Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 16 z 124    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 124  Další
Autor Zpráva
Offline
1074
09 lis 2006 18:16
M: když to tak dává smysl, tak jsi nám ale nevysvětlil, proč je tam teď ten oznacnik pro 35 m soupravy? Jako že tam bude rok strašit a pak to rozkopou a dají tam nový oznacnik i pro panel? Vše nasvědčuje tomu, že 20.9. se bude zastavovat jak dřív a na obou směrech bude i ten oznacnik pro dlouhé soupravy. Přechod přes koleje nebrání tomu, aby tam dlouhá souprava zastavila. Nicméně to nedává smysl, pokud by se tak nedodělali všechny zastávky do Lískovce. Ano, v pravidelném provozu to využití nemá, ale např. pro hokejové posily a jiné velké akce ano. Případně nějaký přejezd.


Offline
Uživatelský avatar

55
22 led 2006 17:27
Brno - Bohunice
Minimálně rok bude vše jako před rekonstrukcí.

Až pojede šalina do kampusu a vznikne potřeba dvou vozů na zastávce , tak těch změn pak bude víc - světelná cedule, přístřešek, přechod přes koleje...

Dále co vím z radnice, mělo by se to týkat i zastávek Švermova a Krematorium. Nechte se překvapit, za rok uvidíme. ;-)


Offline
2811
01 úno 2006 10:39
b1: přečti si pořádně co jsem psal, nic si neprotiřečí, od 20.9 se bude opět zastavovat tak jak se zastavovalo před výlukou, to potvrdí všichni co pracují u DP, protože si to na in tranetu mohou přečíst.

Žádný dlouhý soupravy tu jezdit nebudou. Ani žádný takový obousměrný tramvaje nemaáme a mít nebudeme a aby dlouhý jezdily na 6 či 10 je nesmysl, pro koho by to bylo?? Na Běloruské se neustále sjížděly 8 a 6 a díky rozmístění zastávek tak jak jsou se na zastávku druhá tramvaj nevešla a zdržovalo to, vše nasvědčuje tomu, že tam budou 4 zastávky s přechodem uprostřed. Fakt někdo věří tomu, že se zruší přechod uprostřed a budou sem jezdit speciálně dlouhé soupravy? Zase jen divné šotosny detí. Od kud by ty souptavy jako jezdily? ke Kampusu bude jezdit 8, to by se museli upravit všechny zastávky což je nesmysl včetně konečné na Mifkove. Takže stůjte nohama na zemi.


Offline
Uživatelský avatar

6905
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Dunajská už je za Osovou, takže tam už nepojedou všechny spoje mířící do Bohunic/Lískovce.


Offline
2673
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
A co teprve Dunajská, tam nic? Tipnu si, že část šestek skončí stejně jako posilové osmičky jen na Švermové.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3695
08 čer 2005 23:12
Ojin píše:
Zastávka z centra zůstal, ale je tam nový předsunutý označník pro soupravy nad 35 m.

M píše:
navíc žádný dlouhý soupravy se sem neplánují.

To si trochu protireci...

MaxiMC píše:
Jak se otevře tunel na Campus, tak je požadavek na dvě tramvaje v zastávce

Jaky je duvod toho pozadavku?
Je stejny pozadavek i pro zastavku Svermova?


Offline
2811
01 úno 2006 10:39
Nevím jaký je tam plán, ale zastávka pro dlouhé soupravy to určitě nebude, přechod je uprostřed a pochybuju, že se bude měnit, v dnešní době ani neprojde, aby lidi chodili jen nadchodem a přechod přes koleje by byl zrušen, to dnes pro lenost a pohodlnost lidí neprojde, zvlášť, když jim vadilo i to, že při výluce musely jít o 50 metru delší cestou. Ono to spíš vypadá, že tam v budoucnu budou jakoby 4 zastávky, dvě pro každý směr a přechod uprostřed, dle mě úlet, ale vypadá to tak. Ale to je jen má doměnka, protože to tak vypada, 2 označníky jsou už i pro směr z centra. Co je na označníku blíž ke Švermove, který je momentálně přeškrknutý nevím, spěchal jsem a na tu dálku to moje oči nebyly schopny přečíst. Ale jak pojedu večer do práce, mrknu na to.


