Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 15 z 101    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 101  Další
Autor Zpráva
Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Měl bych prosbu, u celé řady jedenadvacítek, které mají na kartě stav dlouhodobě/definitivně odstaven, není vůbec napsáno, k jakému datu došlo k odstavení, aspoň v poznámce by to mohlo být, pokud ještě nedošlo k definitivnímu vyřazení. Třeba u 3033, 3037 a dalších to na kartě není.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Pupa: Myslím, že poslední výčet OndraS mluví dost jasně. A jestli mají stav, jaký mají, tak se není moc čemu divit.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
273
04 bře 2013 22:47
3036, 3057, 3060 opravdu konec?


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak uvidíme, moc bych se nedivil nějakýmu výběrku na kloubáky v průběhu letošního nebo příštího roku na styl podepsání rámcovky a postupného odběru podle toho, kolik bude mít podnik aktuálně investičních peněz.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
No hoši, situace je jednoduchá. Momentálně se nacházíme v čase t mínus 1, kdy "t" jsou nejlepší časy všech typů vozidel konče 25Tr. Obě čtyři typové řady, tj. 14Tr, 21Tr, 22Tr a 25Tr, se pravděpodobně rozpadnou v nejbližší době, a to přitom dost ve stejné období. 14Tr 1.500.000 km, 21Tr nám najíždí k 1.200.000 km, 22Tr budou (3606 a 3602) u miliónu, 25Tr budou mít 700.000. Nemine nás nutnost velké obnovy vozového parku. Sami si spočítáte řádovw, kolik vozů je potřeba nahradit.
Když to vezmeme pouze z hlediska kloubů a nepočítám ty dvě do bezvědomí ojetý 15Tr. 22Tr se konce života dožijou s jednou GO a jednou vyvařovací SOplus, což se provádí teď, aktuálně 3601. 25Tr se dožijí konce bez jakéhokoliv zasahu, který by se vzdáleně podobal GO. Výhodu těch 9 pleček má v tom, že kastle není svařená z jeklů, co byly rezavý už ve fabrice, a že výzbroj není z mladší doby tyristorové, ale je to unifikovaný kontejner B provozovaný ve stovkách kusů. Nicméně dostupnost komponent se paradoxně kryje, na 25Tr je už taky problém něco sehnat.
Resumé: konec 22Tr i 25Tr nastane v čase t mínus dva, tj přibližně do pěti let.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
To je fakt řešení, starý střeva narvat do nové kastle.. sarcastic #-o

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Max u škodovky poptat cenu kastli 35Tr a stavajici 25Tr dodat jako zdroj vyzbroje.. Ale krám to bude furt, akorát v nově naleštěný kastli.


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Ondra K. píše:
Vzhledem k tomu kolik vozidel je vysoutěženo, kolik se jich soutěží a jaké jsou ekonomické vyhlídky pro nejbližší roky, byl bych se soudy ohledně GO 25Tr opatrný. Historie už mnohokrát ukázala, že v krizích se prodlužovala životnost leckterým vozidlům u kterých se s tím původně nepočítalo.


Viděl bych to tak, že nebude jiná možnost, než koupě nových kloubů. Generálka 25Tr nebude narozdíl od GO 22Tr laciná záležitost. To především. A vzhledem k vlastnostem vozu, častým odstávkám kvůli správkám v minulosti (sežraté nápravy např.) bude snaha se jich po najetí km zbavit.

Jinak řečeno, cenový poměr GO/nový vůz nebude v případě 25Tr natolik rozdílný, abych generálkou tohoto typu nějak zásadně ušetřil.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
MKzB: Zrovna to se mi jeví jako nepravděpodobné. Kdo dodá díly, které budou uznány jako náhradní díly pro xxTr? K programu typu Vario vede poměrně dlouhá cesta a je závislá taky na kapacitě dílen.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
V Alma-Atě určitě ještě mají přípravky na Kazachstance :) . A plasťák tam ještě nekde stojí v křoví. Kastle by tedy asi byly.


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Jestli se takto budou výrobci tesat, tak se taky může stát, že je obejdeme úplně. Místo GO se ve vlastních dílnách zkompletuje nový vůz, který se poté postaví na staré papíry.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Janatak píše:
25Tr se najetými kilometry blíží době, kdy normální vozy dostávají generálku. To u Citelisů vzhledem k nákladům nepadá v úvahu, takže poté odprodej, spíš šrot. U 22Tr zase bude hrát roli stav nosných částí, rámu a podobně, některé kousky jsou sežraté taky dost. Paradoxně, 25Tr mají velmi dobré - přesné - řízení, kdežto u 22Tr ty vůle na volantu jsou znatelné.
22Tr jsou línější do kopců, některé 25Tr zase, díky svými vyměněnými bus nápravami, hodně líné do rozjezdu, nedejbože do kopce...Interiér pro cestující je jasnej - 25Tr ani omylem.

Takže ano, 25Tr ve šrotu, to jen sen nejednoho šofce v dp :mrgreen:, ale 22Tr kdovíjaká výhra není taky.

Pokud nám v Brně přistanou nové kloub vozy, ideálně 27Tr, bude to za dvaadvacítky více než důstojná náhrada.

