Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 124 z 379    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127 ... 379  Další
Autor Zpráva
Offline
404
30 kvě 2011 22:12
Ares:

Už třikrát jsem rozepsal nějakou odpověď, vždy jsem ji nakonec smazal, že bude lepší mlčet. Ovšem teď jsi mě utvrdil v tom, že napsat mám.

Už několik let tady po milionté řešíš, že na tebe nikdo neraguje a kdo nemá Facebook, s tím se nikdo nebaví. Problém je, že všichni moc dobře vědí, že ty ten Facebook máš a úplně normálně ho používáš a to ať už jde o vyjadřování se v komentářích na stránkách dopravců, přidáváním příspěvků do autobusových skupin nebo přímo prohlížením a čtením příspěvků ve skupině týkající se tvorby seznamu-autobusů. Pokud by si na nekomunikování stěžoval třeba Robert nebo Mikuláš, kteří skutečně FB nepoužívají, tak bych je docela chápal, ale od Mikuláše tady takové příspěvky nepozoruji.

Jednou jsi si (pro mě z nepochopitelných důvodů) sám vybral tady tu cestu, že tam s ostatními komunikovat nebudeš, v pořádku je to tvá volba, pak by jsi ji ale měl přijmout se všemi pro a proti, tedy i tím, že budeš poněkud vyčleněný. Nikdo tě z té skupiny nikdy nevyhazoval, ale to co děláš...to je jako kdyby jsi měl před barákem komunikující společnost, před kterou ty jsi zamknul dveře a pak na druhé straně baráku volal z okna bavte se semnou někdo.

Dnes tady zmiňuješ: "Chápu, že lidé mimo FB jaksi jejich názory jsou zbytné. A muže někdo ticíckrát říkat, že to není pravda. Je tomu tak." Nevím, kdo ti toto tvrdí nebo netvrdí, ale já sám jsem ti tady už několikrát naopak narovinu psal, že tomu tak je, že prostě zdejší fórum a diskuzní fóra obecně jsou v dnešní době pro většinu lidí překonaná a chodit na ně nechtějí a nebudou kvůli tomu, že pár konzervativců si to přeje a nechtějí nebo nezvládají používat současné komunikační kanály. A pokud tedy někde nikdo není, tak logicky ani nemůže a nebude reagovat - to je jeden z důvodů, ale třeba mě se netýká, protože já sem chodím a nechuť reagovat bývá dána jinými důvody.

Každou chvíli se tu snažíš kázat o slušném chování, jednání...jak nesnášíš výmluvy, lži atd. Věř tomu, že nejsi zdaleka sám, kdo to nemá rád a právě kvůli tomu se ani nedivím, že tady na tebe nikdo už neraguje, protože prostě z těch lidí děláš blbce - oni vědí, že ten FB máš, ty říkáš, že né a připočtu-li to, že většina tvých příspěvků je od začátku dokonce psána ukřivděným, vyčítavým a jakýmsi nedoceněným tónem, tak na to už mě také většinou nebaví jakkoliv reagovat. :(

! Rozhodně netvrdím, že nemáš ve svých příspěvcích zde pravdu, pokud se jedná o doplnění, tak přehled máš obrovský, republiku projíždíš křížem krážem pořád a vždycky jsi byl a jsi pro ten seznam přínosem !

Rozhodně máš právo na jakýkoliv svůj názor jako všichni ostatní a za sebe můžu říct, že jej nikdy úmyslně nezpochybňuji ani netoužím potom ti to právo na něj upírat...ale zkus se prosím držet toho tebou napsaného "celé je to o komunikaci" a změnit ten tón, jakým sem ty příspěvky dáváš, věřím, že bych nejen já na ně měl větší chuť pak reagovat.


Offline
415
20 bře 2013 21:06
"Celé je to o komunikaci." Souhlasím, a proto nechápu ten pravidelně a permanentně nas**ný tón. Jestliže by měl na seznamu někdo držet při sobě, tak jsme to my, správci. Proti sobě mají stát sorty jako schvalovač x fotograf, schvalovač x správce, fotograf x tabulkovač T. E. a další...
Právo na názor nikdo nikomu neupírá, názor je a bude respektován.

