Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 59 z 719    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 719  Další
Autor Zpráva
Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Ty ilustrační fotky… To je fakt katastrofální.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
A do VM se bude zatahovat taky až od pondělního večera?


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2482
28 lis 2007 23:00
Brno
Ilustrační foto KLDR. :D
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/tram ... ati-171560

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Bez viníka v tomto případě znamená, že nikdo za nehodu není trestně odpovědný. Tím ale nezanikla občanskoprávní objektivní odpovědnost za škodu způsobenou provozem dopravního prostředku, za kterou odpovídá provozovatel, tedy dopravní podnik. Újma na zdraví vznikla vše zraněným provozem, takže ji škůdce musí nahradit, pokud tak již neučinil.


Offline
Uživatelský avatar

3691
28 úno 2006 19:00
Thom píše:


Takže "race accident" ? Ještě že tak!


Offline
200
04 čer 2009 13:05
Nehoda trolejbusu a tramvaje v Brně je podle policie bez viníka


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
K lepšímu i k horšímu. Lepší bude uspořádání, horší vzdálenost. Přecejen, kdo chce přestoupit z trajflu na šalinu, může skoro hrana-hrana na Lipové, pokud jde na jedničku a chce na nádraží, nebo nově to bude mít blíž přestup přímo na konečné šaliny Kampus.
Kdo chce na šestku, tak bude muset jít několikrát přes přechod, zatímco dneska jednou přeběhne uvnitř terminálu třeba z výstupní 37 a jde za roh.
Pro mě jako nevidomého to má výhodu v bezbariérovosti a jasných vodicích liniích, nicméně obousměrné Hlinky až na Úvoz pro trajfly by pomohly průjezdu trajflů mnohem víc, asi jako samostatný bus pruh na Úvoze na Tvrdého nebo mezi Čápkovou a Gorkého směr Mendlák...
Přestup mezi trolejbusy by byl hladší, i když nově jde mezi okružkama a trolejbusama celkem komfortně přejít na Hlinkách nebo na Lipové, tak to není taková bolest, jako kdyby okružky jely po bývalé trase kolem Riviéry.
Takže zatím tuhle změnu úplně nezatracuju a současně z ní nejsem nějak extra nadšený, praxe ukáže.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
S funkčností stávajícího uspořádání bych to moc nepřeháněl. Navržené řešení určitě není ideální, ale i tak to bude jednoznačný posun k lepšímu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
790
25 led 2006 09:46
Tohle je spíš akce magistrátu. Domrvíme celkem fungující přestupní uzel, jen abychom měli uprostřed červenej flek.
Celkem mě zajímá, jak se budou trefovat trolejbusy do těch dvou nástupišt před pivovarem.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Takže zase zastávky jsou decentralizované, daleko od sebe, přes přechody (a semafory). Super! Můžeme se těšit na to, jak nám to bude ujíždět před nosem, protože musíme čekat na semaforu. Já nevím, v DPMB nebo obecně Brně na tohle má někdo úchylku, nebo co?
Linky 25+26, 3_ a 44+84 by měly zastavovat na stejné zastávce. Přímo a tom náměstíčku, ať je možné přestupovat z/na šaliny. Ale to jsem asi příliš radikální a extrémista.
Jak by se řešily smyčky apod. mi je vcelku jedno, na tom zas tak nezáleží. Jestli tam něco bude objíždět blok nebo ne…koho to zajímá? Důležitý je mít racionálně dané zastávky tak, aby když vystoupím, prostě můžu jít kam potřebuju.
Ale opět. Pokud tohle vnímám skrz „DPMB chce vyhnat lidi z MHD“, tak mi to dává perfektní smysl.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Skoro to sem pasuje, ne uplně, ale nechtělo se mi hledat kam to dát:

