Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 39 z 797    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 797  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1631
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Včerejší podvečerní omezení provozu na ul. Veveří v podobě vykolejené 1818 obrazem.

Příloha:
FB_IMG_1593224765592.jpg

Příloha:
FB_IMG_1593224775364.jpg

Příloha:
FB_IMG_1593224782778.jpg


Foto: FB Rádio Krokodýl.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

425
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
OP: díky za postřehy. Poloha 50ky je teď posunutá o 5-6 minut kvůli Bohunické, po dokončení by ten proklad mohl být lepší. Ale zrovna tyto prázdniny je ten neproklad o to větší mrzutost, že o víkendech je t-25 mezi nemocnicí a Osovou zrušená bez náhrady :(

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
7131
27 úno 2010 07:40
V PD na 34 budou klouby z Komína a Husovic, dále klouby všeho druhu z Medlánek. Plus pár přejezdů z 36.
O víkendu pak jen komínské klouby, co budou střídat 34 a 36.


Offline
2675
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Devítikilo na D-34 místo nízkopodlažních jednadvacítek, o čtrnáctku tu člověk ani nezakopne, to bych spíš čekal Cross z nějakého přejezdu A-43 nebo A-41 podle možností. Jinak dobrá zajímavost. Jsem zvědavý na ty zástupy v X3 a přechod na Táboře na trajfl, protože tam je to z celé trasy nejblíž k sobě, ty zastávky.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6160
11 dub 2010 15:05
Juliánov
goldfinger píše:
Ještě k tomu Dornychu. Rozum zůstává stát nad tím, že město netlačí zhotovitele k tomu, aby co nejdřív dodělal glajze od Vaňkovky za Zvonařku, jednak kvůli definitivnímu přejezdu tratě ve směru ven ze štatlu a odstranění omezení ve směru do centra, jednak kvůli návratu na křižovatce Plotní-Zvonařka do režimu 2+2.

Posloupnost té stavby je dána pracemi na inženýrských sítích a hlavně kanalizace variantní řešení neumožňuje.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

135
09 kvě 2014 17:24
Nowy Dwór Mazowiecki
OP píše píše:
... t-34: špičky 4-6 min, sedla 6-9 min, víkend zůstává 20 min.....

Takovou jistou šotoušovinkou bude, že ty čtyři kurzy, které jsou na t-34 navíc, budou vypravovány z gM, minimálně jedno devítikilo by se tam točit mělo :)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Ještě k tomu Dornychu. Rozum zůstává stát nad tím, že město netlačí zhotovitele k tomu, aby co nejdřív dodělal glajze od Vaňkovky za Zvonařku, jednak kvůli definitivnímu přejezdu tratě ve směru ven ze štatlu a odstranění omezení ve směru do centra, jednak kvůli návratu na křižovatce Plotní-Zvonařka do režimu 2+2.


Offline
Uživatelský avatar

620
14 úno 2005 15:12
Bystrc
Na IDOSu již jsou jízdní řády na letní prázdniny. Jako obvykle nutno brát zatím s rezervou, ale (kromě toho, co je již na stránkách DP) vypadá to na následující intervaly (ve všední dny 6–18.30):
d-1, 2, 3<–>12, 4, 5, 6, 8, X12: 7-8 min;
d-X3, 9: 8–11 min (6krát do hodiny);
d-10: 15 min ve špičkách, jinak 60 min jen na Nové sady;
d-11: 15 min (vše na Rakoveckou).
t-34: špičky 4-6 min, sedla 6-9 min, víkend zůstává 20 min.
a-61: spičky 15 min, sedla 20 min, večer a o víkendu jen Dolní - Hlavní n. po 60 min.
a-X: špičky 15 min, jinak 20 min.

Frekvenci z Bystrce a Komína je tedy zamýšleno přesvědčit na "vyhlídkovou" d-11 přes Pisárky. Žabovřesky a přestupující z X12 pak asi mají využít t-34. Kdo dojíždí někam do oblasti Tábor – Konečného nám. nebo tam přestupuje na t-25/26, bude se muset vmáčknout jedině do omezené d-X3 :-(

Jako dobrá zpráva vypadá, že po několika minulých létech na okružních a-44/84 i o víkendech zůstane 10minutový interval (v sólech) :-)

Naopak nikomu asi fakt nevadí, že o víkendech jezdí v relaci Osová – Nemocnice Bohunice "svazek" a-50/69 vždy cca 2 minuty po sobě s následnou cca 18minutovou dírou. Od 15. 6. se na a-69 zavedl systémový 20minutový interval (konečně!, po tolika letech), ale to fakt nejde ji rozumně provázat s a-50? Mimochodem, máte zkušenost, jak to nyní kapacitně zvládá a-50, když je od kampusu na Kamenný vrch a Kohoutovice sama?