Vzhledem k tomu kolik vozidel je vysoutěženo, kolik se jich soutěží a jaké jsou ekonomické vyhlídky pro nejbližší roky, byl bych se soudy ohledně GO 25Tr opatrný. Historie už mnohokrát ukázala, že v krizích se prodlužovala životnost leckterým vozidlům u kterých se s tím původně nepočítalo.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Já bych se nechal překvapit. Čistě teoreticky můžou nakonec dopadnout všechny a DP si nakonec bude vybírat. Dost bude ale záležet jednak na datu možného uzavření smlouvy a jednak na ceně. Aktuálně je tedy první výběrko na ÚOHS a u dalších dvou běží lhůta pro podání nabídek. A bude nepochybně zajímavé sledovat, jak se uchazeči poperou/domluví na dvojici nových zakázek.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
55
21 říj 2016 18:34
A s těmi výběrovými řízeními na sóla je to jak? Předpokládám, že to druhé, teď vyhlášené na 45 + 15 vozů je náhrada za to první na 60 parciálů (vzhledem ke stejnému počtu vozů celkem), ovšem to první stále běží na UOHS ne? Nebo ho UOHS už zrušil? Nebo chce DPMB celkem 120 nových sól? A v případě, že první VŘ UOHS nezruší, tak DPMB zruší druhé teď vypsané VŘ nebo vzhledem ke změně poptávaných vozidel zruší to první na 60 parciálů, které by ovšem byly dříve, než vozy z teď vypsaného VŘ. A také by mě zajímalo z jakého důvodu teď DPMB poptává jen 15 parciálů a zbytek klasických, místo původních 60 parciálů. Jedná se o snížení nákladů z důvodů ekonomických dopadů pandemie?


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Výběrové řízení na kloubové vozy bude další fáze obnovy voz. parku po nákupu nových sól. Vypadá to ale, že v případě kloubů nepůjde o parciály...ale kdo ví, jak to bude, až to bude aktuální.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
124
18 srp 2019 17:01
Já se právě trochu bojím, že tím, že se zrušilo výběrko na kloubové parciály, nebude včas náhrada, když se ani o něčem nemluví (nebo se mýlím?). Abychom se neukojili novými sóly a pak s překvapením zjistili, že nemáme nové klouby ani prostředky na nákup nových.


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
goldfinger píše:
25Tr bych sešrotoval jako první, jejich kauf bylo šlápnutí do něčeho nevoňavého. Naopak 22Tr bych hýčkal. Lepší interiér od jejich doby není.


25Tr se najetými kilometry blíží době, kdy normální vozy dostávají generálku. To u Citelisů vzhledem k nákladům nepadá v úvahu, takže poté odprodej, spíš šrot. U 22Tr zase bude hrát roli stav nosných částí, rámu a podobně, některé kousky jsou sežraté taky dost. Paradoxně, 25Tr mají velmi dobré - přesné - řízení, kdežto u 22Tr ty vůle na volantu jsou znatelné.
22Tr jsou línější do kopců, některé 25Tr zase, díky svými vyměněnými bus nápravami, hodně líné do rozjezdu, nedejbože do kopce...Interiér pro cestující je jasnej - 25Tr ani omylem.

Takže ano, 25Tr ve šrotu, to jen sen nejednoho šofce v dp :mrgreen:, ale 22Tr kdovíjaká výhra není taky.

Pokud nám v Brně přistanou nové kloub vozy, ideálně 27Tr, bude to za dvaadvacítky více než důstojná náhrada.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
44
18 led 2019 19:22
goldfinger píše:
25Tr bych sešrotoval jako první, jejich kauf bylo šlápnutí do něčeho nevoňavého. Naopak 22Tr bych hýčkal. Lepší interiér od jejich doby není.

To je blbost, víš kolik lidí se do 25Tr vleze, kolik místa je v prostorech pro kočárky atd., a ty bys chtěl zachovat vysokopodlažní (až na 2. dveře) 22Tr?


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
25Tr bych sešrotoval jako první, jejich kauf bylo šlápnutí do něčeho nevoňavého. Naopak 22Tr bych hýčkal. Lepší interiér od jejich doby není.


Offline
124
18 srp 2019 17:01
Tak mě ještě napadá, když se teď furt řeší nové sólo vozy, jestli by o náhradu pomalu nestály i 22Tr a 25Tr.


Offline
273
04 bře 2013 22:47
Pomalu bychom měli uvažovat a vybírat a následně uchovat nějaké vozy jako retro a pro TMB.


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Reálně opravdu nevím =;

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
OndraS píše:
Kanibalizaci drobných komponent se snažíme vyhýbat. Spěje to k tomu, že pak bude odstavený vůz potřeba a bude na n3m chybět 15 věcí.


Ondro, reálně, které z odstavenců typu 3037, 3036, 3041, 3057, popř. 3060 ještě vyjedou? I když vím, že v dp se situace mění jak na bojišti, každým okamžikem... :-)

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
3055 zpět ze Slatiny opět pod Komínem (údajně zdechla),
3015 po lehké správce zpátky ve Slatině.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Kanibalizaci drobných komponent se snažíme vyhýbat. Spěje to k tomu, že pak bude odstavený vůz potřeba a bude na n3m chybět 15 věcí.

Bude se to muset nějak zbastlit. Mam domluveno, že mi to ze Slatiny přivezou a tady to za použití různých zbytků snad spravim. Ona má 3014 ale stejně km do SO.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2520 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 101  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 17:03
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]