Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 23 z 93    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 93  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
Z té a77 by asi nejen cestující poděkovali.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Cracatit píše:
Kde a jak tam ty busy otočíš? Leda dojezd na Životského a tam přestup, což je ovšem jiná oblast, než Úzká/Hlavní nádraží jako uzel, kam ty linky míří dneska. Takže ano, kapacita šalin se hodí, ale na tuhle kombinaci fakt ne..


ano, od Černovic po Tržní na Křenovou a po Masné zpátky. Zastávka je hned za křižovatkou, je to jeden semafor.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
7134
27 úno 2010 07:40
Dala by se udělat bloková smyčka přes Masnou a Tržní. Případně přes Mlýnskou a Rumiště s přestupem na Vlhké. Ale to už mi přijde jako zvěrstvo.


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Kde a jak tam ty busy otočíš? Leda dojezd na Životského a tam přestup, což je ovšem jiná oblast, než Úzká/Hlavní nádraží jako uzel, kam ty linky míří dneska. Takže ano, kapacita šalin se hodí, ale na tuhle kombinaci fakt ne..

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
dovolím si při pohledu na nové jízdní řády a počty tramvajových spojů na Křenové vyslovit kacířskou myšlenku - nehodilo by se nějakým způsobem zkrátit linky 47, 49 a případně 77 někam do oblasti Masná - Životského? To předimenzování dopravy na Křenové je neskutečné a ještě 2 roky bude trvat. Takhle by tam ty šaliny aspoň k něčemu byly.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
31
30 kvě 2019 09:36
Není tím myšlen jen přestup na 41?


Offline
588
25 říj 2019 10:12
Zde v tématu na straně 68 nebo přímo odkaz: https://www.brno.cz/ezmb_soubory/276/76.pdf


Offline
Uživatelský avatar

2558
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
janeckar píše:
Mám dotaz na znalé stran odkazovaného dodatku smlouvy s DPMB - na straně 29 toho souboru je u linky 310 uvedeno, že trasa Vranov-myslivna <-> Kuřim, Podlesí, Pramen bude vedena i přes Ivanovice, Mácova (minimálně to chápu jako některé spoje). Nic takového však tady nejezdí. Nevíte někdo proč?

Kde pak najdu ten dodatek? Na stránkách magistrátu jsem zatím našel loňský dodatek.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jak už jsem tu psal, připadá m ta 11 zbytečná, když by Bráfovu a okolí obsloužila nějaká Dextra jako při výluce Minská.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1625
10 čer 2006 20:45
Brno
Oprava, ne za, ale přímo v

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

1625
10 čer 2006 20:45
Brno
Hned za Jundrovským trojúhelníkem ke kolejová spojka

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
186
27 zář 2007 22:44
To už by mohla být vexla na Bráfové a nedělat s tím psí kusy,ne?


Offline
7134
27 úno 2010 07:40
A nebude se normálně točit přes komínskou smyčku s tím, že před Stránského bude vložena vexla?


Offline
Uživatelský avatar

6905
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Napadlo mě k lince 11, která má být provozována mezi VK a Bráfovou po jedné koleji (směr Bystrc): pojede v úseku společném s 3, 10 po stejné koleji i do centra (protisměrně v době, kdy zde nepojede vůz ze Žabin do Bystrce), nebo se otočí přes triangl? S tím souvisí podružná věc, zda budou linku obsluhovat dva vozy, nebo 1 vůz se dvěma řidiči?


Offline
1074
09 lis 2006 18:16
Ty tři tečky tam naznačují, že jde o trasu (Ivanovice, Mácova – Česká, Nádavky – Česká,Hlavní) – Česká, UP závody – Kuřim, Díly pod Sv. Jánem – Kuřim, sokolovna – Kuřim, žel.stanice – Kuřim, kulturní dům – Kuřim, poliklinika – Kuřim, TOS – Kuřim, TE.
Tipuji, že jde jen o spoje linky 71 pokračující po lince 310, akorát to není moc přesné. Může jít třeba jen o chybu, viz linka 68 a trasa k (– NC Královo Pole), která už byla v minulém dodatku a je tam stále. Pokud to tam nemají z nějakého důvodu.


Offline
40
02 čer 2012 19:24
Mám dotaz na znalé stran odkazovaného dodatku smlouvy s DPMB - na straně 29 toho souboru je u linky 310 uvedeno, že trasa Vranov-myslivna <-> Kuřim, Podlesí, Pramen bude vedena i přes Ivanovice, Mácova (minimálně to chápu jako některé spoje). Nic takového však tady nejezdí. Nevíte někdo proč?


Offline
432
24 lis 2017 11:40
No spoustu lidí cestuje do centra, ale i Česká třeba je centrum a tam je z úzké ještě kousek cesty, navíc spousta lidí má cíl řekl bych v širším centru, kolik z nich má cíl přímo v okolí nádraží a úzké (krom přestupu na jinou linku či vlak), řek bych, že tak drtivý to nebude..