https://www.novinky.cz/bydleni/tipy-a-t ... .seznam.cz


Offline
Uživatelský avatar

420
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Podle té vizualizace to vypadá, že 44 má stavět na kraji silnice u Alberta, to znamená, že pro přestup mezi 44 a ostatními linkami (např. směry Bystrc -> Křídlovická/Zvonařka nebo Jundrov/Riviéra -> centrum) budou s přecházením přes semafor. Přišlo by mi lepší, kdyby stavěla na tom ostrůvku spolu s 25 a 26, pro odbočení doprava přes auta by pak využila stejnou fázi jako d-1. Ale oproti návrhu, který byl loni zveřejni KAM a byl v podstatě jenom kosmetická úprava h, to vypadá, že by to mohlo to místo trochu pozvednout. Sice tam budou nějaké zbytečné najeté kilometry navíc (i když 35 by se mohla provozně propojit s částí spojů 37, pokud nebude pokračovat ten experiment na Kameňák), ale jednou se to možná překope úplně aji se šalinou přímo do Hybešky.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, ta obousměrka okolo kláštera by mi dávala větší smysl a celkově by urychlila průjezd trolejbusů, jen by zas asi někomu vadilo, že okružní busy směr Poříčí a regionálka stojí úplně jinde, třeba u toho Alberta. Jinak tím, co se plánuje teďka, se na Veletržní zabere celkem dost parkovacích míst od letohrádku Mitrovských až skoro k Albertu, to mi připadá taky jako pěkná hovadina.
Jo a hlavně, že se dodělávaly bezbariérové úpravy u západního stání směr Úvoz v dnešní podobě, aby se mohlo celé stání o dva roky později zrušit. Koncepční práce je v našem městě asi stejně sprosté slovo jako u většiny staveb z veřejných rozpočtů, že? Průraz nastane až na sv. Dindy, i když by situaci asi ulehčil...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Nebyla náhodou až doteď v plánu obousměrka pro trolejbusy podél kláštera?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Alanis píše:
Předpokládám, že vznikne bloková smyčka okolo celého mendláku tak, aby zde končící vozidla nestála do odjezdu uprostřed náměstí.

Edit: Analogicky by to mělo platit pro 44/52/84. Sjednotí se tak odjezdy vozidel směrem na Hlinky a směrem na Úvoz/Poříčí.

Jo, měla by vzniknout velká smyčka Mendlák - Hlinky - Veletržní projížděná na levou ruku. Stávající smyčka včetně stopy po Hlinkách směr Mendlák by měla zaniknout.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
A kde by byla smyčka pro linky končící na Mendláku ?


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
No to je ale pěkná hovadina. Já tyhle věci tak nemám rád.
Proč to prostě nemůže jet po jedné silnici obousměrně a mít tam obousměrné zastávky? Tam „nahoře“, ať to nekoliduje s kolejema. To by bylo daleko lepší.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Předpokládám, že vznikne bloková smyčka okolo celého mendláku tak, aby zde končící vozidla nestála do odjezdu uprostřed náměstí.

Edit: Analogicky by to mělo platit pro 44/52/84. Sjednotí se tak odjezdy vozidel směrem na Hlinky a směrem na Úvoz/Poříčí.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
1071
09 lis 2006 18:16
Když se dívám na fotky modelu https://cloud.chkau.com/index.php/s/ufo ... h=%2FModel , tak mi nepřijde, že se počítá se smyčkou v současném terminálu - dvě nástupiště, obě směrovaná směr Pisárky a kolem klášterní zdi to vypadá stále na jednosměrný provoz (aby se mohl trolejbus otočit takto).Tedy to spíš vypadá na velkou smyčku přes celé náměstí. K tomu mne i vede dlouhý pruh s ostrůvkem (vedle zastávky linky 1 směr Mendlák), kde to vypadá na výstupní a odstavovací místo (ale bez možnosti předjetí). Protože další zastávka je hned vedle Alberta (asi pro nástup 25/26?).
Ale jsou to jen dohady, od modelu k realitě mohlo dojít ke změnám.


Offline
Uživatelský avatar

637
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Cracatit píše:
Takže smyčka zůstane? Myslel jsem si, že ji vymístí do vozovny. Každopádně s tím Karakasem jde o zajímavou změnu. A jak bude přijíždět na Mendlák 37, zůstane na Hlinkách až po Mendlák?
Dost by mě zajímalo, jak si představují bezbariérovou zastávku šestky směr Poříčí, protože je u ní jednak výjezd ze smyčky a jednak mříž od nějakého podzemního prostoru, takže signální čáru není moc kam dát, ale nejvíc by pomohlo, kdyby se celý chodník tak o deset čísel zvedl a byla hrana pro oboje nízkopodlažní dveře druhého článku 13T, resp. aspoň jedny dveře Varia.
Řekl bych že smyčka nezůstane, tu větu "Po roce 2022 tak zůstane k dokončení pouze prostor tramvajové smyčky a zastávka tramvají na linkách 5 a 6" chápu tak, že po roce 2022 zůstane k dokončení ta část kdy se z prostoru smyčky udělá park a zastávky 5 a 6 se předělají na bezbariérové... a výhledově časem se pak při realizaci průrazu tram trati přes areál nemocnice směr Hybešova zastávky 5 a 6 předělají na trojkolejné nástupiště...
Takže zastávka linky 6 směr Poříčí nejspíš ještě nějakou dobu bariérová zůstane... Tu etapu s rušením smyčky udělají asi až potom co bude dokončena vratná smyčka ve vozovně ("etapa 3 reko vozovny pisárky").
Trolejbusy okolo pivovaru předpokládám budou oběma směry, akorát přejezd přes tram trať se zruší, takže troleje od Pisárek povedou jen do smyčky a nebude jimi možné pokračovat směr Úvoz.

