Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 77 z 719    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 719  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1868
05 lis 2005 19:50
Ale nic nemá na brněnský deník (a rádio Krokodýl) :mrgreen:


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Novinář toho naplká, na Iheute, tam se občas doví člověk věci.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
173
23 led 2011 03:17
Ale jedině tak to dává smysl co napsalo idnes.Je možné že je to výplod fantazie novináře.

Cracatit píše:
Čistá spekulace s tím protahováním vozovnou.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Čistá spekulace s tím protahováním vozovnou.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
ds píše:
ad 12 po Lidické - výluka je na 2 roky a otázka je co se stane až (jestli někdy...) tenhle šaškec skončí a znovu otevřou školy + vrátí se IT krysy do kanceláří.
Pak samozřejmě bude potřeba výrazněji posilovat a dávalo by logiku v exponovaných časech šponovat Veveří jen jedním směrem (tzn spoje nad rámec systémového intervalu ráno protáhnout vozovnou a posílit 1 směr centrum, odpoledne naopak...)

To je výborný nápad! Ráno posílit Lidickou do centra a Veveří z centra a odpoledne obráceně.


Offline
173
23 led 2011 03:17
Takže jedině jako služební jízda průjezd vozovnou a pak třeba jako linka č.1 do Pisárek?
Tak to mám chápat?


ds píše:
ad 12 po Lidické - výluka je na 2 roky a otázka je co se stane až (jestli někdy...) tenhle šaškec skončí a znovu otevřou školy + vrátí se IT krysy do kanceláří.
Pak samozřejmě bude potřeba výrazněji posilovat a dávalo by logiku v exponovaných časech šponovat Veveří jen jedním směrem (tzn spoje nad rámec systémového intervalu ráno protáhnout vozovnou a posílit 1 směr centrum, odpoledne naopak...)


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
ad 12 po Lidické - výluka je na 2 roky a otázka je co se stane až (jestli někdy...) tenhle šaškec skončí a znovu otevřou školy + vrátí se IT krysy do kanceláří.
Pak samozřejmě bude potřeba výrazněji posilovat a dávalo by logiku v exponovaných časech šponovat Veveří jen jedním směrem (tzn spoje nad rámec systémového intervalu ráno protáhnout vozovnou a posílit 1 směr centrum, odpoledne naopak...)

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
pdbrno píše:
Podnik počítá s nasazením delších souprav, část dvanáctek navíc bude odkloněna po souběžné Lidické ulici. To jako fakt nebo nějak výplod novináře?

Třeba to spojí s každodením DOD v Medlánkách, vždyť psali něco ve smyslu roku otevřených dveří :mrgreen:


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
pdbrno píše:
https://www.idnes.cz/brno/zpravy/vyluka-tramvaj-jednicka-stavba-mestsky-okruh-zabovreska-bystrc.A210106_587975_brno-zpravy_krut?

Podnik počítá s nasazením delších souprav, část dvanáctek navíc bude odkloněna po souběžné Lidické ulici.
To jako fakt nebo nějak výplod novináře?

Po Lidické dvanáctka nepojede.


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
1829 už byl vypraven taky, takže je to "skoro" správně. :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

3691
28 úno 2006 19:00
1822 - 1828 je 9! biggrin Zřejmě redaktor na distanční výuce.


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
To už musí podnik lhát i v tiskových zprávách?

Citace:
„Oceňuji, že i v době boje s epidemií koronaviru se podařilo uvést do provozu všech devět Draků podle původního plánu.“

Citace:
Dopravní podnik města Brna vypsal výběrové řízení na dodávku komponent pro montáž trolejbusů. Vzhledem ke zkušenostem podniku z montáže tramvají Drak a Vario a k volným kapacitám, by tato cesta mohla být alternativou k nákupu nových vozů a obnově trolejbusového vozového parku.

Myslím, že v Komíně mají jiný názor na volné kapacity dílen :-)


Offline
173
23 led 2011 03:17
https://www.idnes.cz/brno/zpravy/vyluka ... pravy_krut?

Podnik počítá s nasazením delších souprav, část dvanáctek navíc bude odkloněna po souběžné Lidické ulici.
To jako fakt nebo nějak výplod novináře?


Offline
Uživatelský avatar

3072
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Jojo, já to sem dal hlavně kvůli těm brzdovkám.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
A na YT DPMB je videí víc:
https://www.youtube.com/channel/UCttFi6 ... dg5j6gyQiA


Offline
Uživatelský avatar

3072
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
https://www.facebook.com/watch/?v=2980642432167766&notif_id=1609569668372224&notif_t=watch_follower_video&ref=notif

Na xichtoknihu dal depec virtuální prohlídku nové haly v Pisoárkách. Při pohledech ze vzduchu na halu můžete vidět na objízdné koleji právě probíhající brzdovou zkoušku draka.


