Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 4 z 62    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 62  Další
Autor Zpráva
Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Forum mi už v tomhle jednou pomohlo, tak to zkusím: Netušíte někdo, jak se to má s opravou a prodloužením zastávek na Konečného náměstí (Veveří)? Z víc zdrojů vím, že se teď dělá zastávka z centra, zajímá mě však zastávka opačným směrem, která je zatím na dost blbě přístupném ostrůvku, který nesplňuje podmínky bezbariérového přístupu, tak jestli to mám někde připomenout, nebo se s tím už něco dělá.
Starý stav přístupu je totiž takový, že od rohu Jiráskovy se musí jít dál do centra a přecházet mezi zaparkovanýma autama, kde je chodec vidět na poslední chvíli, navíc nevidomý si to musí odkrokovat, protože jinak těžko odhadne, kde už může odbočit, aby neskončil uprostřed silnice.
Nový stav bych si představoval ve stylu Jugoslávská zastávka trojky, tj. navázání obou ostrovů na světelný přechod, tady by na to mělo být dostatečné místo, nebo je v tom nějaký zádrhel?
Relevantní odpovědi pomůžou i ostatním nevidomým, kterým to můžu předat přes jeden newsletter. Předem děkuji.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
116
20 črc 2020 21:55
Zaječí (okres Břeclav)
MHD Brno: Zastávka se tam dělala kvůli tomu, že není chodník směrem k zastávce Zimní a vlastně ani na druhou stranu. Ale je pravda, že zastávka je dost zbytečná, kvůli pár domkům je to tak trochu luxus. V Brně je plno domů, odkud to mají lidi k zastávce delší cestu, než by to měli tady k zastávce Zimní.


Offline
Uživatelský avatar

192
12 čer 2020 15:02
Brno-Černá pole
Může mi někdo říct, proč existuje zastávka Zimní II? Nikdy jsem tam nikoho neviděl a jen zavazí u baráků, které jsou přímo před zastávkou.


Offline
609
24 čer 2005 20:56
M píše:
Ty stížnosti jsou všude, obecně všichni chtějí, aby měli MHD co nejblíže k domu, ale aby nezastavovalo u nich před domem, aby je nerušilo hlukem a jakkoli jinak.

Dopravácká poučka: Nejvhodnější umístění zastávky je u sousedů.

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
1317
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
pepola píše:
Ta bába, které starosta za obecní peníze nechal vyměnit všechna okna na baráku, tam už, zaplaťpámbů, nebydlí!

Nebydlí? Tudíž odpadá ten problém se "špatným" stáním busů v Ořešíně?

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
A s přibývajícími klimatizacemi totéž v opačném gardu i v létě, protože autobus nejde na konečné dostatečně vychladit. O vlivu na životnost klimatizace, která se neustále vypíná a zapíná, nemluvě.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Ty stížnosti jsou všude, obecně všichni chtějí, aby měli MHD co nejblíže k domu, ale aby nezastavovalo u nich před domem, aby je nerušilo hlukem a jakkoli jinak. Vysledek je ten co tu čteme, ten co je v Ořešíně a všude jinde a to, že nemůžeme ani mít ani nastartovaný a podobně, v zimě si tito lidi stěžují, že je v autobusu zima, přitom nedovoli zatopit, protože nemůže mít nastartovaný atd, je to pořád dokola.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Pepola: To je fuk, já to myslel obecně, že by se podobné prudy měly včas zarazit.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3691
28 úno 2006 19:00
Cracatit píše:
Tyhle stížnosti a la stání v Ořešíně nelze kvůli jedné paní, mi přijdou dost směšné a divím se, že je v takovéhle míře nikdo neřeší a radši město ustupuje.

Ta bába, které starosta za obecní peníze nechal vyměnit všechna okna na baráku, tam už, zaplaťpámbů, nebydlí!


Offline
Uživatelský avatar

637
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
mnadenicek píše:
Jako u výstupní hrany 2 sóla? U té nástupní jsem spočítal po obrubníkách 18m, takže je dělaná evidentně na kloub. Kdyby tam náhodou jednou jezdil na 36, tak asi bude jedna výstupní hrana pro 36 a druhá pro zbytek. Jsem zvědav, jak dobře se najede k nástupní hraně z levé stopy, ale snad se tam srovná nějak rozumně. Ještě bych možná vytkl rozdělení plochy získané zrušením nástupního ostrůvku - trochu bych rozšířil chodník nástupiště mírně na úkor protějšího, ale to je jen drobnost, jinak za mně je přestavba asi ok.

Na pravé stopě by se za sebe snad 2 sóla u výstupní hrany srovnala, minimálně pokud by to přední aspoň o fous popojelo dopředu. U té levé by to asi šlo hůř, ale kloub by se tam vešel pokud by jezdil na 36 a zbytek by se na pravou stopu nějak srovnal. Ale rozměry neznám tak je to fakt odhad, pokud to někdo potvrdí/vyvrátí tak budu rád.

