Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 12 z 49    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 49  Další
Autor Zpráva
Offline
586
25 říj 2019 10:12
Jenom několik bodů k tomu, co zde zaznělo.

- Nemyslím si, že by silniční infrastruktura v Bystrci byla ve výrazně horším stavu než kdekoliv jinde (vztaženo minimálně na Brno).

- Argument, že čtvrť XY "má jednu z nejlepších dopravních obslužností" se tu vyskytuje velice často a pokaždé někde jinde a pokaždé tam, kde se to hodí. Jak tu kvalitu dopravní obslužnosti objektivně měříte?

- Absolutně přímé napojení sídliště na dálniční síť mi ovšem jako výhoda nepřipadá. Jsem naprostý laik, ale přístup sídliště + dálnice mi připadne poněkud z minulého století. Chybí mi tam určitý prvek mezi tj. nějaká kapacitní komunikace, která ovšem neslouží tranzitu jako ta dálnice.

- Má smysl protažení tramvaje do Žebětína? Autobusem jsem na Mendláku přímo za 20 minut, tramvají bych objel půl města a zabralo by to minimálně půl hodiny, do úplného centra jsme klidně na 40 minutách, to už je trochu moc, zdá se mi...

- Ať má každý jakýkoliv postoj, ale mít auto je prostě normální, respektive určitě to není "nenormální". Určitě bez něj žít jde, ale žít lze bez jakýchkoliv základních potřeb, aneb jde žít i bez toho čím se "ohání odpůrci aut". Jde žít bez MHD, jde žít bez jízdních kol, jde žít bez Brněnské přehrady, jde žít bez Obory, jde žít bez střechy nad hlavou... Každý si musí priority srovnat sám a řešení by měla vycházet z toho, co vyhovuje většině. A byť se masa bystrckých obyvatel může jevit jako "obrovská", tak proti tomu, kolika lidem dálnice pomůže to zas tak enormní počet lidí není.

- K "sídlišti zavalenému parkujícími auty": Upřímně v tom nespatřuju nějak výrazný problém, naprostá většina aut stojí naprosto v souladu se zákonem nebo alespoň v souladu s tím, že nepřekáží v podstatě ničemu tj. možná při stání nezbude 6 metrů dle zákona, ale třeba 4, ale čemu to vadí v boční ulici? Každé parkování v rozporu se zákonem nemusí být nutně problém a opačně, každé parkování v souladu se zákonem nemusí být bez problémů. Zdá se mi, že lidé začínají chápat, že zkrátka nemůžou za všech okolností stát přímo před svým vchodem a těch aut "odhozených" na chodník nebo dokonce na rozježděné bahnité plácky, kde kdysi bývala tráva, oproti době před 15-20 lety rapidně ubylo.

Dálnice přes Bystrc ideálním řešením není, ale zároveň neexistuje žádné lepší. A v podobě na vizualizaci to vypadá velice dobře, nic lepšího a funkčního se zkrátka zřejmě vymyslet nedá.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Richie: Ale stále jsem se nedověděl žádný argument, proč dálnici ne. Sám jsi vyjmenoval věci, na které to mít vliv nebude, a když, tak pozitivní. Zbytek s otazníky. A že něco nevyužiješ, přece není negativum. Já taky nevolám po zrušení sdílených jízdních kol, i když jsem na tom nikde neseděl a v Brně bych ani nesedl.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Protože už nemůžu editovat (to je taky super. Vidím tu možnost editace, kliknu. Edituju, píšu, píšu, ale mezi tím nejspíš skončila možnost editovat. Takže dopíšu, chci postnout a…nope, nepostneš, protože prostě ne).
K tomu „bez auta“: budu souhlasit, nemám auto a nechtěl bych ho. Nemám sice MHD tak moc rád, kvůli těm individuím, jak ti to neustále ujíždí před nosem, protože každá linka musí mít svou zastávku někde jinde, ALE. Taky vidím ty auta. Ty kolony všude. Vidím, jak všichni tu svou krabici na kolech hází úplně všude. Takže mít auto, tak platím za údržbu, jsem v kolonách a nemám kde zaparkovat.
To už se raději zařadím mezi pumpičkáře. Na silnici kolona? Tak chodník. :-D

