Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 26 z 124    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 124  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2482
28 lis 2007 23:00
Brno
Tohle je jediná logická možnost. Dopravní podnik projevil tolik ochoty a dobré vůle, ale někteří to budou blokovat za každou cenu.
Tak ať si to vyžerou.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Rozumím tomu dobře, že se trať obnoví v původní podobě a stopě, tím pádem se jedná o rekonstrukci bez nutnosti EIA a podobných šaškáren a černí stavebníci se ke svým nelegálně postaveným objektům na druhé straně trati nedostanou?


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2482
28 lis 2007 23:00
Brno
To je snad z logiky věci, co na tom chceš potvrzovat.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
„a můžeme stavět“
:-D Jsem rád, že nejsem optimista.

Tohle je nějaká potvrzená informace, že se něco takového plánuje, nebo jenom domněnka?

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2482
28 lis 2007 23:00
Brno
Nerezignoval, jenom je teď výhodnější si zopakovat celé kolečko znovu, bez jakýchkoliv ústupků ze strany podniku a můžeme stavět.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Vždyť jsem to psal. Znamená to, že DPmB, potažmo jeho zřizovatel na obnovu tratě kvůli pár křiklounům rezignoval? To je teda dost špatný signál.S takovou se můžeme rozloučit s prodloužením šaliny na Lesnou například.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Řízení bylo zastaveno, protože žadatel o umístění stavby vzal svoji žádost zpět.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Na úřední desce magistrátu vyvěšeno usnesení o zastavení řízení o umístění stavby - znovuzprovoznění tratě Stránská skála - Líšeň Holzova. DPmB vzal žádost dne 17. 9. 2020 po vrácení odvolacím orgánem zpět.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2482
28 lis 2007 23:00
Brno
Už jsem psal, že chyba je v elektronické části, konkrétně v softwaru.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

270
31 led 2010 23:09
xcav8 píše:
Problém je na straně dodavatele a ne dopravního podniku.
Těch míst kde by byla rychlostní výhybka v Brně potřebná je mnohem víc, ale po těchto zkušenostech bych se příště poohlédl po jiném dodavateli.


a co dodavatel tak zkonil?


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2482
28 lis 2007 23:00
Brno
Problém je na straně dodavatele a ne dopravního podniku.
Těch míst kde by byla rychlostní výhybka v Brně potřebná je mnohem víc, ale po těchto zkušenostech bych se příště poohlédl po jiném dodavateli.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
200
27 pro 2004 12:45
neznám detaily, takže si netroufnu hodnotit ani kritizovat, ale je fakt že kdykoliv tudy jedu a sedím v té osmičce a do odbočky na Líšeň i po této nákladné modernizaci jedu stejně pomalu jako před ní, tak mě to napadne, proč se ty prachy vyhazovaly :roll:


Offline
Uživatelský avatar

270
31 led 2010 23:09
Domis píše:
Narozdíl od Prahy tato výhybka musí v sobě integrovat i zabezpečené návěštění pro celou odbočku, nic takového v Praze není. Možná v Ostravě u Místecké by měli mít podobný systém výhybky a zabezpečení jako v Brně, tak by bylo zajímavé porovnat zkušenosti. Oproti tomu v Praze je rychlostní výhybka na Prašném mostě součástí běžného režimu SSZ, takže žádné zabezpečení nepotřebuje.

mechoš: Problém není vše výhybce, ta rychlostní je a bylo by nesmyslné, kdyby tak nesloužila. Problém zjevně je v komunikaci s vozidly, ale hlavně v provoznim předpisu, který odporoval bezpečnosti provozu a definici zabezpečení. A největší záhadou mi je, jak ten předpis mohl schválit Drážní úřad.



takže dá se očekávat, že bude v plným provozu a nebo sou více méně to jen vyhozený peníze?


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Narozdíl od Prahy tato výhybka musí v sobě integrovat i zabezpečené návěštění pro celou odbočku, nic takového v Praze není. Možná v Ostravě u Místecké by měli mít podobný systém výhybky a zabezpečení jako v Brně, tak by bylo zajímavé porovnat zkušenosti. Oproti tomu v Praze je rychlostní výhybka na Prašném mostě součástí běžného režimu SSZ, takže žádné zabezpečení nepotřebuje.

mechoš: Problém není vše výhybce, ta rychlostní je a bylo by nesmyslné, kdyby tak nesloužila. Problém zjevně je v komunikaci s vozidly, ale hlavně v provoznim předpisu, který odporoval bezpečnosti provozu a definici zabezpečení. A největší záhadou mi je, jak ten předpis mohl schválit Drážní úřad.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2482
28 lis 2007 23:00
Brno
mechoš píše:
Rychlostní vyhybka neni rychlostní

a doufejme ž to tak i zůstane....


Demagogie, pouze chyba v elektronice.
Když to jde v Praze, tak proč ne i u nás. :pray:

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

2769
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Rychlostní vyhybka neni rychlostní

a doufejme ž to tak i zůstane....


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Maulincio píše:
Po dlouhé době sem jel 8 achtěl bych se zeptat, jak je to s těma rychlo-vyhýbkama? Nepřišlo mi že by se průjezd přes ně lišil od ostatních jak ve směru nahoru tak dolů...

Něco podobného mne napadlo v sobotu taky. Osmička jedoucí nahoru do Líšně rozhodně nejela dvakrát rychle přes tu vyhýbku.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

270
31 led 2010 23:09
Po dlouhé době sem jel 8 achtěl bych se zeptat, jak je to s těma rychlo-vyhýbkama? Nepřišlo mi že by se průjezd přes ně lišil od ostatních jak ve směru nahoru tak dolů...


