Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 9 z 142    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 142  Další
Autor Zpráva
Offline
478
14 úno 2014 15:19
Brno
Taková otázka, proč 1737 má vlaječky každý den? To je z důvodu zavření provozoven?


Offline
Uživatelský avatar

3339
13 lis 2004 11:58
Martin1203 píše:
Na školení nám říkali, že progress se neuvažuje. Pokud, tak ponechání TV3


Upřesňuji tedy - byl uvažovanej..

Cracatit píše:
A v čem je problém, že Progress nene? Přece na těch K2 můžou v dílnách vytěžit celej kontejner. Schvalovací proces by taky neměl být nijak složitý, když v Praze jich mají mraky překopaných na KT8D5RN2P.


Všechno jsou to vícenáklady.. pokud nejsou jisté finance a budoucnost vozů, tak jsou zásadní změny mimo mísu. Díly těží především vozovna a hromadit někde kontejnery a čekat co s nimi , nejde..


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
A v čem je problém, že Progress nene? Přece na těch K2 můžou v dílnách vytěžit celej kontejner. Schvalovací proces by taky neměl být nijak složitý, když v Praze jich mají mraky překopaných na KT8D5RN2P.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
56
31 bře 2019 10:53
Na školení nám říkali, že progress se neuvažuje. Pokud, tak ponechání TV3


Offline
Uživatelský avatar

3339
13 lis 2004 11:58
Progress do KT8 je sice hezkej a vlastne i uvazovanej napad, ovsem narazi na stejny problem - nejistotu v oblasti financnich prostredku, protoze by to naklady na GO zvedlo.. a z K2P se tezi jen potrebne casti vyzbroje, nikoliv cele kontejnery...


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Hoši, teď je tak nejistá doba, že všechny veřejné zakázky na nové tramvaje a další se mohou kdykoli zaříznout, bo love. Ekonomika jde z kopce. Babišova změna danění příjmů uřízne nemalou část obecním, městským a krajským rozpočtům, takže nové vozy bych bral s větší rezervou. A k tomu přidejme známé situace, kdy to výběrko vyhraje "nevhodná" nabídka. Takže bych se vůbec nedivil, kdyby ta 1706 zůstala v brně a dostala dvojitej progress ze sešrotovaných K2P.

P.S. Obec, kde bydlím, má rozpočet 4,5 mil. Kč. Změnou danění přijdeme o cca 600.000 Kč a silně pochybuji, že to velký Andrej bude obcím kompenzovat jinak.


Offline
148
30 říj 2019 16:42
Upřímně si nemyslím že v nejbližší době nějaké KT8 skončí ve šrotu. To spíš půjde do Prahy.


Offline
46
07 lis 2020 17:50
Nedávno byla na facebooku ´´Komínské trolejbusy´´ fotka opravované 3034 zajíždějící do lakovny a byla tam trochu vidět 1706. Polorozebraná, podvozky stály vedle ní. Když se opravovala 1715, dávaly se z 1701 podvozky do ní. Upřímně tipuju, že podvozky ze 1706 se teď dají do 1701. A 1706 půjde zřejmě na díly a pak do šrotu.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Osobne tipuju ze 1706 dostane dvojitej progress a prazsky E.C.


Offline
148
30 říj 2019 16:42
Je už známe jak bude vypadat GO 1701? Jako jestli bude výzbroj dále TV3 nebo dostane Progress. A co bude s 1706?


Offline
56
31 bře 2019 10:53
1722 právě dovezena s tmavěmodrou reklamou na Siemens, turbíny z Brna


Offline
428
24 lis 2017 11:40
Naxashi píše:
ÚP:

větší náklady

jezdí to jednou za bilion let (čti 20 minut) a ujelo to před chvílí.

Návaznost?

Proto chápu, pokud se na to někdo prostě vykašle a vezme auto.


-náklady a taky řidiče, o víkendu chtějí trávit čas jinde než v práci
-doporučuji udělat si procházku po směru jízdy (nebo proti, pokud prší), uteče to jako nic sarcastic
-ano návaznost, proto píšu, že je důležitá, někde funguje, někde moc ne a tady je právě velký prostor pro zlepšení
-když jsou o víkendu prázdný silnice a zdarma jde zaparkovat v modré, je těžké konkurovat autům, ale z těch reálných možností krom návaznosti mě mimo jiné napadá rychlost, pořád jsou velké rezervy, kdy linky o víkendech a třeba po večerech v prac. dny jezdí jak s hnojem, pořád je prostor vyhonocovat zastavování na znamení, cestovní rychlosti vozů, četnosti a délky zbytečných čekání na odjezd dle řádů a dobře to analyzovat. Na základě závěrů pak mírně zkracovat jízdní doby...ovšem vymyslet to tak akorát rychle, ale s rozumnou rezervou (když už někdo jezdí o víkendů, nechce celou směnu jezdit rally a být v křeči) a současně ctít ty zmíněný návaznosti, aby se nerozhodily)...to už je kumšt, ale věřím, že prostor je. Možná pak se skrz rychlejší linky dostanem k menší potřebné vypravenosti nebo při stejné toho půjde oblítat víc a zkrátit intervaly..


