Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 49 z 126    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 126  Další
Autor Zpráva
Offline
438
24 lis 2017 11:40
Cracatit píše:
No a co to zvýšení dlažby v jízdním pruhu na Lesnické z města, dokáže mi smysl někdo vysvětlit? Bezbariérovou zastávku s pojížděnou plochou si osobně představuju jinak.
Celkově od Zemědělské (včetně) až dolů na Jugoslávskou jsou ty zastávky fakt dost z prd*ele, chybí kompletně signální dlažba, nemožné vysunout plošinu a stav trati, prostě kompletně v ##MLUVÍM SPROSTĚ##. Když člověk jede autem z Jugoslávské kolem toho malinkýho parčíku, kde se odděluje Lesnická od Jugoslávské, tak má strach, že se propadne, jaká je tam v jednom místě u kolejí džuzna.
Chápu, že se čeká na dokončení bočních uliček, nicméně i tak to chtělo havarijní opravu.


No já nejsem znalý historie, ale tipnul bych, že těleso trati bylo nadvýšené oproti vozovce, když tam zastávka nebyla. Při rekonstrukci vozovky ji nadvýšili aspoň na tu úroveň krytu tratě (jinak by to bylo ještě horší). Drbat do tratě a nebo chodníku se jim nechtělo asi.



Zemědělská - Jugoslávské: jestli jsem dobře pochopil - bude se příští rok (snad) dělat kompletka ulice včetně sítí atd. To už zastávky by měly normové, v cajku - na rozdíl od Merhautovy, kde mám takový strach (marně doufám, že se mýlím), že Venhudova a Zdráhalova budou opět s nástupem z ulice, což při rozsahu rekonstrukce (svršek na panelech, spodek vč. odvodnění dokonce) je docela výsměch! Hlavně, že Jugoslávdká bude bezbariérově (jakoby předtím nebyla)...jako poslední zastávka na lince.
Jak je toto možný? Kdo toto rozhoduje? Buď udělám opravu ala Štefanikova + asfalt jako na Křence a počkám na kompletku ulice - má-li být v dohledu...nebo když už něco přestavuju takto z gruntu a fixuju tento stav na mnoho let, tak do toho vměstnám 2 zastávky typu špunt nebo vídeň.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Cracatit píše:
No a co to zvýšení dlažby v jízdním pruhu na Lesnické z města, dokáže mi smysl někdo vysvětlit? Bezbariérovou zastávku s pojížděnou plochou si osobně představuju jinak.
Celkově od Zemědělské (včetně) až dolů na Jugoslávskou jsou ty zastávky fakt dost z prd*ele, chybí kompletně signální dlažba, nemožné vysunout plošinu a stav trati, prostě kompletně v ##MLUVÍM SPROSTĚ##. Když člověk jede autem z Jugoslávské kolem toho malinkýho parčíku, kde se odděluje Lesnická od Jugoslávské, tak má strach, že se propadne, jaká je tam v jednom místě u kolejí džuzna.
Chápu, že se čeká na dokončení bočních uliček, nicméně i tak to chtělo havarijní opravu.

Už běží vodoprávní řízení, bo na Lesnické se má dělat reko vodovodu a kanalizace. Pak saozřejmě obnova trati a komunikace podle současných standardů včetně bezbariérových zastávek Tomanova a Zemědělská. Je pravda, že by si při tom chtělo pohrát i s Lesnickou a udělat ji skutečně bezbariérovou, tedy aby se dala vysunout plošina. Stávající hybrid je akorát k zlosti.


Offline
Uživatelský avatar

3209
14 čer 2004 18:56
blekfild
goldfinger píše:
Na křižovatce Lesnické a Provazníkovy byla zastávka od prodloužení tratě do Čertovy rokle (tenkrát d15). Skutečným přestupním bodem se stala teprve se zavedením t25/26. Do té doby tam jezdily akorát a46 a 67, na který nemělo valný význam přesedat.