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
428
24 lis 2017 11:40
king666 píše:
Na pravou stopu se za sebe při troše štěstí ještě pořád vejdou 2 sólo vozy, případně pokud čelní vůz popojede kousek dopředu tak druhý vůz v pořadí může vysypat substrát.
...
ale pokud tam budou sóla tak bych to zase tak tragicky neviděl...


Jako u výstupní hrany 2 sóla? U té nástupní jsem spočítal po obrubníkách 18m, takže je dělaná evidentně na kloub. Kdyby tam náhodou jednou jezdil na 36, tak asi bude jedna výstupní hrana pro 36 a druhá pro zbytek. Jsem zvědav, jak dobře se najede k nástupní hraně z levé stopy, ale snad se tam srovná nějak rozumně. Ještě bych možná vytkl rozdělení plochy získané zrušením nástupního ostrůvku - trochu bych rozšířil chodník nástupiště mírně na úkor protějšího, ale to je jen drobnost, jinak za mně je přestavba asi ok.

Cracatit píše:
U zastávky dvanáctky směr k Veveří by taky mohli zvednout celý chodník a vykašlat se na výmluvy s vjezdem do baráku, když jde ten chodník udělat se sešikmenou hranou jako na jiných ulicích.

Naprostej souhlas! Tohle a nestrhlé fólie ze některých designových elpů je asi skoro jediné, co mně na jinak povedeném uzlu Česká vyloženě štve :) ...hmm jo vlastně, ještě zastávky před Tomáškem :(


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
A objetí kolečka kolem rektorátu snad půjde i potom ne? Nebo tu stopu úplně odstraní? Pro zátahy do husovic přes Cejl bude předpokládám zachována ne?

Přes parčík jet půjde, stopa se zachová. Ale kolečko kolem rektorátu se udělat nedalo ani předtím...chybí pravé odbočení od Žerotíňáku směrem na Moravák a na Brandlovu.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
48
16 lis 2018 09:17
V úseku NRA/Česká/ - Leninova/ Kounicova - Slovákova - Veveří trajfy za posledních 50 let jezdily snad už všemi množnými variantami. Rektorátu aby se z toho hlava zatočila :-) Člověk by řek, že už další není možné vymyslet, a přeci!!


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tyhle stížnosti a la stání v Ořešíně nelze kvůli jedné paní, mi přijdou dost směšné a divím se, že je v takovéhle míře nikdo neřeší a radši město ustupuje.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
To je zas plno absurdních argumentů. Jen jsem se zeptal, jestli by to vedle parku s drobnou úpravou vedení šlo. Jinak odjezd před Bílým domem by byl ještě o dost dál, než u parku.
U zastávky dvanáctky směr k Veveří by taky mohli zvednout celý chodník a vykašlat se na výmluvy s vjezdem do baráku, když jde ten chodník udělat se sešikmenou hranou jako na jiných ulicích.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
peno:
A to se ani nebudu zmiňovat o zastávce Hamerláky ZC. Tam se taky řeší definitivní umístění už jak dlouho, viz příspěvek z prosince 2017:
Jakub S. ve vláknu Výluky, aktuality píše:
Dnešní nocí je zřízena zastávka Hamerláky pro a43 a n93 i ve směru ZC v místě původní zast. Na Kopcích ZC. Zároveň příslušné úřady řeší i stavbu řádné zastávky v definitivní poloze. Tato změna je výsledkem několika stížností.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

637
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Na pravou stopu se za sebe při troše štěstí ještě pořád vejdou 2 sólo vozy, případně pokud čelní vůz popojede kousek dopředu tak druhý vůz v pořadí může vysypat substrát. Aspoň mi to tak z fotek připadá. A drobnou provozní výhodou může být to, že linky 32 34 a 36 můžou jezdit na libovolnou stopu podle potřeby a není potřeba držet stabilní stopu kvůli nástupu... Asi bude trochu těžší to provozně poskládat ale pokud tam budou sóla tak bych to zase tak tragicky neviděl...
A objetí kolečka kolem rektorátu snad půjde i potom ne? Nebo tu stopu úplně odstraní? Pro zátahy do husovic přes Cejl bude předpokládám zachována ne?

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Dnes v Černých ovcích reportáž o zastávce Firkušného. Doporučuji shlédnout. Velmi poučné, zejména ve snaze jednoho místního politika tu zastávku nejdříve přesunout z místa jeho bydliště a následně ji v nové, mnohem horší poloze, prosadit za každou cenu, včetně drahého narovnání silnice. A to kvůli jednosměrné zastávce, navíc směrem z města. Tohle člověk prostě nepochopí.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Jasně, vždy to jde překroutit (hlavas je úplný prales, sjednoťme odjezd trolejbusů a linky 12 ..)
Myslím, že nám, kdo se v Brně pohybujeme a známe to, je to jedno. Ale představte si návštěvníka (např. turista, člověk na služební cestě), který hledá, odkud mu to jede. A v tom případě je jednodušší, pokud jsou přestupní uzly kompaktní. Zkrátka minimum odjezdových zastávek, abych nemusel hledat, odkud mi to jede, přičemž mě málem srazí vozidlo jedoucí z vedlejší zastávky. Jde to a očividně to funguje.

