Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 59 z 232    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 232  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1623
10 čer 2006 20:45
Brno
Kvůli výluce, aby bylo jak dělat pauzy

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

421
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Všiml jsem si, že od března už d-5 večer a o víkendech ráno nekončí na Mendláku, ale většina spojů pokračuje až k Ústřednímu hřbitovu. To nějak souvisí s výlukou ve Štefánikově čtvrti (oběhy, přestávky) nebo je to trvalá změna?

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
1109
21 zář 2009 15:23
Dnes byli v terénu i sčítači, uvidí se, co za celkové výsledky dodají. V KrPoli na 12 v odpolední špičce velmi chabá obsazenost. Návrat koncem září do "normálních" kolejí teď nemá smysl vůbec řešit, stejně jako objednávku rozsahu dopravy v roce 21. Uvidí se, jak vyjde rozpočtové určení daní pro Brno, jaký schodek budou ochotni zastupitelé schválit... Teď jsou jakékoli úvahy nad zářím či prosincem úplně zbytečné a bezpředmětné. Náznaky politiků - nešetřit na investicích, ale šetřit na provozu - už sice bohužel jsou, ale schváleného nic ještě dlouho nebude.


Offline
586
25 říj 2019 10:12
Zrovna dneska jsem ráno jel z Líšně do města a KT8 jedoucí 4 minuty po posilové K2 byla tak nějak "optimálně" zaplněná (= žádnej dobytčák, ale ani žádný vožení vzduchu), byť bych si v současné situaci dokázal představit o něco prázdnější vůz, tím spíš když DP tvrdí, že provoz není omezen kvůli nedostatku řidičů, ale poptávce cestujících. Ale v menší K2 nebo v KT8 jedoucí po 7 minutách to musí být nepochybně o něco horší. Jedna jízda není ani omylem reprezentativní vzorek, ale ve špičce by to nějakej normální provoz asi sneslo... Zpátky mimo špičku úplně prázdno.

Spíš se trochu obávám, co nastane v září po návratu k plnýmu provozu. Rád se budu mýlit, když budu tvrdit, že to dopadne nějakým "nenápadným" škrtáním v normálních jízdních řádech, o kterým se pomlčí nebo se bude vydávat za zlepšení...


Offline
Uživatelský avatar

2525
13 črc 2009 13:42
To jako fakt? :D I přes nápis NENASTUPUJTE? Asi si myslí, že to pak ta šalina vycouve. :-$


Offline
200
27 pro 2004 12:45
mě se to líbí..., hlavně ti jedinci, kteří se snaží na Novolíšeňské s veškerou vervou do těchto spojů nastoupit na na Mifkovu se s nimi dovézt :-)
xxx píše:
Na zkrácených spojích linky 8 jezdí K2. Ještěže na trase této linky nebydlí Naxashi.


Offline
Uživatelský avatar

2525
13 črc 2009 13:42
Na zkrácených spojích linky 8 jezdí K2. Ještěže na trase této linky nebydlí Naxashi.


Offline
129
02 bře 2012 14:57
Bylo by to super


Offline
Uživatelský avatar

2770
07 kvě 2008 20:25
Čebín
b1 píše:
Též jsem pro přesun dlouhých souprav na linku 10. Na Stránské skále mnohdy člověk není sám ve voze, a na Podstránské už bývá problém najít místo, které by bylo ze všech stran obklopeno volnými sedačkami. :mrgreen:


offtopic No nevím ale na 10 aby bylo splněno co chceš by byla třeba aspoň 2xEVO2 nebo 2xLF2 ........


Offline
Uživatelský avatar

3689
08 čer 2005 23:12
Naxashi píše:
Když se „dlouhé“ soupravy dostaly na linku 12, mohou se z ní taky dostat.
Souhlas. Též jsem pro přesun dlouhých souprav na linku 10. Na Stránské skále mnohdy člověk není sám ve voze, a na Podstránské už bývá problém najít místo, které by bylo ze všech stran obklopeno volnými sedačkami. :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

637
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Chápu že teď jsou prázdniny a není úplně normální situace, tak nechci strovnávat d-12 a d-1 teď, ale za normálního stavu by si d-12 ty LF2+1 zasloužila... pokud by bylo víc vozů, přijde mi logičtější udělat d-12 v 5 min intervalu s LF2+1 místo stavu kdy jsou tam 2xT3 (13T,...), ale musí se to posilovat ve špičkách na 3 spoje za 10 min aby se do toho dalo vlézt (interval 4-3-3)...
Každopádně, byť nechci tvrdit opak, to že d-12 je míň přetížená než d-1 za objektivně prokázaný fakt (přinejmenším od hlaváku směrem k technoparku) nepovažuju ;)

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
129
02 bře 2012 14:57
Přesně tak


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Když se „dlouhé“ soupravy dostaly na linku 12, mohou se z ní taky dostat.
Myslím, že je vcelku objektivní fakt, že 1 je víc vytížená.
Spojování aniter zní fajn, ale to úsilí bych věnoval spíš spojování T6 do trojic.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
429
24 lis 2017 11:40
no v rámci VP nebo GO spíš, ale jak sem říkal, asi to není perspektivní, ale prostě škoda, nic víc..


