Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 11 z 49    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 49  Další
Autor Zpráva
Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Nejsem si jistý, ale neměla by ta obslužná komunikace pokračovat zpátky k Vozovně komín (někam před most), takže by nakonec měla být sjízdná obousměrně?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
72
17 lis 2012 23:31
Nejspíš to bylo myšleno tak, že po obslužné komunikaci měl jezdit jen bus jen ze směru od Bystrce, aby objel zácpu, která se nyní už skutečně občas tvoří, a zařadil se před ni u Kamenomlýnského mostu. Takto to bylo medializováno ve chvíli, kdy bylo potřeba "omluvit" tu dvouletou výluku. V opačném směru pokud se bus řadí v Pisárkách z připojovacího pruhu na VMO je zpoždění minimální (známo z E56).


Offline
Uživatelský avatar

6898
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
K VMO (část Žabovřeská) mě napadla jedna otázka: na obslužné komunikaci vedoucí od Kamenomlýnského mostu jsou na úrovni Bráfovy v obou směrech. Z vizualizace jsem ale nepochopil, kam by bus z centra pokračoval, protože byť má tato komunikace 2 protisměrné pruhy, na opačném konci u Kníničské je napojení pouze od Bystrce :-k


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ojin: Dík za připomenutí, kolem Trnkovy ulice mi to vždycky přišlo takové ehm. zvláštní území nikoho, hlavně za ubytovnama směr zastávka osmičky Líšeňská a cestou na Bílou horu, zarostlé a neudržované, ani průmysl, ani park. Pamatuju si to tam, protože jsem čtyři roky bydlel na intru vedle učňáku, u kterého je z jedné strany Lidl a z druhé to velké parkoviště s autobusovou smyčkou před bránou Zetoru.
Nikdy jsem to neprošel pořádně celé, jen jsem tam občas zabloudil, protože na sebe pořádně nenavazují chodníky kolem toho učňáku a kolem tenisových kurtů. (roky 2003 - 2007).

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

192
12 čer 2020 15:02
Brno-Černá pole
Ojin píše:
Po průchodu turniketem u smyčky...

To jsi jen tak jako prošel turniketem? Co ta vrátnice u toho, tam nikdo nebyl? Ten turniket byl uvolněný tak, že jsi s ním mohl klidně otočit? Mám tolik otázek... Jinak velice cením, že jsi se tam vydal, teď mám alespoň více informací k průzkumu. e_smile


Offline
Uživatelský avatar

421
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Pokračování diskuse k areálu Zetoru z Výluk a Aktualit:

Tak mi to nedalo a udělal jsem si ranní vycházku https://mapy.cz/s/lobuhajuto. Po průchodu turniketem u smyčky jsem došel po chodníku na zaměstnanecké parkoviště a pak ke vjezdu do areálu slévárny. Těžko říct, jesli je ten vchod míněný jenom pro zaměstnance slévárny nebo i ostatních fabrik areálu. U vjezdu do slévárny je jenom cedula prostor monitorován. Pak se dá projít bez omezení na ulici Trnkovu kolem vrátnice ZKL. Mezi Trnkovou a Úlehlovou je nová hala Rohlíku.cz (pozemky vlastní CTPark) a jedna rozestavěná. Pak se dá projít k vjezdu od zastávky Bílá Hora, cestou je značka zákaz vjezdu a kus betonového zátarasu, ale uprostřed je ponechaný průchod pro pěší. Vjezd u zastávky Bílá Hora bývá někdy otevřený, někdy zavřený, včera byl otevřený. Vlastní vjezd do areálu Saka je potom jižně od této propojky. Z jihu trnkovy ulice odbočuje chodník (nejspíš bývalá vlečka), tam už je teda vstup zakázán a podél odkalovací nádrže se dá dostat k plotu - v jednom místě je snížený, ale to místo je skryté za haldou zeminy.

Pro oficiální zpřísupnění areálu od Stránské skály by bylo nejlepší nějaké propojení západně od jižní vrátnice ZKL na ulici Trnkovu, ale do toho by se asi muselo vložit město, případně by tam mohl expandovat CTPark

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

6898
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Zachovávat nejde každý barák, i když je neorenesanční. Se stejnou logikou bychom tu měli mít zachované domy ze starověku, středověku a vůbec všech etap. Moment, ony vlastně existují skanzeny :mrgreen:

Tu argumentaci jsem (záměrně) přehnal. Je potřeba chránit staré domy, ale s mírou - někdy to nejde. Ty domy mohou tragickou statiku. Sice není vidět, ale ty domy jsou desítky/stovky let staré, takže jejich nevyhovující statika je velmi pravděpodobná.


