Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 80 z 719    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 719  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Já bych se tím příliš netrápil. Vzhledem k nastalému zpoždění lze předpokládat, že je aktuálně vyvíjena snaha o koordinaci výlukových opatření s rekonstrukcí Lesnické a tedy minimalizace počtu změn (jinak se to bude na jaře měnit co měsíc).
Nemá smysl provozovat na Štefánikovu čtvrt všechny 3 linky (d5,9,11), konkrétně pak si myslím, že je na zrušení d9 (po dobu oprav Lesnické + Plotní) - nabízí prakticky stejnou trasu s d5. D11 by pak jezdila mezi Maliňákem a Českou přes Hlavák a centrum + by byla vhodně posílena. Obě linky na Štefánikovu čtvrť by měly být ideálně v 2xT3 a v souhrnném intervalu 4 (3) spoje ve špičce za 10 minut (to bude ve smyčce pěknej frmol). Výluková x11 by zůstala zachována dle návrhu nebo v případě obav o přetížení centra by byla ukončena velkou polookružní smyčkou po Rooseveltově a Husově (nasazeny LF2+FL/3xT6).
D9 by byla obnovena po dokončení Plotní v trase Juliánov - centrum (Nové Sady/polookružně) s variantním propojením s x11, to by se pak ale zvýšila výprava dlouhých souprav, což bude nežádoucí. Pokud by byla pouze zakončena v centru (protisměrně s x11), postačovaly by na ni K2/EVO2.
A přiznám se, že na x1 bych se úplně vykašlal a místo do KT8 bych ho posadil do sanitky a zřídil pendl Burianovo náměstí Bráfova. Zastávku Stránského bych nechal bez obsluhy stejně jako při krátkodobých výlukách - vnímám ji jako plně nahraditelnou zastávkou na Rosickém náměstí. Přestávky by byly čerpány na Míráku (částečné provozní propojení s a68).

PS: Bylo by pěkné, aby se zároveň s výlukou TT na Lesnické zvládla založit odbočka/trojúhelník na Halasově náměstí a rekonstrukce + rozšíření smyčky Čertova rokle na 3 koleje. Obávám se ale, že to je jen utopie :/.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Nejsi sám. Já jsem tedy neřešil kolej u nádraží, ale počet spojů tím kterým směrem přes Masaryčku.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Tomáš N: u tohoto návrhu mě napadlo, zda by nebylo lepší opačné vedení okružního ukončení x11 v centru, aby linka využívala jinou kolej (2), než linka 9 (kolej 1).


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
No, je pravda, že můj návrh zbytečně zabírá spoustu kačen, to mi v první chvíli nedošlo. To, co bylo navrženo předtím, dává větší smysl.


Offline
Uživatelský avatar

848
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Loni se někde objevil rámcový návrh organizace MHD během této výluky. Nevím ale, zda je stále aktuální.
Příloha:
ramcovy-navrh-vyluky.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
26
20 úno 2018 11:44
S Lesnou minimálně první rok nemůžete počítat, když bude uzavřena Lesnická... já bych to viděl na linku 11 Bráfova- Mostecká, linka 3 beze změny, linka x14 Bystr - Česká- Malinovského náměstí- Hlavas - Masarykova - a zpět do Bystrce. Pak určitě do toho promluví otevření Komárova, potom otevření Lesnické.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Veveří to zvládnout musí, když do Bystrce potřebuješ dostat +/- stejný počet spojů jako dnes. Návrh by ovšem neřešil víkend. Takže mě napadla ještě jedna varianta.

1: Řečkovice - Hlavní nádraží - Husova - Česká - Veveří - Ečerova

3: beze změny

9: Lesná - M. Horákové - Hlavní nádraží - Masarykova - Česká - Veveří - Bráfova

11: Lesná - Cejl - Hlavní nádraží - Pisárky.

Víkend a sedlo PD do Pisárek by se dal řešit linkou typu P1 s otáčením na Maliňáku.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Hodně zajímavá myšlenka - je otázka, jestli by to zvládla propustnost Veveří (linky do Bystrce plus linka 12).


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
A co tu linku vést skorookružně z Bráfovy do Pisárek a jedničku od nádraží přes Českou do Bystrce?


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Richie píše:
No jo, holt dneska je příšstup "pro auta všechno"....

Jak to tam vypadá, když se pro auta nic nedělalo, je vidět několik posledních let.