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
ÚP: Nemám v něj nějakou důvěru, jen říkám, že to tam je a když se to bude realizovat, snad se bude přihlížet k provozu dlouhých vozů. Beru ho jako takový seznam přání. Neberu to ani jako příslib, prostě jen jako přání. A prostor kam zanést plánované změny, aby se mohly řešit pozemky.
Víkendy: Ano, chápu, že pokud víc vozů, tak víc řidičů a větší náklady. JENŽE. Tohle je MHD. Tady se nemá přemýšlet jen tímhle způsobem. Musí tu být nějaký kompromis. A možná pro většinu lidí není problém se přizpůsobit, ale ne vždycky je možné ovlivnit, kdy se dostanu na zastávku. Příklad: vycházím z krámu, potřebuju 67, jezdí to jednou za bilion let (čti 20 minut) a ujelo to před chvílí. Takže super, mohu tvrdnout jak … na zastávce menší věčnost.
Návaznost? :-D Cha! Návaznost tu přece funguje tak, že můj přestup jede 0 až 2 minuty před tím, než mám vůbec šanci se dostat na zastávku. A co líp, často rozhodují semafory o tom, jestli to stihnu nebo strávím věčnost čekáním na další.
Takováhle je moje zkušenost. Proto chápu, pokud se na to někdo prostě vykašle a vezme auto.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
428
24 lis 2017 11:40
Dnes není pro většinu lidí problém s najít spojení a operativně přizpůsobit plán podle toho, kdy to jede. Důležitější je logická návaznost spojů v uzlech a co nejmenší čekání při přestupu.


Offline
Uživatelský avatar

340
31 kvě 2016 10:01
Brno
Citace:
"mechoš:" Co se týče víkendů, tak tady mi spíš vadí velmi dlouhé . Chce to nějaký kompromis, třeba o něco kratší vozy a o něco delší intervaly než o PD, ale ne to, co máme teď. Mám teď akorát pocit, že pokud mi to pojede, tak tam zestárnu, než pojede další.

Problém co se nákladů týče není délka vozu, ale právě ta četnost. Na linku, aby se zkrátila doba čekání na další spoj, musí být vypraveno více vozů a ty musí někdo řídit, což o víkendu není rentabilní.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
luda_612 píše:
Prekvapuje mě tvoje důvěra v ÚP když si vezmu jak dlouho trvalo než se začalo s realizaci trati ke Kampusu nebo střídání názorů jestli se prodlouží na Kamechy
Takže pro mě je ÚP jen dokument jakéhosi příslibu nic víc
Za sebe bych předpokládal realizaci jiných projektů než prodloužení k Řečkovickým kasárnám v následujících minimálně 15 letech.

Kampus se řešil dlouho, protože hodně dlouho trvalo posouzení a schválení dotace.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, on ten územní plán je jen takový výčet dílčích možností a plánů v daném území, s čím se počítá, ne co se určitě bude všechno realizovat, zase je prostě potřeba předvídat a dát tomu území nějakou regulaci, co do výšky a objemu staveb. Pořád je lepší mít několik tras v plánu a třeba realizovat aspoň jednu, než je v plánu nemít a nemoct realizovat, dokud se plán nezmění, protože to je na dlouhé měsíce, než taková změna projde magistrátem.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
148
30 říj 2019 16:42
Prekvapuje mě tvoje důvěra v ÚP když si vezmu jak dlouho trvalo než se začalo s realizaci trati ke Kampusu nebo střídání názorů jestli se prodlouží na Kamechy
Takže pro mě je ÚP jen dokument jakéhosi příslibu nic víc
Za sebe bych předpokládal realizaci jiných projektů než prodloužení k Řečkovickým kasárnám v následujících minimálně 15 letech.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
ds píše:
podívej se, kolik v tom tvém vyspělém světě stojí jízdenka pro jednotlivou jízdu, celodenní jízdenka, měsíční a roční. Následně si dej studený obklad.