Offline
586
25 říj 2019 10:12
Robert píše:
OH: Myslel jsi předpokládám č. o. 29-33, tedy tohle.
Jo jasně, že jsem myslel tyhle, čísla orientační a popisný to je něco pro mě... sarcastic

Goldfinger: Vím o nájemnících městských bytů, kteří dostali dopis s tím, že do konce roku jim bude nabídnut jiný městský byt a snad během příštího roku se bude bourat. Mám to potvrzené i z druhé strany přímo z magistrátu. Jak je to konkrétně úředně netuším, ale zdá se to jako hotová věc.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Pokroku se fakt nebráním, například oceňuju opravu nádherného Bochnerova paláce, nebo novou fasádu paláce na Cejlu vedle Romalbertu. Domy jsou kvalitní, akorát se ocitly v průběhu času na hodně blbým místě, i když ledasco může zachránit revitalizace svitaffského náhonu a rozrůstající osroff pozitivní deviace Nová Vlněna. Už byl na ty domy vydán demoliční výměr? Ptám se proto, že dva domy blíže k Nové Vlněně jsou města, třetí nejblíž křižovatce vlastní fyzická osoba. Město před časem prohlásilo, že nemá love na opravu bloku na nám. 28. října (ten zchátralý pavlačák), na konci Cejlu před zábrdovickým mostem má dva nádherné, ale zanedbané a zčásti zmršené činžáky (plastová okna) atd. Smutný příběh na pokračování po Sedmi švábech a dalších.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Ondrah98: to máš pravdu, jakákoliv nemovitost ve středu města je dobrá investice, mít miliony tak koupím taky, ale na bydlení to neni, to ani omylem.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2489
28 lis 2007 23:00
Brno
goldfinger píše:
Ty domy jsou sice omšelé, ale kvalitní. Bourat je považuju za zločin, stejně jako již proběhlou demolici neorenesančního domu vedle hasičů na Lidické, který byl navíc spojen s historií Tugendhatů.


Tvůj předešlý příspěvek: By mne zajímalo, kdo by tam chtěl bydlet. Horší místo snad v Brně ani neexistuje.
A nyní, že ty domy jsou omšelé, ale kvalitní.
Mám pocit, že neguješ cokoliv kde je možno dosáhnout nějakého pokroku či zlepšení.
Mimochodem Lidická mě také vadí, ale to je jiný případ.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Ty domy jsou sice omšelé, ale kvalitní. Bourat je považuju za zločin, stejně jako již proběhlou demolici neorenesančního domu vedle hasičů na Lidické, který byl navíc spojen s historií Tugendhatů.


Offline
7104
27 úno 2010 07:40
OH: Myslel jsi předpokládám č. o. 29-33, tedy tohle.


Offline
586
25 říj 2019 10:12
To je sice pěkný a v podstatě to vidím stejně. Ale opravdu bych se nebál toho, že developer neprodá nový byty v blízkosti historického centra v nově vznikajícím jižním centru. Tam kdo teď nakoupí, tak určitě neprohloupí.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
V životě bych nebydlel ve středu města, mám tam babičku a je to něco strašného, hluk autobusů a tramvají, smrad, prach a hluk z aut, řev ožralců, řev a hudba ze zahrádek. Smrad z barů a restauraci a hospod. Věčně bordel nebo namočeno ve vchodu do baráku, takže ne děkuji.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2489
28 lis 2007 23:00
Brno
goldfinger píše:
By mne zajímalo, kdo by tam chtěl bydlet. Horší místo snad v Brně ani neexistuje.

Já bych tam klidně bydlel. Tohle místo má do budoucna velký potenciál.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
By mne zajímalo, kdo by tam chtěl bydlet. Horší místo snad v Brně ani neexistuje.