Offline
7131
27 úno 2010 07:40
Merhautka by měla být průjezdná už od soboty, tedy několik dní před prázdninami.


Offline
2675
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Prste, ty teda umíš pobavit, třeba bude větší posun dál od Zvonařky.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Výluka na Veveří ukazuje, jak je důležité mít druhý vjezd do vozovny Medlánky. Uvidíme, jak budou stíhat trolejbusy od Kluzáčkovy na Čáru, ale tipuju, že to během prázdnin nebude žádné drama.
Nevšiml jsem si oznámení, že se od prázdnin vrací na Merhautovu d5 a a46 taky na svou trasu.Nebo nastalo nějaké zpoždění na stavbě? Už jsem tam dlouho nebyl.
JInak na Dornychu před Zvonařkou žádný progres, rýpou se v tom jak student v dámském přirození.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6160
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jakub S. píše:
Protože není dostatečný počet kloubových vozidel. Navrhované řešení ND je reálné jen pro nepracovní dny.

Počet autobusů určitě nebude jediný důvod. Autobusová x12 se používá v případě krátkodobých výluk. U dlouhodobých výluk (naposledy půlroční výluka Joštovy v roce 2010) se běžně používají tramvajové linky od Komína a Krpole ukončené na přejezdu na Veveří.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3087
29 srp 2009 19:30
Naxashi: Tvůj profil již známe, klid.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Jakub S. píše:
Protože není dostatečný počet kloubových vozidel. …

…a proto pořád kupujeme sóla! :-)
Kde pohřbili logiku a rozum? Rád bych složil svou úctu.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3087
29 srp 2009 19:30
jorginovolneka píše:
Proč se prostě nezavedla autobusová x12 Technologický park - Česká s přestupem na 12, jako tomu bylo při dřívějších výlukách v ulici Veveří?

Protože není dostatečný počet kloubových vozidel. Navrhované řešení ND je reálné jen pro nepracovní dny.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Nechť se provádí průzkumy vytíženosti na 1, 8, 12, 25, 26, 30, 44, 84.
Aby dotyčným došlo, že nasazovat sólo na okružky je napřesdržku.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
7
23 úno 2020 21:29
Úplně jsem nepochopil náhradní dopravu v rámci výluky Veveří. Z Krpole pojede KT jako x12 na Grohovu, odkud ale není zajištěn přestup (což by dost dobře ani nešlo) a 12 jede až z České. Řešení přestupu na Klusáčkově na 34/36 mi moc komfortní a kapacitně dostačující nepřijde. A když bude člověk chtít dojet až na nádraží tak to snad bez dvou přestupů vůbec možné nebude. Proč se prostě nezavedla autobusová x12 Technologický park - Česká s přestupem na 12, jako tomu bylo při dřívějších výlukách v ulici Veveří?


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Odhaduju, že na některých linkách (N91, N92) nemusí hodinový interval po 1.7. stačit. Snad budou nachystané minimální zálohy na operativní řešení případného návalu.


Offline
1109
21 zář 2009 15:23
Nene, na noční frekvenci jednou za hodinu by se mělo vydržet nejméně do září, než přijdou vysokoškoláci, ale průzkumy vytíženosti se budou provádět. Navíc vzhledem k "blížící se" hrozbě reálného pohledu na rozpočtové určení daní... ale to už je politika, to nechme na našich volených zástupcích.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
A regionální v intervalu jeden spoj za noc, pokud vůbec? :)

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Od 1.7. budou otevřeny restaurace a bary bez omezení. Vrátí se noční linky k víkendovému půlhodinovému intervalu?


Offline
609
24 čer 2005 20:56
Koukám, že řidič je vcelku silný kuřák :-)

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
Uzený vydrží dýl :)


Offline
2792
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Robert píše:
Moc ta udírna netěsní.


Že by technologická inovace v boji s koronavirem? Někdo dezinfikuje ozónem, někdo kouřem. :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

2557
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
OndraS píše:
Najíždění do křižovatek, když zjevně nejde pokračovat.

Paradoxně bych řekl, že křížení Koliště x Cejl je teď na tom lépe, protože jej dočasně řídí policisté. Při aktivních semaforech se běžně stává zablokování průjezdu tramvaje.

Jinak E56 teď nejezdí tunelem? Já jen, že jsem ji viděl ráno jet na Pionýrskou...

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19907 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 797  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 26 dub 2024 02:56
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]