Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 12 z 24    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 24  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Výrobce je v tomto případě DPMB, ale dodavatelem komponent je Pragoimex. Takže ten musí zkontrolovat, kde všude jsou použity stejné motory a ty potom nechat zkontrolovat. A třeba se zjistí, že od konkrétního vyrobeného kusu motoru byla použita jiná ložiska (jiný subdodavatel, levnější provedení, atp.), která mají takovéto "mouchy".


Offline
Uživatelský avatar

3085
29 srp 2009 19:30
Očekával bych, že to bude mít souvislost s jinou výzbrojí (vliv její zástavby do karoserie atp.), takže půjde spíše jen o brněnský problém. Předpokládám, že pokud by se ukázalo, že může jít o globální problém (nedokonalost nově použitých podvozků), výrobce bude čile komunikovat i s ostatními provozovateli vozů EVO.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Mechoš: Jasně, takže je to záruční závada, nebo něco jiného? V Plzni nebo Mostě s tím problémy nemají?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2770
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Cracatit píše:
Zajímavé, že se na ty proudy a ložiska nepřišlo už předtím při testovacích jízdách.


Dle mého názoru (očividně tu jsou lidé co ví víc než většina lidí z vozoven) došlo k problému na 1825 a následně byl problém zjištěn i na jiných vozech. Kvůli jednomu vadnýmu motoru by se nezakázal provoz všech - tak to nefunguje.


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Zajímavé, že se na ty proudy a ložiska nepřišlo už předtím při testovacích jízdách.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2770
07 kvě 2008 20:25
Čebín
daxi píše:
Během příštího týdne by měla dělat brzdové zkoušky(pokud je nedělala tento týden) a během dalšího týdne by mohla zasáhnout do provozu.


nebude mají zákaz viz níž....


Offline
Uživatelský avatar

561
28 čer 2008 10:20
Brno
Cracatit píše:
No, už aby vyjelo další, ví někdo, jak je na tom 1825? Mohla by být kompletní, když je tu už od listopadu.

Během příštího týdne by měla dělat brzdové zkoušky(pokud je nedělala tento týden) a během dalšího týdne by mohla zasáhnout do provozu.


Offline
124
18 srp 2019 17:01
Draci aktuálně stojí kvůli špatným ložiskám motoru (prochází tam nějaké bludné proudy či co).


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
1825 už před nějakou dobou jezdila vlastní silou po vozovně.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, už aby vyjelo další, ví někdo, jak je na tom 1825? Mohla by být kompletní, když je tu už od listopadu.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

561
28 čer 2008 10:20
Brno
ms píše:
kdy se tramvaje EVO 2 přesunou do vozovny pisárky ? Děkuji za odpověď

Prvních 5 ks by mělo zůstat v Medlánkách.


Offline
Uživatelský avatar

2770
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Tay píše:
Tam asi nebude problém s intenzitou ale náklonem světel.


Náklon světel se kontroluje v rámci KP a pokud je nutno je seřízeno.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
OndraK: tak to je ono, když to jede proti me, vzdy me to uplne silene oslepi, uplne to pali do oci. Clovek ma pocit, ze oslepne, je to fakt neprijemne.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
M píše:
miropiro: asi stejně jak některá Varia.

Tento typ LED osvětlení už dneska mají téměř všechna Varia. Montovalo se to, tuším, od roku 2013 a dodatečně se instalují v rámci VP.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
51
28 lis 2019 15:38
Tam asi nebude problém s intenzitou ale náklonem světel.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
miropiro: asi stejně jak některá Varia.


Offline
Uživatelský avatar

2553
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Nepřijde vám, že draci svítí až moc? Včera jsem seděl na Maliňáku a na někoho čekal a mezitím přijela 1824. Přední světla byla tak intenzivní, že jsem si připadal, že proti mne stojí auto s dálkovými světly.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
5
09 kvě 2019 16:54
kdy se tramvaje EVO 2 přesunou do vozovny pisárky ? Děkuji za odpověď


Offline
Uživatelský avatar

1338
17 črc 2010 21:41
Krno
Tak já jsem třeba takové postavy, že v normálním stavu na horní tyč bez problému dosáhnu, ale zároveň ve stavu popisovaném mnadenickem - narvané vozidlo a větší plocha bez madel, kde se proti své vůli vyskytnu zhruba uprostřed - už mám problém se něčeho rozumně chytnout (a samozřejmě v takové situaci není v dosahu ani svislé madlo). Je jasné, že člověk vyšší postavy na tento problém nenarazí, protože ten může ty centimetry navíc využít v horizontálním směru a natáhne se i k vzdálenější tyči.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Nechápu, co s těma tyčema řešíte, ale asi to nebudu chápat dál, protože malá postava na ty horní tyče stejnak málokdy došáhne, tím spíš stíhá ty svislý k sedačkám, když je u dveří plno.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
429
24 lis 2017 11:40
No možná v té minulosti právě :)

