Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 7 z 142    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 142  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Tak to je komedie, Praha zkupuje KT8 kde se dá a modernizuje je a my od Prahy kupujeme vysokopodlažní T6 ](*,)

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

3072
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Vyřazování kačen pokračuje. 1718 už ve městě nikdy neuvidíte.


Offline
Uživatelský avatar

1868
05 lis 2005 19:50
1737 od víkendu bez reklamy.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Protože se léty pokusů a ověřování zjistilo, že mít vozovnu závislou na jediný větvi nejni nejlepší nápad a že když nová konečná je hned nad vozovnou, tak bude asi nesmysl najíždět na linku okolo celýho města.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Nejen mimořádky, už i jedna výluka takhle byla vedená, asi šlo o její trvání, že nepřesáhla dva dny a dalo se s ní ve vozovně nějak přežít. Každopádně se nabízí šťouch: proč je ta vozovna průjezdná skrz, není to náhodou i pro ty výluky? Jen takový šťouch k zamyšlení, jestli je to opravdu neproveditelné, nebo se to jenom tak nikdy nedělalo.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Neni moc praktické aby jezdila přímá pravidelná linka přes vozovnu, možná mokrý sen pro šoto, ale jinak nepraktické a nevhodné, sice už tama párkrát něco nouzově jelo,ale na pravidelnou linku určitě ne, je to blbost a proto to tak nejspíš nebylo ani nyní.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Bych ty úvahy o průjezdu vozovnou dal do linkového vedení, až tu někdo bude uklízet. :smile: Jinak to přímé spojení by bylo samozřejmě dočasné během výluky. Kolik už tu bylo podobných přímých spojení, hlavně během výluk v centru (Husova, Joštova). Vozokm by moc nepřibylo, pokud by se chybějící kus mezi Semálem a vozovnou vykryl busem a patřičně se informovali lidi, že je to z České nebo Moravského náměstí lepší tudy na Technopark a skrz, než se dvojitým přestupem na Semálu a vozovně, ale jak už jsem říkal, teď je pozdě cokoli vymýšlet.
Jinak Technopark a celý Palackého vrch je dost velký cíl, aby stálo za to jezdit přímo z Řečkovic na Technopark, potažmo úsek Technopark - Skácelova. Obdobně by se dalo říct, jak moc je silný přestup na Husitské za běžného bezvýlukového stavu, neřekl bych, že tam ve všední den bývá úplně pusto a vzduch.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Ondra K. píše:
Rozdíl v počtu větracích klapek je daný i tím, že KT s výzbrojí Progres nemají na střechách krajních článků brzdový odporníky. Obdobný rozdíl je třeba mezi T6. Pražské vozy mají 3 klapky, ale původní brněnské jen 2, protože za kabinou je ve stropě odpojovač.

Laicky to znamená, že se tam prostě nevlezou? Jinak abych to nakonec upřesnil, tak z fotek vyplývá, že KT8D5N mají větrací klapky (což mi nedošlo, ale jaksi tak často nejezdím obousměrnými vozy) i ve vysokopodlažní části, kdežto KT8D5N.2 je tam nemají (od pohledu na tuto fotku mi i tak laicky přijde, že místa je dost).

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
586
25 říj 2019 10:12
Ono je tohle protažení 12 možná zajímavé z "šoto" hlediska, ale dopravně mi to moc smysl nedává. Proč by se mělo dát dostat zrovna z Řečkovic zrovna na Skácelovu nebo Českou přímo? Z jiných míst se také nedá dostat na Skácelovu nebo Českou přímo. A nemám pocit, že bychom se v případě Řečkovic a Skácelovy bavili o nějaké extrémně spádové oblasti. Řečkovice -> Skácelova za normálního stavu 2 možnosti: 1 a x linek od oblasti Semilassa nebo 65 a 12. Je to málo? Co by přímé spojení zrovna na Skácelovu přineslo, kolik cestujících potřebuje zrovna tam? A přímé spojení z Řečkovic na Českou snad ani nemá smysl komentovat...

