Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 42 z 124    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 124  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2482
28 lis 2007 23:00
Brno
Trať do kampusu: stavba může do měsíce začít. Koupili poslední chybějící pozemky

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
55
21 říj 2016 18:34
No nemyslím si, že by se ostrůvky na Jugoslávské předělávaly z nějakého zásadního důvodu, ale prostě se rekonstruují spolu s tramvajovou tratí. Přecejen ty původní už tam byly nějakou dobu tak to vyměnili. Nové vypadají designově sjednocené s ostrůvky linek 3 a 11 na Jugoslávské.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
https://zdopravy.cz/krajsky-urad-schval ... rna-47359/


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Paráda, takže práce běží podle harmonogramu, prostřední část úseku má prý přijít na řadu jako poslední. Zajímalo by mě, proč se vlastně předělávaly ostrůvky na Jugoslávské? Tam přece s bezbariérovostí nebyl zásadní problém. Vysvětlil by mi to kdyžtak někdo? Moc díky.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
55
21 říj 2016 18:34
Tak na Merhautce budou skutečně zastávkové mysy. Teď se buduje mys na zastávce Venhudova směrem do centra. Již jsou postaveny rantly, kde se bude nastupovat. Jinak první část mezi Provazníkovou a Venhudovou už je průjezdná pro auta a téměř (až na pruh silnice do centra a právě zastávkový mys) hotová. Práce se přesunuly na druhou část mezi Venhudovou a Trávníky.
Dole u zastávky Jugoslávská práce stále probíhají mezi ulicemi Jugoslávská a Sýpka.


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Podle toho, co jsem viděl, tak by měly zůstat klasické ostrůvky.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Nemůžu najít správné vlákno a potřeboval bych pomoct. Předělává se Kartouzská, dokázal by mi někdo popsat nový stav? Prý i tady má být pojížděný mys.
Potřeboval bych popsat budoucí stav po rekonstrukci, už mě znáte, takže je jasné, že to potřebuju i pro ostatní nevidomé a slabozraké. Bylo by fajn, kdyby mi někdo řekl i důvod změny, proč nemůžou zůstat klasické ostrůvky.
Omlouvám se za duplicitu, dal jsem to i do vlákna o fotogalerii.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Ještě se vrátím k tomu mnou navrhovanému přesunutí zastávky Merhautova za křižovatku. Dost se mluvilo o tom, že pětadvacítky nebo šestadvacítky, které jsou v pracovní dny ukončené v Husovicích, by končily ve Štefánikově čtvrti tak, jak to už jeden čas v podstatě bylo (s tím rozdílem, že se na Lesnické převlékly na 46). To je dost pádný argument pro přesunutí Merhautovy za křižovatku. Aby člověk nemusel váhat, zda mu to dřív pojede z Merhautovy, nebo ze ŠČ. Zastávka u Kotěrovy by pak mohla zůstat jenom pro 44 a 57.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
A je to tady! :-D

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2482
28 lis 2007 23:00
Brno
Na K-reportu už se to řešilo, ale přeposílám to i sem.
Je to o problémech stavby šaliny na kampus.
Poslal jsem dotaz a přišlo mi vyjádření:
Objevily se určité problémy v získání potřebných stavebních povolení. V nacházejících týdnech budou probíhat různá jednání, po kterých bychom měli vědět více. Přípravné práce zatím stále pokračují

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Stejně je to hudba tak vzdálené budoucnosti, že se nás to netýká (rád bych se mýlil).


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Jediné, co tam není, je explicitní zmínka o souvislosti obou akcí.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
O SJKD se píše v témže textu. A Sochorovou má v tom případě vést šalina, což je správně.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, že tam má být portál, to zhruba odpovídá, ale v textu ČTK to mají blbě napsané, neuvádějí to v souvislosti s SJKD, ale v souvislosti s běžnou pouliční tratí.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1406
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Přímo zdroj k tomu píše:
Citace:
 Zy/R31 Přeložka tramvaje Sochorova (tramvaj)
V případě realizace tramvajové větve SJKD (Zy/71) a současné existence pouliční tramvajové tratě po
Minské by tato musela být zaústěna do bystrcké tratě jinou stopou (stávající stopu by využil SJKD).