A teď od začátku: koule mám už dlouho, jen ten čas na spíchnutí takového seznamu vzhledem k maturitnímu zápřahu nebyl. Teď ten čas je, a proto byl k tomuto účelu využit. Dělal jsem na tom 4 hodiny a stále není (viz připomínky) hotovo. Dá se souhlasit s tím, že to mělo být oznámeno a hlavně detailně popsáno v předstihu, to ale nebylo vzhledem k totální nedotaženosti atributů možné. Neboj, na to jsme nadávali hlasitě všichni. V běhu už si na to nikdo následně nikdo mající čas asi nevzpomněl, za ty mluvit nemůžu.
Tradiční rozpor o méněcennosti forářů rozebírat odmítám, za maily určené cizím neručím. Každý naštvaný mobilní fotograf z Prahy dostal ode mne odpověď, stejně tak i můj oblíbený pán s adresou @jsemhustej.cz na svůj velmi slušný mail začínající oslovením "ty pražská spodino".

1) jsem si vědom, že v tom je bordel, ale nechme to na vyšších správcích. Už se ohledně toho přemýšlí, osobně souhlasím s obsahem připomínky.
2) atributy mají nahradit pozn2 a nejednotný obsah; základ je stále stejný - klimatizace, plošina ZTP, tažné, skibox, ideálně klima pracoviště řidiče. To další je na Tobě, stejně tak i značky klimatizací a sedaček. Postihy nebudou, to je dost blbá narážka. Já sám třeba naprosto nesnáším atribut panely nebo sedačky. Doplnil jsem si k sobě navíc maximálně dveře. S tím IDS JMK by se také dalo souhlasit, to je na nějakou širší debatu.
Mimochodem, nechceš k těm vašim slavným řidičkilmám ten můj instalační soubor? Teď to máš napsané, jak kdyby u Crosswayů byly od začátku.
4) mnozí velmi aktivní už se toho chytli, a začali předělávat celé dopravce (pd), takže bych se o tohle nebál.
5) správce nemáme, prostě nejsou. Chápu sílu závazku, cítím to obdobně, ale k tomu se vyjádří jiní.
6) osobně bych za vším neviděl nějaké spiknutí.


Offline
866
17 lis 2014 00:06
ad Matěj Stach konečně měl někdo koule takovou věc aspoň dát dohromady. I když to si říkej co chceš, tohle se dělá, než se něco takového spustí.
A hlavně se k tomu sbírají názory všech, kteří se na tom podílí. Nikoliv pouze vybrané skupinky lidí. Upřímně, kdybych tomu nevěnoval už stovky hodin času, dávno bych se na to vys..l
Chápu, že lidé mimo FB jaksi jejich názory jsou zbytné. A muže někdo ticíckrát říkat, že to není pravda. Je tomu tak.
No k tomu dílu mám spousty připomínek, ale nemá cenu to psát, když na 3 mejly nedostaneš odpověď. A ne týden, ale už je to 5 měsíců.
Otázky:
1) jak je to tedy s tím přiřazením skupin? Někde je 5 skupin a úplně zbytečně.... Některý vůz je někde půl roku a ta skupina kraje tam zůstane. Zbytečně.
2) které ty atributy jsou povinné? Atributy dveří, výrobce klimatizace, potahů sedaček, převodovky (mimochodem jak tohle budete zjišťovat, někde je to asi snadné, ale jinde nikdy nedostupné, bohužel to dělá čím dál více nepřehledné) považuji za zbytné. Stejně jako je výbava IDSJMK v jiných krajích ty výbavy nejsou? Nějaký standard má každý kraj, nebo mít bude. Ano dříve byl první, ale to se jaksi už dávno změnilo. Kdyby to mělo být logické, museli by tam být výbavy Libereckého Kraje, Odis, atd. Apropo když jsme u slovíček venkovní panely? To je hodně hrubé označení. Když už, tak vnější, ale to zní taky blbě, ale pořád lépe než venkovní.
Osobně budu vyplňovat klimatizaci (ať už plnou či pro řidiče), plošina ZTP, skibox, tažné zařízení, apod. Hrozí mi postih?
3) každé vylepšení je vždy dlážděno dobrými úmysly.
4) kdys se tu říkalo, že zpětně se to udělá (atributy) nějak hromadně, je to tedy ještě pravda? Já tomu tedy svůj čas nemůžu věnovat. Opět je to nesystémově, buď to dejte někomu mladému, který se nudí a může tomu věnovat čas. Jinak to bude někde tak či onak ještě 10 let. Ono ke spoustě vozů se nikdy už nikdo nepodívá. Já si sice v kraji Zlínském, Královehradeckém, Libereckém dělám jednou ročně revizi zejména těch nepříliš viditelných vozů. Dělám to pouze v krajích, kde mám o dopravě dostatečný přehled.
5) máme dostatek správců? V Praze asi ano, v některých místech asi také, ale když najdeš člověka, který má zájem v místech, kde chcípl pes, tak 4 měsíce nevím, co mu mám říci. Už je mi vůči němu trapně. Takto ztrácíme nadějné lidi, kteří mohou jednou pomáhat. Já už se mu dále vymlouvat nebudu, nesnáším výmluvy. Sdělím mu tedy, až se mě zeptá, že o něho asi zájem není. Nerad funguji stylem, slibem nezarmoutíš. V mém případě je pro mě slib závazek , který musím splnit.
6) jediná pozitvní věc je, že mám od pátku svátek. Ne ne, není 11 listopadu, ale najednou se mohu podívat do historiie úprav. Otázka je jak dlouho, než mi to zase někdo znemožní. Zajímavé je, že se objevilo náhodou, bez jakéhokoliv přičinění.