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Takže smyčka zůstane? Myslel jsem si, že ji vymístí do vozovny. Každopádně s tím Karakasem jde o zajímavou změnu. A jak bude přijíždět na Mendlák 37, zůstane na Hlinkách až po Mendlák?
Dost by mě zajímalo, jak si představují bezbariérovou zastávku šestky směr Poříčí, protože je u ní jednak výjezd ze smyčky a jednak mříž od nějakého podzemního prostoru, takže signální čáru není moc kam dát, ale nejvíc by pomohlo, kdyby se celý chodník tak o deset čísel zvedl a byla hrana pro oboje nízkopodlažní dveře druhého článku 13T, resp. aspoň jedny dveře Varia.
Ještě jsem zapomněl, že v současném stavu nejsou bezbariérové nástupní prostory pro 37 a 52, u obou je nižší chodník bez signálních čar, u 52 se na štěstí dá orientovat podle toho průchozího přístřešku s lavičkou, ale ani to není úplně správná volba, jak by taková zastávka měla fungovat, totéž i "u květinářství" na odjezdu 405/406, taky chybí signálka, párkrát jsem to stání hledal a kdyby na něm nestáli lidi, tak bych ho sice našel, ale dost by mi to trvalo.
Pro vozíčkáře tenhle uzel musí být taky paráda. sarcastic Myslím si, že vůbec by se mělo zapracovat na podobě přestupních uzlů, protože co se překopala Zoo, tak od té doby na nějaké větší úpravy přestupů jako SO nebo Úzká pořádně nedošlo. Vím, dělaly se jiné projekty, chystá se nová šalina do kampusu...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Pět zraněných cestujících po prudkém brzdění autobusu: do cesty mu vjelo auto


Offline
48
16 lis 2018 09:17
www.brno.cz
Proměna lokality s sebou přinese i celkovou změnu koncepce městské hromadné dopravy v okolí Mendlova náměstí. Plánovaných prací se využije například k zatrolejování ulice Veletržní, kam budou přeloženy trolejbusové linky jedoucí od Hlinek na Mendlovo náměstí. Nově tak trolejbusy u výstaviště pojedou pod tramvajovým mostem nazývaným brněnský Caracas a kolem letohrádku Mitrovských. V opačném směru zůstává trasa trolejbusů stejná – kolem opatství a pivovaru do ulice Hlinky a dále. Stejně budou vedeny
i autobusové linky 44, 84 a regionální. Díky zrušení průjezdu autobusových a trolejbusových linek přes tramvajovou trať na Mendlově náměstí dojde k viditelným změnám u zastávek tramvajové linky 1, která doposud zastavuje nekomfortně na silničním přejezdu. Nově bude možné vybudovat bezbariérové zastávky. Stavební úpravy na zastávce tramvají na linkách 5 a 6 ve směru od Pekařské, spočívající v její přestavbě
na bezbariérovou, jsou v plánu až v dalším období, nicméně už nyní bude pro tuto změnu připraveno vše nezbytné. Všechny zastávky MHD na Mendlově náměstí budou po dokončení prací bezbariérové. Změna vedení jednotlivých linek bude zaváděna postupně už od letošního podzimu do léta příštího roku. Po roce 2022 tak zůstane k dokončení pouze prostor tramvajové smyčky a zastávka tramvají na linkách 5 a 6.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Rychlé výhybky pod krematoriem by to fakt chtělo, ale kdo ví co tam nakonec bude. Letos opravovaný úsek by měl končit někde v prostoru zastávek Krematorium. Výhybky a křížení tak zůstanou na příště nejspíš se zbývajícím úsekem Krematorium - Křídlovická.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
A u Krematoria není v plánu? Tím, že je to výhybka poměrně daleko od zastávek, tak zde vozy musí zpomalovat s celkem velké rychlosti a zase se rozjíždět. Určitě by pomohla plynulosti jízdy.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17959 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 719  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: ferdaf a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 22:12
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]