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Taky si říkám, že to jsou všechno iracionální strachy. Sám se do Bystrce stěhovat chci, auto ani nemám, ale byl bych rád, kdyby tam ta dálnice byla. Bude to mít negativa? Jasně. Najdi mi ale jedinou věc v životě, co je nemá. Počkám si.
Jak zde padlo, dálnice bude v tunelu. Spíš bych měl obavu o most u přehrady, to by mohlo „zničit výhled“.
Ne, lidi jsou jen iracionální. Nerozumí tomu, nemají všechny informace, protože nikdo se už nesnaží dát upřímné a pravdivé informace o tom, jak to asi bude.
Infrastruktura je prostě pozitivní věc, je potřeba jí rozvíjet a nemělo by se hledět na tyhle ustrašený názory. Zároveň by se mělo ale hledět na to, aby tam byly protihlukový stěny, například.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Ano, nerozdělí Bystrc na dvě půlky víc než teď, spíš naopak to je pravda (díky částečnému zakrytí by šla na více místech přejít). Pokud se chodníky řadí mezi silniční infrastrukturu, tak tam bych souhlasil, ale bydlel jsem 6 let na venkově na maloměstě, tam je to ještě výrazně jiná liga... A řekl bych že se po nich dá v pohodě chodit a po těch silnicích ty busy a trolejbusy taky normálně jezdí => nevidím osobně problém. Pokud chce někdo v městské části s jednou z nejlepších dopravních obslužností v Brně jezdit autem je jeho blbost a nemyslím si, že by se pro něho mělo cokoli dělat.

Takže "neuvěřitelné zlepšení dopravní obslužnosti, přímé a rychlé napojení na dálniční síť" je pro mě irelevantní, protože auto nepovažuju za nic normálního, spíš ze prostředek pro použití v případě nouze a samozřejmě pro převoz věcí co se nedají odvézt MHD. Bohužel panuje obecné přesvědčení, že "mít auto je normální", podle mě a na západě je ve městech podobný trend začíná převažovat "mít auto není normální". Takže za daleko vhodnější a důležitější investice považuju zkrácení intervalů mezi spoji (hlavně třeba E50) a prodloužení šaliny na Kamechy. A do budoucna by to bylo určitě bylo fajn až do Žebálu, ale existuje takovej plán vůbec?

Pokud jde o údolí oddechu a oboru - záleží na délce překrytí ale minimálně oboru určitě, bude toho jezdit ještě víc, takže to bude víc hlučet, nebo ne? A i kdyby to nehlučelo - splodin bude bezpochyby víc, nebo ne? Dávám změrně všude otazníky, protože su laik a nechám se rád poučit, pokud se mýlím.

Ano, vím že pro někoho může být můj názor radikální, ale jde mi jenom o diskusi. A to že to jde bez auta mám vyzkoušeno na vlastní kůži. A ano, jde to i s dítětem!

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

384
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Bydlím v Bystrci skoro 28 let a ani jednou mě nanapadlo být proti té dálnici. Většina mých spoluobyvatel neustále dokola omílá "bude hluk, bude smrad..." a přitom o stavbách dálnic ani o tomto projektu prakticky nic neví. Pořád se řeší jen negativa, přitom pozitiv bude ve finále mnohonásobně víc. Příklad: říká se, že dálnice rozdělí Bystrc na dvě půlky. Přitom Bystrc je na dvě půlky rozdělená Starou dálnicí, nová 43 bude v schovaná v tunelu! Neuvěřitelné zlepšení dopravní obslužnosti, přímé a rychlé napojení na dálniční síť taky nikomu nic neříká, a možné investice a modernizace celé čtvrti, jejíž silniční infrastruktura je v docela příšerném stavu? Nechceme a nepotřebujeme, chceme retro sídliště a osmdesátá léta! Vždyť aut je čím dál víc, i v Bystrci, vidím to každý den, a bez té dálnice se prostě neobejdeme, ať se to těmhle notorickým odmítačům, fanatickým pejskařům a retromaniakům líbí nebo ne. Vůbec "nejradši" mám argument "dálnice zničí Údolí oddechu a Oboru".


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Jakožto člen národa Bystrců naopak doufám, že k tomu nedojde a projde odvolání, necítím potřebu aby přes Bystrc jezdilo ještě víc aut než teď. Dálnice není nikdy dobře, protože vždycky povede někomu kolem baráku.

Jenom mě napadá, chápte někdo z těch návrhů kudy pojede 50 a kde bude mít třeba zastávku Štouračova?

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Hosana a aleluja současně. Akorát budeme muset projít KS Brně a NSS, než bude trasa definitivně posvěcena. Ale to by nemělo bránit v přípravě podkladů pro ÚR, kde teda eká totéž.Ale tam by mohla být šance, že by soud případnou žalobu odmítl, obstojí-li ZÚR při prvotním, resp. už druhotném přezkumu


Offline
Uživatelský avatar

1406
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Citace:
Zastupitelé Jihomoravského kraje dnes na posledním jednání před volbami schválili aktualizaci zásad územního rozvoje, na níž koalice pracovala celé volební období. Zásady jsou tak kompletní. Na aktualizaci závisí příprava silnice 43 vedoucí od dálnice D1 přes Brno a dále na sever. Až po vydání aktualizovaného územního plánu bude zakotvená trasa této komunikace.


https://zdopravy.cz/jihomoravsti-zastup ... nek-60677/

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Akorát tím padá možnost přestupu mezi 25/26 a výtahem na Žluťák.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Pochopil jsem, že tu zastávku chtějí u Trýbovy a ne mezi Tvrdého a Údolní, kde měla být původně, takhle už se ta myšlenka nezdá být jako úplný nesmysl.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Na Úvoze přibude zastávka MHD

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

1337
17 črc 2010 21:41
Krno
To bylo bohužel to první, co mě taky napadlo. Brněnské Sherwood.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
586
25 říj 2019 10:12
Jako v Praze? Tam už park před hlavním nádražím mají...


