Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 29 z 323    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 323  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Vesničané bojují proti trolejbusům.
Jenom upozorňuji, že se nejedná o žádný satirický web, ale o oficiální stránky obce.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, zažil jsem opakovaně, když je řeč o SPP, že řidič nevěděl u víc druhů jízdenek, za kolik ji má prodat, všechno uvnitř Ids-Jmk, všechno na typicky přískokové lince od vrby k vrbě (153). Na 401/402 se s takovýma pochybama nesetkávám, protože většina lidí kupuje třízónovou za 37 nebo kolik to stojí.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Jinak si nejsem jistý, že je tenhle systém zrovna nejlepší. V případě, že v místě jezdí víc linek, tak vždycky přemýšlím jak řidiči nejlíp naznačit, že "s tebou nejedu"... Snažím se udělat nějaký krok vzad a gestem naznačit "jeď", někdy projede, usměje se a mávne na poděkování, někdy stejně zastaví i když nikdo nevystupuje. Připadá mi to strašně blbý, když kvůli mě zastaví a já jenom pokrčím ramenama, ale nejedu.

Ani jedna možnost asi není ideální. Já třeba vidím o něco hůř na dálku, takže číslo rozeznám až ve chvíli, kdy by pro řidiče mohlo být už pozdě brzdit. No a protože máme zpravidla konečné psány dvouřádkově, tak ani ty mi nepomohou. Jasně, síť trochu znám a můžu předvídat, co má vůz na sobě napsáno, ale ne všichni cestující se orientují v trasách jednotlivých linek.


Offline
586
25 říj 2019 10:12
Stalo se mi také něco podobného. Stojím ještě s nějakou maminkou s dítětem na zastávce na znamení, přijíždí autobus, projíždí autobus... Začneme se po sobě koukat, co se jako děje, rozhodím rukama, najednou prudká brzda 20 metrů za zastávkou a otevřou se jenom první dveře. Říkám si dobře, řidič se zamyslel a přejel, chce nás pustit předem a říct "omlouvám se", nic se neděje. Haha, jenom se přiblížíme ke dveřím začnou se ozývat nadávky včetně vulgarismů, že máme mávat. Paní sklopí uši a prostě projde, řidiče si nevšímá. Já bohužel v situacích kdy na mě někdo řve (tím spíš neoprávněně) velmi rychle ztrácím klid, takže na hrubý pytel přišla hrubá záplata. Celou cestu se pak řidič bavil s kolegou na předním sedadle, že jsou cestující č**áci, že jiný kolega na regionálce nechal lidi někde v lese protože nemávali a že na stížnost se jim ještě vysmáli a poslali je do p*dele. Jel jsem až na konečnou, ještě za řidičem jdu, že si přečteme SPP, který v autobuse určitě jsou a zjistíme kdo má pravdu. Nechtěl. Překvapivě mě se stížností neposlali do p*dele, ale přišla mi omluva. Jestli byl nějak postihován nevím, ale to je mi jedno. No a pointa? Díky tomu cirkusu při nástupu jsem si zapomněl cvaknout jízdenku a jel jsem zadarmo. sarcastic

Jinak si nejsem jistý, že je tenhle systém zrovna nejlepší. V případě, že v místě jezdí víc linek, tak vždycky přemýšlím jak řidiči nejlíp naznačit, že "s tebou nejedu"... Snažím se udělat nějaký krok vzad a gestem naznačit "jeď", někdy projede, usměje se a mávne na poděkování, někdy stejně zastaví i když nikdo nevystupuje. Připadá mi to strašně blbý, když kvůli mě zastaví a já jenom pokrčím ramenama, ale nejedu.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
SPP mluví jasně:

Kód:
Cestující, který chce do vozidla nastoupit na zastávce na znamení, je povinen zaujmout na zastávce takové místo, aby mohl být řidičem včas spatřen.


Samozřejmě, já si vždycky mávnu a nebo pokud nejedu, zakroutím hlavou, aby kvůli mě případně zbytečně nebrzdil a nezastavoval považuju to za slušnost, ale řidič by měl být znovu proškolen na SPP, stalo se mně to obdobně v červnu a to jsem dokonce mával a řidič mě obvili, že jsem nemávnul a pořád to tvrdil, ikdyž jsem mu řekl, že jsem mávnul, ikdyž bych nemusel.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
21
27 čer 2020 17:36
Mouka píše:
Oni ti starší lidé prý mají zakořeněno, že mají nastupovat předníma dveřma, abych o nich věděl řidič. Jenže toto doporučení pochází z doby, kdy NP vozy nebyly. Starého psa novým kouskům nenaučíš.


Před cca měsícem seřval řidič babku, že si nemávla na zastávce na znamení. Přitom když se posledně měnily trvalé zastávky na "na znamení", bylo všude vylepeno, mj., "Nemusíte nutně mávat, stačí stát viditelně v prostoru zastávky" (např. Pisárky pro linky 44/84/E56). Takže to zakořenění je prostě lidské.

(Bylo to na výlukové trase 71 - Žitná, takže babka zřejmě nemávala protože čekala na 42, zatím co 71 se zde objeví z ničeho nic ze zatáčky. Pak už se ale svezla, že.)


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Naxashi píše:
Přijede KT8, dědek o holi se hrne k předním dveřím. Škrábe se nahoru půl hodiny. Přitom tam je NP vstup.


