Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 23 z 124    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 124  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Odříznutá Lesná: roční výluka šalin kvůli opravě Lesnické ulice začne od ledna
Už aby to bylo, dneska jsem jel sarančetem na devítce a v úseku Jugoslávská - Zemědělská se jelo pomaleji a významně hlučněji...

Jinak: Posun: Trať na Kamechy v Brně nebude mít významný vliv na okolí, rozhodl úřad

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Na úřední desce brno.cz visí závěr zjišťovacího řízení pro TT na Kamechy.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak jedna věc je správní proces, který se zřejmě řídí přechodkama a druhá věc je hmotné právo vyjádřené konkrétním limitem ke konkrétnímu datu.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Ale potom je dement úředník, když nezná přechodná ustanovení. Řízení zahájená podle dosavadních foršriftů se dokončují podle nich a ne podle nových. Akorát v trestním právu se vybírá, zda je pro pachatele příznivější dřívější, nebo nová právní úprava.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Problém nového spojení je v tom, že ke změně nastavení hlukových limitů došlo během stavby. Tudíž stavba byla projektována podle starých limitů, ale úředník chce kolaudaci podle nových.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Omlouvám se. Mám na mysli problémy s hlukovými limity u nové tramvajové trati do Komárova, kde jsou protihlukové stěny uprostřed ulice.
Zpráva je sice z loňského roku, ale "problém" stále přetrvává, nebo se mýlím?


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Mouka: na co reaguješ? Nějak mi to se nezapadá a navíc jde o zprávu z 7/2019, kdy byl Křeček ještě zástupcem ombudsmanky.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Nové spojení v Praze není zkolaudované (rovněž jsou problém hlukové limity) a už přes 10 let se po něm jezdí ve zkušebním provozu. Samozřejmě jsou mezi tramvajovými a železničími tratěmi zásadní odlišnosti, nicméně nebylo by "řešením" vydat se touto cestou? Institut zkušebního provozu by zřejmě neměl být zneužívám pro trvalý provoz, ale opravdu by to takto nešlo?

Deset let bez kolaudace. Dlouhý zkušební provoz Nového spojení napadl ombudsman


Offline
307
21 dub 2009 20:30
Než tu místní příznivci konspiračních šototeorií začnou rozvíjet své fantasmagorie, možná by bylo dobré, aby se trochu ponořili do veřejných zdrojů. Pak snadno zjistí, že bývalé vedení města při přípravě projektu tlačilo na co nejkratší lhůtu výstavby bez ohledu na realitu a projektant se bohužel v tomto smyslu nechal ukecat.

No a když pak stavební firma předložila Plán organizace výstavby, tak město překvapivě zjistilo, že vše by se sice za původně plánovaných 30 měsíců stihlo, ale za cenu skoro totálního odříznutí jihu Brna. Navíc se (opět překvapivě) ukázalo, že na některé části stavby (typicky přeložky sítí či demolice) nejsou vydána povolení. A tak nezbylo než přistoupit k prodloužení výstavby. Navíc, v místě se nedělá jen tramvaj, ale kompletní reko všeho kolem. A když se dělá třeba kanál v pětimetrové hloubce, tak o nejrůznější nemilá překvapení nebývá nouze. A pokud nemám hotový kanál na jednom konci, tak se na druhém nemůžu pustit třeba do stavby tramvajové trati.

Tím nechci tvrdit, že prodloužení stavby de facto o třetinu je v pořádku, ale jen stavební firma za to nemůže.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Opravdu jsem kritiku nemířil na zhotovitele, ale na tragickou nečinnost objednatele. Neobsahuje-li smlouva sankce na nedodržení termínu provedení díla, případně dílčích termínů, jde to jednoznačně za objednatelem.
S tímto přístupem kontrastuje stavba tratě ke Kampusu. Btw na FB DPmB se objevilo nové vydařené video.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
> Zkrátka koncentrace lenosti a neschopnosti

Zní to jakože za to může stavební firma, ale je to koncentrace neschopnosti úředníků města.
Smlouva jen na cenu, čas a kvalita jsou vedlejší. Organizace nula. Dozor za investora zřejmě žádný. Co si město objednalo, to má. A co nejhorší? Že zatímco v soukromé sféře by to mělo důsledky, minimálně v tom, že by se zavedly procesy a opatření, aby se podobná chyba neopakovalo, ve státním to nehrozí.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Šalina Plotní je mega šlendrián. Jenom jak dlouho trvalo položení glajz na křižovatce se Zvonařkou. Kvůli tomu byl provoz omezen na 1+1. Zhavarovaná kanalizace u Vaňkovky už je zasypaná, ale k položení konstrukčních vrstev vozovky se zhotovitel nemá. Povrch na Dornychu od Viaduktu k Tescu tragický. Zkrátka koncentrace lenosti a neschopnosti.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Souhlasím s tím, že na celé stavbě tramvaje Plotní se spíš nedělá, než dělá. Když jsem tam projížděl, nebo se procházel okolo, tak mi přišlo, že to staví firma, co má 5 zaměstnanců a tohle dělá jako vedlejšák.

