Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 30 z 411    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 411  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Staci vypnout pohon. Jak pri poruse dveri.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Jak chtějí otevírat všechny dveře kromě prvních? To snad u tramvají ani nejde, když jsou tam jen čudle otevřít, otevřít 1. dveře, poptávka a zavřít... Napadlo mě, že se vyřadí pohon, ale to zas pak nevyleze řidič kvůli výhybce...

A budou zavřené i první dveře druhého vozu v soupravě? Nevím jestli v Praze mají B vozy jako trvalé, nebo je vypravují i jako A vůz/sólo. Navíc asi je také občas potřeba zajít do B vozu do kabiny něco přepnout/vypnout.

A pak by mě zajímalo, jak to bude u KT8 sarcastic

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Na Zemědělské bývala ruční výhybka, takže během výluk se muselo lézt ven.


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
DPP otevírá část prodejních míst, uzavřel naopak přední dveře v tramvajích
Fakticky to není úplně špatný nápad. Přeci jen řidič musí občas vylézt ven kvůli výhybce. Jestli mne paměť neklame z doby před opatřením, tak lozili řidiči ven na Zemědělské kvůli přehození směru. Tam jim to nějak blblo?

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
To by mělo být tohle, ne?
https://www.prillinger.at/cs/p/Kolebkov ... 0~00815737


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
I karosy je měly, ne?


Offline
26
17 led 2006 20:05
Prosím, kdo vyrábí nebo dodává sestavy spínačů, které se používají v pultech tramvají? Chtěl bych to dát do nějakého průmyslového aparátu, který v práci navrhuji...
Díky

Příloha:
pult.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
V debate na tema filozofickych otazek prosim pokracujte ve vlakne filozofickych debat. Dekuji

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Vsichni jsou blbi, jen ten, co lidi nesnese, je jednicka. Super. Kdyz tedy pominu, ze zkoumat inteligenci souseda v autobusu me nikdy nenapadlo. Pokud me neobtezuje kecy ci zapachem, je mi ukradeny


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Ojin: Takže se raději nacpeš k někomu, čímž mu na 100% zkazíš náladu (silnější výraz, přesnější nemám), kvůli nějaké mizivé šanci, že si někam bude moct sednout nějaká hypotetická dvojice, než abys prostě vsadil na jistotu, pracoval s informacemi, co máš „teď a tady“, a sedl si sám. Protože co myslíš, že se stane? Nejpozději na příští zastávce si tam někdo sedne. Jedinec. Žádná dvojice.
Já to chápu, chceš optimalizovat, já taky. Ale tady to prostě nejde. Nebo jde, ale musel bys pokaždé přeskládat spoustu lidí a navíc bys taky musel řešit, kdo kde vystupuje. Takže bys musel vědět spoustu věcí, co nevíš. Aneb skvělý příklad toho, kdy tě optimalizace stojí daleko víc, než co z ní dostaneš. Taky pro mě bylo těžké to přenést se přes to, ale dokázal jsem to já, dokážeš to jistě ty. Navíc, uvědom si, že většina těch lidí tam je prostě úplně blbá. Stačí se jen dívat, jak se chovají. Viz moje body, co jsem sem napsal.
corsair_cz: Jo, tenhle obrázek znám. A je to vlastně něco, z čeho tak trochu vycházím, mimo reálné pozorování.
Tohle, spolu s jízdou v K3R, mě pak inspirovalo k vytvoření něčeho podobného pro moje BAHN vozy. Vím, jak velký je člověk (šířka a hloubka), vím, jak velký je 1 px (NFZ editor). A vím, že na počty lidí, co výrobci udávají, jsem se nikdy nedostal. Bylo to naprosto nereálné.
Ale tuším, že jsme se tu bavili, a někdo říkal, že tohle je stejně jen nosnost.
Asi bych to teda nechal na tom, že reálná kapacita je počet sezení a pak počet stojících s maximálně 3 lidma na metr, pokud chceme cestovat alá transport do koncentračního tábora. Pokud chceme cestovat nějak na úrovni, tak prostě jediný člověk na metr (a já už vidím, jak se to zdejším nebude líbit).

