Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 25 z 126    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 126  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Není někde k vidění dokumentace k rekonstrukci Lesnické? Mám obavy, že tam zase vznikne nějaký paskvil jak na Úvoze.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

1338
17 črc 2010 21:41
Krno
Ale ty paneláky tam přece stály dávno před tím, než se Kamechy začaly stavět. V tom případě nechápu, že ten koridor je tam nechaný tak, že tam trať musí udělat esíčko tunelem. Anebo, pokud to vážně nešlo vyřešit líp (čemuž se mi moc nechce věřit), tak proč se pak deset let debatuje o tom, jak tam tu šalinu dovést, když to mělo být rozhodnuto na začátku před stavbou sídliště (a všichni, co se tam stěhovali, měli vědět, jak přesně to tam povede, aby si pak nemohli stěžovat).

No ale abych tady jen neteoretizoval, tady z těch výkresů to teda moc nevypadá, že ten koridor byl kdy myšlený pro šalinu, spíš že je náhoda, že tam nějaké místo na tu trať ještě zbylo. Podle výkresu 01 je vidět, že prodloužení bylo plánované jen po začátek Kamech a žádné protažení dál nikoho nenapadlo. Což nechápu, přece když už prodlužuju trať, tak ji prodloužím s ohledem na budoucnost co nejvíc, nebo si na to aspoň nechám prostor, a ne to protáhnout o kousíček (a pak případně složitě vymýšlet, jak dál, až se město zase rozroste), to za to pak snad ani nestojí. Já vím, aby někdo v Brně na vyšších místech přemýšlel dopředu, to bych chtěl moc.

Edit: Pardon, na výkresu 03 je vidět ještě druhá rezerva pro smyčku blíž zástavbě, ale pořád končí před tím "koridorem", který ve skutečnosti měl evidentně být pouze parkem.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
588
25 říj 2019 10:12
Fantomas píše:
Já hlavně nechápu, proč se prvně postaví sídliště a pak se vymýšlí, kudy tam přivést tramvaj a nakonec z toho vyjde, že jediná možnost je tunel. Chápu, že třeba nejsou prachy na to, postavit ji hned, ale že by se tam do budoucna hodila snad muselo být každému jasné, ne? Nebo se pletu a byla tam na ni od začátku územní rezerva?
Tak v samotných Kamechách je vytyčený koridor pro trať z mapy dobře patrný. A s paneláky už nepohneš. Ten problém není přímo ve čtvrti Kamechy, kde by nebylo tramvaj kudy vést mezi novou zástavbou a muselo se pod ní tunelovat, tam je to podle mě vyřešeno, ale spíš v té starší panelové části. Kde je zase problém ten, že dnešní Teyschlova měla být základ stejné "elipsy" jako tvoří Foltýnova a Kuršova, nicméně druhá elipsa nebyla dostavěna. Takže z původních plánů sešlo a to se pak špatně plánuje cokoliv dalšího... Nevím jak to je všechno oficiálně v papírech a na úřadech, ale takto to vidím já.


Offline
Uživatelský avatar

1338
17 črc 2010 21:41
Krno
Já hlavně nechápu, proč se prvně postaví sídliště a pak se vymýšlí, kudy tam přivést tramvaj a nakonec z toho vyjde, že jediná možnost je tunel. Chápu, že třeba nejsou prachy na to, postavit ji hned, ale že by se tam do budoucna hodila snad muselo být každému jasné, ne? Nebo se pletu a byla tam na ni od začátku územní rezerva?

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

192
12 čer 2020 15:02
Brno-Černá pole
Mně se ta trať na Kamechy nějak nelíbí. :-k


Offline
Uživatelský avatar

2567
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Odříznutá Lesná: roční výluka šalin kvůli opravě Lesnické ulice začne od ledna
Už aby to bylo, dneska jsem jel sarančetem na devítce a v úseku Jugoslávská - Zemědělská se jelo pomaleji a významně hlučněji...

Jinak: Posun: Trať na Kamechy v Brně nebude mít významný vliv na okolí, rozhodl úřad

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Na úřední desce brno.cz visí závěr zjišťovacího řízení pro TT na Kamechy.


Offline
2688
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak jedna věc je správní proces, který se zřejmě řídí přechodkama a druhá věc je hmotné právo vyjádřené konkrétním limitem ke konkrétnímu datu.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Ale potom je dement úředník, když nezná přechodná ustanovení. Řízení zahájená podle dosavadních foršriftů se dokončují podle nich a ne podle nových. Akorát v trestním právu se vybírá, zda je pro pachatele příznivější dřívější, nebo nová právní úprava.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6162
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Problém nového spojení je v tom, že ke změně nastavení hlukových limitů došlo během stavby. Tudíž stavba byla projektována podle starých limitů, ale úředník chce kolaudaci podle nových.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Omlouvám se. Mám na mysli problémy s hlukovými limity u nové tramvajové trati do Komárova, kde jsou protihlukové stěny uprostřed ulice.
Zpráva je sice z loňského roku, ale "problém" stále přetrvává, nebo se mýlím?


Offline
Uživatelský avatar

3087
29 srp 2009 19:30
Mouka: na co reaguješ? Nějak mi to se nezapadá a navíc jde o zprávu z 7/2019, kdy byl Křeček ještě zástupcem ombudsmanky.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Nové spojení v Praze není zkolaudované (rovněž jsou problém hlukové limity) a už přes 10 let se po něm jezdí ve zkušebním provozu. Samozřejmě jsou mezi tramvajovými a železničími tratěmi zásadní odlišnosti, nicméně nebylo by "řešením" vydat se touto cestou? Institut zkušebního provozu by zřejmě neměl být zneužívám pro trvalý provoz, ale opravdu by to takto nešlo?