Závěrem říkám, že se jedná o můj názor a mám na něho právo.

Celé je to o komunikaci.


Offline
Uživatelský avatar

472
31 črc 2015 19:56
Kladno
Ještě připomínka k návodu. Je sice vysvětleno, jak zapisovat časová rozmezí v Poznámce 1, ale chybí pokyn, jak psát rozmezí v případě, kdy je tím ohraničením současnost. Tedy zda 8/2017-dosud:, nebo od 8/2017:.


Offline
415
20 bře 2013 21:06
Zkušební vozy jsem tam úmyslně dal já, aby se k tomu dostal člověk z Prahy toho času motající se kolem majitele. Tolik k matení zdejších diskutujících. :-)

Jinak přidávám se k Mikulášovi, nějaký čas zpátky to šla karta roztáhnout skrz detail vozu do jiného okna, nyní nejde ani to. Já už jsem si na to nějak zvykl, ale předtím to asi bylo lepší.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Mauricio píše:
Aha, fakt. Když jsem to zkoušel minulej týden, tak jsem k tomu neměl práva.´, pak mě nenapadlo to zkoušet znova.

Tak když tam teď jsou ty zkušební vozy, tak bys práva mít měl automaticky, ne?


Offline
Uživatelský avatar

472
31 črc 2015 19:56
Kladno
Eda:
Díky za vyjádření k těm dveřím. A když už jsi tu - bylo by možné zařídit, aby se karta vozu otevíraná ze stránky s výpisem vozů kliknutím na detail kolečkem myši, otevírala na nové kartě v prohlížeči "na pozadí", ale aktivní zůstala ta původní karta s výpisem vozů ?


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Aha, fakt. Když jsem to zkoušel minulej týden, tak jsem k tomu neměl práva.´, pak mě nenapadlo to zkoušet znova.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Mauricio: Nějak jsem to zapsal. Však kdyžtak k tomu máš přístup taky, tak si to uprav, jak chceš :-)


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Super, dík, tu knížku doma mám, tak se mrknu


Offline
Uživatelský avatar

472
31 črc 2015 19:56
Kladno
Ten katalog mám. Je v něm i fotka zezadu a ještě z jiného úhlu, vše ale bohužel velmi malé. A jedna větší fotka je též v knize Od kočárů k autobusům z roku 2005.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Neměl by někdo ve větším tuto fotku, co byla v roce 2004 na webu karosy a v o rok dříve vydaném katalogu? Nebo rovnou ten katalog? Jedná se totiž o jeden z vozů budoucího ev.č. 04, 05, 06 DPMŽ. Já jen, že je tedy velká pravděpodobnost, že mi to stojí na dvorku, a nerad bych rozebral na díly ten, který "má příběh" :mrgreen:

