Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 27 z 411    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 411  Další
Autor Zpráva
Offline
428
24 lis 2017 11:40
Tak vyhlídku přes Šilingrák by skously v pohodě, bo 11 by jim jezdila na nádraží (myšleno jako stabilní celotýdení linka), Šilingrák by dostali navíc.
Co se týče přitížení kolejí 1. a 2., tak jsem přece psal, že by to vykompenzovala ta 9 jezdící po 3. a 4. koleji; takže nemohu souhlasit.
Nebráním se ale větší rošádě (9 do lískovce), ale ohledně přestupu na Českou: to je o tom, že 9 nabídne jediné spojení přímé, spousta lidí musí jinak přestupovat na nádraží a ještě na české, pokuď by jela někam na sever (např. Žabiny, Komín, ale i třeba Štefanikova čtvrť ). Takto by všechny linky z východu jeli na západ, výhodnější je některé směry překřížit a alespoň jednu linku směřovat i do 2.nejdůležitějšího přestupního uzlu centra - České, z nádraží to všude nejezdí.
Proč je zastávka na České nesmyslná? dostali by se tak lidi z české na Lesnou bez vyhlídkové trasy mimo jiné...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Odklon devítky na Nový sady, nebo přes Husovu je nesmysl, který by přetížil už tak dost přetíženou 1. a 2. kolej. Viz každoroční adventní odklony čtyřky a devítky přes Husovu, kdy bývá souvislá kolona tramvají od Nových sadů až na Benešku.

Osobně, bych to viděl na linku Juliánov - Starý Lískovec, čímž by se zároveň vyřešila náhrada osmičky v Lískovci. Desítku nechat celodenně na sadech a devítku trvale ponechat v současné polookružní trase. Rozumně by se tím vyřešilo posílení Bohunic a zároveň by odpadla nesmyslná zastávka devítky na České a devítka by alespoň nezatěžovala druhou kolej u nádraží. Jediná nevýhoda by byla nutnost přestupu ve směru Juliánov - Česká, který by ale byl na nádraží maximálně komfortní, takže podle mě žádný problém.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Když kvůli Šimičákům, kteří označili spojku u grandu za prašivou, musí d9 jinudy, tak přes Svoboďák je to nejzazší možnost. Vyhlídku přes Husovu by asi nezkousli na Lesné. Na rolu by to sice bylo lepší, ale ten případný přestup vidím jako úplně neproblematický - co minuta přijede buď +, 2 nebo 4. Křenová - Česká se dá udělat bezbariérově s přestupem na Rašínově u KFC v nejhorším.


Offline
428
24 lis 2017 11:40
goldfinger píše:
Další možnost by byla ukončit d11 na Maliňáku.

Co takhle už ji protáhnout přes nádraží do Nových Sadů, 10 by už jezdila na Švermovu (nebo výhledově dál jako náhrada 8)...nebo je vzálejmě prohodit - Lískovec a Bohunice dostanou nové přímé spojení
...akorát, to asi narazí na vytížení kolejí na nádru.
To by vyřešila 9, která by jela přes Šilingrák a obsadila by koleje blíž nádražní budově (tam je přece rezerva). Což by nabídlo spojení Křenové a České (s bezbariérovým přestupem).
Což mně připomíná, když už dělám tyhlety škatulata - autobusy od Černovic - lidi se nedostanou dál než na Úzkou (47,49), což znamená pro spoustu destinací v Brně jet min. 3 spoji - se 2 přestupy. Tyhle linky bych výhledově ponechal přes Křenku a spojil je s 60, 61 (nebo co z nich jednou po dostavbě šaliny na kampus zbyde); které je stejně třeba někam ukončit. Skrz 9 by byl na Vlhké pohodlný přestup směr Česká (a taky Dětská nem. a Lesná)....


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, zrovna na přestupu Jugoslávská se ta jedenáctka docela hodí. Ukončení na Maliňáku by řešilo neproklad s trojkou na Veveří, ale zas by se musela ta trojka trošku posílit o pár vozů a nešlo by na ní ani jedinou část dne nechávat Anitry a kloubáky. Zvlášť v dolních Žabinách se ta jedenáctka na posílení taky hodí. Ideálně bych ji točil v Komíně, jako se teď točí vybrané sedlové spoje. Že není vytížená z Maliňáku na Čáru zas tolik nevadí, hlavně že posiluje spojení v jiných částech města.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Další možnost by byla ukončit d11 na Maliňáku.


Offline
586
25 říj 2019 10:12
Vlastně i a-54, je toho více než jsem myslel... Pak taky záleží na kritériích, který si nastavíme, jestli tam musí druhá linka jezdit každej den celodenně nebo stačí když tam něco jinýho občas projede ve špičce a v sedlech tam nejede nic, mimoměstský linky apod.