Offline
428
24 lis 2017 11:40
Když vidím, co za individua je okolo nádraží dnešního, říkám si: jak by asi vypadal tento park, poku%d by už vedle bylo v provozu nové nádraží?

https://brnensky.denik.cz/zpravy_region ... 00627.html


Offline
55
21 říj 2016 18:34
To je pouze dočasný stav, v plánu je přestavět i zbytek budovy.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Jako... mně by se to nová budova aji docela líbila, kdyby vyrostla na zelené louce, a ne přilepená na něco, k čemu se absolutně nehodí.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Vzhledem k využitelnosti staré hrůzy a nutnosti mít v pronájmu vedle v Gotexu x kanclů pro FI se nedivím přístavbě. Masaryčka taky musí myslet ekonomicky, jestli se to tam vzhledově hodí, asi není úplně na mně. Ty problémy se vzduchotechnikou by měly být právě v těch starších křídlech FI MUNI, Filda by na tom měla být o něco líp.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
To je holt trend poslední doby. Všechno pěkné zbourat a namísto toho tam nacpat nevkusnou králíkárnu, která poskytne kýžené metry čtvereční. Že je hanba nefackuje! Co třeba nějaká úcta k architektům? MU má ještě tu drzost se tímto zvěrstvem pochlubit na stránkách fakulty! Z takovýchto fotek se mi dělá špatně.


Offline
118
29 črc 2014 19:57
Nemůžu souhlasit, původní stavba byla architektonicky zajímavá. Současnou hodnotím z hlediska architektonické kvality vnějšku na škále 1-10 známkou -5. A uvnitř to není o moc lepší, třeba frekventované schodiště, kde se mají problém vlézt pomalu dva lidi vedle sebe. A teď si nejsem jistý, jestli to je na informatice, nebo v rekonstruovaných budovách fildy, řešení vzduchotechniky některých učeben tak, že jsou slyšet všechny ruchy z vedlejší učebny. I když zmíněné problémy asi nedosahují úrovně architektonických zvěrstev v Kentusu, o nichž vypráví známý, který tam pracuje.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
K FI MUNI mám prostě osobně zaujatý názor. Ta budova byla od začátku hnusná škatule, ve které se v místnostech nedalo pořádně dýchat. Moc často jsem tam nechodil, ale ještě někdy okolo roku 2009-2010 tam mělo svoje místnosti Středisko Teiresiás, které jinak sídlilo spolu s jinou částí FI vedle v Gotexu na Šumavské 15, taky žádný skvost, ale uživatelsky nebe a dudy. Navíc tam je před budovou park mezi Šumavskou a Kabátníkovou, o kterém si samotná FI může nechat zdát. Že bych z její dostavby jásal, to zas ne, ale smysl dává. A komu chybí ten pravý brutál, může popojít o pár set metrů dál na Kounicovu, kde je ho dost včetně budovy magistrátu a obytných budov vedle Klusáčkovy.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, zrovna Transgasu je trochu škoda, ale i kdyby se našel investor, tak by stálo neskutečné peníze jeho smysluplné udržení, přecejen to byla hlavně technologická budova, na rozdíl od Tesca nebo Bílého domu.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Mě přijde, že s ochranou starých budov se to v posledních letech neskutečně přehání a postupně spějeme do stavu kdy se z města stane mrtvý skanzen. Vždyť nahrazování původních staveb novými je od nepaměti přirozený vývoj díky kterému vzniklo Brno v dnešní podobě.

Navíc budovy typu Bílý dům, OC na Dornychu, nebo ten Transgas prostě už neodpovídají dnešním požadavkům kladeným na jejich využití a tak celkem logicky žádný investor nemá zájem investovat do jejich zachování.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2482
28 lis 2007 23:00
Brno
Cracatit píše:
Zas bych nezachovával všechno, bývalé Tesco a první panelák někde na jihu mi připadají vhodní ke zbourání, u Bílého domu trochu váhám, na druhou stranu aspoň má využití. Informatika byl vždycky hnusnej barák s blbě udělanýma výtahama hlídanýma paprskem, kde se dalo cestou do pátýho patra snadno seknout.


Při vhodné rekonstrukci by se dal výtah v pohodě opravit dle nejnovějších norem. Tohle jako argument neberu.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Zas bych nezachovával všechno, bývalé Tesco a první panelák někde na jihu mi připadají vhodní ke zbourání, u Bílého domu trochu váhám, na druhou stranu aspoň má využití. Informatika byl vždycky hnusnej barák s blbě udělanýma výtahama hlídanýma paprskem, kde se dalo cestou do pátýho patra snadno seknout.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1212 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 49  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 bře 2024 00:10
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]