A že to prodloužení termínu nebude nic stát? Ty odkloněné tramvaje a protažené autobusy nic nestojí? Dobré vědět.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

3339
13 lis 2004 11:58
2389: nyní probíhá nastavování systému na vozech, poté by se mělo pokračovat ve zkušebním provozu a odlaďovat nedostatky..


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Tramvaj do Komárova pojede nejdříve v srpnu 2021
Jde o celkem dlouhou dobu známou informaci (mluvilo se o jaře 2021), nicméně argumentace k důvodům, proč k tomu došlo, je vtipná. Tempo výstavby je naprosto mizivé, zvlášť ve srovnání s výstavbou TT do Kampusu nebo I. etapy VMO na Žabovřeské (byť tam taky k prodloužení došlo). Dělat Plotní 2 roky, to je dle mého názoru výsměch. Vždyť to je bez mála původní projektová délka na rekonstrukci Dornychu a Plotní dohromady.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
173
21 kvě 2017 18:40
Jen tak mimochodem, co vysokorychlostní výhybka na Líšeň? Už je tu s námi pěkně dlouhou dobu a zatím se plnohodnotně nevyužívá.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Proč až po dostavbě tratě na Lesnou? D5 a 9 jedou obě na čáru a na Mendlák, kam jezdí d5, se z Lesná dá dostat okružkou a44. Tato změna by navíc půlce Lesné dále přinesla přímé tangenciální spojení do oblasti administrativního centra Šumavská.


Offline
428
24 lis 2017 11:40
57+68 by byla zajímavá po dostavbě trati na Lesnou, bus by z okruhu vyjel na Merhautovu, tu by byl přestup na Lesná nádraží a pokračoval by na Haškovu - to by se týkalo náhrady 57, která tam končí.
Na Krpolskou rolu by mohla pak 81 ukončit, její význam pak asi klesne pro Lesnou. Otázka vůbec jak velký bude mít vlastně smysl.


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
No, prodlouží se a-68 k obchodnímu centru a začnou tím jezdit lidi! No to tak [-(

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Závlek a67 je hroznej vopruz oběma směry. Kruháček by mohl být řešením. Napadlo mne při výstavbě VMO Tomkovo nám. ukončit a57 právě u OC König. Půlka Lesné by získala přímé spojení s Tescem a relativně i Kauflandem, které teď neexistuje. Pak by se nabízelo i propojení s a68.


Offline
428
24 lis 2017 11:40
jak by se to napojilo na té Fugnerově a hlavně k čemu by to bylo dobrý? že by na lesné byla megakonečná a ze 3 tratí se tam budou sjíždět kvanta lidí do novýho kostela? Tohle je trochu mimo mísu.
Vsetínská - Hluboká - pominu-li opět stavební náročnost řešení a křížení ferkventované komunikace...proč proboha?
Šilingrák souhlas, že na výluky by se to hodilo, ale nevejde to > nejde to.
Né že bych se vždy držel při zemi při vymýšlení podobných záležitostí, ale vždy se snažím, aby se nápady trochu potkávali s realitou:)

Co se týče OC Krpole, v horizontu reality tu vidím 2 příležitosti:
- prodloužení 68 k OC a klidně i dál na Lesnou, nebo spíš případně do konigu na rolu (možná s blokovou smyčkou a vedením přes Mojmírovo náměstí)
- zrušení vyhlídkové jízdy před OC, které rok, corok, den co den, spoj, co spoj podnikají busy 67 - zajímalo by mě vyčíslení ztraceného času (x počet cestujících x počet spojů), spálené nafty a emisí. Buď celý znova a lépe nebo alespoň malý kruháček hned za zastávkama...ale asi jsem vypadl z tématu trochu


Offline
586
25 říj 2019 10:12
Tak na Šilingrák se to téměř určitě nemá šanci vejít. Byť by to určitě nebylo od věci.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
mnadenicek píše:
jako vážně? tam by to končilo?

Tak samozřejmě by nemuselo, nabízí se tu možnost s propojením trati 9/11, někde u Fügnerový, ale to by vyžadovalo poměrně náročný pozdemní tunel pod baráky. Navíc, Ačkové křížení na obou koncích téhle spojovací trati by taky nebylo zrovna jednoduché na stavbu, jestli vůbec možné.

Osobně bych spíš rád viděl propojení mezi Vsetínskou a Hlubokou, protože si stále všímám, jak moc je to potřeba a jak to chybí, to samé zplnohodnocení křížení u Šilingráku a Nových sadů, vždy z Y na A.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
428
24 lis 2017 11:40
king666 píše:
Stejně tak OC Krpole odbočka z Lidické kolem kauflu, to by taky bylo fajn propojení...


jako vážně? tam by to končilo?


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Jistě, ale ne zastávku od sebe a s podobným zaměřením.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3079 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 124  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 14:55
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]