Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 24 z 90    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 90  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
No, vzhledem k tomu, kolik zdejších přispěvatelů proti té zastávce dost hlasitě protestovalo, tak si troufnu říct, že to ta zastávka bude mít podobně složité, jako prodloužení tramvaje k muzeu dopravy, díky velkému množství odvolání od zdejších šotoušů sarcastic

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No jo, tak oni než se na odboru dopravy dohodnou, než se to projedná, plus uzavírky a další věci. Čekal bych, že už aspoň bude schválený investiční záměr a ostatní věci se třeba chystají. Je to těžký, když člověk tuší, jaký je uvnitř magiče personální bordel.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
586
25 říj 2019 10:12
Ohledně té Kounicovy jsem našel články z března 2020 s nadpisy, že příští rok se začne. A po přečtení nějaký radní uvádí "SNAD se začne příští rok" (tj. 2021). Takže do té doby je ještě čas (dřív to určitě nebude) a "něco" mi říká, že spíš později...


Online
429
24 lis 2017 11:40
Jako spoustu podobných rekonstrukcí, do novin uniknu informace, že příští se to bude rekonstruovat a pakl je 5 let ticho:) Trochu se doufám, že zváží posun zastávky před rohlík a zrušení Nerudovy.. Každopádně souhlasím, že expirace vozovky a svršku se už přiblížila.


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Cracatit - jestli se v případě budování zastávky nečeká na reko části ulice Kounicovy mezi Šumavskou a Nerudovou? Nevím ale, že by se tahle správka chystala, ovšem podle stavu kolejí a silnice vůbec už loni bylo pozdě.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
To mi připomíná, že se pořád nijak nerýsuje zastávka u Moravské zemské knihovny, která měla být už v realizaci a pořád nic, poslední předláždění chodníků tam probíhalo loni v létě, kdy jsem tudy musel chodit do práce. Je to dost dlouhá vzdálenost od Nerudovy na Klusáčkovu a magistrát je jaksi uprostřed a spolu s fakultami je to velký zdroj cestujících.
Jinak přestup Komín - Jundrov se dá v pohodě stihnout u kruháče na Hlavní, přestupovat až na Přívratu mi přijde nepohodlné kvůli frekventované křižovatce a přechod vycházkou z Rosického nám. na Vrázovu je sice příjemný, ale taky to není úplně blízko sebe, nicméně dost ostrou chůzí se to za 5 minut přejít dá.
A kdyby mělo jít o trochu jiný přestup mezi trajflama 30 a 36, tak naopak Vrázova nebo předchozí Podveská se docela hodí.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

848
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Osobně mi přijde komfortnější přestoupit z 30 (z Bystrce) na 67 (směr Jundrov) v zastávce Štursova než jít z Podveské na Hlavní. Další společná zastávka těchto linek (a 44) je až Přívrat.
Navíc zrušením zastávky Štursova vznikl další dlouhý úsek bez zastávky. Mezi zastávkou Podveská (z Komína/Bystrce) a Vrázova je to dle map 900 metrů. To je dokonce víc než úsek Nerudova-Klusáčkova (ve směru na Technolog. park), který dle map vychází na 700 metrů.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Je to sice 200m, ale je lepší vystoupit na Podveské a dojít na Hlavní. Než se trolejbus vymotá přes kruhák a dojede na Štursovu a to stejné v opačném směru udělá autobus, tak je i šance stihnout spoj, který by na Štursově ujel. Samozřejmě to platí jen pro normálně pohybujícího se člověka.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
1072
09 lis 2006 18:16
Pokud cestujete z Komína (36) a potřebujete směr Jundrov, tak se ta zastávka dost hodila na přestup. Když jsem bydlel chvíli v Komíně, tak taky byla zrovna zrušená a chyběla mi.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Chybí někomu dočasně zrušená zastávka Štursova?

Nikdy jsem její význam moc nepochopil, nachází se uprostřed ulice, nenavazuje na ní žádná jiná ulice, docházková vzdálenost k nejbližším zastávkám je do 450m.

