Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 49 z 126    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 126  Další
Autor Zpráva
Offline
118
29 črc 2014 19:57
@mnadenicek: https://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_JHM1509
xxx píše:
Jenom se připomenu. Brání zde něco vzniku zastávky?

Oblouk zmiňovaný mnadenickem?
Cracatit píše:
Spíš bych se snažil prosadit dráty na smyčku busů ŠČ, kde aktuálně končí A-53 ve špičce pracovních dnů akademického roku.

To už je součást stavby VMO.
xxx píše:
Jen mě trochu trápí to přestupování na Merhautově po zrušení nebo zkrácení 46.

Podle oznámení se to neplánuje, nicméně realita může být jiná.

Za mě je pro přestup hodně otravné umístění Lesnické směr Tomkáč, je to tam víc než 150 m. To je dáno stoupáním před křižovatkou, nebo lepší polohou pro místní obsluhu?


Offline
Uživatelský avatar

2553
13 črc 2009 13:42
Jako jo... Jen mě trochu trápí to přestupování na Merhautově po zrušení nebo zkrácení 46.


Offline
122
23 čer 2014 12:31
A k čemu by tolik zastávek v relativně krátkém úseku bylo?
MHD by měla taky trochu jet a ne stavět před a za každou křižovatkou.

Jak psal Cracatit, tady je to v aktuálním stavu vyřešené velmi dobře.


Offline
Uživatelský avatar

2553
13 črc 2009 13:42
Kotěrova v místě dnešní Merhautovy (případně o trochu blíž k Tomkově náměstí), přesunutá Merhautova za křižovatku, přesunutá Provazníkova ke kasárnám, Lesnická. Tak jsem to myslel. Ale znovu opakuju, že jenom fantazíruju.


Offline
2689
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ještě mě napadá otázka, kterýho idiota napadlo rušit záliv směrem dolů na Tomkáč, když tímhle směrem je mnohem větší provoz? Mít kousek pravého pruhu od zastávky dolů k tomu prodejci aut mě neuráží. A jaký kácení, jsou tam vzrostlý stromy, který stíní prach a hluk, takže bych byl dost proti...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2689
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
XXX: tři zastávky a kde máš Lesnickou? Hlavně ráno na ni chodí mrak lidí právě z okolí, jak od Zemědělské, tak právě z Bieblovy a okolí SNP, někdo to má blíž sem, než na současnou Provazníkovu. Fakt bych do trajflových zastávek nevrtal. Tahle pasáž od Merhautky k Lesnické a pak až u bývalého zimáku je docela dobře udělaná. Spíš bych se snažil prosadit dráty na smyčku busů ŠČ, kde aktuálně končí A-53 ve špičce pracovních dnů akademického roku. Zrovna odsud jsou blízko koleje Kohoutova od Mendlovky.
Co se týká posunu zálivu Merhautova směr Pionýrská blíž křižovatce, tak to moc nejde, pár metrů od zálivu začíná odbočovací pomocný oblouk nahoru ke smyčce šalin, leda by začínal přímo zastávkou podobně, jak je to na Pisárkách, kde prakticky třetí pruh začíná zastávkovým zálivem.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2553
13 črc 2009 13:42
ds píše:
xxx: ale to už je fakt skoro Provazníkova. Ta zastávka Merhautova je dneska v nejlogičtějším místě, v tom zcela souhlasím s Goldfingerem, který ve svém výčtu ještě nezmínil koleje MZLU.
Přesun zastávky Provazníkova před zeď kasáren už by vůbec nedával smysl...

Netvrdil bych, že přesun Provazníkovy ke kasárnám by nedával smysl. Naopak by se tím výrazně zkrátila docházková vzdálenost pro lidi ze SNP, z Mathonovy, Jugoslávské, Zemědělské, Břenkovy apod. Provazníkova a Lesnická jsou dnes od sebe opravdu daleko. Souhlasím ale, že lidem z Kotěrovy a z kolejí by se přesunutím Merhatovy docházková vzdálenost naopak výrazně prodloužila. Však taky jenom fantazíruju. (A co takhle mít zastávky tři? Kotěrovu, přesunutou Merhautovu a přesunutou Provazníkovu? :twisted: :mrgreen: )

xxx píše:
https://maps.app.goo.gl/asR2Yw8FPFrsExLG7
V místě mezi peugeotem 5008 a starým focusem by být nemohla? Samozřejmě čistě teoreticky.

Jenom se připomenu. Brání zde něco vzniku zastávky?


