Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 26 z 229    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 229  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Dotázek na historicky znalé. V jakých etapách se stavěla trasa do Nového Lískovce, tedy dnešní linka 26? Respektive, kde přesně bylo otáčení trolejbusu při dílčích prodlouženích? Vím, že v prapočátku trolejbusové linky v této čtvrti byla konečná v místě dnešního parčíku u zast. Raisova. Poté někde v oblasti Koniklecovy (kde přesně?). Pak Oblá (?) a až poté prodloužení do dnešní konečné Kamenný vrch?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

281
18 kvě 2009 18:38
Pardubice
Díky, takže zvuk bude stejný.

_________________________________
14Tr a 15Tr


Offline
Uživatelský avatar

757
21 lis 2010 09:08
sominus: Jedinou odlišností těchto typů hnacích náprav, kterou jsem objevil ve všeobecném návodu na obsluhu a údržbu, je uchycení brzdových válců.

_________________________________
Obrázek


Offline
Uživatelský avatar

281
18 kvě 2009 18:38
Pardubice
LukinT píše:
... a hnacích náprav Škoda HN 2.0 a HN 2.1 je 10,145.

HN 2.0 a 2.1? Na kterých vozech se vyskytovaly? Jaký je mezi nimi rozdíl?

_________________________________
14Tr a 15Tr


Offline
Uživatelský avatar

630
15 dub 2013 15:57
Jen když to tak čtu, tak by mě moc zajímalo, čím že to vlastně za chvíli budeme jezdit ...

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Škoda že se nevzaly ty trollina z Chomutova.


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Byl schválen návrh na oficiální vyřazení několika vozidel 21Tr. Kromě dříve vyřazené 3033 (existuje jako kastle v Komíně, bude rozřezáno) byla administrativně definitivně vyřazena 3029 (za halou ve Slatině v relativně nezměněném stavu po nehodě). Dále byla zrušena 3005 ( v Komíně ve stavu po požáru). To jsou vozy, u kterých se to předpokládalo. Trochu překvapivě vzhledem k roku výroby, ale už avizovaně, byla vyřazena i 3041. Již začne vytěžování ND a vůz čeká šrotace. Vůz má nerantabilní stav rámu a spodku vozové skříně.
Na SO byla přistavena 3282, ovšem nebude dokončena, vůz je natolik špatný, že byla rovněž rozhodnuto o jeho vyřazení. Již je téměř rozebrán.
Naopak 3034 se "zachránila" do SOplus.
Zbytek vozů odstavených různě po vozovně se rozd3lil na dvě skupiny:
3001, 3002, 3040 a 3042 budou poslány do SO a tam se rozhodne.
Vozy jako 3036, 3037 (nepojízdné, ale skoro kompletní), 3043 (zcela kompletní a pojízdná), 3060 a 3057 (rozebrané na holou kastli, díly uloženy) visí v administrativním "vzduchoprázdnu", je náběh je všechny shodit ze skály, ale současně je strach, co kdyby náhodou byly ještě potřeba.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Spíš bych si ta slova vysvětloval tak, že na linkách 25/26 jsou nasazována kapacitnější vozidla, než tomu bylo na 27. Ne, že by se mělo něco měnit.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Říkala jedna mluvčí, že v souvislosti se zrušením t-27 budou na t-25/26 nasazovat kapacitnější vozidla. A stabilně se tam tak 2-3 sólokousky vyskytují. Takže situace bude obdobná i u t-37, kde je to řešeno autobusy.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Proč jezdí na T-37 autobusy, to nejsou kloubáky?

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

757
21 lis 2010 09:08
Celkový převod hnací nápravy Rába 118.06 je 10,699 a hnacích náprav Škoda HN 2.0 a HN 2.1 je 10,145.

_________________________________
Obrázek


Offline
Uživatelský avatar

82
13 kvě 2014 16:53
Perfektní, díky moc.


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
21/22Tr ma převod v motoru přibližně 1:2 a nasledně v nápravě Rába nebo HNT je převod 1:5,55. Nově osazené ZF mají lehči převod, myslím že 1:5,73, tj motor musí trochu víc točit. Obdobné převody jak v motoru, tak v nápravě, jsou i v 25Tr, kde se u 3611 a 3617 stala chyba, kdy náhradou dostaly nápravy z třikvaltových Citybusů a tudíž poměr napravy 1:5,2 a tudíž jsou líné na rozjezd. 3617 nedavno dostala ovšem zase správnou nápravu, z čtyřkvaltového Citelisu tj on3ch 1:5,73
Napravy z 14Tr nevim, bude to někde okolo 1:10

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

82
13 kvě 2014 16:53
Věděl by někdo jak je zpřevodovaný pohon u trolejbusů? Zejména hledám informace pro motor 4 ML 3444 K/4 ale čím víc vozidel/motorů tím líp. Hledal jsem všude po internetu ale marně.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
To ale byla reakce na Pupa a tu 7Tr .. 14/15Tr tahat tak maximálně na Kšírovu.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Pupa: To byla reakce na poslední příspěvek PVVS, že do budoucna by měly stačit čtrnáctky, které tu stále jezdí. 3218 byla nedávno na větší opravě v Komíně, nevím už, kdo to tu psal, takže logicky asi nebude takovej vrak, spíš jsem tím narážel na její věk a tím i potenciál dochování někde ve sbírkách.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
273
04 bře 2013 22:47
Tak 3218 není žádný vrak. Jezdí a vypadá jako nový.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jaké další vraky? 3218 nestačí? Samotné retro, které jezdí dokonce denně. :mrgreen:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Spíš by se měli zbavit 14/15Tr z provozu a dát dohromady 9Tr.. Než tahat další vraky-


Offline
273
04 bře 2013 22:47
Nyní by se hodil nějaký nový retro trolejbus, třeba 7 Tr. Nevím, jestli existuje třeba pardubický vůz 107.


Offline
Uživatelský avatar

2024
03 zář 2009 13:18
Možná tím, že se postupně odřízné výjezdy z Husovic na Vinohrady a Líšeň?

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Offline
Uživatelský avatar

28
24 srp 2019 11:15
Robert píše:


Citace:
„Vzhledem ke zmíněným stavbám bude nutné v dotčené oblasti, především pak na okružních linkách na ulici Bubeníčkově, zajistit lidem pohodlnou dopravu…“ uvedl radní pro dopravu Petr Kratochvíl.


Jak souvisí Bubeníčkova v Židenicích, okružní linky (které po ní nejezdí) a nové trolejbusové vedení mezi Slatinou a Líšní? Uniká mi něco?


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Ano, už mi taky došlo, že tam má omezenou životnost celá ta silnice.


Offline
586
25 říj 2019 10:12
Tak je potřeba si uvědomit, že Jedovnická kolem spalovny jakožto budoucí součást VMO projde relativně výraznou změnou, takže i tak by ta trať musela jednou pryč a stavět se znova. Ale tahat po VMO trolejbusy se mi nezdá jako nejlepší nápad. To už se nabízí jiná spojení se Slatinou, i když tohle je samozřejmě nejkratší.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Napojení slatinské vozovny na Vinohrady
Jen mě mrzí ta věta, že půjde o dočasnou stavbu.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5705 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 229  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 23:43
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]