Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 40 z 231    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 231  Další
Autor Zpráva
Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Výluka je snad něco jiného. Všechny zátahy do vozoven taky nejsou v JŘ. Co v nich je, pojede, plus něco navíc. Kdo má Iris apod., se o odjezdech doví, kdo ne, bude stejně čekat na spoj v JŘ, jako bonus mu může přijet tato posila.


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
Dopravní podnik města Brna píše:
Dobrý den, jedná se o dočasné řešení než bude hotová stavba u FN Brno, předpokládáme do víkendu. Vkládáme posilové spoje, speciální jízdní řády na tak krátkou dobu vydávat nebudeme.

Hlavne ze se specialni jizdni rady vydavaji na kazdou vikendovou vyluku... :roll:


Offline
Uživatelský avatar

420
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Citace:
než bude hotová stavba u FN Brno, předpokládáme do víkendu.

Chápu to teda dobře, že od pondělí 27. 9. (nebo možná spíš od středy 29.9.) by mohly už trolejbusy jezdit znovu až k nemocnici / na Osovou? Mě totiž zmátlo, že na výlukách BMHD je až do konce října (byť s otazníkem), v oficiálním letáku ale pravda o ukončení nic není.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
1589
18 led 2009 10:06
V IDOSu to je....

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Dopravní podnik města Brna píše:
Dobrý den, jedná se o dočasné řešení než bude hotová stavba u FN Brno, předpokládáme do víkendu. Vkládáme posilové spoje, speciální jízdní řády na tak krátkou dobu vydávat nebudeme.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Vlakofil: zkus napsat na DP :) též se divím, že o těchto změnách není ani zmínka v přehledu změn od 20. 9., ani tyto JŘ nejsou na netu k dispozici.


Offline
72
17 lis 2012 23:31
No, a proč pořád na www.dpmb.cz nevisí JŘ trolejbusů změněné od 20.9. - linka 25 - spoje kampus-Konečného nám.? To je jen nějaký "dočasný posilový provoz" formou náhradní dopravy jako linka 44 Vozovna Komín-Mendlák?


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
Aha. Nenapadlo mě, že by se na linku 12 vrátily 30m soupravy ](*,)


Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
b1 píše:
A pořád jsem se nedozvěděl odpověď na tohle. Pokud vím, tak linka 12 s ničím v prokladu není.

Asi bych to viděl trojče kontra dvojče, 4 minuty pro dvojče, 6 minut pro trojče.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
b1: Aby JŘ nebyly zapamatovatelné a složitější. Aby, když ti to ujede, jsi měl 50% (v reálu ale aspoň 75%, protože…„náhoda“) šanci na čekání 6 minut, přičemž jsi věděl, že to před tím jelo 4 minuty od sebe.
V podstatě to je od toho, abys tím nejezdil, protože DPMB tě v tom nechce. Jak jinak mají řešit problémy s nedostatečnou kapacitou vozů?

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
b1 píše:
A proč je na lince 12 v odpolední špičce v některých časech interval 4-6 místo 5-5?

A pořád jsem se nedozvěděl odpověď na tohle. Pokud vím, tak linka 12 s ničím v prokladu není.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
b1: Přesně tak.

Cracatit: No... Dvě linky proč ne. Ale ať jsou koordinované.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, pokud má mít Lesná dvě linky, pak je ta otázka bezpředmětná.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
Taková otázka se pak nabízí i u té Lesné (Zemědělské)


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
No... jestliže je v Bohunicích proklad 3-2-5, znamená to, že i po těch pěti minutách to je ta osmička schopna pobrat. Potom se nabízí otázka, jestli ta linka 7 má vůbec nějaký přínos. Jestli by se to nakonec neobešlo bez ní.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
xxx píše:
Bavil jsem se o současném stavu, kdy ve špičce má desítka s osmičkou společnou trasu Novolíšeňská - Hlavní nádraží. V bezvýlukovém stavu má s osmičkou společnou trasu Krásného - Švermova.