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Erickson1505: Stále nejsem přesvědčený o tom, že tam kromě NAD něco zastavovat bude, už proto, že takto se to prezentovalo během výluky, stejně jako zachování spojení 40+60, nebo současné trasy a-67 přes Křenovou. A vida, na oboje došlo a proto si myslím, že i na to omezení Konopné na NAD dojde, protože bylo dlouhodobě plánováno.
Jinak ano, jsou i místa, která jsou horší. Zrovna u zoo byla podle mě chyba zrušit podchod, místo aby se modernizoval a udělal bezbariérový a omezilo se tak kolizní místo. Halasák souhlas, to také není přestup na tramvaj. Přesto mě překvapilo, že lidé z Útěchova a Vranova o tento nepřestup stojí víc, než o mnohem pohodlnější přestup na tramvaje a navíc i vlaky u královopolského nádraží. To prostě člověk nepochopí.
A ano, Úzká není vhodná pro přestup na tramvaj. Je ale v docházkové vzdálenosti centra, což Komárov není. Že to také není tím podchodem úplně hezká cesta je pravda, ale pořád je to zastávka skoro v centru, bez dalšího přestupu. A ano, vzniknou tak nová spojení, třeba s jedním přestupem do Juliánova nebo Líšně. Ale kolik lidí tak cestuje, oproti tomu, kolik lidí cestuje do centra? A to bude určitě hlavní argument pro zachování a-63 na Úzkou.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
DS: Proto jsem se ptal, jestli je to nějaký vlhký sen, nebo co to má za smysl. Jako dobrý, chlapec má přehled o uzlech, ale to je asi tak všechno, co k tomu příspěvku jde rozumně říct.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
70
29 lis 2017 11:29
Dost bych pochyboval, že by na Konopné nenechali busy zastavovat. Co tudy bude jezdit, bude tu i zastavovat dle mého. Otázka, kolik toho do bucoucna bude. Protože pokud si město nepřeje na Dornychu zastávky, tak to bude mít nějaký důvod a myslím, že to bude spíš výrazné osekání busů v této oblasti, než že by k šalině nechali expresové autobusy Komárov-Úzká. Neříkám, že ten přestup je úplně ok, taky bych si představoval něco jiného, ale podívejme se jinde po Brně. Je snad Zoo nějaká hitparáda? Tam taky řada aut jezdí dost rychle a není tam ani semafor. Na Halasáku sice je, ale zase je to tam kus cesty. A i když chápu, že to je asi věc názoru, tak já třeba nejsem nadšen ani z Úzké. Ještě bych pochopil, kdyby lidi z Chrlic řvali, že chtějí ponechat 63 na Nádr, ale na Úzkou? O co je lepší pochod podchodem plným individuí směr Nádraží a centrum než přestup na Konopné? Jinak argument se zpožděními při spojování linek samozřejme beru, je to nevýhoda, ale zase tím, že 64 v nové trase pojede někam dál a neskončí v jednom přestupním uzlu, se vytvoří celá řada spojení přímých nebo na jeden přestup do obrovské části města. Ono při velikosti Brna fakt nejde vše tahat na přestup na nádraží.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
ds píše:
peno, co je to za kokotinu s tou Konopnou? Proč by se asi rušila zastávka, když jsou tam udělané luxusní zálivy a je to nejpohodlnější přestup. Navíc to nově bude fungovat i obráceně, tedy na přestup ze šaliny na 64+67 k Mrazírnám.

Mě naopak zajímá, kde se bere ta jistota, že zůstane, když ve všech materiálech k výluce byla prezentována jako dočasná, stejně jako ostatní zastávky na Dornychu, protože město si tam trvalé zastávky nepřeje. Konopná je výjimka, protože ta existovala i dosud, ale jen pro NAD za tramvaj a v tomto režimu má zůstat i nadále. A ono je to i logické, protože ta zastávka je jen pár metrů od Komárova, což platí zejména ve směru na Masnou/Úzkou, kde ani nic nového nepřináší oproti Komárovu, kromě zkrácení stále nevhodného a normálně nepoužitelného přestupu na tramvaj přes rušnou čtyřproudou silnici, takže v tomto směru stejně nic nezmění a pro autobusy by to byla jen zbytečná zastávka navíc na několika metrech, proti čemuž tady někteří místní přispěvatelé také hojně argumentují a brojí ;-) V opačném směru je to něco jiného, protože tam by skutečně vznikl velmi komfortní přestup téměř hrana-hrana, který by měl smysl, ale ani tak si nemyslím, že zůstane, byť by to bylo rozumné a užitečné, protože všechny přestupní vazby a ještě další se dají realizovat i v Komárově, čímž bude město určitě argumentovat při jejím zrušení, resp. zavedení pouze do režimu NAD.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Cracatit: náhodou, návrh BrQ je v topu, úplně jsem si vzpomněl, jak jsem si jako malý vymýšlel linky a doplňoval je fixou do mapy :-) akorát tehdy neexistovalo diskusní fórum, kde bych se mohl pochlubit :-)

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
BrQ: Tenhle návrh plný překlepů a nesmyslů má být něco víc, než totální šotoutopie? Např. Barvičkova, taková ulice v Masarykově čtvrti neexistuje. Podobných ptákovin je v tom textu víc.
No a trolejbusy linkově přes Cejl na SO a 50 z Komárova na SO, to je úplně bez komentáře.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7134
27 úno 2010 07:40
Protože by to pak fungovalo a padl by tím argument, že se nedá přestupovat? :-)


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
peno, co je to za kokotinu s tou Konopnou? Proč by se asi rušila zastávka, když jsou tam udělané luxusní zálivy a je to nejpohodlnější přestup. Navíc to nově bude fungovat i obráceně, tedy na přestup ze šaliny na 64+67 k Mrazírnám.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2308 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 93  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 dub 2024 11:15
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]