Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 40 z 124    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 124  Další
Autor Zpráva
Offline
428
24 lis 2017 11:40
Asi se opakuju s tím okruhem, ale jednu z linek 25/26 bych poslal přes osadu a zbrojovku a jednu expres na tomkáč, tyto tangenciální linky mají potenciál pro Líšeň a Vinohrady, ale ten je všemožně mařen. Při případné zkratce z Novolíšeńské na Prušáneckou a jízdě po okruhu z Rokytovy na Tomkáč (asi jsem fantasta - ale tohle je dle mě ideální stav) bych to viděl takto:
25 - Jírova-Novolíšeňská>"zkratka">Prušánecká-St.Osada-Zbrojovka-Tomkáč...
26 - Jírova-Novolíšeňská-Vinorady-Vlčnovská>"zkratka">Tomkáč-...
27 - ?-Zbrojovka-St.Osada-Pálavské náměstí (-poliklinika,přestup z 9) nebo parciál okruh St.Osada-Vinohrady-JKuliánov-St.Osada nebo zvětšit okruh přes židenický nádraží a jílkovu - to by se teda neobešlo bez nových trolejí ....
44/84 - nechat jak je, obsluha kasáren
trochu utrpí Kasárny a Údolíček, polepší si: nechám na úsudku


Naposledy upravil mnadenicek dne 27 kvě 2020 13:22, celkově upraveno 1

Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Však o tom se celou dobu bavím, a tobě se to původně moc nelíbilo. :-)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Nezapomínejme, že od Provazníkovy po SO jedou v souběhu t25/26 a a44/84 jak správně podotýká Ondra územím nikoho.Na obsluhu šimickýho kasina a těch šílených ubytoven by mohla stačit jedna z těch tří linek a zbývající dvě poslat přes Husovice a Zbrojovku na SO. Samozřejmě záleží na tom, jak bude vyřešeno napojení známé pod pracovním názvem Nová Dukelská, i když se třeba bude nakonec jmenovat Gargulákova.


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
...a na jedné z nich spoje ukončené v Husovicích (na Staré osadě), stačí jen jen přetrasovat a prodloužit na Pálavák. :mrgreen:


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Tak máme dvě linky, že. :-)


Offline
Uživatelský avatar

420
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Vedení přes Zbrojovku by umožnilo doplnit chybějící spojení od židenického nádraží směr Černá pole a Pionýrská. Část spojů by naopak mohla expresně z Tomkova nám. na Vlčnovskou.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ondra K. A ve Zbrojovce jako nebudou kolony? Bude to přece dobré spojení mimo Starku. Fakt jsem proti tomu, aby se tudy protahovala A-25/26, A-27 je přesně pro tyhle účely, spojení Pálaváku s nádražím v Židenicích a Zbrojovkou.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Při srovnávání jízdních dob přes Zbrojovku s dnešní trasou je potřeba taky vzít v úvahu čas, který dnes trolejbusy tráví v kolonách kolem kasáren a na Tomkáči.

Za mě je trasování přes Zbrojovku dobrý nápad, který atraktivním způsobem obslouží nové území navíc díky tomu bude eliminován průjezd územím nikoho mezi Tomkáčem a křižovatkou Svatoplukova - Rokytova. Vítaným bonusem jistě taky bude vedení všech spojů přes osadu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Teď je otázkou, jestli ty linky mají sloužit jen vybraným oblastem, nebo obsluhovat větší území a ostatní budou muset přestupovat. A navíc jim bude třeba zavést novou linku, viz Jobsko, které by ztratilo spojení s nedalekým Mendlákem. Ta mírná zajížďka podle mě za přímé spojení se Starkou, potažmo nádraží, stojí. Pokud tedy nebude delší jak těch dejme tomu 5 minut.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
U tangenciáních linek a44/84 a t25/26 by se jakýkoli závlek měl vážit na lékárnických vahách, aby linka neztratila na atraktivitě. V opačném případě může hrozit, že cestující přejdou na radiály a zbytečně zatíží centrum, zejména jeho hlavní přestupní body. Pořád tady např. existuje dilema, zda vést a44/84 po Porgesově nebo husovickým tunelem. Po zprovoznění Žabovřeské bude legitimní otázka, zda nevynechat Jobsko a zrychlit tak spojení na Mendlák. Stejný případ je i dvojlinka t25/26. Řešilo se to i tady - kdyby jela rovnou přes Žarošickou a Jedovnickou, ušetřila by pár minut oproti závleku přes Vinohrady.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
O kolik by byl trolejbus pomalejší oproti dnešku, kdyby jel přes Zbrojovku? Nedokážu to odhadnout. Pokud by to bylo do 5 minut, vyřešila by se tím potřeba linky 27 a Vincky by měly spojení se Starkou, potažmo šimickým nádražím po celý den i bez ní.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Propojka SO-Dělnický dům může být nejdřív po převedení VMO přes (pod) Vinohrady, tedy až po zprovoznění jak Tomkova nám., tak úseku Jedovnická - Černovická. Na tunel se bude čekat ještě déle. Problém není ani tak Křenová, jako zprasená Táborská plus odpor šimičáků k prašivé spojce u grandu.
Souhlasím s Cracatitem, že by se neměla zbytečně zpomalovat páteřní t25/26 závlekem přes Zbrojovku, Na tu by mohla stačit nějaká lokální linka (57?) , případně pár vybraných spojů.


Offline
586
25 říj 2019 10:12
xxx píše:
Seš si jistej, že by kapacitně stačily?