Offline
Uživatelský avatar

1621
10 čer 2006 20:45
Brno
Ta ranní 57 se ořezala zároveň s přidáním spojů až do Útěchova ve špičce, kompenzace kilometrů.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

1631
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Tak k ořezání na 57 už došlo před nějakou dobou zejména v ranních hodinách, kdy zmizely spoje před 5. hodinou ranní a po 8. hodině, naopak odpolední spojení zůstalo prakticky beze změn. Zároveň je nutno podotknout, že se zachováním 57 do Obřan ráno a odpoledne byl také navýšen interval na lince č. 75 z 10 na 15 minut právě v době ranní a odpolední špičky.


Offline
428
24 lis 2017 11:40
Antirez píše:
mnadenicek:
To nemýlíš. Ale o to se tady nikdo nepřel, takže mi uniká souvislost s tématem.

Já tím chtěl jen připomenout, že ta trať je tam pro smysluplnou obsluhu kapacitní tramvajovou dopravou z dnešního pohledu navíc. Zrušit ji si asi nikdo netroufne a stejně tak je prodoužení do "sídliště" asi trochu mimo mísu - i s cestujícíma ze sídliště je to prostě investice příliš náročná na přínosy. Jakékoliv pokusy se zrušení souběhu bus+tramvaj, jinde tak démonizovaného, tady se to tiše trpí, by asi dopadly bledě: třeba busem na konečnou šaliny, přestup zast. před ní...to by lidi dost pobouřilo, možná kdyby se postavila vlaková zastávka - ale na náspu mezi mosty nad konečnou šaliny...
Souhlasím s Penem, že se stávajícímn stavem se nic moc dělat nedá a prostě 4 bude v této části trochu neobsazená, ale co už.
Reagoval jsem taky na různé přízpěvky ohledně nové výstavby - ano ale ta to vyloženě nevytrhne, i když něco asi určitě přidá.
S 57 souhlasím, že nějaký racionální ořezání spojů na účelové by neuškodilo.

Ondra K.: nejen na líšeňskou trať (tam možná postačí přestup, na další linky tam nebude v Líšni taková poptávka), ale dál přes Ostravskou a zadem za nově plánovanou zástavbou černovic dál na komárov a stočit se k centru - byla by to polookružní trať tady...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Tu novou trať by klidně šlo protáhnout i po Otakara Ševčíka a napojit ji na Líšeňskou trať, čímž by vznikla dost potřebná alternativní trasa ke Křenové. Dostavbou VMO, jehož součástí je i přetrasování Černovické a její napojení na Ostravskou novým MUKem v trase VMO, v podstatě pozbude významu MUK Krásného, který by se dal zrušit a niveleta ulice Otakara Ševčíka by se dala snížit na úroveň Nezamyslovy. Pozitivním vedlejším efektem by bylo zlepšení prostředí pro místní obyvatele.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2482
28 lis 2007 23:00
Brno
Až se svede doprava do tunelu pod Vinohrady, tak je nasnadě obnovit tuto trať.
Je jasné, že dřív jak za 10 let to nebude, ale ta myšlenka se mi také líbí.
Jen mě tak napadá, pokud se vrátí trať do ulice Karlova, je to obnova původního vedení, nebo zcela nová trať?
Protihlukové stěny na Plotní jsou estetický klenot a obávám se, že i tady by se z důvodu hlukových limitů musely instalovat.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
586
25 říj 2019 10:12
https://www.idnes.cz/brno/zpravy/pristresky-naopak-zastavka-tramvaj-grohova-brno-bezpecnost.A201230_091613_brno-zpravy_krut


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Myslím že vlhkejch snů je ÚP plnej. No při vedení toho bulváru od Mal. mostu až k Buzkové v tom vidím taky užitek. Spojka tří traťových větví by byla využitelná při výlukách nebo mimořádnostech.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Rem: to byl jen vlhký sen, výrazně smysluplnější a potřebnější je v územním plánu vyznačená trať Gajdošovou (spojka Stará osada - Juliánov). Ta by pomohla mnohem více.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Jednu dobu se vyhrožovalo, že po vybudování tunelu na Vinohrady by se mohla TT Svatoplukovou a Karlovou zas obnovit. Ale jestli se toho někdo z nás dožije, to je ve hvězdách.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17959 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 719  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 17:37
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]