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak gratis by to určitě nebylo a pochybuju, že by někdo předělával v rámci SP silovou kabeláž.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
429
24 lis 2017 11:40
To už jsem slyšel od někoho, nemají, ale mohly mít (a mohly by mít..?). Proto píšu, škoda, že se u nás nespřahují (a nejdou protože se ani neměli spřahovat). Možná kdyby se upravily v rámci nedávných oprav, ale asi teď už to není prespektivní, otázka, co by to stálo.


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Mnadenicek: Anitry nemají spřáhla ani elektriku nachystanou na trvalé ovládané spojení ve dvojici, takže je asi těžko bude někdo spojovat.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Izmaill píše:
Ale hlavně tady přestaň brečet, kdo to má furt číst.


na to je jednoduché řešení, které mi docela funguje :-)

Příloha:
screen (Malé).png


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
429
24 lis 2017 11:40
že to sem zase tahám, ale škoda, že v Brně nespojujeme Anitry. Nedostatek řidičů by neřešily, ale počet velkokapacitních souprav ano.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Dlouhé soupravy se na linku 12 dostaly už dost dávno celkem logickým způsobem. V prázdninovém režimu delších intervalů není potřeba tolik souprav na linku 1 a tak se zbytek využívá na 12 k zajištění nizkopodlažnosti a navýšení kapacity při prodloužených prázdninových intervalech.

Ještě je třeba znovu připomenout, že o nastavení jízdních řádů a přepravní kapacitě rozhoduje město. DP je pouze dopravce, který plní zadání.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
30
02 črc 2014 21:29
A já se vsadím, že kdyby Naxashi bydlel na trase linky 12, bude požadovat LF2+LF1 výhradně na lince 12 stejně, jako teď tady řve po tom samém na lince 1.

Jestli tě tak strašně štve, že na trhackach linky 1 mají jezdit jen 2x T3, kup si auto, nebo začni ty tramvaje řídit - obojí ti zařídí tunu prostoru kolem sebe. Ale hlavně tady přestaň brečet, kdo to má furt číst.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Bylo toho tu řečeno mnoho, zejména ten typ reakcí, který jsem čekal a který budu ignorovat.
Proč je na 12 LF2+LF1? Je to tam doopravdy kapacitně nutné? Vím, že ta linka je plná, ale zároveň doufám, že všichni víme, že na 1 tohle udělá víc dobra. Nehledě na to, že vidím 1 trojici T6. OK. Kde je zbývajících 5?
Nejsou řidiči? Tak delší vozy. Primárně na nejobsazenější linky. Protože mi je vcelku jedno, že „dlouhý“ vůz jel na předchozím kurzu a pojede na následujícím, když mi přijede dvojice starých, rozvrzaných verglů, ještě ke všemu přecpaných. Stejně tak mi bude jedno, že to je posila na zkráceném úseku. Prostě to nefunguje tak, jak si někteří myslí.
Jasně, já tu mohu chápat, že nejsou řidiči a zejména není vozovna pro pořádné vozy, aby pak ty pořádně vozy mohly být. Tohle je ale obyčejnému cestujícímu zcela jedno.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
44
18 led 2019 19:22
Citace:
Vzhledem k tomu, že díky prodlouženým intervalům je část LF2+LF1 na dvanáctce, nic jiného, než 2*T na posílení jedničky nezbývá.

Proč jezdí na 12?
A co takhle 3*T3


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Naxashi píše:
To si snad dělají …
Na linku 1, která je přeplněná už teď, chtějí nasadit dvojice T3? To tam jsou doopravdy tak moc mimo realitu?
Jasně, proč ne, že jo. Nebo tam rovnou dát K2, že… Proč by ne. A vůbec, dlouhé soupravy jsou přeceňované, na 1 nasaďme starý T3, ve dvojicích nebo sóla, jak se komu bude chtít.
Neuvěřitelný, tohle, fakt.
Tohle! Tady, tohle, to je přesně to, proč lidi raději jezdí autem. Mít já auto, taky to udělám. Tohle je doopravdy nejlepší motivace, co jsem kdy měl, pořídit si…no, auto ne, ale kolo. A pokud by se někdo obtěžoval (z DPMB) zeptat se na důvody, tohle by byl důvod. Příliš krátké spoje, vypravenost je zcela mimo realitu, a nyní, když už by bylo velmi vhodné mít normální provoz, tak máme stále ten prázdninový.

Vzhledem k tomu, že díky prodlouženým intervalům je část LF2+LF1 na dvanáctce, nic jiného, než 2*T na posílení jedničky nezbývá.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1631
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Přejezdy na linku č. 5 zůstávají (v podobě kurzů 01001, 01003, 01004, 01005). Kurz 01003 večer ještě točí i tu zmíněnou trojku.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5785 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 232  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 dub 2024 22:51
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]