Tak samozřejmě záleží, co by tam jezdilo... Ale určitě by ten provoz nebyl větší než za současného výlukového stavu, kdy po Křence jezdí d-12, která v neprázdninové špičce jezdí snad co 3 nebo 4 minuty.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ondra K.: To je dobrá blbost, takže z relativně rychlé tangenty uděláme kličkující bus, co svou trasu pojede 90 minut jedním směrem? Fakt nádhera. Myslím, že z Líšně na Veveří nebo třeba Zimák tím určitě budou chtít jet takovouhle oklikou. sarcastic :mrgreen:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
A co nejdřív realizovat propojku SO - Dělnický dům/O. Ševčíka a pak teprv prodloužení na Vinohrady? Pak by třeba trojka šla protáhnout skrz.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Seš si jistej, že by kapacitně stačily?


Offline
586
25 říj 2019 10:12
O vytížení Křenové jsem se ale zmiňoval v souvislosti s návrhem na rozbočení trati do Líšně, kdy by byla potřeba další linka ve směru Hlavní nádraží - Vinohrady, tedy přes Křenku. Pokud mi jede linka do smyčky Juliánov, tak prodloužení trati z této smyčky dál na Vinohrady mi Křenku víc nezatíží, těch spojů pojede stejně, akorát dojedou o kousek dál.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Blíž to není. I kdyby šalina ze Starky nejela po trase trolejbusu, ale "nějak" skrz kopec, je to stejně daleko, jako když pojede z Julcu přes Šedovu a Věstonickou. Přičemž obslouží větší část Vinohrad. Na šimické nádraží pojede trolejbus směr Zbrojovka, který Vincky obslouží celé.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Šalina na Vinohrady má větší přínos ze Starky. Jednak je to blíž, jednak by se tam protáhly dvě linky, takže by bylo přímé spojení na rolu i na Čáru plus vazba na vlakovou stanici Šimice, která bude nad Bubeníčkovou. O vytížení Křenové už tady zmínka byla.


Offline
428
24 lis 2017 11:40
Určitě ražený.


Ondra K. píše:
Nová zbrojovka s tím souvisí celkem dost, protože případná trolejbusová trať Tomkovo náměstí - Nová Dukelská - Šámalova - Bubeníčkova má být náhrada za současnou trať mezi Tomkáčem a křižovatkou Svatoplukova x Rokytova, takže jízdní doba mezi centrem a Vinohrady se o něco prodlouží.


O to víc by se hodila trolejbusová trať Tomkovo nám. - Rokytova po okruhu.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
b1: Dle novinových článků bude délka tunelu Osová-NB 619m a náklady na celou stavbu (vč. přeložek, nové měnírny, tunelu, zastávek a nového dopravního uzlu) 1,4 mld.

Pod Vinohrady by musel být tunel celý ražený a zastávky hlouběji uložené. Určitě by se jednalo o daleko dražší stavbu než v případě tunelu Osová-NB.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
mnadenicek píše:
Tunel by byl poměrně krátký - cca 400m, ale i tak - asi by finance byly náročné a koordinace s Vinohradským tunelem a četnými kolektory by asi nebyl žádný med, ale nic není nemožné.
A jak bude dlouhý (a drahý) ten tunel z Osové ke kampusu?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Cracatit píše:
No, mně přijde, že paní redaktorka tam naplácala víc věcí dohromady, nejen San Francisco vedle šaliny, ještě do toho tahá busy, které s tou trasou nemají nic společného, jen blbé trasování A-78 a navíc ten text vyznívá, jako by na Vinohrady nejezdil žádný trolejbus, jen okolo něj nějaké šaliny a občas tenhle jediný bus na Líšeň, Slatinu a Olympii.
Přitom do sídliště jede co chvílie T-27 a obě hlavní linky T-25+26. Pak tam ještě plácá něco o Zbrojovce, která s tím nesouvisí vůbec a trasování trolejbusů skrz ni bude úplně nové.
Ten plán dává smysl, spíš nechápu, proč tam tahat trať z Juliánova a ne přímo ze Staré osady, brání v tom uliční síť v té oblasti, nebo co vlastně? Z hlavního nádraží mi to připadá po Cejlu výrazně kratší.

Nová zbrojovka s tím souvisí celkem dost, protože případná trolejbusová trať Tomkovo náměstí - Nová Dukelská - Šámalova - Bubeníčkova má být náhrada za současnou trať mezi Tomkáčem a křižovatkou Svatoplukova x Rokytova, takže jízdní doba mezi centrem a Vinohrady se o něco prodlouží.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
428
24 lis 2017 11:40
No úplně původně mě tady zaujala myšlenka městských lanovek, kdy by bylo na velmi krátké trase od konečné u polikliniky překonáno velké převýšení (buď nadzemní - přes Věstonickou a dolů konec cca u Bořetické..nebo malou pozemní od polikliniky po zast. Bořetická -280m). Jistý smysl by to mohlo dávat a pak mě napadlo tohle.
Tunel i lanovka je pochopitelně příliš drahá záležitost pro obsluhu cca 7000 lidí, ale na druhou stranu v obou případech se jedná z povahy situace o velmi krátkou trasu (kompenzuje vysokou cenu za m trasy) tohoto řešení.
Jsem si ale vědom, že je to trochu za hranicí rozumného (nejsem takovej magor:) v rámci možností, ale tramvaj supící až navrch, dlouhá trať s velkým zásahem do okolí (spíš rozsahem než intenzitou) a obsluha asi těch samých zastávek, jako jezdí trolejbus...to mi taky nepřijde úplně smysl dávající...no tyhle "divočiny" spíš píšu pro srovnání


Offline
Uživatelský avatar

28
24 srp 2019 11:15
Ondrah98 píše:
... Navíc věřím tomu, že v době, kdy by se tohle stavělo už bude protažená trať ze Stránské skály ...

Jsem rád, že ještě někdo věří - já už v tu trať věřit přestal.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3079 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 124  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 bře 2024 03:35
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]