Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 60 z 232    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 232  Další
Autor Zpráva
Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
To je změna na desítce s tím stálým kurzem 01004, býval 01002 a teď jsou asi 4 přejezdové na pětku a jeden, tusím, na trojku večer. Bude to pokračovat, nebo budou ty přejezdy nějak jinak?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6898
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Naxashi: asi jezdíš člověče jinou jedničkou, než já. Já jezdím i v době špičky a přeplněné spoje si sice zaslouží posílení, ale myslím, že ten JŘ od pondělí se dostatečně blíží reálné poptávce. Obecně: stále řada zaměstnanců má možnost homeoffice, nejsou tu studenti. Takže úbytek cestujících stále platí.
Navíc, jak tu psali jiní, zaměstnanci s malými dětmi čerpají OČR. Kde má DP zajistit výpadek těchto řidičů? To je pro jakéhokoliv zaměstnavatele fakt problém. Přihlaš se jim jako řidič. Tím navíc budeš mít rezervované sedadlo ve voze s luxusním výhledem na trať. :wink:


Offline
200
27 pro 2004 12:45
Jakub S. píše:
Pokud k tomu ježdění autem přidáš i to, že na tady na fóru přestaneš brečet, určitě ti nepoděkuju jenom já. Naprosto zásadní důvody, proč musí být udržován stále prázdninový jízdní řád, tu už několikrát byly představeny. Buďme rádi, že krom OČR neskončilo větší množství řidičů v karanténě atp., to by jezdilo spojů ještě méně.

Největší problémy jsou ty "OČR", stejně jako třeba u nás ve firmě. Naprosto nesmyslné bylo to posunutí hranice z 10 let na 13. Dříve to bylo hodně přísné, např. děcka s horečkami v 11 letech... a měl jsi smůlu, poraď si jak umíš. Teď naopak zdravá děcka ve věku 13, která rodiče k skoro k ničemu nepotřebují a najednou se musí o ně rodiče nezbytně nutně starat. Nechápu v čem u toho hodnocení samostatnosti těchto děcek nastala změna. A to chtěli lidovci posunout OČR, aby to platilo snad i pro "18 leté děti"... uff! Ale to je bohužel politika. Zpět k intervalům. Taky bych se již raději vozil v jedničce do Bystrca v intervalu 5-5, zvlášť nyní od pondělka, ale pokud jsou ti zaměstnanci DPmB doma a využívají toho, co jim stát nabídl, tak prostě dopravnímu podniku nic jiného nezbývá a musí jezdit s tím, co má k dispozici.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Vypadá to, že budou. Ironií ovšem je, že na pětiminutový interval d-1 v celé trase chybí 1 (slovy jedna!) souprava. Ale ne, my přidáme jen 6 souprav místo 7, které rozbijou interval a návaznosti v Bystrci a zajistí posílení jen na polovině trasy. Mimochodem, pokud by se chtělo, tak by se dal pětiminutový interval vyjezdit i s tímto počtem souprav, časy na obrat by vycházely 15 a 5 minut, což by v období špičky bylo snesitelné. Ach jo.


Offline
Uživatelský avatar

2525
13 črc 2009 13:42
No a nebudou ty tétrojky tak náhodou jenom na těch zkrácených spojích? Tzn., že na spojích Řečkovice - Bystrc budou nadále jezdit Varia nebo trojice?


Offline
Uživatelský avatar

3085
29 srp 2009 19:30
Pokud k tomu ježdění autem přidáš i to, že na tady na fóru přestaneš brečet, určitě ti nepoděkuju jenom já. Naprosto zásadní důvody, proč musí být udržován stále prázdninový jízdní řád, tu už několikrát byly představeny. Buďme rádi, že krom OČR neskončilo větší množství řidičů v karanténě atp., to by jezdilo spojů ještě méně.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
To si snad dělají …
Na linku 1, která je přeplněná už teď, chtějí nasadit dvojice T3? To tam jsou doopravdy tak moc mimo realitu?
Jasně, proč ne, že jo. Nebo tam rovnou dát K2, že… Proč by ne. A vůbec, dlouhé soupravy jsou přeceňované, na 1 nasaďme starý T3, ve dvojicích nebo sóla, jak se komu bude chtít.
Neuvěřitelný, tohle, fakt.
Tohle! Tady, tohle, to je přesně to, proč lidi raději jezdí autem. Mít já auto, taky to udělám. Tohle je doopravdy nejlepší motivace, co jsem kdy měl, pořídit si…no, auto ne, ale kolo. A pokud by se někdo obtěžoval (z DPMB) zeptat se na důvody, tohle by byl důvod. Příliš krátké spoje, vypravenost je zcela mimo realitu, a nyní, když už by bylo velmi vhodné mít normální provoz, tak máme stále ten prázdninový.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
9
09 lis 2019 10:00
Naxashi píše:
Ty intervaly jsou otřesný. Nebylo by jednodušší prostě 5 minut, plošně, všude? Nedělat tyhle složité věci?
Protože už vidím, jak mi ujede před nosem něco, co by normálně jelo za minutu, a já tam budu tvrdnout dalších alespoň 7, protože na čas to samozřejmě nepojede. Aneb…to samý. Stále.
Fakt nemám rád tyhle nesystematičnosti a PJŘ. Prostě intervaly 5, 10, 15 a 20…jednoduché, použitelné…

Myslím si že momentálně dát 1ku do intervalu 5-5-5 by byla blbost, protože by potom byly nesmyslné proklady (s 6 nebo s 3/11)


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
A ty kurzy 010xx jsou v takovém počtu proto, že budou posilovat d-8 na Novolíšeňskou.


