Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 19 z 229    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 229  Další
Autor Zpráva
Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Ještě mi po práci psal kolega mejl, třeba ti to pomůže. Dohledal barvy drátů.

Barvy drátů patří propojovacímu kabelu mezi tachografem a zobrazovačkou

ručička tacho - hnědý a zelený
napájení - žlutý (+), fialový a červenomodrý (-)
počítadlo KM - bílý (impuls -)

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
51
05 kvě 2019 20:13
Díky moc za informace.

Tachec jsem rozebral. Napájení je vevnitř vyřešeno pomocí žlutého a zeleného vodiče (venku v kabeláži je zelená nahrazená fialovou).

Počítadlo kWh funguje tak, že se každá kWh připíše/natočí přerušením a následným znovusepnutím obvodu.

Zkusím nějakým způsobem zapojit i tu rychlost a aktuální čas (tam to nejspíše bude napojené na PP přes IBIS). Už jsem asi pochopil, jak to funguje. Kdyžtak se pak pochlubím.


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Po konzultaci s kolegou, co čte, ale nepřispívá, asi toliko:
Vevnitř tachometru je obyčejnej elektromechanickej budík, kterej hýbe ručičkou. Schéma nemáme, takže bud počkej až si vzpomeneme, který piny to jsou, nebo spíš bych to rozdeklováním tachometru zjistil. Aby se ručka hýbala, měl by k tomu stačit stálý signál a podle toho jak moc velký, tak tam se ručička hýbne. Kolega říká, že to zkoušel asi tak maximálně 2 voltama, resp i vyšším napětím, ale přes odpůrek.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
51
05 kvě 2019 20:13
Dobrý den,

dostal se ke mně rychloměr typu MESIT TTU-22. Rád bych si jej pro jeden projekt zapojil tak, abych na něm byl schopný nasimulovat mnou přednastavenou rychlost. Zezadu se nachází vojenský kulatý 12 pinový konektor. Napájení jsem na něm již našel, nicméně stále jsem úplně nepochopil, jakým způsobem je do něj přenášena informace o aktuální rychlosti z řídící jednotky (kterou sice taktéž mám, ale neplánuji ji využít). Předpokládám, že to bude řešeno pomocí nějaké sběrnice, případně elektrickými signály v určitém intervalu nebo o určitém napětí. Ale jedná se pouze o mé domněnky. Byl bych rád, kdyby to tedy někdo potvrdil/vyvrátil.

Mou otázkou tedy je - nemáte k tomuto rychloměru nějaké detailní schéma zapojení?

Děkuji


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
Předpokládám, že výpravu x6/x8/61 si s linkou 30 prohodit nemůžou kvůli různým typům vozů (kloub/sólo)


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
ms222 píše:
Hlavně nevíte, proč nově náhradní dopravu za trolejbus 30 dostala Slatina? Garáže mají dál než Medlánky.


Asi proto, že Medlánky nemají busů nazbyt, díky vyšší vypravenosti počínaje dneškem.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
pepola píše:
Už se někde řešilo, že se nevrátí, protože Metodějova ulice není součástí "dráhy", schválené Drážním úřadem.


Proč by se nevrátily? Pokud DÚ orazítkuje změnu trolejbusové dráhy, není co řešit.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
478
14 úno 2014 15:19
Brno
Hlavně nevíte, proč nově náhradní dopravu za trolejbus 30 dostala Slatina? Garáže mají dál než Medlánky.


Offline
Uživatelský avatar

3691
28 úno 2006 19:00
Svoboda píše:
Jsem zvědavej, jestli na 30 vrátí parciály surprised

Už se někde řešilo, že se nevrátí, protože Metodějova ulice není součástí "dráhy", schválené Drážním úřadem.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Dočasný ban by mu neškodil, ty otázky jak od nějakýho robota. :evil:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

630
15 dub 2013 15:57
Prosím prosím, uděláte s tím člověkem něco? :)

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
46
22 úno 2021 17:01
Opravdu ?


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
DPMB píše:
Jak to vypadá s 9 tr 3136 ?

Sokolnice..


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
To jsou opravdu neúnavné dotazy. Asi před deseti dny jsem psal, jak se věci mají. Kolik se toho asi mohlo změnit?

