Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 2 z 39    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 39  Další
Autor Zpráva
Offline
1589
18 led 2009 10:06
Neměly tyhle vraky skončit do konce roku?

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

3691
28 úno 2006 19:00
2371 píše:
Důvod, proč se tu Karosu podnik rozhodl opravit, se však se mně bohužel nedostal...


Rozbití 2646? A v nejbližší době nepřijdou nové klouby?


Offline
74
15 črc 2021 23:22
Dobrý večer, přináším aktuální informaci z Medlánek:
Dopravní podnik se nakonec rozhodl zainvestovat do opravy vozu 2384. Vůz prošel opravou motoru, konkrétně dvou vadných ložisek. Očekává se tedy, že se tento vůz v nejbližší době zařadí zpět do provozu.

Důvod, proč se tu Karosu podnik rozhodl opravit, se však se mně bohužel nedostal...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7580
17 pro 2006 22:32
Brno
2371 píše:
To mi není teda jasný, proč by to měli dělat 3 týdny :-k .

Protože to tak prostě je. C oprava před STK je prostě na tři týdny, něco opravit, vyměnit, vyvařit, nalakovat.
U 7653 to mohlo být vyjímečně jinak.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
74
15 črc 2021 23:22
Koukám, že nakonec STK 2377 prodloužili a už je na trase. Omlouvám se za nesprávné informace...


Offline
74
15 črc 2021 23:22
To mi není teda jasný, proč by to měli dělat 3 týdny :-k . Např. když byla prodloužena STK Citelisu 7653, měl to hotový během max. 3 dnů se vším všudy, předtím jel tyto 3 dny zpátky a hned nato vyjel den po TK znovu...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7580
17 pro 2006 22:32
Brno
A co třeba, že je na dílně a dělají C před STK? To tak tři týdny trvá.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
74
15 črc 2021 23:22
2377 byla odstavena kvůli STK. Na začátku září ji STK propadne a bylo zřejmě jasné, že by technickou už neprošla. Proto byla odstavena 2377, proč byla odstavena 2378, to už nevím..


Offline
273
04 bře 2013 22:47
To má i 2377 a 2378 najeté km? Jinak škoda vyřazovat. Na výlukách a zálohách můžou dosloužit.


Offline
74
15 črc 2021 23:22
2384 (zřejmě) odstavena definitivně, má nějakou větší poruchu, která se už pravděpodobně nebude opravovat.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7580
17 pro 2006 22:32
Brno
Co to přední tablo? :-D

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Kdyby jen zahlédnut, 7464 haluzově odšocen :mrgreen:

Příloha:
DSC_9632.JPG


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

606
06 led 2011 14:32
Brno
Dnes byl cestou do Kníniček zahlédnut 7464. Jsou s ním nějaké konkrétní plány? Z venku je to leštěnka a myslím si, že by to byl vhodný kandidát na muzejní vůz.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Záměr tam zřejmě byl, protože jednak byl vystavený jiný plast, než se pořizuje, jednak tam nebyly všechny běžně dostupné možnosti. Koženka mi přijde dobrý kompromis mezi pohodlím a hygienou, na druhou stranu je možná vyšší cena(?)


Offline
111
26 čer 2014 22:31
Ona forma ankety je nešťastná v podstatě u čehokoliv (plastové sedačky, Drak a jeho barevné provedení, název nového nádraží,...), vždycky to bylo akorát fiasko nebo trolling. Jinak by mě zajímalo, jestli jsou plastové sedačky vyrobené alespoň z recyklovaného materiálu nebo se dají případně jednoduše zrecyklovat. Jinak tu vyrábíme jenom další zbytečný plastový odpad do budoucna. Zajímala by mě i celková životnost plastových sedaček. Jinak je škoda, že v anketě nebyly zastoupeny ostravské dřevěné sedačky (jsou tuším v novějších vozech a mají vždy měkký podsedák potažený koženkou). Ty dřevěný lavice v jednom z busů byly docela úlet...