Offline
69
29 lis 2017 11:29
Tak to mé řešení by rozhodně nemělo být na úkor spojení Bystrc-Centrum, pokud by se jednička ukončila v Pisárkách, tak je potřeba rozhodně posílit trojku, jedenáctku a ideálně přidat nějakou další linku, která pojede od Bystrce přes Českou až na nádraží. Určitě netrvám na tom, že linka z Bráfovy do centra musí mít zrovna číslo 11 a že musí jet až na Lesnou, to byl spíš jen takový nástin. Byť tedy zakončit ji nějak polokružně v centru by nebylo zrovna šťastné s ohledem na pauzy, to by se muselo ještě hodně domýšlet. Každopádně tahle linka by nejen že zlepšila spojení pro Bráfovu a okolí, ale jelikož by byla v kačenách, tak by i dost pořešila situaci od České až po Rosického nám., tj. ulevila by zbylým linkám jedoucím až do Bystrce. Počítám totiž, že stěžejní část cestujících ze Stránského a Bráfovy směřuje do centra, ten kdo jezdí do Bystrce či jen do Pisárek, tomu bohužel závlek zůstane a to přes Rosického nám. Nešťastné to je, ale podle mě je takových lidí méně než těch co jedou do centra


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Eriksson: jenže lidé z centra zpravidla potřebují dál do Bystrce. Myslím, že ten návrh krátké ND VK-Stránského-Bráfova je lepším řešením, než Bráfova-Stránského-Rosického nám. a dále do centra či Bráfova-Stránského-VK a dále do Bystrce.
Důležité je z těchto dvou zastávek dovézt lidi tam, kde mohou využít jiné linky do dalších směrů (okružky a stálé tram linky).


Offline
1589
18 led 2009 10:06
No jo, holt dneska je příšstup "pro auta všechno"....

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

1621
10 čer 2006 20:45
Brno
Jojo, už se strašně těším, až budu po cestě ze Stránského do Pisárek jezdit místo 4 minut minimálně 10 a ještě se spoléhat na spolehlivost 44

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Z Rosického nám. je to o Billy podstatně dál, než ze Stránsého.A tenhle supermarket je jedinou trošku solidní možností nákupu pro lidi z dolních Žabin. Kromě toho stáv Bráfova je pro hodně ulic od kolem Rosničky jediným spojením do civilizace.Burianovo nám. je ku.effsky daleko, min. 6 min. pěšky.


Offline
586
25 říj 2019 10:12
Tak Stránského se dá nahradit Rosického náměstím a zastávkou Mozolky, takže by bez obsluhy být podle mě mohla. A místo zastávky Bráfova by se nedala do těch ulic dole mezi Wilsoňákem a Burianovým náměstím odklonit 68 po ulici Zeleného? Asi vymýšlím nesmysly pohledem do mapy, ale ta kyvadlová šalina na dvě ne zas tak extrémně důležitý zastávky (obě na znamení - to něco vypovídá) mi taky přijde jako trochu nesmyslná...

Případně mě teda taky napadla ta již zmiňovaná 11...


Offline
69
29 lis 2017 11:29
Ale tak dalo by se, jen by musel někdo povolit provoz na trianglu ve směru Rosického nám.- Bráfova a zpět. Pak bych si uměl představit odklonění d-11 (nebo nějaké náhradní linky) na Bráfovu v kačenách. Přímé spojení Bráfovy a Stránského s centrem bez zajížďky na vozovnu by jistě místní uvítali.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Možná s ní moc lidí jezdit nebude, ale obsluhu Stránského a Bráfovy lépe vzhledem k situaci nevymyslíš.


Offline
428
24 lis 2017 11:40
Zajímalo by mě, jako podobu nakonec budou mít výlukové linky. Jestli z Bráfovy bude jezdit kyvadlově šalina na Vozovnu na přestup, jak se uvažovalo, tak s ní moc lidí jezdit nebude..


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2482
28 lis 2007 23:00
Brno
Podepsáno. Pokračování Velkého městského okruhu v Brně může začít, stavba řidiče zásadně neomezí

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
586
25 říj 2019 10:12
Kam s tím? Nejlíp asi sem, DP v televizi to je. https://www.youtube.com/watch?v=wYSTVTx5IvU&t=0s


Offline
60
04 dub 2019 16:25
Blekfild (/ Пряшів)
Zlaťák:
akurát, že d-1 a d-4 teoreticky a aj prakticky odchádzajú z hlaváku (takmer) vždy spolu (v oboch smeroch).


Offline
Uživatelský avatar

1337
17 črc 2010 21:41
Krno
mauriicio píše:
Mimochodem, když je řeč o chudince babičce co by musela spurtoval 50m, není náhodou pravidlo, že tramvaj/vůz, stojící druhý v pořadí, musí zastavit znovu osobě s omezenou pohyblivostí?

Nějak jsem si nevšiml, že by vozy zastavovaly znovu u označníku kvůli každému důchodci. Kdyby tam někdo mával berlema nebo bílou holí, tak to je jiná. Ale nevím, co by se stalo, kdyby zamával důchodce bez hůlky, to by asi řidič zastavit měl, co? Ale nevím, jestli se tak děje, protože si nevybavuju, že bych takto někdy viděl nějakého seniora mávat na vůz, co stavěl druhý v pořadí.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
P. Haluza píše:
Jo, a když tam bude stát p umodjetá d-1 a za ní zpožděná d-2, tak jak zajistí přednost pro tu d-2 na úkor d-1? :mrgreen:


Tak prvotní myšlenka byla, aby to ukazovalo, kde která tramvaj bude u peronu na nádraží stát. A pokud už od Václavské pojedou d-1 a d-2 v nějakém pořadí, dost těžko se to pořadí cestou na nádraží změní. ;-)


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
Nebo opustit dogma, že všechno musí jet ulicí Nádražní.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17959 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 719  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 12:43
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]