Zastavováním se to tam ucpalo i v době, kdy tam žádná objízdná trasa nevedla.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Jo, moje chyba. Myslel jsem Tuřany :oops: V podstatě jsem myslel úsek od Hanácké do Olympie, no. Fakt nechápu, jak se mi tam vecpal Komárov. Stydím se za sebe.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
Komárov ?? Trochu mimo (nevím jestli linka, nebo pisatel..).


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Komárov? To bude nějaký překlep. A-49 jede na Komárov, staré Černovice a Přizřenice s většinou spojů do Modřic, kdežto A-78 jede z Líšně rovnou do Slatiny, pokud nejede jen na Sl. závod, pokračuje na Chrlice a přes dálnici do Olympie v Modřicích.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Online
429
24 lis 2017 11:40
Aha, tak to s tou redukcí může být složitější. Akorát, odkdy jezdí 78 do Komárova? Tím jsou myšleny Chrlice?


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Poměrně velkou. Dokonce si troufnu říct, že před výlukou Zábrdovické byla a-78 mezi Líšní a Slatinou obsazenější, než mezi Dělňákem a Líšní. Dneska, po těch změnách, si myslím, že je to víceméně na stejno. A prázdná rozhodně nejezdí ani mezi Komárovem a Slatinou. Jediný volnější úsek je tak, podle mého pozorování, jen mezi Komárovem a Modřicemi.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Online
429
24 lis 2017 11:40
aha, jaj, to jsem nějak vytěsnil nebo to v tom videu (https://www.youtube.com/watch?v=LNe2L_-QB0c) nezmiňoval.
Jestli tam nezůstane trochu místa pro točení t-busů, třeba i okolo bloku nebo kdyby se nevytočili na nějakým plácku u polikliniky (rezerva šířková pro odstavení vozů tam je - uvažovaná původně pro tu tramvaj, u polikliniky by mohla být malá okružka napojující parkoviště a polikliniku...) - tak pak zbývaj 2 možnosti:
využít přímo novou smyčku pro šaliny i t-busy nebo ta okružní linka (což jsou už jen 3 zastávky do Osady)
78 by se vrátila a zredukovala mírně - jakou obsazenost vlastně mívá od Líšně na Slatinu a dál?


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
Ale ta smyčka zanikne úplně. Na jejím místě MČ plánuje sportovní centrum.


Online
429
24 lis 2017 11:40
Myslel jsem Juliánov - v případě prodloužení tramvaje dál pouze někam k Šedově (jedna z variant, která bude prověřována ve studii společně s tramvají až nahoru a lanovkou; náhrada za původně uvažovanou smyčku u polikliniky, která se tam asi nevleze - viz video starosty Kunce). V případě tramvaje až navrch bych 27 nechal jak je nebo spíš zrušil (nebo zkusil nějaké spoje poslat do Slatiny?:) Spojení dělňák-Vinohrady vyřeší tramvaj.
Je fakt, že v současném stavu není dole 27 kde kloudně ukončit - to mě dřív směřovalo na návrh té okružní 27...to by asi přibyly vozokm, ale všechno něco stojí (bez velkorysejšího přístupu lidi z auta nedostaneme...bez restrikcí) Po posunu smyčky (byla by li tato varianta) a dobudování trati StO-Ot. Ševčíka by se přesunula do vyprázděné malé smyčky po tramvaji a vznikl luxusní přestup - alternativní řešení ke stavbě tramvajové trati do kopce, případně vždycky by se šalina dala prodloužit a tohle zrušit..


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
Na šedovu můžete zapomenout.
1) http://www.vinohrady.brno.cz/mc-vinohra ... -vinohrady
2) okolo už je nachystaná výstavba,která tu ulici na dost dlouho zablokuje.


Offline
586
25 říj 2019 10:12
Ojin: Zajímavý nápad, ale vyžadoval by určitě větší investici než jen odstranění betonových prefabrikátů nebo čím je ta Šedova zahrazená. Protože tohle není úplně silnice pro pravidelný provoz autobusů. Takže byť je to zajímavý nápad, tak na potřebě investice končí...