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak to byl trochu záměr, namluvit cestujícím, že se bude kupovat jinej plast, řekl bych. Za mě je prostě skládačka Vogel asi nejlíp tvarovaná a kdyby byla s perforovanou kůží, ne koženkou, tak bych byl úplně spokojený. Řekl bych, že oproti laminátu v novějších busech má hlavní výhodu Vogel v modularitě, kdy prostě nějakej natripovanej ko*kot rozřeže to pěnový madlo nebo udělá díru do toho tapecu, tak se prostě vyšroubuje pár částí a vymění se jeden dílec, nemusí se měnit celá sedačka, nebo ten laminát třeba v 26Tr a jiných Solárkách je vícedílný? Připadá mi totiž, že u laminátu v Solárkách jsou slabší záda a když se zlomí, tak se musí měnit celá sesla, nebo se pletu?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3691
28 úno 2006 19:00
Ondrah98 píše:
určitě výrobce umí i lepší nez "plast ze skluzavky"...

Buď vzniklo NEDOROZUMĚNÍ, anebo to byl záměr. Když se cestující sami měli rozhodnout, zda "plast nebo hadr" (o dřevěných lavicích raději pomlčím...), tak cestující to pochopili, že se jako plast BUDE KUPOVAT VYSTAVENÝ MODEL 7812. Ne JAKÝKOLI plast...


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
2389 píše:
Ale vzpomínky na staré časy jsou hezké. Například noční rozjezdy obsazené kompletně Karosami řady 900 všech modifikací, to byla kapitola sama o sobě. To nebyla jen doprava, to byl životní styl. Zejména na zadní pětce se za dobu jejich provozu patrně odehrálo již tolik věcí, včetně těch stojících daleko za hranou psaných pravidel i morálky sarcastic
Prostě jsou to vozy našeho mládí, které v nás zanechaly velikou stopu a mraky vzpomínek. Ale všechno jednou končí a začíná nové.

Jó, těch pět sedadel vzadu se mi líbilo. Pamatuji dobu, kdy ze Semilassa jezdila kolem čtrnácté hodiny dvakrát a-46 z Medlánek směr Lesná a jednou v té době i a-66. Moc rád jsem jezdil tou druhou a-46, na které jezdil kloubák, který přejížděl na a-45. Sedal jsem si vždy zásadně dozadu, prostoru tam bylo habaděj.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Hehe, dobrá debata, prý rozhrkaný vozy jak starý vraky jen Urban... Nezapomenu, jak jsem jel minulý měsíc na třicítce nějakým čtyřdveřovým trábošem na třicítce od Semálu až na Zoo, bolest zad z tvrdé sedačky v kombinaci s tvrdým autem byla ještě další den. Jo a nejhorší požitek sarcastic z jízdy byl z Žabin do Komína, kde je spousta zalitých spár a děr, žádná rovná silnice Štursova a dál až někam na Kamenolom. Fakt strašný. :oops:
Jinak souhlas, že to dunění plyňáků je otřesný.
Z busů mi připadá fajn čtyřkový Solárko, co přijíždělo loni a letos, zatím jsem se svezl jen jednou z Hlavního nádraží k Rondu, když byl ještě odklon 40 a zavřená Plotní.
Stejně fajn je 26Tr, sice člověk sedí na plastu, ale aspoň ho nestudí prd*el, jak sedí na studeným plastu, protože je tam ten "plyš." V tomhle směru je nejotřesnější typ těch plastových sedaček, co jsou v plynech a trolejbusech 31Tr, studený, nepohodlný a kluzký s jakýmkoli zdrsněním.
Co se týká B960, rád se kousek svezu, ale na okružce na delší cestu mi hluk začíná dost vadit, ale sedačky Vogel jsou fajn, i když v Praze s perforovanou kůží se mi líbí ještě víc, svezl jsem se, když byla před pěti lety výluka okolí zastávky Jana Masaryka, protože jsem se potřeboval dostat nějak do Vršovic.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
586
25 říj 2019 10:12
Nemám důvod zpochybňovat tvůj názor jako řidiče s čím se ti jezdí líp. Jako cestující nemám moc co pozitivního říct k faktu, že roce 2021 jedu Karosou (neberu šotouše). Ona sedadla v Karosách nejsou po těch letech také nic extra, navíc u toho sedadla záleží co přesně se objedná, určitě výrobce umí i lepší nez "plast ze skluzavky"...