Tak pro pořádek, stojí to na odstavné hale v Komíně, čeká se na vyjâdření Zlineru a mezitím na vyšších místech probíhá tiché zděšení z toho, co se to koupilo za vraždu a že již není cesty zpět.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
46
22 úno 2021 17:01
Jak to vypadá s 9 tr 3136 ?


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Díky za zy autobusové km. Srovnaní vychází opravdu takové, že autobusy jezdí kolem 75.000 km ročně, trolejbusy tak 55.000.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

606
06 led 2011 14:32
Brno
Většina krocanů má teď přibližně nalítáno kolem 800 tisíc km. Nejvíce jetý bude pravděpodobně 7813 s cca 840 tisíci km (nemám záznamy o všech vozech).
A co se týče sólo citelisů, tak nejvíce toho zvládl 7652, který při vyřazení měl kolem 920 tisíc km.

K vozu 3060 bych ještě rád doplnil, že v brněnském provozu najel něco málo pod 190 tisíc km a od roku 2017 byl dokonce přidělený.


Offline
307
21 dub 2009 20:30
Ono by mohlo být zajímavé srovnání i s tím, kolik mají natočeno třeba Crosswaye. Ty už se také pomalu blíží zaslouženému důchodu a jsou přitom o polovinu mladší než 21Tr.


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Přes 700.000 je nejvíc a to u 3611. Nejmíň má legendární 3617, přesně 500.000.

Pokud u kloubů uděláme to, že vezmeme nejvíc ojetý vůz od každého typu a jeho km podělíme věkem, celkem vtipně dostaneme odpověď, který vůz jezdí nejvíc km ročně. 3602

Mauricio - musíš se na to dívat pohledem toho, že to je najeto opravdu pouze po městě, a v případě kloubů na těch nejotřískanějších linkách přes centrum města. Nelze srovnávat ani s meziměstskymi, natož s dálkovymi autobusy. Tam jsou samosebou daleko fantastičtější čísla nájezdu, ale zase v technicky příznivějších podmínkách.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
A teď, kolik najely 25Tr, schválně. Má některý z nich víc, než 750k?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Vzhledem k veku a vytizenosti mi to neprijde zas tak moc


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
PvvS: ty km byly předpokládám myšleny k 21Tr. Tak tedy:
Původní brněnské vozy: nejmíň 3001 - 830.000 km, nejvíc ojetá 3024 - 1.230.000 km
Second handy: nejmíň 3062 - 520.000 km, nejvíc 3052 - 1.130.000 km (samosebou to jsou celkové km vozu, tj. včetně km u bývalých DP)

Pro zajímavost 3060 tj. vůz bez jakékoliv generálky, co půjde v pátek do šrotu, 600.000 km.
3057, druhý z těchto dvou "zapomenutých" neGO , 750.000 km.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Díly z Citelisů jsou asi takové, že vyrachtané hnací nápravy a hotovo. Jinak díly kastle co použijeme maximálně při nehodách typu "ťuk", dveře, pár specifických dílů interiéru. Teď třeba nově stojí 3614 na zasekavající se sloupek řízení. Není stejný s autobusem, na ND se bude čekat a pak to stejně nepůjde bez újmy na voze sundat.
25Tr jsou technicky na konci života. Opotřebovaný podvozky s obtížně měnitelnýma komponentama, shnilý trubky topení, zoxidovaná a neustále všude možně prodřená kabeláž, vzdutá podlaha, a hlavně, opravdu neustále se zhoršující "duchařské" závady trakce.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
A jsou na ně i další díly ? Výzbroj ? Hnací nápravy to nezachráněj.. A myslím že se jich všichni rádi zbaví..


Offline
31
30 kvě 2019 09:36
Chtěl jsem se zeptat - opravdu dává smysl vyřazování 25Tr v situaci, kdy se takto rozpadají 21Tr? (Myšleno po dodání 27Tr.) Vždyť 25Tr jsou o nějakých 5-7 let mladší, takže by to teoreticky mohly ještě chvilku doklepat. Navíc se nějaké ND vytěžily z Citelisů.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5705 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 229  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 28 bře 2024 17:42
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]