Offline
358
20 čer 2008 14:08
Robert píše:
Ale vážně. Třeba šestka nebo právě devítka.

když nebudeme uvažovat linky expresů a IDS JmK, tak v bezvýlukovém stavu i d-3, t-35, t-39, a-47 a a-74. Samozřejmě v části trasy se tyto doplňují podobně jako 9/11 na Lesnou.


Offline
586
25 říj 2019 10:12
Robert:
Okružní linky dobrý, to mě nenapadlo, vlastně celkem podobný té t-25/26. biggrin

U devítky je to z důvodu právě té jedenáctky, ta kdyby nebyla, tak ze seznamu devítka odpadne. Šestka budiž, ale ta bude zřejmě významnější než jedenáctka vzhledem k tomu, že jezdí "pořád" na rozdíl od té jedenáctky.

Goldfinger:
Pravda, že tohle hraje ve prospěch jedenáctky. Otázka je jestli je kvůli tomu potřeba tahat jedenáctku přes celý Brno až do Bystrce. Ta bystrcká část se jeví jako více nadbytečná, otázka je, kde to případně ukončit dříve. No stejně se na Lesné bude s linkami hýbat po prodloužení ze Štefánikovy čtvrti, tak uvidíme co z toho bude.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Zrušením d11 by mohla vzniknout zbytečná díra v relaci Lesná/Blekfild-Cejl ws návazností na šimické Kaufland, případně VN. Ono přecházet u zdravky na zastávku Jugoslávská kvůli přestupu na d3 není úplně komfortní a v opačném směru je to ještě horší, bo do kopca. Ale po přestavbě vlakové stanice Šimice (posunutí perónů nad Bubeníčkovu) bych si dovedl představit d11 v trase Lesná/ Zemědělská - Stará Osada kvůli návaznosti na S2 od Blanska, případně dálkové vlaky, co v Šimicích staví).


Online
7090
27 úno 2010 07:40
44 a 84, každá má minimálně tu druhou. :D

Ale vážně. Třeba šestka nebo právě devítka.


Offline
586
25 říj 2019 10:12
Tak ona její "nesystémovost" nebo jak to nazvat spočívá i v tom, že kompletně celou trasu jede v souběhu s jinými linkami = neexistuje ani jedna zastávka, kde by bylo nutné použít d-11, protože tam nic jinýho nejezdí. Z toho pak vyplývá, že jezdí jenom někdy (pracovní dny) a ještě časově osekaná. Otázka je jestli je taková linka nezbytná, tím spíš v době, kdy bude na pořadu dne šetření a škrtání nákladů? Už jenom z toho, kdy d-11 jezdí se mi zdá, že nezajišťuje nějaký extrémně důležitý spojení, který by nemohlo být nahrazený existujícími spojeními. Hlavně když už se tak stejně běžně děje o víkendech a v pracovní dny večer. Nejsem příznivcem bezhlavého škrtání a zhoršování dopravy, ale kolik je tras, kde se člověk bez d-11 "neobejde", když se bez ní musí obejít o víkendech?

Mimochodem, které jiné linky v Brně vedou v celé své délce v souběhu s jinými (tzn. neexistuje jediná zastávka, kde by zastavovala pouze tato linka)? Napadá mě propletenec t-25/26, ale tam to je dost diskutabilní


Offline
428
24 lis 2017 11:40
Navíc je nesystémově provozovaná jen v pracovní dny a do 18:něco. Kolikrát jsem přemýšlel, že ji využiju, ale nebyl jsem si jistej, esli pojede nebo už ne.


Offline
Uživatelský avatar

1621
10 čer 2006 20:45
Brno
Ono v podstatě celá jedenáctka mimo rána z Bystrce do města a odpoledne zpět je celkem vzduchovozič

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Spíš bych se klonil k názoru, že jedenácka přes Cejl nebyla hlavní úmysl, ale spíš jako důsledek vedení devítky po Milady Horákové.
Byl požadavek na přímé spojení Děstské nemocnice a HLN. Navíc se Juliánov u devítky dožadoval spojení na Českou.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Osobně nevím, jak moc je úsek Maliňák - Veveří využitý, ale kdykoli jsem jel v tomhle směru jedenáctkou ráno nebo dopoledne, tak všichni vystoupili u Mahenova divadla a na Čáru pokračovaly jednotky lidí, takže pusto a prázdno. Na rozdíl od tohoto spojení bývá devítka od Stopařa plná až na nádraží, kde probíhá největší výměna, dost lidí nastoupí na Zemědělské a dost lidí mezi Dětskou nemocnicí a Moravským náměstím, ale že by jela devítka poloprázdná na nádraží, jsem naopak skoro nikdy nezažil.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Dnes si už moc nedokážu představit, že bych na Lesnou jezdil z hlavního nádraží (i před výlukou Dornychu) z toho bočního stanoviště, které je relativně opuštěné. Toto řešení vzniklo i jako fakt, že bylo požadováno spojení Malinovského náměstí - Česká. Tak mne tak napadá - byl někdy udělán průzkum, kolik cestujících využívá jen tohoto úseku? Nebo naopak je vypozorováno, že je obecně vhodné mít spojení Cejl / Malinovského náměstí - Veveří?