Offline
2673
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jasně, proč to předělávat jednou, když to jde dvakrát. To zní skoro jak moje heslo: Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě. sarcastic :mrgreen: Ale dvě šaliny dávají smysl, už v minulých letech se často stávalo, že se osmička se šestkou na Běloruské a u krematoria "žduchaly" za sebou, protože není dost dlouhá zastávka. Takže by to chtělo prodloužit na původních 60 m délky. Nic o tom oficiálně nevím, tak jsem zvědav, kdy to nastane.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

55
22 led 2006 17:27
Brno - Bohunice
Na rok se označník vrátí, tam kde byl před rekonstrukcí. Jak se otevře tunel na Campus, tak je požadavek na dvě tramvaje v zastávce, tak se zase označník přesune na začátek jako je momentálně teď.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
I podle dlažby je zjevné, že se označník vrátí ;-)

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
2811
01 úno 2006 10:39
Panel s odjezdem zůstav vzadu, protože na 99,9% se pak označník vrátí zpět. Cestující by si zas naopak stěžovali, že nevidí na panel a že je zastávka daleko....navíc žádný dlouhý soupravy se sem neplánují.


Offline
Uživatelský avatar

425
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Vypadá to, že přesun Běloruské do centra je trvalý, na posunuté zastávce je standardní označník, akorát panel s odjezdama zůstal před přechodem. Zastávka z centra zůstal, ale je tam nový předsunutý označník pro soupravy nad 35 m.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
7130
27 úno 2010 07:40
Ano, je to podle mě dočasně kvůli tomu přestupu.


Offline
2811
01 úno 2006 10:39
Co se týká trati do Lískovce, zastávka Běloruská je dle mě posunuta jen dočasně a to kvůli návaznosti na bus, cestující si stěžovali, že je to z autobusu na tramvaj daleko.
V Bohunicích bydlím již 11 let a nikdy jsem zde neměl pocit tiché a klidné dynamické jízdy, vždy randál a drncání a cukání jak hrom, nyní trošku lepší, ale hluk uvnitř tramvají vyrobených v Česku asi snížit nelze, ale díky pryžím v kolejích je na venek jízda o dost tiší a to podstatně, už to neni to železářství co bylo slyšet na míle daleko, konečně se povedlo pro místní lidi co tu bydlí tu trať odhlučnit.
Co se týká jakéhokoliv zpravodaje nebo novin či tisku bych vůbec nebral vážně, to ani omylem.


Offline
7130
27 úno 2010 07:40
Přesunutá byla už v první etapě.


Offline
Uživatelský avatar

6905
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Tak jsem se včera cestou do Lískovce projel nově opravenou TT a musím říct, že mě výsledek zklamal. Zatímco předtím jsem měl pocit tiché a dynamické jízdy (jasně, každé vozidlo se chová jinak), nově se jezdí po betonových pražcích místo dřevěných a byly cítit nerovnosti ("drncalo to").
(K tomu zastávka Běloruská směr centrum je posunuta za přechod přes TT, zajímavé řešení.


Offline
588
25 říj 2019 10:12
Nějaký Bohunický zpravodaj bych bral s rezervou. V Líšeňských novinách se také psalo, že po dostavbě trolejbusu zůstane linka 55. Už to mělo být dokonce vyjednané a jak to dopadlo...


Offline
Uživatelský avatar

341
31 kvě 2016 10:01
Brno
Kdo ví, jak bude vypadat číselné a linkové vedení šalin po dostavbě úvrati u Kampusu. V jednom z posledních čísel Bohunického zpravodaje byla informace, že radnice vyjednává o prodloužení linky 10 do St. Lískovce po otevření nové tratě ke Kampusu.


Offline
1074
09 lis 2006 18:16
Toto linkové vedení ale bude mít jednu vadu na kráse, rozdílná odjezdová stanoviště na hlaváku:
Směr Lesná - nástupiště 1 (linka 9), nástupiště 2 (linka 7)
Směr Bohunice - nástupiště 1 (linka 7), nástupiště 3 (linka 8)
Směr Líšeň/Geislerova - nástupiště 4 (linka 8), nástupiště 5 (Grand, linka 10) - to už je teď.

Uvidíme, osobně bych tomu i tak dal šanci.