Offline
588
25 říj 2019 10:12
Jenom mimo téma tramvajových tratí k tomu parkovišti (snad nevadí)... Reálně kousek asfaltu možná schází, ale pokud se nepletu, tak podle norem ho schází celkem dost. Teď má to parkoviště (i s "chodníčkem", na kterém stojí šikmá řada) podle map 13 metrů. Délka parkovacího místa je 5 metrů a ulička musí být 6 metrů pro najetí předkem (pokud by bylo nařízeno parkování zacouváním, tak 4,75 metru) - jinými slovy chybí tam 2-3 metry asfaltu, což není úplně kousek. A navíc by to z hlediska kapacity vlastně nic nepřineslo, takže do toho nikdo jen tak nepůjde. Natož do nějakýho parkovacího domu. Odhadem podle map, tam teď je ulička nějaký 3-4 metry, což se nijak nevymyká ze "standardů" na sídlištích, dokonce jsou určitě ještě stísněnější místa. Jinými slovy, kdyby chtěl někdo vyznačit parkovací místa tak, jak se na sídlištích stává, tak má smůlu, protože normy. Stačí se podívat na libovolný parkoviště, kde nic vyznačený nebylo a například po nějaké rekonstrukci to vyznačeno bylo. Oficiálně bude na stejné ploše méně míst, což není úplně žádoucí. Příkladů by se dalo uvést několik.


Offline
Uživatelský avatar

3209
14 čer 2004 18:56
blekfild
xxx: ale to už je fakt skoro Provazníkova. Ta zastávka Merhautova je dneska v nejlogičtějším místě, v tom zcela souhlasím s Goldfingerem, který ve svém výčtu ještě nezmínil koleje MZLU.
Přesun zastávky Provazníkova před zeď kasáren už by vůbec nedával smysl...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

2553
13 črc 2009 13:42
https://maps.app.goo.gl/asR2Yw8FPFrsExLG7
V místě mezi peugeotem 5008 a starým focusem by být nemohla? Samozřejmě čistě teoreticky.


Offline
437
24 lis 2017 11:40
Souhlas. Umístit by ji tam ani moc nešlo. Jsou tam sjezdy, pak oblouk (tam nemůže být) a pak sjezdy - takže za Provazníkovu 23 nejdříva a to už je zast. Provazníkova.
Podzemní parkoviště by bylo fajn, ale bojím se, že je to trochu drahé - kdo to zaplatí (žádný parkovací dům v sídlišti na sebe jednoduše nevydělá) - tady schází jen kousek asfaltu a mohli by být obě řady kolmé > víc míst a taky trochu větší "ulička" uprostřed.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
To nevidím jako úplně dobrý nápad. Tahle zastávka obsluhuje podstatnou část minisídliště ŠČ (kromě pár vchodů u smyčky a nejbližších čísel na Kotěrově plus novostavbu Bytasen či jak se to jmenuje a Porta Resoluta. Přesun za křižovatku by zbytečně prodloužil docházkovou vzdálenost plus nepříjemnosti s přecházením frekventované ulice. Přestupy negenerují takovou poptávku jako baráky.

Humanizace Provazníkovy od Lesnické po Kotěrovu by stála za úvahu, zejména její zúžení a obnova někdejších předzahrádek. Parkoviště pod Kotěrovou patří na tři patra pod zem a na povrchu parková úprava.


Offline
Uživatelský avatar

2553
13 črc 2009 13:42
Při pohledu na výkres mě napadlo zastávku pro trolejbusy směr Konečného náměstí přesunout za křižovatku, čímž by se výrazně zkrátil pěší přesun při přestupu ze šaliny z Lesné. V této souvislosti bych pak navrhoval zrušit Provazníkovu nebo ji přesunout za křižovatku s Mathonovou.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
437
24 lis 2017 11:40
Konečnou na výstřižku nevidím, kde je to oznámení celé? Jde se k tomu dostat? Tohle vidím poprvé, zajímavé!

Tomu ostrůvku směr Lesná bude muset ustoupit nedávno postavený plot, ale co už. Zastávka za křižovatkou by byla sice nechutně blízko ŠČ, ale byla by lepší přestupní vazba (co se tady řešila) a místní by mohli vystoupit a přímo do Alberta. Místo tam podle mě je.
Ty zastávky trajfů mně přijdou nějaké nedořešené. Čekal jsem ale taky, že v souvislosti s Tomkáčem se Provazníkova směrem dolů zúží a zkultivuje - získané místo by mohlo být využito pro rozšíření parkoviště, kde zaparkovat trochu větší auto je o nervy. Zastávka směr Pionýrská by se mohla přiblížit křižovatce aspoň trochu..