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Keře nebo živý plůtek by na Nových sadech pomohly eliminovat dementy, nebo jim aspoň ztížit možnost překonání komunikace mimo určená místa. Dnes ráno jsem ze šaliny viděl pupmičkáře, jak trávník přejel na bicyklu, stihl to tak akorát.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
mnadenicek píše:
PS: Specifická a velmi levná varianta zeleného krytu pro méně vytížené lokace je na trati ke Stránské skále :) Prakticky zdarma a bez údržby! (Podobná stavební metoda umožňuje také nahradit drahé retardéry a šikany v obytných zónách pouhou neúdržbou rozflákané vozovky s výmoly:)

Tady bych byl trochu opatrný. Podobnou metodu zdá se zkoušela i SŽ(DC) a v Kdyni včera moc úspěchu neslavila...


Offline
428
24 lis 2017 11:40
Proč by ne, špíš jsem se zatím nesetkal (krom Sadů) s vysypáním zeminy na pevnou jízdní dráhu. Pod hlínou je v obou případech geotextilie. Ale správně - s podbitím nebo např. výměnou kolejnic a upevňovadel by to bylo špatné. Kolikrát se ale musí podbít šalinová trať, když se správně pořeší svršek i spodek. Tohle ale právě řeší ty panely od Brensu (byly srovnávány v té diplomce jak jsem psal ohledně Nových Sadů, btw. oponenta mu dělal ten pán z Brensu, co za tím stojí:), ty se vyzvihnou a pak vrátí.
https://www.brens.cz/produktove-listy-k ... absorbery/

Ondra K.:Veletržní a Hlinky by ale asi šli (také ten reprezentační faktor). Okolo tratě mezi Kamenolomem a Brankou je zeleně podle mě dost okolo a tam to není moc výzmná lokalita, v Brně je zkrátka takových příležitostí docela málo. Třeba v Olomouci si představuju ul. Kosmonautů jako typický adept na tento typ úpravy. Na šfefánikově a Palackého se s tím uvažovalo, teoreticky stačí, když se zaasfaltuje nebo zabetonuje úsek v a okolo zastávek (pro nájezd a výjezd). Na většině těchto ulic není takový provoz, aby náhradní busy musely jezdit po vyhrazeném pruhu.

PS: Specifická a velmi levná varianta zeleného krytu pro méně vytížené lokace je na trati ke Stránské skále :) Prakticky zdarma a bez údržby! (Podobná stavební metoda umožňuje také nahradit drahé retardéry a šikany v obytných zónách pouhou neúdržbou rozflákané vozovky s výmoly:)


Offline
790
25 led 2006 09:46
Hlavně je otázka, zda je trávník možný na kolejovém svršku s pražci. Jak by se asi taková trať podbíjela?
A druhá věc je znehodnocování štěrkového lože hlínou, zhoršení jeho odvodnění a následné narušení. Podle mně je trávník možný výhradně na betonu nebo panelech. A to je zase na vlastním tělese zbytečné a drahé.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Taky je potřeba zohlednit využívání tramvajových těles pro BUS pruhy a zajíždění autobusů a trolejbusů na tramvajové zastávky. Díky tomu, bych řekl, že jsou možnosti zatravňování víceméně omezené pouze na úplně samostatná tělesa. Nicméně, i zde by se daly najít vhodné úseky. Třeba Veletržní, či Hlinky, nebo třeba úsek mezi Kamenolomem a Brankou.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
428
24 lis 2017 11:40
Travnatý kryt je sice krásný, ale také velmi drahý nejen na pořízení, ale jak bylo řečeno i na údržbu, pokud tam není nějaký sukulent (třeba rozchodník) nejlépe na nějakém (drahém) panelu z recyklovaných textílií a pryže, který saje vodu jak houba a drží ji tam. Pak to asi krom větší počáteční investice už asi moc pozornosti vyžadovat nebude.

Jedna věc je zatravnit trať na nějakém bulváru (např. část štefanikovy a palackého) nebo jiném důležitém místě, kde to také ocení spoustu lidí. Ozelenit ale přes kilometr tratě, která v podstatě nevede zástavbou a podél 4 pruhové komuniace, kde téměř nikdo nechodí je naprostý ale naprostý nesmysl.
Btw.: Pohlcování hluku oproti asfaltovému nebo zádlažbovému krytu je opravdu na vyšší úrovni, oproti kolejovému loži ale už takový rozdíl zdaleka není.
Zkrátka vybíral bych důležitá místa, která obecně zaslouží nějaké premiové řešení prostranství po všech směrech (a kde není zrovna zeleň všude okolo). Né trať na sídliště podél výpadovky, maximálně nějaké její "reprezentační části, ale zrovna tady mě moc nenapadá, maximálně pokuď dojde k přestavbě areálu University obrany, tak kousek před ní..


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Zatravnění je zbytné ve smyslu, že TT funguje i bez něj. V důsledku pak záleží na investorovi jestli je ochotný za trávník připlatit, či ne. V tom právě vidím největší úskalí, protože říct, že je to vlastně zbytečný a drahý je hrozně jednoduchý. Údajně je tohle důvod proč nebylo obnoveno zatravnění na tom Barrandově.

Jinak, aby nedošlo k mýlce, jsem zastánce zatravňování a budu rád když trávník bude všude tam, kde to dává smysl.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3079 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 124  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 12:03
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]