Offline
586
25 říj 2019 10:12
Díky za bleskovou odpověď, mám k tomu místu určitej vztah, tak mě zajímá, jak to tam bude vypadat. Je to vyjádření někde veřejně dohledatelný? Kdybys k tomu měl ještě cokoliv, tak bych to určitě uvítal. Klidně v SZ. Jinak ještě jednou díky za odpověď.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2489
28 lis 2007 23:00
Brno
Dle vyjádření zaměstnankyně CTP jsou v té části plánovány byty.
Počet jednotek se neustále upřesňuje a je tam velký tlak na co největší nárůst.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
586
25 říj 2019 10:12
Dostal jsem se k informaci, že na Dornychu se bude bourat i ten poslední zbylý "blok" domů naproti Dornu (tj. č.p. 29, 31, 33). Už jsem ale nezjistil, co se tam bude stavět (jasně nejspíš nějaké kanceláře navazující na areál Vlněny), nemáte někdo nějaké konkrétnější informace?


Offline
60
04 dub 2019 16:25
Blekfild (/ Пряшів)
Ak chceme dospieť k dlhodobo udržateľnej dopravno-plánovacej policy (ako tu už bolo mierne načrtnuté), jednou z dôležitých otázok pri posudzovaní opodstatnenosti výstavby/skapacitňovania cestnej siete je predsa to, ako veľmi to spôsobí indukovanú dopravu.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
goldfinger píše:
"Auto nepovažuju za nic normálního". To mi úplně stačí. Takže nejspíš ultralevičácký zelený pumpičkář, který ječí, že chce na každé štrásně svou cyklostezku (Štefánikova za všechny).

Musím říct, že tohle mám doopravdy moc rád. :-) Takové to skákání k závěrům, předsudky… Argumentační fail a sebevražda. Cokoliv, co píšeš dál, mě už ani nezajímá, protože vidím, co děláš.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Richie píše:
Ano, nerozdělí Bystrc na dvě půlky víc než teď, spíš naopak to je pravda (díky částečnému zakrytí by šla na více místech přejít). Pokud se chodníky řadí mezi silniční infrastrukturu, tak tam bych souhlasil, ale bydlel jsem 6 let na venkově na maloměstě, tam je to ještě výrazně jiná liga... A řekl bych že se po nich dá v pohodě chodit a po těch silnicích ty busy a trolejbusy taky normálně jezdí => nevidím osobně problém. Pokud chce někdo v městské části s jednou z nejlepších dopravních obslužností v Brně jezdit autem je jeho blbost a nemyslím si, že by se pro něho mělo cokoli dělat.

Takže "neuvěřitelné zlepšení dopravní obslužnosti, přímé a rychlé napojení na dálniční síť" je pro mě irelevantní, protože auto nepovažuju za nic normálního, spíš ze prostředek pro použití v případě nouze a samozřejmě pro převoz věcí co se nedají odvézt MHD. Bohužel panuje obecné přesvědčení, že "mít auto je normální", podle mě a na západě je ve městech podobný trend začíná převažovat "mít auto není normální". Takže za daleko vhodnější a důležitější investice považuju zkrácení intervalů mezi spoji (hlavně třeba E50) a prodloužení šaliny na Kamechy. A do budoucna by to bylo určitě bylo fajn až do Žebálu, ale existuje takovej plán vůbec?

Pokud jde o údolí oddechu a oboru - záleží na délce překrytí ale minimálně oboru určitě, bude toho jezdit ještě víc, takže to bude víc hlučet, nebo ne? A i kdyby to nehlučelo - splodin bude bezpochyby víc, nebo ne? Dávám změrně všude otazníky, protože su laik a nechám se rád poučit, pokud se mýlím.

Ano, vím že pro někoho může být můj názor radikální, ale jde mi jenom o diskusi. A to že to jde bez auta mám vyzkoušeno na vlastní kůži. A ano, jde to i s dítětem!