Offline
69
29 lis 2017 11:29
Nemyslel jsi spíš smyčku Novolíšeňská? Juliánov mi opuštěný nepřijde :-) U ní tu ale bylo řečeno, že pro pravidelný provoz nebude povolená, max při mimořádnostech, takže...Jinak než parciály tak bych to taky rovnou zatrolejoval, je to nějakých 800 metrů, když má 2,2 km na Jedovnické stát cca 50 milionů a má to být dočasná stavba, tak tady to bude docela dost muziky za ještě míň peněz. Jelikož se mezi Novolíšeňskou a Bzeneckou nic kvůli okruhu překopávat nebude, tak už by to zůstalo na furt a prodloužení trolejbusu v Líšni by tak konečně získalo ten pravý smysl


Offline
Uživatelský avatar

423
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Zajímavým řešením líšeňsko-vinohradských problémů by mohlo být umožnit průjezd autobusů (58, 78) ulicí Šedovou. Tím by se mohla linka 78 vrátit na svou (skoro) původní trasu a Bartákova a Rotreklova by měly spojení směr Dělňák a Stará Osada s pohodlným přestupem na zastávce Čejkovická. Podobně jako povýlukovou linku 29 se podařilo zrušit spolu se zřízením zastávky Anthropos, protože nabídla přestup, který předtím nebyl možný (resp. byl příliš komplikovaný / nevýhodný).

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Online
429
24 lis 2017 11:40
Však tu už jsem tu několikrát psal (a maloval):
jedna přes vinohrady a rychle mimo Osadu na Tomkáč a dál (ideálně s využitím krátkého úseku na okruhu),
druhá vynechá část Vinohrad a pojede přes Osadu závlekem (či výhledově přes nádraží židenické a zbrojovku - tím se rozhodí interval dál, ale co už).
Co se týče těch parciálů, říkám si, že když se dá vybudovat přes 2km trati, která bude jen dočasná a manipulační; tak by šel i tento kousek vybavit trolejemi (přece jen tolik parciálů na obsazení celé linky, takto dlouhé, je docela drahý špás)
A btw: chybějící spojení Vinohrad (i jižní části) na Osadu by právě vyřešila ta 27 prodloužená do opuštěné smyčky Juliánov.

SOuhlasím s názorem, že doprava musí být předně rychlá (s tím souvisí samozřejmě i interval ovlivňující dobu čekání), v tom je potřeba být v Brně trochu velkorysejší, jinak jsou krásně vytyčené cíle ohledně dělby dopravy, co se řešili na mobilitě, uplně k ničemu.


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Možná by nebylo od věci se zamyslet i nad variantou, že by jedna z linek 25/26 byla obsazena parciály a mezi Novolíšeňskou a Prušáneckou jela přímo po Jedovnické a se závlekem na Starou osadu. Tím by se víceméně srovnala jízdní doba (závlek × vynechání Vinohrad) a nerozházel by se interval.


Offline
2810
01 úno 2006 10:39
No jo, jak to tak čtu, tak se nemůžeme divit s přístupem DP a názory některých lidí zde, že to tu pak takto vypadá, kolik lidí asi jako já, radši jede několik minut autem než hodinu emhádéčkem? Kolik 10? 100? 1000? nebo snad více? I přes zasekané celé Brno stále na rychlost přepravy vítězí auto. Když jdu na noc, autem za 15 minut, emhádéčkama se všema přestupama 56 minut, volba je jasná. Bohužel. A to mohu být mega šoutoš a dopravou žít, ale pokud se někam potřebuji dostat tak na 90% vítězí auto. A pokud někam jezdily narvaný kloubáky a pak někdo změnil či zrušil trasu a vymyslel nějaký nový paskvil pak najednou stačily sóla a vznikl hustý automobilový provoz, pak někdo žekne, ty sóla jezdí poloprázdný, místo 10 minut intervalu dáme 20 to bude stačit a ejhle, lidí jede ještě míň a už vznikají kolony, kolik jede aut, ale proč tomu tak je nikdo nechce slyšet, protože si furt jede svoje s nesmyslným trasováním linek a neptá se a neřeší kam ty lidi a hlavně proč odešly z té emhádéčky a tam je problém. MHD má být rychlá a častá, pokud toto nesplňuje, tak bohužel. Pak se ještě říká že levná a pohodlná, ale to už zas tak neni důležité, pokud bude rychlá. Tož asi tak.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2250 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 90  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 19 dub 2024 13:55
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]