Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9888 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 396  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 29 pro 2020 19:59 

Příspěvky: 145
Od: 23 led 2011 03:17
FD píše:
Spojka.

A kdy ji tam udělali?Co si pamatuji tak spojka dle načrtku tam nikdy nebyla.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 pro 2020 16:29 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1799
Od: 05 lis 2005 19:50
Spojka.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 pro 2020 15:06 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 578
Od: 08 kvě 2008 15:15
Bydliště: Brno - Žabokvaky
a je tam fakt spojka, nebo "jenom" kaliforňan?

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 pro 2020 14:44 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5791
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Robert píše:
Však tady Zdeněk psal, že tam kolejová spojka je.

Že to tu Zdeněk psal, jsem úplně zazdil. Díky za upozornění. sarcastic

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 pro 2020 13:00 

Příspěvky: 31
Od: 12 pro 2010 09:50
Blbý je, že na rezavých (pravidelně nepojížděných) kolejích se blbě brzdí a to bude u TBZ asi trochu komplikace.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 pro 2020 11:43 

Příspěvky: 2420
Od: 19 dub 2009 12:06
Bydliště: Doma
Viz rychlonáčrt. Spojka je v judrovským trianglu. Modře je úsek kde se dělají TBZ a odstavují vozy. Pokud v tom nebude ouřední šiml, neměl by být problém TBZ dělat na stávajícím místě, dokonce budou mít kolej jen pro sebe.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Mír, je jen přestávka mezi válkama!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 pro 2020 10:25 

Příspěvky: 5529
Od: 27 úno 2010 07:40
Však tady Zdeněk psal, že tam kolejová spojka je.
Zdeněk píše:
Hned za Jundrovským trojúhelníkem ke kolejová spojka


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 pro 2020 10:21 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5791
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Linka 11 bude obsluhovat Stránského a Bráfovu kyvadlově po koleji z centra, ale při jízdě od Komína se na tu protisměrnou kolej musí nějak dostat, takže bude záležet jakým způsobem to bude zajištěno. Má-li být k dispozici zkušební úsek na koleji DC, bude muset být instalována kolejová spojka a ne pouze jedna výhybka jak bývá obvyklé.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 pro 2020 09:04 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6352
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
Zkušební úsek začíná za jundrovským trianglem a končí před zastávkou Stránského, takže by zkouškám nemělo nic bránit. 11 pojede po koleji do Bystrce, zkoušky probíhají na koleji z Bystrce.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 pro 2020 06:07 

Příspěvky: 92
Od: 30 říj 2019 16:42
Jak se budou řešit TBZ při výluce kvůli VMO? Budou pouze ve vozovně, je i jiná trať kde se dají provádět nebo se využije slepá kolej od vozovny Komin k přerušenemu úseku?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 pro 2020 23:37 

Příspěvky: 2420
Od: 19 dub 2009 12:06
Bydliště: Doma
Jo, chybí mi tam jedno "t" ve slově pomlaťte a možná i něco dalšího. Jsem se trochu předvánočně nas*al. Si to nějak přeberte, nebudu to dál rozebírat. Na poměry na světě mam dost vyhraněné názory. Z pohledu růstu obyvatel od roku 1900 do nynějška, máme ze světa druhej Luník IX. A bude hůř.

_________________________________
Mír, je jen přestávka mezi válkama!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 pro 2020 23:03 

Příspěvky: 2420
Od: 19 dub 2009 12:06
Bydliště: Doma
Představ si, kdyby se vyplnily ty sluníčkářský tužby, že bude všude láska a mír. Svět by pomřel do pár let na přemnožení a hlad a války mezi jednotlivci. Ano války, nemoce, hlad jsou "řešení problému" stejně jako snížení hlučnosti snížením rychlosti je jednou z možností, zjevně tou nejlevnější a nejsnaží. V přírodě to tak chodí, že vyhrává silnější. To jen my jsme ti homo sapiens sapiens, všichni si rovni, protože jsme si to určili a cokoliv jinýho by byla diskriminace. A stejně je nám to k prdu, protože příroda si řekne co a jak bude, viz nynější koronachřipečka, přírodní katastrofy atp.

