Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 32 z 323    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 323  Další
Autor Zpráva
Offline
2809
01 úno 2006 10:39
PvvS: máš k tomu nějaké bližší info či postřehy? Poděl se.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
To je asi jedinej DP, kterej čísluje dolů. Ale co sleduju polský fóra , tak to moc nezachraňují ani ty rekonstrukce.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
V Poznani už vesele jezdí naše 1801 a 1803:
https://transphoto.org/list.php?serv=0&mid=4702&rid=12


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Není to tak dávno, co jsem zrovna o tomto úseku metra v Mexico City viděl reportáž v nějakém dokumentu. To bylo v době, kdy ten most nebyl otevřený, přestože byl dokončený, protože tam byly nějaké problémy, snad s nosností, jestli si ten dokument pamatuji dobře. Jak vidno, od doby natáčení toho dokumentu se úsek uvedl do provozu, ale obavy o bezpečnost byly zjevně oprávněné. Tolik zmařených životů, kterým se dalo předejít, kdyby úřady dělaly svou práci správně :-(

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Pod linkou metra se zhroutil most, kvůli pádu soupravy v Mexiku zemřelo nejméně dvacet lidí


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Jedinečné budapešťské metro slaví 125 let. Bylo jedním z prvních, inspirovalo svět


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Cracatit píše:
Díky, ale žádná klíčenka mi nepřišla a hezkou písničku mi taky nikde nehráli. :mrgreen: Vrazil bych to do urbanismu, protože je to fakt skvost mít dálnici 20 m vysoko nad obytnou čtvrtí, aby nadešla celej Majlont a vyplivla auta hezky na Vincky a Novolíšeňskou.
Bronx je vedle, ten si nechte, kde je. :lol:

Most přes Svitavu asi musí být v nějaké výšce kvůli protipovodňovým opatřením. Pak bylo potřeba překonat Karlovu, majlontský ranžír a napojit se na Rokytovu. Podejít železnici by asi nebylo reálné už kvůli Karlově. Obytná zástavba je na Kaloudově, ale v podobné situaci jsou např. na Horově. A jinudy VMO jít nemůže - blíž k centru by to byla hloupost a dál by to bylo nereálné.
Vinohradům by pomohlo mimoúrovňové vykřížení hlavní trasy a odboček do sídliště a do Penny a k benzinkám plus mimoúrovňové vedení hlavního směru na křižovatce Jedovnická-Žarošická. Ono by dobře sloužilo i po postavení tunelu, ale město se tváří, že se ho to netýká. Al až se postaví spojka mezi Bělohorskou a Černovickou, tak se špunt přesune na Novolíšeňskou.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Četl jsem letáky na ŘSD aktuálizované v dubnu 2021 a píšou, že ohledně tunelu pod Vinohrady a křižovatky Líšeňská probíhá geotechnický průzkum a letos by se mělo začít s ražbou průzkumné štoly, takže za deset let by ten tunel mohl být ke zprovoznění.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
124
18 srp 2019 17:01
Třeba ty semafory zkoordinují. Jinak bych souhlasil s tím, že se doprava obecně zlepší. Bude na výběr, kudy jet.
Bohužel dle materiálů ŘSD má být otevření úseku Vinohrady - Ostravská v roce 2029 a tunelu pod Vinohrady 2031. Což je sice hezká pohádka, ale reálně datum zprovoznění získáme po vynásobení zbývající doby x1,5 a 2 roky k tomu přičteme. Což je dost dlouhá doba.


Offline
586
25 říj 2019 10:12
Tak on se ten proud rozdělí, část zůstane na původní trase, ale Vinohradům se samozřejmě přitíží. Ale chce se mi škodolibě říct dobře jim tak za ty záměrně nezkoordinované semafory, aby se tam nedalo normálně projet ani teď. Jinak příprava dalších částí VMO včetně tunelu Vinohrady by v ideálním světě byla o několik kroků dál. Ale tak dokud nebude VMO celý tak se porad bavíme jenom o přesouvání problému jinam, ale díky bohu za to, aspoň se někam hýbeme.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Dobře, Tomkáč a okolí to přežije, ale na Vinckách už se vyloženě těší na nové zácpy z tranzitu na Ostravskou.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Též si myslím, že Tomkáč a jeho okolí je v takovým stavu, že existence VMO tomu už neublíží. I kdyby tam nějaké zhoršení nastalo, pořád to bohatě vykompenzuje přínos pro Židenice.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
586
25 říj 2019 10:12
No té obytné zástavby tam teda zase tak moc není. A upřímně i teď tam to bydlení bude stát úplně za prd, když ti v podstatě 24/7 čoudí desetitisíce aut do oken... Takže k nějakému zhoršení určitě nedojde, spíš naopak. Takový Beroun nebo Povážská Bystrica nebo Nuselský most to je jiná...