Offline
Uživatelský avatar

2029
03 zář 2009 13:18
butter píše:
ms222:
- 1 se vrací 2xT3, na kurzech
- 10 (1,2,3,4,5,6,7,8,9,10) K2,
- 55 se vrací o výkendech klouby, x55 (05552 mini)

Po "na kurzech" končí sdělení k 1? První řádek končí prázdnem, druhý čárkou, proč?
Na 10 bude deset kurzů (pořadí) nebo co znamená číselná řada v závorce? Na 10 bude všude K2 nebo jen možnost a lze potkat nízkopodlažní.
Více laicky, prosím.

Na 1 budou T3 na trhačkách 37., 39., 41./1 a
T6 na trhačkách 42., 44., 46./1.

Na 10 není předepsaný žádný garantovaný vůz.
A všechny uvedené kurzy 10 kromě 4./10, jsou trhačky.

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Offline
Uživatelský avatar

218
11 srp 2012 21:46
Ono totiž aby ten cyklobus byl k něčemu, tak by byl ideální systémový takt - například vždy 1 za hodinu po celý den ve stejnou minutu, ideálně ještě s návaznostmi v Židenicích na vlaky S2/S3 a opačně. Pokud není zaveden systémový takt, je víceméně lepší kloub po 20 minutách v celé trase...


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Takže už nebudou na A-55 cyklonosiče? Na kloubech nejsou... ještě nějaká větší změna?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Jo, já koukal na víkendy. :mrgreen:


Offline
307
21 dub 2009 20:30
P. Haluza píše:
Minibus bude jezdit okružní trasu Jírova -- Velatická -- Jírova v intervalu 30 minut.


Ve špičkách (4 hodiny v PD) po čtvrthodině.


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
U té 55 je zajímavé, že mezi nám. Karla IV. a Podolskou pojede objížďkou přes Podolí. Minibus bude jezdit okružní trasu Jírova -- Velatická -- Jírova v intervalu 30 minut.


Offline
7104
27 úno 2010 07:40
Tatara česky (nebo aspoň srozumitelně) psát nenaučíš.


Offline
Uživatelský avatar

43
20 srp 2006 10:50
Brno
ms222 píše:
- 1 se vrací 2xT3, na kurzech
- 10 (1,2,3,4,5,6,7,8,9,10) K2,
- 55 se vrací o výkendech klouby, x55 (05552 mini)


Po "na kurzech" končí sdělení k 1? První řádek končí prázdnem, druhý čárkou, proč?
Na 10 bude deset kurzů (pořadí) nebo co znamená číselná řada v závorce? Na 10 bude všude K2 nebo jen možnost a lze potkat nízkopodlažní.
Více laicky, prosím.


Offline
478
14 úno 2014 15:19
Brno
- 1 se vrací 2xT3, na kurzech
- 10 (1,2,3,4,5,6,7,8,9,10) K2,
- 55 se vrací o výkendech klouby, x55 (05552 mini)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
michalk píše:
Jo, proškrtejme se k efektivnímu nulovému provozu. Mám za to, že peníze pro letošek byly zajištěny a zasmluvněny, tak nevím, proč by mělo tohle dušení pokračovat, když se situace již téměř vrátila do normálu.

Situace se sice do normálu vrátila, ale primátorka kdesi říkala, že město díky karanténě přišlo asi o miliardu. Nemluvě o tom, že vláda rozhodla, že města budou ze třetiny platit podporu podnikatelům. To taky bude spousta peněz, které se budou muset někde najít. Třeba Praha díky tomu prý přijde asi o 3 miliardy.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3340
13 lis 2004 11:58
Někde to bylo i zmiňováno, že je stále hodně řidičů na OČR. Dokud nepojedou školy nějak normálně, tak se jim ani nedivím..


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Osobně se domnívám, že nedostatek financí za tím není. Pokud už důvodem by byly finance, tak spíš horlivá snaha šetřit na nesprávném místě ("Hele Franto, šaliny nejezdí plné na 100%, jen tak na 80%, tak voni to kaštani ještě chvíli zvládnou."). Opět se ve špičkových spojích začíná stát ve dvou řadách, což si myslím, že v současnosti není úplně dobře a rozhodně to lidi nepřiláká. Spíš bych za tímhle paskvilem viděl nedostatek řidičů.


Offline
Uživatelský avatar

2525
13 črc 2009 13:42
Já neříkám, že je to takhle dobře. Jenom říkám, jak to je.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Jo, proškrtejme se k efektivnímu nulovému provozu. Mám za to, že peníze pro letošek byly zajištěny a zasmluvněny, tak nevím, proč by mělo tohle dušení pokračovat, když se situace již téměř vrátila do normálu.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
A současný bude mít za efekt to, že vyžene lidi do aut. Míň lidí si pak bude kupovat libovolné jízdné.
Myslí se příliš v krátkodobém měřítku.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

2525
13 črc 2009 13:42
Naxashi píše:
Ty intervaly jsou otřesný. Nebylo by jednodušší prostě 5 minut, plošně, všude?

Jednodušší ano, lepší taky, ale zároveň také dražší. :D


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5785 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 232  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 dub 2024 12:39
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]