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
31
30 kvě 2019 09:36
Ještě k tématu osob na metr čtvereční:
Úplně náhodou jsem našet tento starší článek https://subrt.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=154515, který hezky popisuje kolik se reálně do šalin vleze lidí.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Ojin píše:
(mimochodem v chemii na základce nám paní učitelka vysvětlovala chování elektronů právě na příkladu nastupování lidí do šaliny)

Mně na VŠ taktéž.


Offline
Uživatelský avatar

420
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
K tomu Semilassu - před 3 roky se uvažovalo s přesunem zastávek na křižovatku (to by dost usnadnilo zejména přestupy typu 6 - směr Řečkovice / Medlánky).
https://www.brno.cz/brno-aktualne/tisko ... semilassa/ Tušíte někdo, jaký je aktuální stav?

K těm psychopatům / sociopatům - je taky dobré brat v potaz, že občas spolu cestují 2 lidi, kteří si třeba chcou sednout vedle sebe. Když si všichni posílají po jednom jak ty elektrony (mimochodem v chemii na základce nám paní učitelka vysvětlovala chování elektronů právě na příkladu nastupování lidí do šaliny), tak ti dva pak mají spíš smůlu, zejména jako děcko mě to dost štvalo. Takže přisedávání si k někomu lze brat i jako ohleduplnost ke dvojicím (pravda, pro skoroprázdné vozidlo to úplně neplatí).

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
1317
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Zastávka Hudcova je ukázkový příklad, jak nemá vypadat přestupní zastávka. Žádné přístřešky na čekání ve špatném počasí, příliš krátké nástupiště, takže když bus předjede šalinu, tak ji ujede, k tomu neexistující přestup mezi zatahující se šalinou do vozovny a linky 42/70. Podle mě by měl jezdit bus i přes zastávku šaliny Tylova a ta u Lidlu by se měla přejmenovat.

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
PavelS píše:
Protože je „na otcově zastávce,“ na „otcové zastávce“.

OK. Pokusím se si to zapamatovat. :-)
PavelS píše:
Lze přestoupit už na Husitské. Je to sice o kousek dál, ale 30/53/84 stojí před semafory, ne až za semafory, takže se nemůže stát situace, kterou popisuješ.

Jo, ale! Další problém: mraky lidí a daleko delší cesta s přeskakováním aut. Zkoušel jsem to takhle, jen jsem se tam díval, jak 1 odjíždí. A pak stojí na světlech. Kde bych jí doběhl.
PavelS píše:
A proč nepřestoupíš až na Hudcově? Tam to stojí, pokud se nemýlím, na stejné zastávce. Výhoda té autobusové zastávky Tylova je v tom, že to stojí přímo před Lidlem, na který je jinak ze všech stran docela daleko.

Protože mám tu smůlu v tom, že potřebuju na Tylovu.

Pro ty, co by chtěli mít moje problémy:
Já jen nechci, aby mi to ujíždělo před nosem, když je možné tomu předejít. Když by šlo upravit a sjednotit zastávky, optimalizovat to. Což pomůže nejen mně, ale i mrakům dalších lidí. To je jediné, co chci.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
PavelS píše:
A proč nepřestoupíš až na Hudcově? Tam to stojí, pokud se nemýlím, na stejné zastávce. Výhoda té autobusové zastávky Tylova je v tom, že to stojí přímo před Lidlem, na který je jinak ze všech stran docela daleko.

Protože debata je o šalině do vozovny, která na Hudcově nestaví. :-)


Offline
143
10 lis 2012 09:29
Naxashi píše:
… na Tylově

Protože je „na otcově zastávce,“ na „otcové zastávce“.

Naxashi píše:
30/53/84 směrem na KPN, když člověk chce přestoupit na 1 (→ Řeč)

Lze přestoupit už na Husitské. Je to sice o kousek dál, ale 30/53/84 stojí před semafory, ne až za semafory, takže se nemůže stát situace, kterou popisuješ.

Naxashi píše:
A to samé Tylova. Proč busy nezastavují na zastávce šaliny? Proč to není sjednocené?