1. řada u okna - zrovna u EVA je fakt nízko, není to pohodlné ani bezpečné, ale je tam
2.-4. řada - lze předpokládat, že se většina lidí natočí k oknu než dovnitř vozu na lidi (nemáli tam hlouček známých), držím se většinou něčeho, co je nade mnou a mírně přede mnou (né za zády). Takto by tam byly 2 x 2 řady lidí stojících vždy naproti sobě - mezi nimi madlo?
6.řada není úplně řadou - ale nějak se tam lidi ůkroutí"

U K2 jsou 3 jako v Anitře.

13T není 2 + 2, maximálně 2+1,5 nebo naproti sobě, kde absence madla vynikne v plné kráse

V uličce, kde je 2+2 je to v pohodě, u 2+1,5 to taky jde (nejsou li až nad sedačkama vyhnutý) ... horší jsou jiná místa

Ale možná to moc řeším, ale u starších vozidel měl člověk v nouzi jistotu, že hodí ruku nahoru a něco vždy chytne.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
mnadenicek: Popravdě řečeno se mi to ještě nestalo, pokud jedu v MHD snažím si sednout a jet jak člověk, ve špičku jezdím jen jako řidič :-) jinak auto. A když jsem v minulosti jezdíval často i ve špičku v nacpaných MHD, tak jsem vždy na nějaké madlo dosáhl.
Jak to bylo myšlené: 1 řada stojí opřená o madla u okna a nebo se drží madla a čumí z okna, pod každým vodorovným madlem mohou stát dvě řady stojících lidí, to lze naprosto v pohodě protože stojíš vždy na straně madla, nikdy nevysíš pod ním :-) takže to máš už 5 řad lidí a šestá se tak nějak kroutí kolem dveří a drží se těch madel u dveří, dle mě naprosto normální situace.
U těch T3 je to dáno tím, že jedna řada madel je přímo nad sedícími lidmi pro řadu lidí co stojí a čumí z okna, jsou tam jen jednosedadla 1+1 a pro porovnání u K2 kde jsou sedadla 2+1 tak už máš jen dvě řady vodorovných madel takže je jasné, že u 13T kde máš 2+2 též stačí jen dvě řady a také u Eva kde máš v 99% 2+2 d tak tam víc řad vodorovných stropních madel vůbec neni potřeba.


Offline
429
24 lis 2017 11:40
No co se týče madel, tak asi nejen v Evičce, ale tak obecně v moderních vozidlech MHD mi nějaké to madlo pod stropem, v porovnání s těmi staršího data výroby, chybí. Podél úzké uličky teoreticky stačí na každé straně jedna, ale v EVU stejně jako třeba v Poršatech jsou svislé tyče zaobleny směrem k oknu a horní tyčky jsou docela daleko (asi kvůli rozhledu na monitory), ve chvíli, když se někdo za jízdy prodírá plnou šalinou, není moc po čem ručkovat.
Hlavně, pak jsou větší plochy bez sedadel - naproti dveřím, kde se ve špičce logicky koncentrujou lidi a uprostřed kdo stojí občas nemá v optimálním dosahu čeho se chytit. Koukně třeba u T3 jsou hned 4, tam je to dáno velkým prostorem pro stojící v několika řadách. Ale třeba taková Anitra ještě měla 3, Porše se už té středové, pokuď se nemýlím, zbavilo.
U Evy jsou 2 pod stropem, u dveří na stranách, madlo pod oknem mně přišlo dost nešikový pro svou výšku. Jak je to myšlený s těma 6 řadama?
Možná moc řeším ptákoviny, ale vám se nestalo (ať už v šalině nebo buse), že jste stáli uprostřed plného vozu, a nejbližší madlo bylo v takové krkolomné poloze na držení, že ve chvíli brždění to nebylo snadné ustát? Pořád se řeší sedící člověk, ale i ti stojící mají nároky.
Pohodlné místo na stání s výhledem na konci vozu v Evu (jako u Poršat) už taky není, škoda


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Olomouc má madla uplně stejně jak my, na plošinách je madlo pod oknem + opěrky k stání, pak jsou pod stropem dvě vodorovný madla a u dveří jsou svislé madla, celkem 6 řad ke stání, co vám tam kde chybí? Dle mě uplně v pořádku.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
Tady jsou fotky olomouckého interiéru EVO1. Která madla máte na mysli, že v brněnské verzi EVO2 chybí?

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 594 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 24  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 dub 2024 06:58
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]