(Územní plán města Brna, Textová část odůvodnění - https://upmb.brno.cz/pripravovany-uzemni-plan/navrh-2/ )

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

384
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Na současné trati z Vozovny Komín na Rosického náměstí má být tunelový portál - vjezd do SJKD, proto ta nová spojka ulicí Sochorovou.


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Cracatit píše:
Vypadá to, že mají v té tiskové zprávě z ČTK chybu, přece proč by propojovala něco trať ulicí Sochorovou, když už od Rosického nám. existuje šalina ke Komínu a spojuje se s tou od Pisárek, nedává to smysl.


Jestli to není míněno tak, že je záměr přehodit trať zpoza zahrádek právě do ulice Sochorova. Lepší oblužnost ulice plus těch IT kanclů, nebo co to je, při ulici Kníničská.

Záměr propojky Stará Osada - Táborská moc nechápu, dobře, pokud se něco stane na Křence, lze to objet, ale přepravní potenciál? Spíš jestli by nebylo výhodnější se vrátit k původní myšlence vést šalinu od Staré Osady na Vinohrady.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Vypadá to, že mají v té tiskové zprávě z ČTK chybu, přece proč by propojovala něco trať ulicí Sochorovou, když už od Rosického nám. existuje šalina ke Komínu a spojuje se s tou od Pisárek, nedává to smysl.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

270
31 led 2010 23:09
Z DOPRAVY.CZ - Územní plán Brna počítá s řadou nových tramvajových tratí


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jo, to říkal táta o nočním rozjezdu pod okny, že si zvykneš taky, protože babička s dědou pracovali ve Frutě a měli služební byt v prvním patře přímo vedle hlavní brány, takže noční 49 do Modřic co hodina, nebo podle řádů prostě a vůbec to nevnímal, zatímco návštěvy si při občas stěžovaly, že jak se dá spát v tom hluku. :mrgreen: Prostě pohoda, přitom v zadní části bytu, kde byla kuchyně a koupelka, nešlo slyšet skoro nic, protože do areálu byl dvůr se zelení a zeď s vratama, aby bylo kudy odvážet popelnice.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Bydlím na Moldavské a dálnic je slyšet jak hrom od večera až do raních hodin, přes den většinou ne. Nejhorší jsou noci v létě, občas se nedá vůbec spát, proto hledáme domek někde pryč a jak to půjde mizíme a stěhujeme se pryč od dálnice. Těch 9 let stačí.


Offline
Uživatelský avatar

3339
13 lis 2004 11:58
Ona je slyset ve vetsine krajnich casti Bohunic i Liskovce, predevsim v noci. Ale je to o zvyku..


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak jsem to probral s tátou, který pracuje jako geodet a má řadu oblastí prochozenou a říkal, že ulice Družstevní je od dálnice dál v pohodě, že je tam průchod/průjezd pod tratí a že nejspíš směrem k Brnu bude ta zastávka Ostopovice, dál říkal, že ulice Družstevní prakticky nemá moc paneláků a že ten jeden v cípu sídliště je min. sto metrů od samotné dálnice, nicméně to nepopírá mou zkušenost, že ta dálnice je tam zatraceně dobře slyšet.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
xcav8 píše:
Odkaz na mapový podklad z roku 1976: https://gis.brno.cz/mapa/historicka-ort ... ly=&lbp=95

Děkujeme.

Je tam taky krásně vidět "obchvat" prvního úseku ulice Točné


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Ano, nenapadlo mě zkontrolovat katastr, myslel jsem, že cesta patří k areálu. A ona je kupodivu obecní.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3079 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 124  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 bře 2024 03:32
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]