A ještě nevím, proč jsou oba vozy v administraci ve skupině "zkušební vozy", ale to je celkem jedno.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Chválím snahu aktualizovat evidenci, ale toto je teda trošku špatně...

https://seznam-autobusu.cz/vuz/69513 - dodán 12/19, zařazen 3/20, provozní (nevím, kdo přišel na to, že historický), RZ dodám příležitostně, tak asi zatím otazník, ta pomlčka je nesmysl... boční reklamu ukončit k 4/20. U DPMŽ dodán 9/03, zařazen 10/03, odstaven 8/18.

https://seznam-autobusu.cz/vuz/69512 - v podstatě stejně jako výše, jen ostaven k 3/20 a u nás tedy nepřihlášen do provozu (= bez RZ, nechat pomlčku).

Kdyby snad někdo chtěl zaevidovat ty převozní značky, tak jsou dobře vidět tady:


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Lesan píše:
Zdravím po delší době a měl bych dotaz, nebo spíš návrh na malé vylepšení.

Poznámka (případně i doplňující info) bývá u některých vozů, zejména tramvají, docela dlouhá, a protože se vše zapisuje do řádku za sebe, je to poměrně nepřehledné.
Rozložením těchto záznamů na jednotlivé řádky by sice narostla výška stránky (avšak nijak drasticky), ale rozhodně by to bylo přehlednější. Co Vy na to?

Tohle dlouhodobě zvažujeme a je to jedna z variant, jak to řešit. Časem tohle určitě budeme řešit a zřejmě to nějak takto dopadne.

Nicméně aktuálně jsou prioritnější věci.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Robert píše:
Možná nepatřím mezi nejchápavější, ale jaký smysl má doplňující informace u tohoto vozu?
https://seznam-autobusu.cz/vuz/11045

Jj, tohle jsem zrovna včera hromadně likvidoval a přesunoval do rozložení dveří, ze kterého je to jasné na první pohled a jednotné napříč celým seznamem.

Tady u tohoto vozu jsem to sice dal do rozložení dveří, ale už jsem to nějak opomněl vymazat z poznámky, takže díky, Matěji, za úpravu :-)

Jinak když už jsme u toho rozložení dveří, rád bych navázal na debatu, která tady ohledně dveří proběhla.

Mikuláš Pelíšek píše:
Dále vidím značené nedostatky v zapisování atributu "rozložení dveří":
1) Dvoudveřový Solaris má uspořádání 2-2-0 - v pořádku, existuje i třídveřová varianta, proto ta nula na konci. Třídveřový Cross LE má uspořádání 1-2-1 - taky v pořádku. V tom případě by ale analogicky dvoudveřový Cross LE měl mít uspořádání 1-2-0, protože Irisbusy ještě obchodní rozlišení CITY a LINE neměly.
2) Třídveřové NB 12 by měly mít uspořádání 2-0-2-2, třídveřové klouby pak 2-0-2-2-0.
3) Naopak u C 954E považuji poslední pozici s nulou za zbytečnou. Vůz tohoto typu s třetími dveřmi snad nikde na světě neexistuje. Naopak vozy s "uspořádáním IDS JMK" tímto nástrojem odlišit neumíme, což je škoda, protože by to bylo asi jediné smysluplné využití.

Abych tu metodiku tedy nějak shrnul - jako výchozí by se měly brát vždy exempláře s maximálním počtem dveří, jaký daný typ umožňuje. Tento počet dveří určí počet pozic v atributu a na ty pozice se potom dosazují hodnoty 1, 2, nebo 0, podle konkrétního vozu.


Prosím, zapisujme u 12metrových vozů vždy 3 čísla (pro SORky NB samozřejmě teda 4, ale to je výjimka). Není podle mne v silách správců znát přesně, co je pro každý typ maximální počet dveří, proto je to lepší to udělat takto podle té délkové kategorie. Ano, třeba u C954 zatím možná (?) neexistuje nic se zadními dveřmi, ale jak to já jako správce mám vědět, že si to někdo nedobastlil? Nebo když zapisuju nějaký "velmi starý Den Oudsen" nebo něco takovýho, opravdu netuším, kde to může mít jaký dveře. A jestli to třeba nemá dveře jen vepředu a vzadu. U C734 taky asi ze začátku neexistovala žádná se zadními dveřmi, dnes jich je požehnaně. Takže je lepší to všude psát jednotně se třemi pozicemi a mít to unifikované. I kvůli vyhledávání je to dobré. Navíc to je konzistentní třeba s Phototransem, kde to taky mají takto.