Jo, ale pak se taky podívám na to, jaké platy tam lidi mají. Jakou mají kupní sílu. Tohle je to, z čeho budu potřebovat studený obklad.
luda_612 píše:
Hlavně kolik ve vyspělé části světa jezdí těch dlouhých tramvají?
Nejpoužívanější délka je 30 – 40 m.
Když se mluví o lince 1 zajímalo by mě jak chcete nacpat 3× 50 m vůz do konečné v Řečkovicích?
Nebo budou lidi tvrdnout zase dlouhou dobu v tramvaji která čeká na zajetí do smyčky jako v době kdy po Brně jezdila souprava 2× LF2?
Vlastně ještě přichází dvě možnosti 1 bude jezdit do Kr. Pole a 6 do Řečkovic nebo každá druhá skončí v Medlánkách
Proto si myslím že pro Brno by byly daleko prospěšnější 40 m vozy a žádný zásah do linek

Jdeš na to špatně. Kolik lidí ve vyspělé části světa jezdí délkově neadekvátní šalinou? To je to, o co tu jde.
Já to tam cpát nechci. Já chci protažení té trati tak, jak je v ÚP (jestli to tam ještě je), kde nová konečná bude dostatečně vybavena na tohle.
Do linek zasahovat nechci. Nevím, odkud se to vzalo. 40 m vozy chci. Myslel bych si, že tu tím jsem vyhlášený. Na linky jako 8, 12. Na linku 1 by se hodilo něco ještě delšího.

mechoš: Já jsem si uvědomil, že DPMB stále nakupuje nové vozy. Ne jen šaliny, je toho celkově ale hodně a oceňuji to. Mám díky tomu pocit, že tu je nějaká snaha modernizovat.
Co se týče víkendů, tak tady mi spíš vadí velmi dlouhé intervaly. Chce to nějaký kompromis, třeba o něco kratší vozy a o něco delší intervaly než o PD, ale ne to, co máme teď. Mám teď akorát pocit, že pokud mi to pojede, tak tam zestárnu, než pojede další.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

2769
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Pánové a teď trochu nohama na zem jo!

T3, K2 a vlastně i první kousky KT8 přišli přibližně v stejnou dobu. a tedy všechny vozy je nutné nahradit v přibližně stejnou dobu.

Nikdo nikdy by finančně neutáhl "hromadný" nákup třeba 200 vozů.

Řeší se to tedy tak jak se řeší. Je to běžné ekonomické chování.

Myslete si o tom co chcete ale nikdo nekoupí v intervalu třeba 5 let 200 vozů to neni ekonomicky možné....

A co se týká dlouhých souprav myslím že 30m je max co by tu mělo jezdit s tím že by všechna vozidla měla být vzájemně spojitelná. Tedy můžu udělat jak dlouhou soupravu chci...... To je ekonomicky schůdné řešení - v týdnu potřebuju velkou kapacitu o víkendu menší....


Offline
148
30 říj 2019 16:42
Hlavně kolik ve vyspělé části světa jezdí těch dlouhých tramvají?
Nejpoužívanější délka je 30 – 40 m.
Když se mluví o lince 1 zajímalo by mě jak chcete nacpat 3x 50m vůz do konečné v Řečkovicích?
Nebo budou lidi tvrdnout zase dlouhou dobu v tramvaji která čeká na zajetí do smyčky jako v době kdy po Brně jezdila souprava 2x LF2?
Vlastně ještě přichází dvě možnosti 1 bude jezdit do Krpole a 6 do Řečkovic nebo každá druhá skončí v Medlánkách
Proto si myslím že pro Brno by byly daleko prospěšnější 40m vozy a žádný zásah do linek


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Naxashi píše:
Ať teda jako vidíš, jak se jezdí ve vyspělé části světa.


podívej se, kolik v tom tvém vyspělém světě stojí jízdenka pro jednotlivou jízdu, celodenní jízdenka, měsíční a roční. Následně si dej studený obklad.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
„Souhlasím, že na vyřazování kačen je ještě brzo.“
Na jejich vyřazení bylo pozdě před 5 lety.
Chápu ale argument, že za ně nemáme náhradu. A to je to, co mi přijde smutné. Stejně jako to, že v nějakém VŘ není, že vnitřní prostor, změřený od kabyny ke kabině, UVNITŘ (prosotor pro lidi) má mít 30 m. Méně ne, víc max o 2 m, například. To je náhrada. Co zároveň nějak reflektuje zvýšenou poptávku.
Vůbec, ty „retro vozy“… Co s tím všichni pořád mají? Jeden měsíc tím doslova jezdíme na regulérních linkách a další měsíc to je historická jízda? :-D To je vcelku směšný. A tady nemluvím jen o KT8. Stále říkám, že Brno nemusí pořádat historické jízdy, ty máme denně. Měly by se tu pořádat moderní jízdy, kdy ti na lince 1 přijede 50m, jednodílný, vícečlánkový, 100% NP vůz. Ať teda jako vidíš, jak se jezdí ve vyspělé části světa.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
273
04 bře 2013 22:47
Souhlasím, že na vyřazování kačen je ještě brzo. Stále je tu hodně K2 a T3. A hlavně se kupují staré T6. Ale
vybrat kačeny pro TM a retro šalinu, to určitě ano.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
lepší by bylo ji předělat na vysokopodlažní retro vůz


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3537 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 142  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 bře 2024 00:58
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]