Ale funguje to též opak, mohli bychom to rozfrcat klidně do širokého okolí. Myslím, že chybí odjezdové zastávky před Bílým domem. :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
Bude do té zastávky integrována i zastávka linky 12, abych při jízdě na Klusáčkovu nemusel stát na rožku a sledovat, jestli dřív přijede šalina nebo trolejbus? :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

1337
17 črc 2010 21:41
Krno
Já nevím, MHD je tu kvůli cestujícím a pro cestující je to jednoznačně plus a navíc bezpečnější, kdy nehrozí při dobíhaní jednoho trolejbusu sražení druhým trolejbusem (to bude asi i důvod chybějícího pruhu pro objíždění). Stejně se ty trajfy, když jedou všechny stejným směrem, musí nějak poskládat za sebe na nejbližší křižovatce (a několika následujících křižovatkách a zastávkách), takže nějaký zásadní vliv na propustnost to mít nemůže. Zúžení na Brandlově je problém, ale když to chcípne na Slovákově nebo spíš tama vůbec neprojede kvůli špatně zaparkovanému autu, to už je v pohodě. :mrgreen: A kvůli pár akcím do roka... no tak se to prostě zorganizuje trochu jinak, tomu přece nemůžeme podřizovat návrh přestupních uzlů.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

1406
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Cracatit píše:
Myslím, že teď je pozdě na jakýkoli nářek, když si to podnik nepohlídal při návrhu.

Bych teda řekl, že DP o tom ví a souhlasí s tím, jinak by to nestavěli.
To že tu pár zaměstnanců a šotoušů pindá ještě nic neznamená.

Ale přiznám se, že mě to taky překvapilo.

No aspoň je tam širší ten chodník...

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

1337
17 črc 2010 21:41
Krno
Cracatit: Nástup a výstup až u parku? To už mi přijde hodně daleko od zbytku přestupního uzlu (i když to dost záleží na tom, čím a kam člověk pokračuje). Krom toho od tama jedou trajfy a šaliny na sever dost dlouho v souběhu (byť o ulici vedle) a spousta lidí si tak může vybrat, čím pojede (resp. může jet tím, co zrovna přijede dřív), protože jsou zastávky hned vedle sebe. To by v této variantě úplně padlo. Ale hlavně si myslím, že ta zastávka ani nemá dostatečnou kapacitu, aby tam mohly mít konečnou 3 trolejbusové k těm 2 stávajícím autobusovým linkám, o nějakém předjíždění nemluvě.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Komenského náměstí je uplně jiný případ, je tam místa milion na odstavení i na objetí vadného trolejbusu a navíc je tam i místo pro odstavení vadné tramvaje.
Jinak na google street je hezké porovnání, kdy z jedné strany je pohled před rekonstrukcí a z druhé po rekonstrukci a hle, krom zůžení a nového mega chodníku tam vlastne nic nového neni kromě dlažby na chodníku.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jo a k tomu zužování ze dvou do jedné stopy, co takhle Komenského náměstí, tam na to taky šofci nadávají snad? Taky tam byl kdysi samostatný nástupní ostrůvek pro šalinu a chodník pro trajfly a dneska to vypadá jinak a za mě určitě líp.
Jinak, kdybych si mohl vybrat, tak by bylo lepší jet k rektorátu z opačného směru, po šalinových kolejích, objet pekárnu a mít nástup i výstup tam, kde je zastávka ZTP linek u parku, park je dlouhý, takže by nebyl problém s řazením za sebe a kdyby byla dvojitá stopa, šlo by i předjíždět, začátek Kounicovy (teda ještě Moravské náměstí) je dost široký, ale jasně, muselo by se změnit dost věcí:
1. Slovákova otočit jednosměrku k Veveří, jinak by bylo odbočení doleva až na čtyřpruhu a to by určitě nepomohlo, spíš naopak.
2. trajflové vedení v šalinové křižovatce, ale, když to jde u Semálu, proč by to nešlo tady?
3. Ještě je možnost se vykašlat na Slovákovu úplně, jezdit trajflem obousměrně i kolem rektorátu vedle parku a vjet vpravo Brandlovou, doleva na Českou, doleva na Joštovu a doleva na ten jednosměrný kousek Kounicovy. Výhoda je, že levé odbočení je až na pěší zóně se šalinama.
Současné řešení je jasné, ale proč se nezamyslet, kudy v budoucnu.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1542 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 62  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 18:22
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]