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Já vím, že to schválně nedělají. A dokonce i chápu, že nikoho ani nenapadne se nad tím zamyslet. To ale nemění nic na tom, že pokud se mi to stane, samozřejmě, že to bude mít negativní dopad. Mohl bych si někam sednout, ale nemůžu.
On je spíš problém v tom, že tam jsou ty naprosto zbytečné desky. Zcela uměle vytvořené omezení. Pokud tam jsou sedadla namáčknutý, tak to je o něco jiného. To chápu o stupeň víc, i když stále mohu kritizovat zodpovědné za to, že si myslí, že všichni lidi jsou asi trpaslíci.
Ale on si člověk v té MHD stejně většinou nesedne, protože vozy jsou příliš krátké, takže to je asi jedno.
Já vím, já vím. Chci naprostou utopii, fantasy apod. Dostatečně dlouhé vozy s prostorem na nohy. To bude dřív teleportační síť.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

1337
17 črc 2010 21:41
Krno
Naxashi píše:
Tohle místo je volný, to za tím, kde je prostor, je obsazený nějakou babkou, co má sotva 1,5 m.

Hlavně to neber tak, že to ti lidi dělají schválně. Mám něco přes 1,7 m, nohama se vejdu všude, a prostě by mě nenapadlo uvažovat stylem "tuhle sedačku bych měl nechat volnou pro někoho vyššího", protože jsem se prostě s takovým problémem v životě nikdy osobně nesetkal. Nebýt tohoto fóra, tak ani netuším, že s některými sedačkami (a že je mezi nimi v rámci vozidla rozdíl) mají vyšší cestující problém.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Furt žádný novinky o výběrku na obousměrný vozy ?


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Tak v Evu jsem ještě neměl tu šanci jet.
13T mě s tím pěkně vytáčí. Sudé články, pravá strana, přední sedačka. Je tam to debilní sklo, co tam vůbec bát nemusí.
A samozřejmě. Tohle místo je volný, to za tím, kde je prostor, je obsazený nějakou babkou, co má sotva 1,5 m.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Naxashi: Zrovna v Evo jsou ty sedačky v zádveří druhých až čtvrtých dveří dost blízko, takže pokud seš velkej basketbalista, co měří dva metry, tak smola, vejdeš se jedině s nohama v prostoru samotných dveří. Pro takhle vysoký lidi je asi ideální čtyřka před kloubem, ať v Evu, tak v trolejbusech, když si sedneš na nápravu zádama proti směru, tak pod protější sedačkou je prázdný prostor.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Ty zástěny u dveří jsou vždycky super. V podstatě kdekoliv jsou.
Nejde si tam sednout, protože potřebuju asi tak dalších 5 cm, abych se tam fyzicky vešel. A vešel bych se tam v pohodě, kdyby tam ta blbost nebyla. A na seadlo, kam se vedu v pohodě, si vždycky musí sednout někdo s ultra-kratičkýma nožičkama. Úžasný.
Dát všechny ty desky, skla a panely pryč, ať si tam může sednout „normální“ nebo vyšší člověk. Trpaslíků je hodně, vím, ale nejsou jen oni.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Cracatit: díky za upřesnění, vozíčkář mě vůbec nenapadl. Ty clony jsou i v autobusech a taky s tím neni problém. Pravda ale je, že tramvaje vandalismem trpí více, ale třeba někdo od tramvají upřesní.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
M: Nene, ty opěrky, fakt se to jmenuje nárazník, mají tu samou funkci jako v nemocnicích madla kolem stěn, čili když jede vozíčkář na mechanice, dotkne se rukou nebo obručí toho nárazníku a neodírá tím pádem samotnou stěnu. Vodorovné madlo je pak pro stojící, nebo když se i vozíčkář potřebuje pootočit a nemá oporu, tak si tam může dát ruku, protože je to v úrovni ramene sedícího člověka. Ty nárazníky právě končí tak přibližně nad loktem vozíčkáře, je to tak schválně, v 26Tr mají stejný tvar, zřejmě jde o totožné panely, jen s jiným povrchem. V předním kočárkovém prostoru jsou ty nárazníky hned tři, takže pod ten nejvzdálenější od řidiče by se klidně sklopný sedák vešel.
Ty clony tam nejsou schválně, protože jinak by byla tyč v prostoru mezi dveřma a bočníma sedačkama v jejich prostoru trochu jinde. Zajímavé je, že ty závětrné clony normálně najdeš ve všech 31Tr, tam je nikdo neničí? Jestli v šalinách bývají víc zničené, pak je to dost zvláštní a nelogické.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10251 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 411  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 20:35
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]