"Auto nepovažuju za nic normálního". To mi úplně stačí. Takže nejspíš ultralevičácký zelený pumpičkář, který ječí, že chce na každé štrásně svou cyklostezku (Štefánikova za všechny). Trend vyhánění aut na západě se do extrému dovedl v Paříži a ve Vídni ho všemožně tlačí rudozelená lúza (když to tam demograficky půjde jako v posledních letech, tak stejně půlka obyvatel bude jezdit na vembloudu. V Brně máme D43, ve Vídni zase tunel pod Lobau. Co na tom, že by dost výrazně odlehčil JV tangentě, pro zelené je to jak rudý hard na býka. Bastr má velikost okresního města a přímé napojení na dálnici by pomohlo především této městské části, Já osobně bych tam nebydlel ani za zlatý prase - šalinou to je do centra 40 min. a to je na šalingradský poměry zu lang. O cestě do Olympie ani nemluvím. Autem by se tam dalo dojet za necelou čtvrt hoďku, šalinou a busem o hodinu dýl, takže volba celkem jasná. A lepší to nebude - žádné rychlejší spojení není v dohledné budoucnosti reálné. Podotýkám, že nejsu zarytý IGK, co do socky nevleze. Jezdím pravidelně na bicyklu a z kéniku do centra samozřejmě většinou šalinou, bo tam su za 10 min. i s čekáním a nemusím hledat, kde zaparkuju. Apropos parkování. Chce to stavět podzemní parkoviště jako všude v civilizaci - ono si to svoje kunčofty najde.


Offline
586
25 říj 2019 10:12
Já nemluvím o nějakým parkování vyloženě "na prase" někde v křižovatce, kde to znatelně zhoršuje průjezd a podobně, s tím se bohužel taky člověk setká. Myslel jsem stání při okraji komunikace sídlištní ulici, kdy 6 metrů neřeší vůbec nic, provoz 1 auto za 10 minut, takže toho složitýho vyhýbání moc nenastane. Jasně ztíží se tím vyhýbání, ale vždy se dá někde uhnout, když se dva potkají...

Dejme si to na příkladech z jiného sídliště:

Všichni stojí podle zákona. Je to jednosměrka, takže ty 3 metry podle zákona tam naměříš, ale když "popojedeš" dopředu, tak v té zatáčce (když tam zaparkují vozidla dle zákona) větší vozidlo (hasiči) projede? Těžko nebo hodně obtížně, ale přesto nemůže být nikdo pokutován, protože 3 metra tam budou.

Všichni stojí v rozporu se zákonem. Nezůstalo zákonných 6 metrů, ovšem způsobí to nějaký reálný problém? Asi dost těžko...

Určitě neobhajuju prasácký parkování, ale někdy prostě není parkování v rozporu se zákonem problém a naopak.


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ondras98: těch 6 metrů je kvůli hasičům, ne kvůli nějakémů, "šak to nevadí." Pust si na Youtubu video s průjezdem hasičů v Praze po sídlišti, kde stojí auta na každém rohu. Na druhou stranu Bastr je na tom s parkováním docela dobře, protože se dá parkovat u několika obchodů a zbytek dojet busem, když je nejhůř.
Já bydlím kousek za městem a jezdíme s rodinou občas do Boskovic a okolí, takže I/43 v dálničním provedení uvítám, ať už bude začínat kdekoli, klidně v Kuřimi, kde je jí kus okolo věznice už dneska.
Nářky pindalů, kteří brání rozdělený Bastr na dvě půlky slovy, že dálnice protne sídliště, mě upřímně serou. Když Královopolské tunely "protly město, mlčel jsem a křičelo jen pár extrémistů a hlukem jsou postižené jen asi tři domy nejblíž Hradecké, která navíc v dané lokalitě stála už před stavbou tunelu.
Z technického pohledu bych uvítal, kdyby zákryt začínal v okolí křižovatky Žebětínské se Starou dálnicí a končil až někde u Kníniček, protože se tím odstraní konflikt blízké zástavby s hlukem z dálnice.
Co jsem četl nějakou variantu z návrhu ŘSD, tak první sjezd by měl být na D1 kousek od kruháče na Veselce, další hned na dnešním křížení s Kohoutovickou, další v Bastru I a II (každý v jiném směru), takže A-50 bez zastávek by ani tak neměla mít problém, naopak A-51 by mohla být částečně zrychlená.
Jediné, co zatím nevím, je řešení obslužnosti ze Žebětína na Veselku, protože kruháč a silnice na Bosonohy by měly zůstat na svém dnešním místě, jen se má kousek posunout ta pokračující silnice od kruháku na Troubsko k výzkumáku s tou debilní zatáčkou v dolíku, která měla být původně rovně směr Střelice, což prý (jako posun) souvisí se stavbou VRT od Prahe, tak uvidíme.
Každopádně jsem určitě pro stavbu a byl jsem pro ni vždycky, i teď v době, kdy to vypadá na kompletní čtyřpruh od Svitavské radiály až do Pisárek k exitu Brno-západ.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1212 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 49  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 dub 2024 23:05
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]