V příloze jízdní řád z roku 1990/91, to už se na Lesnou jezdilo skoro 15 let.
Ta zastávka tam opravdu nebyla, vznikla až se zavedením linky 145 v roce 1994.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
2689
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No a co to zvýšení dlažby v jízdním pruhu na Lesnické z města, dokáže mi smysl někdo vysvětlit? Bezbariérovou zastávku s pojížděnou plochou si osobně představuju jinak.
Celkově od Zemědělské (včetně) až dolů na Jugoslávskou jsou ty zastávky fakt dost z prd*ele, chybí kompletně signální dlažba, nemožné vysunout plošinu a stav trati, prostě kompletně v ##MLUVÍM SPROSTĚ##. Když člověk jede autem z Jugoslávské kolem toho malinkýho parčíku, kde se odděluje Lesnická od Jugoslávské, tak má strach, že se propadne, jaká je tam v jednom místě u kolejí džuzna.
Chápu, že se čeká na dokončení bočních uliček, nicméně i tak to chtělo havarijní opravu.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Na křižovatce Lesnické a Provazníkovy byla zastávka od prodloužení tratě do Čertovy rokle (tenkrát d15). Skutečným přestupním bodem se stala teprve se zavedením t25/26. Do té doby tam jezdily akorát a46 a 67, na který nemělo valný význam přesedat.


Offline
Uživatelský avatar

2555
13 črc 2009 13:42
ds píše:
Cracatit: hlavně to umístění zastávky Lesnická v minulosti takhle ničemu nevadilo, protože to nebyl přestupní bod - šaliny tam zastávku neměly až do roku 1994.

Vážně? Čili zastavovaly na Zemědělské a pak až na Bieblově?


Offline
438
24 lis 2017 11:40
No Lesná nádraží bude podle toho záměru dál - musí být v přímé až za obloukem. Takový Písečník nebo Lozíbky si nepolepší, i když taková tragédie to zas není.
Dle výkresu ŠČ jsou čelem k sobě, ale přes křižovatku - jsou tam 2 přechody (před a za Alešovou). Ale na druhé straně než je zrovna ostrůvek nástupní je malý ostrůvek přechodu (jinak by to ani nešlo).


Offline
2689
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
MNadenicek: ŠČ v novém stavu bych o moc neposouval, na vykrytí je pak zastávka Nádraží Lesná, nejspíš bude až někde za mostem, takže to nevyjde tak blbě. Jinak doufám, že ŠČ bude ve tvaru čelem k sobě, jak je dnešní Vlhká třeba, pomohlo by to přecházení frekventované ulice, mít ostrůvek u obou směrů a moct přejít na etapy. Už dneska se mi to hodí, když přijedu od města a chci jít dovnitř sídliště Alešovou k SNP. Často se mi stává, že přijede od Lesné bus a auta ze stejného směru mě nepustí, nebo až na poslední chvíli.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2689
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
DS: ono to umístění nevadí ani dneska, člověk jde na šalinu rychlou chůzí tři minuty, když ji potřebuje. Navíc tady je společný interval 9/11, takže ve všední den bez omezení skoro furt něco jede. Fakt mi to připadá jako skoro žádný problém. Kdyby tam zastávka Lesnická od města nebyla, nic by se nestalo, Zemědělská je kousek, i když je fakt, že pěší chůzí to trvá o chvíli dýl. Co jsem do dneška nepochopil, je, proč má šalinová Lesnická od města tu zvýšenou dlažbu, když stejně do šaliny musí člověk udělat pořádný krok a jako nástupní ostrůvek pro plošinu nejde použít vůbec, přitom zvýšení se netváří jako krátký retardér.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
438
24 lis 2017 11:40
bugear píše:
https://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_JHM1509


Jak se na to tak dívám, tak co se týče rovnoměrnosti zastávek, možná bych aspoň zastávku Štefanikova čtvrť směr Lesná posunul směr Lesná (mezi zastávku opačného směru a Fugnerovu..pokuď se tam vejde

Jinak koukám, že stávající koleje (které přes 20 let čekají na první šalinu) se z části asi budou trhat. Pokuď ty šedé čáry jsou koleje - tedy tady nestandartně kolejnice - ze zaměření... Ze začátku uplně a směrem k mostu to vypadá na zvětšení osovky - kolej směr město půjde dál, asi v rámci stávajícího DZP panelu:) škoda