Oni ti starší lidé prý mají zakořeněno, že mají nastupovat předníma dveřma, abych o nich věděl řidič. Jenže toto doporučení pochází z doby, kdy NP vozy nebyly. Starého psa novým kouskům nenaučíš.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
offtopic Průduch offtopic


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Ondra K. píše:
Ze znalosti jednoduché fyziky bych řekl, že jádro problému bude v tom, že LF má střed tramvaje snížený včetně střechy a klima je umístěná jenom vzadu. Studený vzduch je těžší než teplý, takže se mu přes tu sníženou část asi nechce moc proudit do přední části vozu.

Já bych si troufal tvrdit podle této fotky to, že ten chladný vzduch bude do vozu proudit přes průduchy, které jsou podobné průduchům v klimatizovaných SORkách.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
goldfinger píše:
V čem je problém - v umístění vnitřní jednotky, nebo ve výkonu? Když jsou zkušenosti z provozu, tak by neměl být takový problém přijít na řešení, které bude fungovat lépe.

Ze znalosti jednoduché fyziky bych řekl, že jádro problému bude v tom, že LF má střed tramvaje snížený včetně střechy a klima je umístěná jenom vzadu. Studený vzduch je těžší než teplý, takže se mu přes tu sníženou část asi nechce moc proudit do přední části vozu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Robert: Jasně že ne, ale o to ani nejde. 32 je moc. Nezávisle na kontextu.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Dvanácti v létě jen otevřenými okny, nejlépe výklopnými, nedocílíš. Ale asi jsem tam ty uvozovky dát mohl.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Alanis: sarcastic Ano, protože lidi tohle budou vědět, budou podle téhle znalosti jednat a tak dále. sarcastic
To vidíme jak to funguje teď. Přijede KT8, dědek o holi se hrne k předním dveřím. Škrábe se nahoru půl hodiny. Přitom tam je NP vstup. A tohle se prostě děje běžně. Je to na té šalině vizuálně vyznačené. Ale ne.
Chození mezi lidi mě přesvědčuje o tom, že podstatná část jsou naprostí idioti.
…a ty teď čekáš, že tací budou nastupovat do vozu podle klimatizace? sarcastic Ježiš. Ne, bude to to samý jako teď. Všichni nalepený ve dveřích, odmítající se hnout, nemůžeš přes ně projít, je jim to jedno…
Jo, a lidi, kteří si v autě staví… tou MHD cestovat nebudou, protože mají auto a nemusí řešit přestupy apod.
Robert: „je jen 32“? Ne. Slovo „jen“ a 32 k sobě nepatří. Jen by bylo 12.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Tu máš už teď. Vpředu, kde sedí důchodci, je nastavená na 35 °C, dál, kde už je povoleno otevřít okna, je jen 32. I když to je spíš dvouzónové topení než klima.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Takže Chachaři a my bychom mohli mít dvouzónovou klimu, za kterou se u aut někdy nemálo připlácí sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Ondra K. píše:
Jak se to vezme. Určitě je to lepší než nic, ale do plnohodnotné klimatizace schopné rovnoměrně ochladit vzduch v celé tramvaji to má pořád hodně daleko. Třeba v přední části vozu je účinek klimatizace mizivý.


Já v tom vidím naopak výhodu. Spoustu cestujících se ke klimatizaci staví odmítavě, např. jim způsobuje zdravotní komplikace, takže mohou cestovat v přední části vozu.

No a v zadní části vozu mohou cestovat ti, kteří si v autě staví klimatizaci na 18°.

Za mě win-win situace.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
V čem je problém - v umístění vnitřní jednotky, nebo ve výkonu? Když jsou zkušenosti z provozu, tak by neměl být takový problém přijít na řešení, které bude fungovat lépe.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
goldfinger píše:
A pak že to nende.

Jak se to vezme. Určitě je to lepší než nic, ale do plnohodnotné klimatizace schopné rovnoměrně ochladit vzduch v celé tramvaji to má pořád hodně daleko. Třeba v přední části vozu je účinek klimatizace mizivý.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
5
27 kvě 2015 22:14
M píše:
Plzeň konečně dostala první novou tramvaj od Škody:
https://www.cs-dopravak.cz/do-arealu-pm ... skoda-40t/

Snad naše vozy taky nebudou mít rok zpoždění...


"Původní odhadovaná hodnota zakázky počítala s částkou rovných 50 mil. Kč/vůz, nabídka Škodovky – jediného účastníka výběrového řízení – však byla vyšší a překročila plánovaný rozpočet o 110 mil. Kč. Jedna tramvaj tak vyjde PMDP na 55 mil. Kč." – zajímavá matematika... :lol:


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
miropiro píše:


A pak že to nende.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
luda_612:

No DP by si to asi přál, ale jestli to Škoda stihne je ve hvězdách, bylo by to pěkné, ale nevěřím tomu. I pro Ostravu má Škoda zpoždění s těma super mega předraženýma vozama co jsou o metr delší než Stadler.


Offline
148
30 říj 2019 16:42
-kitty-
M píše:
Snad naše vozy taky nebudou mít rok zpoždění...


Mě napadá jiná otázka a to bude tady nějaký vůz cca za rok aby se zúčastnil otevření nové TT ke Kampusu?

Přeci jen by to pro ŠT mohla být zajímavá publicita že dokázali dodat stroj který bude na této TT převážně sloužit
Ale spíš v to nedoufám.


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Dopravní podnik Ostrava chystá modernizaci 41 tramvají VarioLF, vybaví je klimatizací a USB zásuvkami

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
TatraBus na Islandu


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Plzeň konečně dostala první novou tramvaj od Škody:
https://www.cs-dopravak.cz/do-arealu-pm ... skoda-40t/

Snad naše vozy taky nebudou mít rok zpoždění...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8068 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 323  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 23:35
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]