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Díky, ale žádná klíčenka mi nepřišla a hezkou písničku mi taky nikde nehráli. :mrgreen: Vrazil bych to do urbanismu, protože je to fakt skvost mít dálnici 20 m vysoko nad obytnou čtvrtí, aby nadešla celej Majlont a vyplivla auta hezky na Vincky a Novolíšeňskou.
Bronx je vedle, ten si nechte, kde je. :lol:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3691
28 úno 2006 19:00
Alanis píše:
No nevím jestli bych ve vlákně "Zajímavé postřehy odjinud" hledal informaci o Tomkově náměstí v Brně, asi ne :-D


Na Tomkáči začíná Bronx. Takže? biggrin


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
"Urbanismus a architektura Brna", "Výluky, aktuality", "Výběrová řízení a veřejné zakázky".

No nevím jestli bych ve vlákně "Zajímavé postřehy odjinud" hledal informaci o Tomkově náměstí v Brně, asi ne :-D

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
A vhodné vlákno bys po ruce neměl? Nebo mám poslat klíčenku?

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
To není odjinud, týká se to VMO v Brně.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Asi nejlépe sem. Pokud půjde vše dobře, v červnu se má začít stavět VMO Tomkovo náměstí+Rokytova.
https://zdopravy.cz/dalsi-cast-brnenske ... isu-80222/

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
586
25 říj 2019 10:12
Wiki má stejnou kapacitu uvedenou jako u "pražské", tak u "brněnské" verze rekonstruovaných KT8. U obou 56+171, což je vzhledem k rozdílnému uspořádání sedadel určitě nesmyslný údaj.

Každopádně mi z toho vyplývá jediné. Tramvaje podobných rozměrů/konstrukce budou mít papírovou kapacitu v podstatě vždy velmi podobnou. Drobné rozdíly v řádu jednotek lidí se v praxi absolutně setřou, protože lidé nikdy nebudou stát jaksi ideálně, navíc každý je jiný (viz výše)... Připadá mi to podobné jako bych řešil kolik aut se vejde na plácek (parkoviště) bez vyznačených parkovacích míst, jednou to bude 30, jednou 25 třeba. Každý si nechá jinou mezeru, je rozdíl mezi místem potřebným pro Felicii nebo pro BMW X6, atd...


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Nevím, z čeho čerpá Wiki (a to jsem z ní v případě kapacity stojících cestujících u brněnských KT8 čerpal), ale já jsem se v případě pražských KT8D5.N2P dopočítal na fotkách z prtek (rok 2006!) pouze 46 pevných sedaček a další 4 sklopné. 56 sedaček tam nelze při uspořádání 2+1, zanedbání sklopek a zachování počtu řad narvat (18 řad × 3 = 54). Kapacita by měla být tedy obdobná jako u brněnských KT8D5N a Wikipedie v tomto případě uvádí u KT8D5.N2P špatnou kapacitu, možná to je překlep (i Plzeň má sedačky v uspořádání 2+1, ale počet sedaček je drobně vyšší - 48+4).

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
586
25 říj 2019 10:12
Jenom jsem tak přemýšlel "nahlas", ale začínám si o těch číslech (všech) myslet svoje. Protože pak tu máme pražskou KT8D5.RN2P, která má uspořádání 2+1 , ale kapacitu (dle wikipedie) 56+171 (5 os./m2), což v porovnání s těmi čísly, co tu máme o brněnských KT8 (libovolné verze) nějak nedává smysl.

https://www.prazsketramvaje.cz/view.php?cisloclanku=2006040801


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Sedadla mají stejnou šířku, rozdíl je v tom, že u KT8D5N jsou sedadla dál od okna a je mezi nimi větší mezera, původně přišly s uspořádáním taky 2+2 jako ostatní KT8, ale díky větším mezerám mezi sedadlama byla moc úzká ulička a tak se to tu měnilo. Každopádně to nevysvětluje to, že je tam jen o jedno místo více na stání, to je blbost. Kdyby to přišlo s namačkanýma sedadlama vedle sebe jak je to v 21Tr bde je sedadlo uplně u stěny okna a mezi sedadly neni téměř žádná mezera, taky by byla širší ulička a možná by to uspořádání 2+2 zůstalo.
https://foto.bmhd.cz/foto/34500?searchP ... date#photo
https://foto.bmhd.cz/foto/6935?searchPa ... date#photo
https://foto.bmhd.cz/foto/85000?searchP ... date#photo


Offline
586
25 říj 2019 10:12
Nemohl by ten rozdíl být v jiném typu sedadel? Nejsou sedadla v KT8D5N rozměrově větší (především o něco širší)? Což by mohl být i důvod toho, že má uspořádání pouze 2+1, protože při 2+2 by zůstala příliš úzká ulička?


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
Jen mi hlava nebere, jaktože je v KT8D5N menší plocha na stání než v KT8D5R.N2, když ta prvně jmenovaná mé méně sedaček (tj. logicky by mělo zbýt více místa na stání a měl by se vejít i větší počet stojících při stejném poměru os./m2)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8068 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 323  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 28 bře 2024 16:15
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]