P. S. Tím pádem doufám, že dáš brzy podnět o zrušení omezení rychlosti v Obřanech, neb je to nepokrokové a nekomfortní řešení. Jen jsem se zeptal, když tu bylo tolik nevole na zdi, zda by to byvalo šlo řešit nižší rychlostí, a i na to je jak vidět nevole, tak se pomlaťe.

_________________________________
Mír, je jen přestávka mezi válkama!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 pro 2020 22:38 

Příspěvky: 1432
Od: 04 bře 2012 23:26
Rem: Ano, omezení rychlosti je řešení.
Stejně tak jako lze vyřešit hladomor eliminací hladových. Hej! Je to řešení, ne? Bude pak hladomor? Nebude, takže problém vyřešen.
Ach jo. Myslel bych si, že zrovna na tomhle fóru nebude nutné říkat něco jako že zpomalení není řešení. OK, technicky vzato je, ale jak je kvalitní? Nejsou tu jiná?

Sníh:
Jeho vlastnosti co se týče tlumení hluku nejsou zrovna nějak magické. Je to vcelku jednoduché. Spousta rozhraní prostředí, to prostě nevede zvuk (ale třeba i teplo) dobře. Pěnová či vláknovitá struktura je to, co dělá tlumení. Materiál samotný je již méně podstatný. Tudíž stačí vybrat nějaký vhodný, s patřičnými vlastnostmi a uložit kolejnice do toho. Jedno řešení aplikováno. Není to ale to celé, mělo by se s tímhle aplikovat ještě pár dalších řešení. jako nějaká protihluková stěna, nevysoká, hladké kolejnice a kola. Opět: ono se to nasčítá.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 pro 2020 17:25 

Příspěvky: 2487
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
Robert, vidiš a já spal 3 noci v hotelu ve Štutgartu přímo u tramvajové trati, v létě a s otevřeným oknem a musel jsem se jít podívat, zda vůbec tramvaje jezdí, pač nebyly slyšet.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 pro 2020 14:57 

Příspěvky: 5529
Od: 27 úno 2010 07:40
Vzpomínám v této souvislosti na svou asi nejdelší noc v životě, která proběhla v pražském Hotelu Zlatá Váha. Ten leží na Senovážném náměstí poblíž Masarykova nádraží, a ač jsem bydlel v nejvyšším patře, tak hluk a zejména vibrace, co se přenášely v několikaminutových intervalech od denních i nočních šalin, mi umožnily užít si tuto noc do poslední vteřiny. Neusnul jsem ani na minutu, a to jsem dříve bydlel u nejrušnější ulice ve městě končící nájezdem na dálnici.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 pro 2020 14:50 

Příspěvky: 2487
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
Ten hluk, vím, že u tramvají kolem samostatných těles, kde tramvaj valí bez sněhu je randal jak hrom ( u nás v Brně ) a na tom samém místě v zimě, pokud je sníh tak je to o řekl bych až 80 % tižší, ten rozdíl je šíleně znát.

Myslím si, že větší hluk na silnici - na ulici udělá takový plynový autobus než tramvaj, protože to dunění motoru při rozjezdu třeba Sorky nebo to hučení chladiče a bůh ví čeho v motoru při brzdění u Iveca, to nepřehluší ani deset tramvají.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 pro 2020 13:17 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6352
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
Myslím, že podobnou službu, jako sníh, jen v nižším rozsahu, udělá tráva (jízda tramvají na Nových Sadech je též tišší oproti předchozímu stavu).
Nicméně vymyslet materiál tlumící zvuk obdobně, jako sníh, by v dnešní době neměl být problém.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 pro 2020 12:46 

Příspěvky: 307
Od: 24 lis 2017 11:40
goldfinger píše:
Odhaduju, že jedna šalina vydá za mnoho aut. Gumy na asfaltu jsou tišší než kov na kov. A nedejbože když se jede přes kolejové křížení. Na takové křižovatce bych bydlet nechtěl.