Deset let bez kolaudace. Dlouhý zkušební provoz Nového spojení napadl ombudsman


Offline
308
21 dub 2009 20:30
Než tu místní příznivci konspiračních šototeorií začnou rozvíjet své fantasmagorie, možná by bylo dobré, aby se trochu ponořili do veřejných zdrojů. Pak snadno zjistí, že bývalé vedení města při přípravě projektu tlačilo na co nejkratší lhůtu výstavby bez ohledu na realitu a projektant se bohužel v tomto smyslu nechal ukecat.

No a když pak stavební firma předložila Plán organizace výstavby, tak město překvapivě zjistilo, že vše by se sice za původně plánovaných 30 měsíců stihlo, ale za cenu skoro totálního odříznutí jihu Brna. Navíc se (opět překvapivě) ukázalo, že na některé části stavby (typicky přeložky sítí či demolice) nejsou vydána povolení. A tak nezbylo než přistoupit k prodloužení výstavby. Navíc, v místě se nedělá jen tramvaj, ale kompletní reko všeho kolem. A když se dělá třeba kanál v pětimetrové hloubce, tak o nejrůznější nemilá překvapení nebývá nouze. A pokud nemám hotový kanál na jednom konci, tak se na druhém nemůžu pustit třeba do stavby tramvajové trati.

Tím nechci tvrdit, že prodloužení stavby de facto o třetinu je v pořádku, ale jen stavební firma za to nemůže.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Opravdu jsem kritiku nemířil na zhotovitele, ale na tragickou nečinnost objednatele. Neobsahuje-li smlouva sankce na nedodržení termínu provedení díla, případně dílčích termínů, jde to jednoznačně za objednatelem.
S tímto přístupem kontrastuje stavba tratě ke Kampusu. Btw na FB DPmB se objevilo nové vydařené video.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
> Zkrátka koncentrace lenosti a neschopnosti

Zní to jakože za to může stavební firma, ale je to koncentrace neschopnosti úředníků města.
Smlouva jen na cenu, čas a kvalita jsou vedlejší. Organizace nula. Dozor za investora zřejmě žádný. Co si město objednalo, to má. A co nejhorší? Že zatímco v soukromé sféře by to mělo důsledky, minimálně v tom, že by se zavedly procesy a opatření, aby se podobná chyba neopakovalo, ve státním to nehrozí.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Šalina Plotní je mega šlendrián. Jenom jak dlouho trvalo položení glajz na křižovatce se Zvonařkou. Kvůli tomu byl provoz omezen na 1+1. Zhavarovaná kanalizace u Vaňkovky už je zasypaná, ale k položení konstrukčních vrstev vozovky se zhotovitel nemá. Povrch na Dornychu od Viaduktu k Tescu tragický. Zkrátka koncentrace lenosti a neschopnosti.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Souhlasím s tím, že na celé stavbě tramvaje Plotní se spíš nedělá, než dělá. Když jsem tam projížděl, nebo se procházel okolo, tak mi přišlo, že to staví firma, co má 5 zaměstnanců a tohle dělá jako vedlejšák.

A že to prodloužení termínu nebude nic stát? Ty odkloněné tramvaje a protažené autobusy nic nestojí? Dobré vědět.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

3341
13 lis 2004 11:58
2389: nyní probíhá nastavování systému na vozech, poté by se mělo pokračovat ve zkušebním provozu a odlaďovat nedostatky..


Offline
Uživatelský avatar

3087
29 srp 2009 19:30
Tramvaj do Komárova pojede nejdříve v srpnu 2021
Jde o celkem dlouhou dobu známou informaci (mluvilo se o jaře 2021), nicméně argumentace k důvodům, proč k tomu došlo, je vtipná. Tempo výstavby je naprosto mizivé, zvlášť ve srovnání s výstavbou TT do Kampusu nebo I. etapy VMO na Žabovřeské (byť tam taky k prodloužení došlo). Dělat Plotní 2 roky, to je dle mého názoru výsměch. Vždyť to je bez mála původní projektová délka na rekonstrukci Dornychu a Plotní dohromady.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
173
21 kvě 2017 18:40
Jen tak mimochodem, co vysokorychlostní výhybka na Líšeň? Už je tu s námi pěkně dlouhou dobu a zatím se plnohodnotně nevyužívá.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Proč až po dostavbě tratě na Lesnou? D5 a 9 jedou obě na čáru a na Mendlák, kam jezdí d5, se z Lesná dá dostat okružkou a44. Tato změna by navíc půlce Lesné dále přinesla přímé tangenciální spojení do oblasti administrativního centra Šumavská.


Offline
436
24 lis 2017 11:40
57+68 by byla zajímavá po dostavbě trati na Lesnou, bus by z okruhu vyjel na Merhautovu, tu by byl přestup na Lesná nádraží a pokračoval by na Haškovu - to by se týkalo náhrady 57, která tam končí.
Na Krpolskou rolu by mohla pak 81 ukončit, její význam pak asi klesne pro Lesnou. Otázka vůbec jak velký bude mít vlastně smysl.


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
No, prodlouží se a-68 k obchodnímu centru a začnou tím jezdit lidi! No to tak [-(

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Závlek a67 je hroznej vopruz oběma směry. Kruháček by mohl být řešením. Napadlo mne při výstavbě VMO Tomkovo nám. ukončit a57 právě u OC König. Půlka Lesné by získala přímé spojení s Tescem a relativně i Kauflandem, které teď neexistuje. Pak by se nabízelo i propojení s a68.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3134 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 126  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 12 kvě 2024 23:11
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]