Hm, přitom by se nabízelo opačné pořadí, nejprv spáchat Provazníkova x Merhautova po smyčku, pak most nad okruhem a pak zbytek.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
96
29 črc 2014 19:57
I hypoteticky je 2023 nesmysl, když etapizace předpokládá přestavěný most. Navíc pro stavbu bude výhodou, pokud už bude hotová rekonstrukce KP. A ještě postřeh, že podle DÚR by už v době výstavby dráty v Kohoutově neměly existovat.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1901
07 dub 2006 09:03
Podle úřední desky bylo zahájeno územní řízení na prodloužení d5 do Čertovy rokle. Průběh realizace by měl být následující:
Zahájení se předpokládá ihned po zajištění všech potřebných povolení (předběžně v letech 2023-2025). Záměr bude
realizován během 3 stavebních sezón, předpokladem jsou následující etapy:
1. Realizace úseku Tř. Gen. Píky – Seifertova
- realizace při kompletní uzavírce
- ul. Halasovo nám. bude zpřístupněna pomocí zobousměrnění ul. Heleny Malířové, jižní oblast ul. Okružní
přejezdem z ul. Halasovo nám. přes stavbu
- zastávka Poliklinika Lesná bude omezena / vyloučena pouze na nejnutnější dobu, cílem bude její provizorní
přesun a průjezd MHD přes stavbu
2. Realizace úseku Seifertova – smyčka Štefánikova čtvrť
- realizace při kompletní uzavírce
- napojení na VMO bude zachováno vždy v jednom směru (sjezd nebo nájezd). Napojení ostatních komunikací
po jiných komunikacích v okolí
- zastávka Lesná nádraží bude omezena / vyloučena pouze na nejnutnější dobu, cílem bude její provizorní
přesun a průjezd MHD přes stavbu
3. Realizace úseku smyčka Štefánikova čtvrť – Provazníkova
- realizace při kompletní uzavírce, popř. se zachováním provozu na polovině profilu (ul. Provazníkova)
- napojení okolních komunikací zobousměrněním
- TT bude ukončena úvratí u ul. Provazníkova. Zastávka Štefánikova čtvrť bude omezena / vyloučena pouze
na nejnutnější dobu, cílem bude její provizorní přesun a průjezd MHD přes stavbu


Offline
9810
15 led 2005 23:41
To je relevantni. Spis vynalozene usili a cas. Na to nema sily kazdy obcan.


Offline
2114
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Coby ne, jako soukromý investor do toho klidně polezu, nebo do toho vleze klidně celé sdružení investorů. Samotná správní žaloba v porovnání s nějakým developmentem není vůbec tak drahá.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
9810
15 led 2005 23:41
Ale do toho jako soukromy investor nepujdes. A investor statni by zase v podstate napadal sam sebe. No tak ted rad :mrgreen:


Offline
2114
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak ale, pokud ty předpisy jsou neproporční a jednostranně zaměřené, tak je jde soudně zrušit. Samozřejmně to nezabrání přemrštěně drahým požadavkům jako výstavba nového VO. Tak uvidíme, kam se to příští rok posune.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
9810
15 led 2005 23:41
Spíš ta možnost dělat vlastní městské stavební předpisy. Znám to z Prahy, kde to už platí léta, a to stojí za to. Je to samozřejmě v souladu se stavebním zákonem, ale v mnohých věcech ho rozšiřuje dle potřeb města - což samo o sobě není problém, problém je, že se ti může zcela jednoduše stát, že to, co bys jinde postavil, ve městě, které má své vlastní městské předpisy, nepostavíš, i když jsi v souladu s územním plánem i DOSS, protože ti tam vrznou požadavky, který nedokážeš splnit - nebo tě finančně jako soukromého investora zruinují, třeba v rámci tvého záměru nutnost obnovy chodníku, veřejného osvětlení, zeleně... To ti může přikázat i stavební komise, ale tou se stavební úřad nemusí řídit.


Offline
2114
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, s novým ÚP asi bude ještě sranda.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
9810
15 led 2005 23:41
Ono je to dost choulostivá věc a záleží, zda by úředník byl ochoten nebát se a, protože je dost pravěpodobné, že to nikdy neřešil, nechal se přesvědčit, že to lze. A rovněž by to chtělo projednat s právním oddělením odvolacího orgánu (magistrátu), zda by byl solidární, prorože případnou správní žalobu bude mít jako první na starosti on.

A kdyby jsme šli echt do detailů, lze řešit i nemožnost nahlížení do části spisu, které by se mohlo týkat nějakých utajovaných informací - jen úplně nevím, jak to navléknout na tramvajovou trať.

A hlavně:
vydání ÚP do 31.12.2022
Brněnské stavební předpisy do 30.6.2023

plus platnost nového stavebního zákona

Jakmile toto začne platit, než se úředník naučí s tím pracovat, bude minimálně dva roky prostoj a neudělá se vůbec nic - a je otázka, zda jedno či více z toho celou akci jakkoliv neznemožní - obecně je tedy nutné (platí i pro běžné občany) míst stavební povolení s vyznačením právní moci do konce roku 2022 (a to fakt není mnoho času)


Offline
2114
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Celkem bych to i zkusil, protože by se došlo k funkčnímu pokroku a dalo se stavět, protože správní žaloba až na výjimky nemá odkladný účinek.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
9810
15 led 2005 23:41
Proč drzost? Pokud jsem účastníkem řízení, mám nárok seznámit se s průběhem řízení vč. dokumentace a nahlédnout do spisu - a mohu také dávat námitky, pokud se mi zdá, že jsou má práva dotčena.