A proč nepřestoupíš až na Hudcově? Tam to stojí, pokud se nemýlím, na stejné zastávce. Výhoda té autobusové zastávky Tylova je v tom, že to stojí přímo před Lidlem, na který je jinak ze všech stran docela daleko.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Nechtěl bych být ve tvé kůži, fakt ne.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Robert píše:
Takze kdyz si k nekomu prisedu, su psychopat? Neni psychopat (sociopat) spis ten, komu to vadi? Netusil jsem, ze v MHD plati vystavbovy princip jako u elektronu.

Víš co? Jo. Psychopat, co vyhledává tělesnou blízkost neznámých lidí. Nevím, jako „zdravé nastavení“ mi přijde, že nebudu chtít mít ve své blízkosti cizí lidi, pokud to není nutné (a mám pocit, že někteří tohle úmyslně budou ignorovat při psaní reakcí). Prostě…pokud je to narvaný, tak se asi nedá nic dělat. Pokud ale ne, tak se přece nebudu cpát k někomu, když nemusím, ne? Stále mi přijde fascinující, že to musím vůbec vysvětlovat.
M píše:
To je klasika, to je to samé, jako když zaparkuješ na prázdném parkovišti kde nikdo neni a hned další kdo přijede si stoupne hned vedle tebe sarcastic

Jo, tak nějak.
M píše:
Neměl by to udělat DP? sarcastic

Teď úplně nevím, co je na tom k smíchu, ale…jako proč by to DP nedělal? Přijde mi to racionální, mít nějakou „databázi vozů“, kde jsou data ohledně toho, kolik lidí se tam vejde, jak dlouhý to je, a prostě všechny parametry. A právě to, kolik lidí se tam reálně vejde, mi přijde jako tak důležitej údaje, pro vypravenost, že bych si dal záležet na tom, abych měl přesný data.
M píše:
Ty skutečně neznáš 4 lidi? To je dobrej fór.

Ale tak asi jo, ale prostě…
king666 píše:
Kolik m2 ma zachod v panelaku, vytah,... a kolik lidi se do takoveho prostoru vejde kdyz se tam proste nacpou?
Pripadne si misto ctverce 1x1 zkuste nakreslit 0.8x1.25, tam by se 4 lidi vlezli v pohode (pokud se nalepi na sebe) a paty asi taky, plocha 1 m2 zachovana ;)
Psychopatovi by ze si k nemu nekdo prisedne i kdyz ma vyber bylo asi jedno, sociopatovi mozna min... ale muj odhad, klinickou psychologii jsem nestudoval...

Nejen o rozlohu, ale jde i o tvar. Navíc, pokud máš pár dm nebo možná i cm navíc, tak to může znamenat rozdíl člověka nebo 2 v oblasti.
Termín psychopat používám lehce a bez důrazu na jeho reálný význam, spíš jak nadsázku. Nevěděl jsem, že musím napsat poznámky pod čarou k termínům.

K tomu úseku Sem → VM a Sem oblasti obecně:
Řeknu to asi takhle: není ani tak vzácné, že směrem do města si člověk na Tylové/ě (nevím, co je správně, zato si pamatuju, jak se to tu někoho strašně dotklo) nesedne. Od konečné 4. zastávka. Pak taky směrem z města. Člověk na Sem stojí, jezdí všechno na KPN, ale jediné, co nejede, je ta 1, protože ujela před nosem a další má zpoždění. Náhodou se to stane pokaždé. Nehledě na vytíženost 1 od NS na Řeč.
Zastávky na Sem jsou tragédie. 30/53/84 směrem na KPN, když člověk chce přestoupit na 1 (→ Řeč): běžně se děje to, že 30/53/84 přijede dřív, ale pak to stojí na semaforech, mezitím se začne blížit 1, pak se 30/53/84 rozjede, dojede to na svou zastávku stejně jako 1, na kterou člověk chce přestoupit, ale nemůže, protože to nemá ani šanci doběhnout. A ujede mu to před nosem. I když tam byl dřív. Tohle je k pořádnému namíchnutí. Stačilo by prostě zastavit na stejné zastávce. A ujetí před nosem se změní na pohodlný přestup. Ale ne. A to ani nemluvě o ostatních zastávkách.
Prostě ta oblast potřebuje řádnou rekonstrukci a revizi, snížení počtu zastávek a jejich sjednocení s důrazem na přestup. I za cenu masivní rekonstrukce a zmenšení toho náměstí před „tou budovou“ u zastávky Sem → okraje pro šaliny. A než to někdo řekne, tak ano, vím, že to znamená i překopání křížení. Spousta práce a spousta peněz. Ale ať mi nikdo neříká, že současný stav je OK.
A to samé Tylova. Proč busy nezastavují na zastávce šaliny? Proč to není sjednocené? Jistě, rozházet zastávky, ať všechno jede odjinud a já musím vědět předem, co kdy přijede. Nebo se pak dívat na spoje, co mi ujíždí, kterýma bych mohl jet, ale nemůžu, protože…jezdí z jiné zastávky. Na kterou nedoběhnu, protože auta, zábradlí…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Kdyby se pri jizde do VM aspon dalo prestoupit na 41/42/70/71...