Jsme se vzdálili od tématu kačen, tak to když tak někdo přesuňte. Dík


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Peníze, vozokm, a pak taky…dalo by se dostat z Řečkovic někam jako na Skácelovu, Českou a podobné lokality přímo. To NESMÍ nastat. Nedejbože by tu byla dobrá dostupnost. Ještě to tak.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Mohli, ale třeba to má nějaký normální důvod, proč se touhle cestou nešlo.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
No, to doopravdy mohli udělat. Paralelně s tou x1 protáhnout 12 do Řečkovic. Aspoň by se do té oblasti jednou taky dalo dostat.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3691
28 úno 2006 19:00
Cracatit píše:
No, jako žeby se použila kachna z Pisárek na jedničce na Českou a jela skrz Technopark do Řečkovic. Tohle mě napadlo jako možnost už při té první výluce, když nešlo projet skrz Semál. Takhle už je to asi jedno, jestli se akce chýlí ke konci a bude hotová do srpna, tak nemá smysl dál něco řešit. Pendl X1 jezdí ve 4 kusech ve všední den, takže pohoda.

Ono by bývalo stačilo prodloužit (některé) kurzy linky 12 do Řečkovic.


Offline
74
15 črc 2021 23:22
Pupa píše:
Nevíte, co to měla 1708 v neděli za jízdu? Jezdila po Masarykově jako linka 26 nám. Svobody a boční okna v přední části byla zakryta
černým hadrem.


Pokud se nepletu, tak si ji zapůjčili filmaři a natáčel se s ní nějaký film. Jaký, nevím ;-)


Offline
273
04 bře 2013 22:47
Nevíte, co to měla 1708 v neděli za jízdu? Jezdila po Masarykově jako linka 26 nám. Svobody a boční okna v přední části byla zakryta
černým hadrem.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Rozdíl v počtu větracích klapek je daný i tím, že KT s výzbrojí Progres nemají na střechách krajních článků brzdový odporníky. Obdobný rozdíl je třeba mezi T6. Pražské vozy mají 3 klapky, ale původní brněnské jen 2, protože za kabinou je ve stropě odpojovač.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Při poslední návštěvě Prahy jsem si všiml významného rozdílu mezi brněnskými a pražskými kačenami. Brněnské kačeny mají střešní větrání jen v prostředním článku, pražské mají střešní větrání i ve vysokopodlažních článcích (tři v každém, dohromady tak ta tramvaj má 8 střešních větraček). Neuvažovalo se někdy o tom, že by i v Brně byly přidány větračky navíc?

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, jako žeby se použila kachna z Pisárek na jedničce na Českou a jela skrz Technopark do Řečkovic. Tohle mě napadlo jako možnost už při té první výluce, když nešlo projet skrz Semál. Takhle už je to asi jedno, jestli se akce chýlí ke konci a bude hotová do srpna, tak nemá smysl dál něco řešit. Pendl X1 jezdí ve 4 kusech ve všední den, takže pohoda.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
?


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Když srovnám jízdní doby, Česká-Technopark 15 minut, Česká-Pisárky by vycházela na 19 minut. To zase není takový rozdíl...


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Šestka má společné obehy s 5 a 9. To by se kvůli víkendové výluce rozdrbaly další 2 linky...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Vysvětlil by mi někdo, proč nejsou při nadcházející víkendové výluce propojeny jednička se šestkou, a místo toho se oboje tahá do Kéniku? Nevyšlo by to na kačeny?


Offline
148
30 říj 2019 16:42
Je pro mě poměrně překvapením četnost vyskytu ručních Kačen na X1 když ta trasa není až tak dlouhá a pokud se nepletu při obratu (v úvrati) se vozidlo musí přestartovat. Tak by mě zajmalo v čem je ten rozdíl mezi 11 a X1?


No a k té myšlence s EVO1 doufám že to nenastane když už není problém s 3x T6 který má v podstatně stejnou délku jako 2x LF2 tak by neměl být výraznější problém s 2x EVO2.
Nebo ještě lépe přemýšlet o něčem 40m co by šlo kvůli ÚD rozdělit na poloviny ještě na podvozcích.


Offline
Uživatelský avatar

637
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Jj, je to mineno tak jak psal ds... Psal jsem z mobilu (hacky carky) tak to taky srozumitelnosti nepridalo :)

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

1621
10 čer 2006 20:45
Brno
Ds, king: pardón, nepochopil jsem psaný text, máte pravdu

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3537 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 142  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 19:27
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]