P.S.: Už minule jsem říkal, že by nebylo od věci aplikovat §85 odst. 2a), b) a c) správního řádu a vyloučit odkladný účinek odvolání proti rozhodnutí o umístění stavby. Asi by to neprošlo, ale zkusit by se to mohlo. Záleží na posouzení stavebního úřadu. Jen je nutno počítat se správní žalobou ze strany účastníků řízení, na druhou stranu pokud bude SÚ schopný, lze mít na ÚR vyznačenou předběžnou vykonatelnost a ÚR tím v podstatě nabývá platnosti - následně po právní moci stavebního povolení už není nutno ÚR znovu vydávat, i kdyby soud smetl odkladný účinek ze stolu. A soud nepracuje ze dne na den (navíc odvolacím orgánem je v tomto případě magistrát, až pak soud - nebojím se, že by bylo hotovo dříve než by se vydalo SP).


Offline
87
23 čer 2014 12:31
Od místních blokujících, takže předpokládám, že hlavně od majitelů těch černých staveb, které už měly být srovnány se zemí. Celkem drzost ještě posílat nějaké námitky.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6637
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Uzemní řízení bylo přesunuto z důvodu podjatosti z Líšně do Slatiny a jedeme odznovu. Do původního řízení tuším přišlo nějakých 27 námitek převážně od místních blokujících.


Offline
Uživatelský avatar

736
15 srp 2012 14:28
Jaký je aktuální stav s obnovením tratě do Líšně? Docela dlouho jsem o tom nic neslyšel.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1901
07 dub 2006 09:03
Opravy svršku na roli mají v poslední době jednu specialitu - vždycky se vynechá nějaký kousek. Teď to je odbočení ze 2. koleje a nájezd na 1. kolej směr viadukt. Zůstanou tam okousaný panely asi na 10 metrech, přes který je "radost" přejíždět.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1901
07 dub 2006 09:03
Na Lesnické nataženy dráty, vexle do smyčky Zemědělská bude nově elektrická.


Offline
2114
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jak je to s kolejema na křižovatce Lesnická x Provazníkova x TGP? Ty se měnily při předešlé generálce, kdy se udělaly ty debilní ocelové přechody u zastávek na otevřeném svršku, kdy byl taky dole drát až na Čertovu rokli? Mimochodem ty ocelové pláty přechodů jsou nejdebilnější (no, můžete hádat, ve kterém počasí/roční době asi tak). A než mě někdo vezme za slovo ohledně provedení těch přechodů, tak dodávám, že předešlá verze byla z betonu nebo betonových panelů a rozhodně nenamrzala tolik...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1901
07 dub 2006 09:03
Na Lesnické se finišuje-trať až na poslední vrstvu zaasfaltovana, pokládají se obrubniky mezi Muchovou a Tomanovou, jinde už jsou osazeny.Panely mezi Zemědělskou a Provaznikovou vydělaný, probíhá příprava na pokladnu živice.


Offline
504
25 říj 2019 10:12
2015 se začalo, tak těch 5 let cca odpovídá. Zajímavý je teda tohle: https://brnensky.denik.cz/zpravy_region/pri-rekonstrukci-brnenskych-ulic-minska-a-horova-zanikne-zastavka-kralova-20150416.html A Králova tam pořád je v provizorní podobě. Platí i zde jednotka dočasnosti - 1 furt?


Offline
105
18 srp 2019 17:01
Ondra K. píše:
Minská je přece jen už starší záležitost a od té doby se mohlo leccos v přístupu změnit.

Ono to nějak letí, že? Ta Minská už je nějakých 5 let spravená. Nebo ještě víc?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
5922
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Honza P píše:
Zato když se spravila Minská, tak těch pár stovek metrů mezi zastávkou Tábor a Sonem nechali postaru.

Minská je přece jen už starší záležitost a od té doby se mohlo leccos v přístupu změnit.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2114
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jsem zvědav na finální provedení, jestli rozšíří chodníky nebo jen vymění povrchy...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1901
07 dub 2006 09:03
Cituji z vyjádření M. Maletschka na fb stránce náš Blekfild: "budou zváženy finanční možnosti a nyní to vypadá, že k opravě kolejiště a tzv. předjízdných pruhů přeci jen dojde. Podle informace z Dopravního podniku města Brna by tato akce měla proběhnout podle aktuální představy v termínu 15. 3. – 31. 5." Půlku března máme za chvíli. NAD by měla jezdit Helfertovou (takže asi omezení parkování a trošku problém se vytočit do Jugoslávské), na druhou stranu se získá o jeden přestup NAD-d5/9 a obráceně hrana-hrana v každém směru.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 381 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 kvě 2022 08:55
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]