Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 22 z 229    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 229  Další
Autor Zpráva
Offline
2712
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak jedna věc je, kdy úřad rozhodl a druhá, kdy to doručil. Pochybuju, že by měl Zdopravy rozhodnutí dřív, než účastníci řízení. Takže se nedivím, že ten článek byl opožděný.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
609
24 čer 2005 20:56
Vtipné je, že článek na Zdopravy, na jehož základě vznikla tato diskuse, vyšel někdy 6. nebo 7. února, ale už 5. února rozhodl ÚOHS o zastavení řízení.

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Tak to je velká škoda, těšil jsem se na 15Tr z Ústí sarcastic

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
2712
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak super, tušil jsem, že to nepůjde dál prošetřovat, když je smlouva podepsaná, protože by šlo uložit předběžko jen před podpisem. Ale řeknu vám, bylo to zajímavé i pro právníka. :mrgreen:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3088
29 srp 2009 19:30
No, významné dodávky se počítaly jen z posledních 3/5 let (přesně si to nepamatuju). Brněnské 31Tr se do toho kritéria už nevejdou. A pokus si dobře pamatuji, tak dodávka karoserie je za 1 bod, elektrické výzbroje za 5 bodů a finální dodavatel získá za každý trolejbus 10 bodů (v rámci kritérií až do určitého součtu).

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
793
25 led 2006 09:46
Třikrát hurá! Jestli byl předmětem stížnosti požadavek na kvalifikaci - tedy aby dodavtel doložil, že dříve vyrobi nebo se podílel na výrobě pěti kloubových trolejbusů, považuji to za zcela legitimní.
Jen si říkám, že SOR by tomu vyhověl, jen v Brně jezdí 30 kousků. Že by to tedy byl ostravský překupník Bogdanů?


Offline
Uživatelský avatar

3975
25 led 2006 16:11
všudezdejší
OndraS píše:
No a teď už jenom, kdo ty vozy zaplatí :mrgreen:


No kdoby, se zatne další sekera.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
1469
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
No a teď už jenom, kdo ty vozy zaplatí :mrgreen:

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

3708
08 čer 2005 23:12
Z bodů 10 a 11 odůvodnění by to mělo jasně vyplývat
Citace:
10. Vzhledem k tomu, že zadavatel v předmětné veřejné zakázce uzavřel rámcovou dohodu s výše uvedeným vybraným dodavatelem, odpadl tak důvod řízení
...
uzavřením rámcové dohody s vybraným dodavatelem bylo předmětné zadávací řízení ukončeno, a i v případě, že by Úřad shledal pochybení na straně zadavatele, uložení nápravy ... již není možné.
...
11. S ohledem na skutečnost, že zadavatel uzavřel s vybraným dodavatelem rámcovou dohodu a v případě zjištění nezákonného postupu zadavatele již není možné předmětné správní řízení ukončit uložením nápravného opatření, Úřad konstatuje, že odpadl důvod předmětného správního řízení, a proto Úřad rozhodl o zastavení správního řízení tak, jak je uvedeno ve výroku tohoto usnesení.


Offline
311
21 dub 2009 20:30
Jakub S. píše:
Ne, tak nové 27Tr nemusí být. ÚOHS zakázal uzavření smlouvy ještě před jejím zveřejněním v rejstříku smluv. Ta tak velmi pravděpodobně nenabyla účinnosti.
https://zdopravy.cz/uohs-resi-nakup-tro ... isu-73118/


I když se v právničtině nevyznám, nevyplývá z tohoto, že UOHS ve věci nových trolejbusů pro DPMB nic dále šetřit nebude?


Offline
1469
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
No já myslím že už se to dost odchýlilo od tématu #-o

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

1893
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Alanis píše:
RT6? :-s Jo ty sedadla naproti sobě ve středním článku, to je to co máme všichni rádi i na 13T... A všude samej schod, vždyť to byla prolejzačka. A ten randál, když to teda jelo...

Až na to, že 13T má ty sedačky naproti sobě na stupínku, zatímco RT6 je měla v nízkopodlažní části.


Offline
7182
27 úno 2010 07:40
Alanis píše:
RT6? :-s Jo ty sedadla naproti sobě ve středním článku, to je to co máme všichni rádi i na 13T... A všude samej schod, vždyť to byla prolejzačka. A ten randál, když to teda jelo...

Ty prolízačky mohly vadit jen tomu, co měl z nějakého důvodu potřebu procházet celým vozem. Většině lidí, kteří nastoupili a sedli si/postavili se na první volné místo, to bylo fuk. Wana je totéž, jen opačně, a nezdá se, že by to někomu vadilo.