To je už jen chvíli. A zdaleka ne všechny spoje jsou z Novošílenské. Tady proklad s čímkoliv nedává smysl. A od Krásného tuplem. Tam jde o jednu zastávku s minimálními požadavky . A Od Geislerovy už je to navíc s d-9. A tam to taky nevychází.. Když je interval 5 minut, tak nemá smysl řešit něco dál. Při 3 linkách je taková nabídka, že vždycky něco jede. POkud to je jedna linka, tak už nepravidelnej interval akorát nas**e lidi. Pravidelnej si zapamatuje každej, ale přemejšlet, že to jede 13, 16 a 22 je nesmysl. Elplova další linku neunese, d-10 se po výluce vrátí na Stránskou. A honit další linku na Novošílenskou jen kvůli tomu, aby se někomu líbil proklad je při těch intervalech nesmysl.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Emperor: Větší úlet bys tam neměl? To už je lepší i ta nová sedmička ze Švermovy na Lesnou i s tím blbým prokladem s osmičkou. Naopak by bylo fajn současnou desítku nechat v trvalém linkovém vedení, protože by ulevila jedničce a byly by tak dvě trasy páteřní a ne jenom doplňková trojka Bastr - Veveří - Čára, kde většina lidí vystoupí, pokud nejedou jako občas já z Bystrce na Jugoslávskou, potažmo na Lesnou...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
U d-10 je problém, že je skluz s prodloužením do Líšně. Ale jinak z provozního hlediska, je lepší poslat do Lískovce nějakou linku z Křenové, kvůli průjezdu po 3. a 4. koleji u nádraží. Dokud nebude mít d-10 dostatečný interval, nabízelo by se poslat po odklonění d-8 k Nemocnici do Lískovce linku z Juliánova (ta má patřičný interval). Zbývá pak vyřešit otáčení linek z Lesné v centru.

Nabízí se dvě varianty:

1. vrátit d-11 na původní trasu přes Dětskou Nemocnici a d-9 přes Cejl a ukončit na Nových sadech.

2. zahustit d-3, aby nahradila i d-11 a z Lesné vést dvě okružní linky proti sobě v trase Lesná - Děstká nemocnice - náměstí Svobody - Cejl - Lesná a druhou přesně obráceně.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Bavil jsem se o současném stavu, kdy ve špičce má desítka s osmičkou společnou trasu Novolíšeňská - Hlavní nádraží. V bezvýlukovém stavu má s osmičkou společnou trasu Krásného - Švermova.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
xxx píše:
Tak na druhém koncu osmičky bych to zase proložil s desítkou...


S linkou, která v bezvýlukovým stavu jede každý půl hodiny a o víkendu jednou za hodinu ? A navíc to má společný zastávky jen v úseku Krásného - Nové sady ? A i aktuálně toho z Líšně moc nejede .


Offline
Uživatelský avatar

340
31 kvě 2016 10:01
Brno
Jestliže mi šalina jede každou lichou minutu, tak je jasný, že nejde udělat rovnoměrný proklad. Raději budu mít odjezd základní linky častěji po 5 minutách a proklad 2. nebo 3. minutu (00 - 05 - 07 -10 - 15 - 08 - 20), než takt základní linky po 6 minutách, jen kvůli tomu, že to vypadá hezky na papíře. Díky provozu, kterým MHD se proplétá a různě dlouhé době potřebné k odbavení cestujících, kdy vniká běžně zpoždění do +-2 minut, nelze docílit 100% úspěšnosti prokladu. Proto je třeba počítat s tím, že i v okrajových částech se mohou na jedné zastávce sekat nejen soupravy dvou linek, ale i dva kurzy téže linky a z důvodu urychlení odbavení, by se obě soupravy měly vejít na jedno nástupiště. Proto i mimo centrum, kde tomu nebrání místní podmínky, by měla být nástupiště dlouhá, aby obsloužila dvě soupravy současně.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Tak na druhém koncu osmičky bych to zase proložil s desítkou...


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Kvůli jednomu konci rozdrbat všechno ostatní ? Opravdu nesmysl rozdrbat odjezdy z Líšně, kde to je jediná tram. linka, jen kvůli tomu aby se na druhým náhodou 3 lehce nemíjely.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
3-2-5 je fakt rovnoměrné jak sviňa...


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Já bych to naopak nechal tak jak to je tj. d-8 po 5 minutách a d-7 se do toho ob jedno vloží. Ale pro koncový úsek v Lískovci a pro celou Líšeň zůstane pravidelných 5 min. Je to zapamatovatelné a hlavně rovnoměrné. Navíc díky té vložené d-7 pojede vždycky d-7 a ta následná d-8 o něco prázdnější, takže má člověk 2/3 šanci na komfortnější svezení. Navíc až bude d-7 do Lískovce a d-8 k Nemocnici, bude zase lepší aby d-8 měla pravidelnou 5 minutovku. Ten deformovaný interval je vhodný maximálně na linku d-12, která se skládá z 3 linek s intervalem 10 minut, ale je to jedna linka a celá trasa je stejná.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5775 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 231  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 18:23
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]