Offline
Uživatelský avatar

3209
14 čer 2004 18:56
blekfild
Cracatit: hlavně to umístění zastávky Lesnická v minulosti takhle ničemu nevadilo, protože to nebyl přestupní bod - šaliny tam zastávku neměly až do roku 1994.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
2689
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
XXX a Bugear: Lesnická směr Tomkáč podle mě souvisí s tím, že dřív tudy vedl VMO a tak byl požadavek na to, aby trajfl nestál v jízdním pruhu, což vedle toho bloku domů, co stojí od šaliny na Lesnické podél Provazníkovy až k té místní uličce, u které je záliv, prostě nešlo, no a vzhledem k tomu, že ulice neprošla žádnou přestavbou posledních čtyřicet nebo kolik let, tak to tak zůstalo. Před křižovatkou Lesnická x gen. Píky to nejde, jednak je tam prudký kopec a jednak by se k řadě cílů muselo přecházet po světelných přechodech, prostě je ta poloha před křižovatkou nevýhodná a za ní to šlo až v současné poloze.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2555
13 črc 2009 13:42
Mně to tam přijde ještě jako rovina, tak proto se tak blbě ptám. Přestože už v tom místě možná začíná zatáčka, tak rovná zastávka by se tam snad ještě udělat dala.

Lesnická je taky daleko od šaliny, to je pravda. Ale na Drobného by to bylo zase daleko od baráků.


Offline
118
29 črc 2014 19:57
@mnadenicek: https://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_JHM1509
xxx píše:
Jenom se připomenu. Brání zde něco vzniku zastávky?

Oblouk zmiňovaný mnadenickem?
Cracatit píše:
Spíš bych se snažil prosadit dráty na smyčku busů ŠČ, kde aktuálně končí A-53 ve špičce pracovních dnů akademického roku.

To už je součást stavby VMO.
xxx píše:
Jen mě trochu trápí to přestupování na Merhautově po zrušení nebo zkrácení 46.

Podle oznámení se to neplánuje, nicméně realita může být jiná.

Za mě je pro přestup hodně otravné umístění Lesnické směr Tomkáč, je to tam víc než 150 m. To je dáno stoupáním před křižovatkou, nebo lepší polohou pro místní obsluhu?


Offline
Uživatelský avatar

2555
13 črc 2009 13:42
Jako jo... Jen mě trochu trápí to přestupování na Merhautově po zrušení nebo zkrácení 46.


Offline
122
23 čer 2014 12:31
A k čemu by tolik zastávek v relativně krátkém úseku bylo?
MHD by měla taky trochu jet a ne stavět před a za každou křižovatkou.

Jak psal Cracatit, tady je to v aktuálním stavu vyřešené velmi dobře.


Offline
Uživatelský avatar

2555
13 črc 2009 13:42
Kotěrova v místě dnešní Merhautovy (případně o trochu blíž k Tomkově náměstí), přesunutá Merhautova za křižovatku, přesunutá Provazníkova ke kasárnám, Lesnická. Tak jsem to myslel. Ale znovu opakuju, že jenom fantazíruju.


Offline
2689
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ještě mě napadá otázka, kterýho idiota napadlo rušit záliv směrem dolů na Tomkáč, když tímhle směrem je mnohem větší provoz? Mít kousek pravého pruhu od zastávky dolů k tomu prodejci aut mě neuráží. A jaký kácení, jsou tam vzrostlý stromy, který stíní prach a hluk, takže bych byl dost proti...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2689
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
XXX: tři zastávky a kde máš Lesnickou? Hlavně ráno na ni chodí mrak lidí právě z okolí, jak od Zemědělské, tak právě z Bieblovy a okolí SNP, někdo to má blíž sem, než na současnou Provazníkovu. Fakt bych do trajflových zastávek nevrtal. Tahle pasáž od Merhautky k Lesnické a pak až u bývalého zimáku je docela dobře udělaná. Spíš bych se snažil prosadit dráty na smyčku busů ŠČ, kde aktuálně končí A-53 ve špičce pracovních dnů akademického roku. Zrovna odsud jsou blízko koleje Kohoutova od Mendlovky.
Co se týká posunu zálivu Merhautova směr Pionýrská blíž křižovatce, tak to moc nejde, pár metrů od zálivu začíná odbočovací pomocný oblouk nahoru ke smyčce šalin, leda by začínal přímo zastávkou podobně, jak je to na Pisárkách, kde prakticky třetí pruh začíná zastávkovým zálivem.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2555
13 črc 2009 13:42
ds píše:
xxx: ale to už je fakt skoro Provazníkova. Ta zastávka Merhautova je dneska v nejlogičtějším místě, v tom zcela souhlasím s Goldfingerem, který ve svém výčtu ještě nezmínil koleje MZLU.
Přesun zastávky Provazníkova před zeď kasáren už by vůbec nedával smysl...