Offline
Uživatelský avatar

637
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Tak to pak jo... Jako ilustraci že kapacita na té trati k Semilasu (kdyby ji někdo chtěl ještě posilovat) je to ok, u té radiály ke Kotlářce hraje roli ještě to, že pokračuje zhruba stejně dlouhým úsekem dál do Řep, kde je docela velké sídliště (což beru spíš jako potvrzení že nevím co v té oblasti mezi vm a semilassem je že by tam musela jet tram každé 2 min, odklon d-6 určitě ne když v KPN je i vlaková zastávka)... Jako lehký overkill mi na té radiále do Řep přijde spíš noční tramvaj v intervalu prakticky 15 min (2 linky), ale někam ty linky vést musí :)

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
king666 píše:


Srovnavat radialu z moravaku na sever se spojnici i.p. pavlova - karlovo namesti? Je to v nejakem prispevku hodne zpatky ale neda se mi k tomu nevratit, to bych jako srovnani fakt nebral...


To jsem psal já, ale primárně srovnával s radialou od Anděla na Kotlářku. Což je délkou, charakterem trati i počtem zastávek s úsekem Moravské nám. - Semilasso naprosto srovnatelné a jezdí tam dvojnásobek spojů.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

637
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Kolik m2 ma zachod v panelaku, vytah,... a kolik lidi se do takoveho prostoru vejde kdyz se tam proste nacpou?
Pripadne si misto ctverce 1x1 zkuste nakreslit 0.8x1.25, tam by se 4 lidi vlezli v pohode (pokud se nalepi na sebe) a paty asi taky, plocha 1 m2 zachovana ;)

Psychopatovi by ze si k nemu nekdo prisedne i kdyz ma vyber bylo asi jedno, sociopatovi mozna min... ale muj odhad, klinickou psychologii jsem nestudoval...

Srovnavat radialu z moravaku na sever se spojnici i.p. pavlova - karlovo namesti? Je to v nejakem prispevku hodne zpatky ale neda se mi k tomu nevratit, to bych jako srovnani fakt nebral...

A ad interval 2,5 min az po vm - az budou vozkm na to ze o vikendech bude interval pod 10 min a o prazdninach v pd aspon tech 6 kdyz uz ne 5... pak mozna :) ale byly by asi useky kde to nadela vic muziky... radeji sjednotit ostruvky na semilasse ;)

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Tak minimálně v prázdném voze je to přinejmenším tak trochu divné...
- psychopati, co si k tobě přisednou, i když si mohou vybrat z volných míst (→ bez přisedávání)
..............................

To je klasika, to je to samé, jako když zaparkuješ na prázdném parkovišti kde nikdo neni a hned další kdo přijede si stoupne hned vedle tebe sarcastic

..............................
Já ani neznám dostatek lidí z Brna na tohle. :D Neměl by to udělat DP? sarcastic
Ty skutečně neznáš 4 lidi? To je dobrej fór.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Nevim, v cem. A nemam s tim problem.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10251 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 411  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 bře 2024 07:44
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]