No za 5 minut jich tam projelo (nebo prostálo) hodně, inerakce guma-asfalt - to je hluk při 40km/h a výš ale taky je třeba vzít v úvahu hluk z motorů (který hlučí i když kolona stojí nebo popojíždí), kterýho si tam užili lidi až až, kam se na to hrabe šalina.
Kolejové křížení tu navíc není.


Naxashi: to se sněhem slyším poprvé. Fakt je, že zvuk z podovzků se odráží od asfaltu, čím členitější povrch (štěrkové lože, zatravnění, případně v Ově zkoušely pryží vytuněný zádlažbový panely), tím lépe se zvuk pohltí. Možná i sníh, ale nevšim jsem si..
Každopádně jakákoliv možnost lepší než PHSka. Pokuď tam ale projede obutý Vario (jiný v Brně snad nemáme) nebo K3R-N, tak o tom stejně budou vědět i lidi za stěnama. Některý zmiňovaný šaliny by neměli jezdit kolem ÚH, bo hrozí, že vzbudí i mrtvý!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 pro 2020 10:50 

Příspěvky: 2487
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
Naxashi: na sníh jsem upozorňovakl několikrát, že perfektně tlumí hluk všech vozů, ale bez výsledku i u DP, stačí najít materál podobných tlumících vlastností. Máme 21 století a vozidla hlučný jak hrom, stavíme zdi, snižujeme rychlost, něco je asi špatně....


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 pro 2020 10:41 

Příspěvky: 265
Od: 25 říj 2019 10:12
Otázkou je, jaká tam bude rychlost s těma stěnama. Ty určitě nepřispějí ke zlepšení rozhledu, a když někam nevidím, tak logicky moc rychle jet nemůžu...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 pro 2020 09:20 

Příspěvky: 2420
Od: 19 dub 2009 12:06
Bydliště: Doma
Pak teda nechápu, proč na Vlachařské pro vsechny a dál v Obřanech pro K2P, je snížená (omezená) rychlost na 30 km/h když to není řešení.

_________________________________
Mír, je jen přestávka mezi válkama!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 pro 2020 01:14 

Příspěvky: 1432
Od: 04 bře 2012 23:26
Já se na to tady stále divím a nějak nechápu…
Hlučnost TT lze omezit. A všichni tu hledají jediné magické řešení. Ale ono neexistuje.
Taky mě fascinuje, že se nikdo neinspiroval sněhem. Pokud je TT zasněžená, najednou na tom ta šalina nejde slyšet. <sarcasm>Divím se, proč tomu tak je.</sarcasm>
Má někde být tichá trať OK. Takže udělat následující: protihlukové stěny, neobuté šaliny, hladké kolejnice, protihluková úprava inspirovaná sněhem.
Omezovat rychlost? Ne. Zbytečné. Nepomůže to ničemu. Není to řešení problému.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 pro 2020 20:28 

Příspěvky: 1659
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Co by nekoupili do Polska, když je to vyjde levněji, než komplet nová.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 pro 2020 19:16 

Příspěvky: 2487
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
Pvvs : nech bejt, E6 koupily Poláci a v Krakově je zjednosměrnily a dali nízkopodlažní díl a jak jezdí...
https://public-transport.net/bim/Poland ... 1/11_4.htm


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 pro 2020 19:04 

Příspěvky: 2420
Od: 19 dub 2009 12:06
Bydliště: Doma
No když už by ty "vídně" šly do Parsu, přihodil bych jim zrepasovat Progressy z K2P a šup s níma do těch "Eček" ať to tolik nežere.

_________________________________
Mír, je jen přestávka mezi válkama!


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9888 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 396  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 09 bře 2021 12:17
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]