Netvrdil bych, že přesun Provazníkovy ke kasárnám by nedával smysl. Naopak by se tím výrazně zkrátila docházková vzdálenost pro lidi ze SNP, z Mathonovy, Jugoslávské, Zemědělské, Břenkovy apod. Provazníkova a Lesnická jsou dnes od sebe opravdu daleko. Souhlasím ale, že lidem z Kotěrovy a z kolejí by se přesunutím Merhatovy docházková vzdálenost naopak výrazně prodloužila. Však taky jenom fantazíruju. (A co takhle mít zastávky tři? Kotěrovu, přesunutou Merhautovu a přesunutou Provazníkovu? :twisted: :mrgreen: )

xxx píše:
https://maps.app.goo.gl/asR2Yw8FPFrsExLG7
V místě mezi peugeotem 5008 a starým focusem by být nemohla? Samozřejmě čistě teoreticky.

Jenom se připomenu. Brání zde něco vzniku zastávky?


Offline
588
25 říj 2019 10:12
Jenom mimo téma tramvajových tratí k tomu parkovišti (snad nevadí)... Reálně kousek asfaltu možná schází, ale pokud se nepletu, tak podle norem ho schází celkem dost. Teď má to parkoviště (i s "chodníčkem", na kterém stojí šikmá řada) podle map 13 metrů. Délka parkovacího místa je 5 metrů a ulička musí být 6 metrů pro najetí předkem (pokud by bylo nařízeno parkování zacouváním, tak 4,75 metru) - jinými slovy chybí tam 2-3 metry asfaltu, což není úplně kousek. A navíc by to z hlediska kapacity vlastně nic nepřineslo, takže do toho nikdo jen tak nepůjde. Natož do nějakýho parkovacího domu. Odhadem podle map, tam teď je ulička nějaký 3-4 metry, což se nijak nevymyká ze "standardů" na sídlištích, dokonce jsou určitě ještě stísněnější místa. Jinými slovy, kdyby chtěl někdo vyznačit parkovací místa tak, jak se na sídlištích stává, tak má smůlu, protože normy. Stačí se podívat na libovolný parkoviště, kde nic vyznačený nebylo a například po nějaké rekonstrukci to vyznačeno bylo. Oficiálně bude na stejné ploše méně míst, což není úplně žádoucí. Příkladů by se dalo uvést několik.


Offline
Uživatelský avatar

3209
14 čer 2004 18:56
blekfild
xxx: ale to už je fakt skoro Provazníkova. Ta zastávka Merhautova je dneska v nejlogičtějším místě, v tom zcela souhlasím s Goldfingerem, který ve svém výčtu ještě nezmínil koleje MZLU.
Přesun zastávky Provazníkova před zeď kasáren už by vůbec nedával smysl...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

2555
13 črc 2009 13:42
https://maps.app.goo.gl/asR2Yw8FPFrsExLG7
V místě mezi peugeotem 5008 a starým focusem by být nemohla? Samozřejmě čistě teoreticky.


Offline
438
24 lis 2017 11:40
Souhlas. Umístit by ji tam ani moc nešlo. Jsou tam sjezdy, pak oblouk (tam nemůže být) a pak sjezdy - takže za Provazníkovu 23 nejdříva a to už je zast. Provazníkova.
Podzemní parkoviště by bylo fajn, ale bojím se, že je to trochu drahé - kdo to zaplatí (žádný parkovací dům v sídlišti na sebe jednoduše nevydělá) - tady schází jen kousek asfaltu a mohli by být obě řady kolmé > víc míst a taky trochu větší "ulička" uprostřed.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
To nevidím jako úplně dobrý nápad. Tahle zastávka obsluhuje podstatnou část minisídliště ŠČ (kromě pár vchodů u smyčky a nejbližších čísel na Kotěrově plus novostavbu Bytasen či jak se to jmenuje a Porta Resoluta. Přesun za křižovatku by zbytečně prodloužil docházkovou vzdálenost plus nepříjemnosti s přecházením frekventované ulice. Přestupy negenerují takovou poptávku jako baráky.

Humanizace Provazníkovy od Lesnické po Kotěrovu by stála za úvahu, zejména její zúžení a obnova někdejších předzahrádek. Parkoviště pod Kotěrovou patří na tři patra pod zem a na povrchu parková úprava.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3150 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 126  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: jejda29, Robert a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 14 kvě 2024 12:51
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]