Offline
2712
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tuším správně, že RT6 měly stejný druh sedaček jako K2R 1066?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2712
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
RT6N byla fajn, sedačky super, nejradši jsem si sednul nahoru mezi první a druhé dveře na některou z dvojsedaček. Jenom se psem to bylo horší, přecejen krátkosrstá kólie zabere trošku víc místa, než bordery nebo menší plemena, takže jsem občas stával v prostoru pro kočárek kvůli místu a při vycházení ven jsem musel pak kličkovat, protože prkno nebylo naproti dveřím, jak jsme zvyklí z ostatních typů, ale hned za dveřma na pravé straně, takže vystupování často skončilo motáním dokola okolo tyče, aby pes měl dost místa na celý manévr. Oproti tomu úplně zlaté 26Tr nebo nejnovější Draci. Vzpomínám, jak obtížně se s tímhle krátkosrstým velkým kóliákem hledalo místo na sezení ve vajíčku, když jezdilo často na šestce z Lískovce do města, ale nástup do něj byl vždycky lepší, než sezení nahoře v syčící "bulvě." Ve vajíčku jsem si často zalezl do některého z koutů trojky v čele, spíš zády ke směru jízdy, než na druhém konci a tak se dalo zaparkovat na delší jízdu až do Lískovce celkem pohodlně, ale výstup pak podobně krkolomný, jako z té RT6, možná ještě složitější. Nejprv pes dolů, pak moje nohy, nezašlápnout zvíře, projít mezi tyčema u dveří a pořádně ven.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
RT6? :-s Jo ty sedadla naproti sobě ve středním článku, to je to co máme všichni rádi i na 13T... A všude samej schod, vždyť to byla prolejzačka. A ten randál, když to teda jelo...

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

1868
05 lis 2005 19:50
Mauricio píše:
Problémem toho klumpru ovšem je, že z pohledu cestujícího žádné srovnatelné vozidlo nikdy před tím a zatím ani nikdo potom nemělo stejně či lépe vyřešený interiér. A už vůbec ne K2 a deriváty, to je z pohledu cestujícího více než zlo.



Z pohledu kaštana měla z mého pohledu interiér vyřešený nejlíp RT6.


Offline
Uživatelský avatar

3975
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Ondra K. píše:
...V takovém případě by byly úvahy nad koncem Aniter už úplně absurdní.


Já bych řekl, že úvahy kolegy Goldfingera se ubíraly o zahození Aster (koupených z Plzně na ND), ale nikoliv o Anitrách. Předpokládám, že právě vzhledem k nákupu ND se o konci této skupiny šalin vůbec neuvažuje.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6167
11 dub 2010 15:05
Juliánov
goldfinger píše:
Se zahozením aster bezvýhradně souhlasím, je to klumpr. Více než dobře je můžou nahradit draci, až se vyřadí deriváty K2. T6 chápu jako velmi dočasnou náhradu než za ně přijde něco lepšího

V situaci kdy máme v provozu ke stovce T3/T6 je absolutní nesmysl přemýšlet nad koncem Aniter. Nemluvě o tom, že při dnešní ekonomické situaci není vůbec jisté, že se zbylé T3 a T6 podaří něčím nahradit. Klidně se může stát, že jim bude zapotřebí opět prodloužit životnost. V takovém případě by byly úvahy nad koncem Aniter už úplně absurdní.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2813
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Samozřejmě, já to nijak neobhajuji, jen hledám možnou příčinu. :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

3975
25 led 2006 16:11
všudezdejší
P. Haluza píše:
Možná je to tím, že ty linky jsou krátké a relativně izolované od zbytku sítě.


To furt ale nic nemění na tom, že zásadní počet cestujících jezdí z a na Žluťák. Tedy v době, kdy je otevřenej špitál. Kde jinde už nasadit komplet nízkopodlažky, než sem.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
2813
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
To bude ale mít historické důvody, viděl jsem video z roku 1993, kde byly ještě poslední 9Tr v provozu. Hádej, na kterých linkách. :mrgreen:
Možná je to tím, že ty linky jsou krátké a relativně izolované od zbytku sítě.


Offline
7182
27 úno 2010 07:40
Jo, to jsem nikdy nechápal, proč (dvoj)linka obsluhující jako jediná velmi navštěvovaný špitál, byla jednou z posledních, kam byly NP vozy nasazeny. A počet NP vozidel zde byl a je tristní dosud.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Problémem toho klumpru ovšem je, že z pohledu cestujícího žádné srovnatelné vozidlo nikdy před tím a zatím ani nikdo potom nemělo stejně či lépe vyřešený interiér. A už vůbec ne K2 a deriváty, to je z pohledu cestujícího více než zlo.

100% NP vozový park by měl být v dnešní době samozřejmostí. O tom si například na linkách 38 a 39 můžeme nechat jenom zdát, protože ty největší vysoký střepy dáváte zásadně sem. Není problém, aby tvořili většinu vypravenosti těchto dvou linek, což působí při počtu provozovaných vozidel 14Tr a počtu kurzů 039xx skutečně jako výsměch a ignorace. Návětšvníci zařízení na Žlutém kopci jistě taky velmi aktivně děkují. A není tomu tak dávno, co nebyl problém během hodiny nudného koukání o z okna pracoviště povšimnout si výpravy 2x 14Tr a 1x B931, jejíž zvuk mne pravidelně budil při ranním pospávání u kávy a řešení důležitých životních problémů, jako například nakupování kožešin na ebay.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
Se zahozením aster bezvýhradně souhlasím, je to klumpr. Více než dobře je můžou nahradit draci, až se vyřadí deriváty K2. T6 chápu jako velmi dočasnou náhradu než za ně přijde něco lepšího


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5717 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 229  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 03 čer 2024 02:11
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]