Offline
2673
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Prste: tentokrát souhlasím, proudy se rozdělí, na hlavasu probíhá výměna skoro všech v osmičce. Jenom jedna věc se mi na současné desítce mírně nelíbí, že má tři konečné. Nechal bych střídavě 2x Novolíšeňskou a 1x Stránskou skálu.
Jinak šestku používám docela často, přecejen se radši nádraží vyhýbám, když můžu a když to jde, klidně radši vysednu u pátého nástupiště a kus dojdu, pokud mám cíl ve městě.
Při průletu městem to různě střídám podle denní doby a toho, co jede dřív, kombinace 8+9 není o moc pomalejší, než 6+5 nebo 6+trajfl na Pionýrské.
I když bych řekl, že úplně nejrychlejší byla stará verze devítky po Cejlu ke Grandu a do Komecu, v kombinaci s osmičkou jsem takhle párkrát jel asi za 35 minut z Lesnické na Dunajskou, to byl teprve průlet. Paradoxně trajfl na Pionýrskou nebo po Úvoze na Mendlák s přeskokem na 6 zas tak rychlý není.
Párkrát jsem zkusil i kombinaci 26 na Čtvrtě, poklus na 50 a 6 Osová - Dunajská a šlo to, ale nějakou extra rychlostí tohle spojení taky neoslnilo.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ad Jugoslávská: Problém až tak není něco vyprojektovat, ale povolit. Předpokládám, že taková vysazená chodníková plocha pro zastávku by dost pravděpodobně vyžadovala územní řízení.

Janatak píše:
Praxe je ovšem taková, že nemálo řidičů nesleduje VDZ a jezdí právě i přes ten vyvýšený ostrůvek. Jako zmatečné je to pro neznalého dost.

Ano, obojí je samozřejmě pravda.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Organizaci dopravy op září zatím DP nezveřejnil, ale ukončení d7 na Zemědělské dává smysl, bo podstatná část frekvence míří na Mendelu a do Čertovy rokle by jedna linka mohla stačit. Rychlejší spojení na Lesnickou to přes Vsetínskou bude určitě - jediné místo, kde by se mohla plynulost významněji zadrhnout, je na roli, na rozdíl od d6, která musí přeskákat Poříčí, 2x Mendlák, napojit se na Husovu, odbočit z Husovy a překonat Koliště. Za sebe bych tuhle změnu plus současnou podobu d10 nechal i po ukončení výluk Lesnická a Žabovřeská.


Offline
2673
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jak to je s tou sedmičkou? Četl jsem tu na fóru, že bude jezdit v trase Švermova - Vsetínská - nádraží - Cejl - Jugoslávská - Zemědělská. To protažení na Lesnou bude jen dočasné? Docela se mi ta linka hodí, když vylezu z regionálky na Dunajské, tak to bude možná rychlejší průlet na Lesnickou, než šestkou s přestupem na Čáře nebo Pionýrské.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
431
24 lis 2017 11:40
Jiricek píše:
Zastávka Všetičkova je zase zastávka Vídeňského typu (Nástupní plochu tvoří vozovka zvýšená na úroveň chodníku. Nastupující vstupují na nástupní plochu až v momentě příjezdu vozidla hromadné dopravy. Slouží zejména pro tramvajovou dopravu; zdroj stejný)


Je, ale né klasická. Měla být pravidelně pojížděná autama (klasická vídeň), ale jak je tady psáno, překopalo se značení a auta už můžou jet po kolejích (na rozdíl od řečkovic). To jsem myslel tím "pravidelně nepojížděna" slouží už jen pro sjezdy - je to modifikace původní vídeňské zastávky. Kdyby tam nebyly sjezdy, tak tam může být zastávka s mysy (vhodnější), z hlediska dopravy je to uplně jedno. A na Zdráhalce se to navbrhlo takto už od počátku..

Co se týče Jugyndy:
Chápu, že to nebylo v plánu, to vím, ale když už se oprava v tom úseku tak pozdržela, myslel jsem, že to doprojekutují celý, toť vše. Za mě, a to se asi opakuju, buď bych opravu kolejí na tom spodním úseku vyřešil víc na light: místo kompletní konstrukce s pevnou jízdní dráhou (DZP-panely) jen výměna upevnění a vyhnilých pražců jako na štefanikově třídě a náhrada panelů asfaltem jako na Křence po nehodě trajfu, nic velkýho navíc. A nechal bych to pak ještě dosloužit a pak udělal kompletní promyšlenou rekonstrukci s regulérním projektem, úpravou zastávek a např. i výměnou výhybky, která dožije. A nebo bych to přidal do této stavby (když u ž se tak pozdržela), ale přidávat kosmetiku, která ničemu krom estetiky zásadně nepomůže ...


Online
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Ondra K. píše:
Však ano. Právě díky svedení provozu na koleje mohl onen přechod vzniknout. V původním uspořádání s pojížděnými vídeňskými zastávkami by délka přechodu vycházela příliš dlouhá.


Praxe je ovšem taková, že nemálo řidičů nesleduje VDZ a jezdí právě i přes ten vyvýšený ostrůvek. Jako zmatečné je to pro neznalého dost.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3086 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 124  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 dub 2024 18:06
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]