Ostatní modernější vozy vidím prostě jako "prostě autobus", neřeším typ. Ale Karosa prostě v dnešní době vyčnívá z minulosti, což v každodenním provozu není zrovna pozitivní. Už aby zmizely včetně podobných debat jakou tu vedeme. Samozřejmě také vnímám určitou nostalgii, ale ta patří na k tomu určené akce a ne do provozu.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Možná jsou hlučnější, smradlavější na venek, ale nízkopodlažky jsou taky hlučný zvlášť polynový, tomu dunění a burácení vzadu se nic nevyrovná a nedejbože při brždění ten chladič co je slyšet na míle daleko. Vevnitř vše vybruje, mlátí, třepe se a to dělá daleko větší hluk než motor Karosy, po šichtě máš ještě doma zalehlý uši. Navíc v nízkopodlažce si nikam ani pohodlně nesedneš. Sedadla jsou v nízkopodlažkách a to i v solarisech, jak kdyby člověk seděl na tvrdé lavici, děs.


Offline
586
25 říj 2019 10:12
Určitě ti neberu, že se ti Karosy 900 osobně nejlépe řídí. Ale netuším v čem spatřuješ tu pohodlnost pro cestující... Když vynechám schody, tak v Karose je prostě strašný hluk, když to kolem tebe projede na zastávce tak je z toho smrad, jaký to má plus pro cestujícího? Já žádný nevidím. Všeobecně je pro mě jako pro cestujícího lepší cokoliv novějšího byť i to má samozřejmě své známé mouchy.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Ondrah98:
pokud vím, vybrovaly jen vozy 2364-2369 a to se pak opravilo, jinak žádná nikdy nevybrovala.
Řídím autobus u DP 17 let a nic neni pro řidiče a cestujícího z mého pohledu a nejen mého pohodlnější než Karosa. Ano, je to zastaralý a v dnešní době to už nemá co dělat, ale ukaž mi v našem vozovém parku něco lepšího a neber v potaz nízkopodlažnost. Jako řidiči se mě neřídí žádná nízkopodlažka tak pohodlně jak Karosa ( nový Sor a nový Solaris jsem ještě neřídil) a z žádné nemám tak dobrý a bezpečný výhled, o sedadlech pro cestující v nízkopodlažkách radši pomlčíme a o kvalitě a spolehlivosti taky.


Offline
173
21 kvě 2017 18:40
Už jen dle mojí přezdívky je jasné, jaký typ autobusu mám nejraději, a to z pohledu řidiče i cestujícího. Dokonce i který konkrétní vůz mi je (byl) nejbližší. Ale přiznejme si, že tyto vozy jsou v roce 2021 extrémně zastaralé a v provozu s cestujícími nemají už pár let co dělat.
Ale vzpomínky na staré časy jsou hezké. Například noční rozjezdy obsazené kompletně Karosami řady 900 všech modifikací, to byla kapitola sama o sobě. To nebyla jen doprava, to byl životní styl. Zejména na zadní pětce se za dobu jejich provozu patrně odehrálo již tolik věcí, včetně těch stojících daleko za hranou psaných pravidel i morálky sarcastic
Prostě jsou to vozy našeho mládí, které v nás zanechaly velikou stopu a mraky vzpomínek. Ale všechno jednou končí a začíná nové.


Offline
586
25 říj 2019 10:12
Co je na Karose 900 proboha pohodlný pro cestující? Když nebudu brát nízkopodlažnost, tak první co si vybavím je strašný kravál a vibrace...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 960 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 39  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 12:00
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]