Takže prosím, zapisujme i u všech 12metrových Karos tři pozice pro dveře. Díky! :-)

Takto jsem to dopsal i do manuálu, tak se tam kdykoli můžete kouknout a ještě jednou díky Matějovi za obrovskou pomoc s jeho aktualizací!

Jinak tady byla ještě debata o "širokých druhých dveřích". Včera jsem upravoval snad 100 vozů a tohle bylo u některých poslední, co zůstalo v poznámce, což mi přijde jako nesystémové. Zvažoval jsem, jestli to nepoznamenat opravdu v rámci rozložení dveří, ale to by vytvořilo odlišnost od té standardní notace a už by podle toho nešlo pěkně vyhledávat (něco jako zápis 2-2š-0). Navíc to teda není na první pohled jasné, co to je. Takže zvažuju, že pro to udělám atribut "široké druhé dveře", bude na první pohled jasné, co to má znamenat, bude to konzistentní s tím, jak to máme zapsané teď, a neudělá to neplechu v rozložení dveří.


Offline
74
25 kvě 2016 18:43
Zdravím po delší době a měl bych dotaz, nebo spíš návrh na malé vylepšení.

Poznámka (případně i doplňující info) bývá u některých vozů, zejména tramvají, docela dlouhá, a protože se vše zapisuje do řádku za sebe, je to poměrně nepřehledné.
Rozložením těchto záznamů na jednotlivé řádky by sice narostla výška stránky (avšak nijak drasticky), ale rozhodně by to bylo přehlednější. Co Vy na to?


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Parkuje tam Jira, nema to polepy Autokarem a ma to od prosince stejnou pojistovnu jako jine Jirovy stroje.


Online
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Nevím, neznám, jen jsem vyfotil, co tam zrovna stálo. :mrgreen:
Mám to teda přepsat?


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
https://seznam-autobusu.cz/dokumentacka/249324#photo
Pavle, to bude Jíra jak vyšitý.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Díky za ten "návod." Nováčkem sice nejsem, ale v podstatě žádná pravidla jsem dosud nečetl.


Offline
415
20 bře 2013 21:06
Odpraseno.

Jinak dokopal jsem se ke zpracování aktualizovaného a výrazně rozšířeného návodu na správu seznamu-autobusu, jsou tam zapracovány všechny nejnovější úpravy tabulkovače včetně atributů. Tímto i Vás, tady na fóru, prosím o jejich používání při zakládání nových vozů. U těch starších není třeba je předělávat zběsile, stačí postupně při jejich úpravách kvůli jiným věcem. Kdyby se Vám něco z těch novinek nezdálo, Eda je otevřen kritice. Děkuji.
Drtivou část z těch popsaných věcí budete znát, uvědomte si, že to je mířeno na nováčky. https://docs.google.com/document/d/1cBRdJWXXGmTeFK2qW3-ZXnmf0gvO9UwFsl_2ryLKpyw/edit?usp=sharing


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Ano, je. Ale proč to tam je zapsáno, netuším. Že to jezdí na naftu, je taky pravda, a nepíše se to tam.


Offline
76
27 bře 2016 21:25
kraj bělochů :-)
Robert píše:
Možná nepatřím mezi nejchápavější, ale jaký smysl má doplňující informace u tohoto vozu?
https://seznam-autobusu.cz/vuz/11045


No a není to pravda? biggrin biggrin biggrin


Offline
103
01 črc 2016 11:20
Mikuláš Pelíšek: ešte na margo Exprescaru, pod Tatrami sa pohyboval takýto bus, ktorý na sezname nevidím. U nás bol zaradený na papieroch z atmosferáku... Nepodarilo by sa prosím zistiť, aká bola pôvodná značka?


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Možná nepatřím mezi nejchápavější, ale jaký smysl má doplňující informace u tohoto vozu?
https://seznam-autobusu.cz/vuz/11045


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9470 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127 ... 379  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 13:08
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]