Offline
118
29 črc 2014 19:57
Což souvisí se zrušením zálivu, který jim tam bez kácení normově nevycházel. Na druhou stranu pokud by se trajfly neplazily přes křížení skoro krokem, nijak zvlášť by to asi nevadilo. Stejně jsou ty dva pruhy dolů na současný provoz předimenzované, pokud tedy zrovna nestojí Tomkáč.
Když se ještě dívám do toho výkresu, je tam zrušeno zázemí smyčky bez náhrady, ale nějak zapomněli, že se používá i pro konečnou ŠČ/Kohoutova. Byť to není zrovna ideální a někteří to řeší alternativním způsobem.


Offline
2803
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
A taky je z toho patrné, že směrem od stadionu už bude v rovném směru sloužit pouze jeden ze dvou pruhů. Fakt bomba.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Takhle to bylo před zrušením obou zastávek a jinak to ani kvůli prostorovým poměrům u křižovatky ani být nemůže. Do centra za křižovatkou není místo, navíc by zastávka byla moc blízko Venhudovy, za křižovatkou směrem do ŠČ sice místo je, ale pak by zase byla příliš blízko konečná.


Naposledy upravil xcav8 dne 24 bře 2020 02:12, celkově upraveno 1
odpraseno


Offline
118
29 črc 2014 19:57
Součástí oznámení je situační výkres, ze kterého je patrné, že zastávka bude v obou směrech před křižovatkou.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
437
24 lis 2017 11:40
Neříkám, že to není důležitý, ale podle mě to nebude ten hlavní důvod. Tak teoreticky, kdyby jezdila původně uvažovaná 46+37, dalo by se přestoupit na Štefanikově čtvrti právě na ni - zajížďka asi 200 m za křižovatku.


Offline
2689
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, já bych ten přestup na trajfly neviděl jako druhořadý. Kdo bydlí v prostoru mezi Jugoslávskou, Merhautovou a Provazníkovou, to dost ocení, když se chce občas vyhnout centru města a jede třeba přímo na Pionýrskou nebo Kotlářskou, studenti některých fakult v okolí Konečného náměstí taky (nekaždý chce jet na Českou). Připomnělo mi to jednu příhodu, jak byla na výstavišti epopej. Dojeli nějaký staříci ze Slovenska a zřejmě u nádraží blbě nastoupili, protože je vezla devítka k Lesné, místo aby jeli přímo na výstaviště. Tak jim na Zemědělské říkám, že mají štěstí, ať na příští zastávce vylezou a přejdou na trajfl, že ten je vyhodí přímo na výstavišti, hehe.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2553
13 črc 2009 13:42
Děkuji. Pěkná fotka.

Škoda, že to komunisti neprotáhli na Haškovu...


Offline
437
24 lis 2017 11:40
No krom toho, že je to ve starých pláncích města, tak nedávno jsem to zahlíd v publikaci 150 let MHD v Brně.

Co se týče vazby obávám se, že od Venhudovy směr Pionýrská je pouze druhořadý, že to bude možná souviset s úpravami 46 a 57 na které se z trajfu dá dnes přestoupit na Merhautově nebo Provazníkově. Mluvilo se částečném nahrazení okružním busem po Lesné a přestupu z šaliny u polikliniky. To by ale přestupy z 25/26 docela zkomplikovalo. Doufám, že taková varianta nenastane.
Já bych busy 46, 57 klidně nechal souběžně jezdit s šalinou (je to kousek) a zastávku vůbec nedělal. Spíš bych našel linkám vhodné využití prodloužením (např. 37+46, 57>zbrojovka]) a elektrifikací. Využití přestupu pro Zdráhalova/Vendudova - Pionýrská/StOsada mi nepřijde tak důležité.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

2553
13 črc 2009 13:42
mnadenicek píše:
kdysi tu zastávka navíc byla

Byly by fotky?


Offline
2689
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, myslím, že zastávka před křižovatkou by líp rozpůlila vzdálenost, ale znamenala by přestavbu semaforů, změnu signálního plánu a přechodů, asi proto je snadnější ji udělat v prostoru za křižovatkou. Chápu to tak, že je sledovaná vazba od Venhudovy směr Pionýrská, takže je jednodušší pak jen jednou přejít na chodník a nemuset přecházet dvě ramena jedné křižovatky, kde navíc přechod vede na ostrůvek, ne na chodník a musí se z něj znova přecházet. Jednu dobu jsem na téhle křižovatce bydlel v tom placatým vícvchodovým paneláku na straně trajflu do Husovic a pamatuju, jak blbě se mi tam přecházelo i se psem, rotože mě mátly zvuky, jednou se mi povedlo přejít na červenou, na štěstí bez následků.
Zastávka ŠČ je momentálně od zastávky Merhautova dost daleko, myslím, že naposledy jsem to šel rychlejší chůzí takových možná deset minut, což není zrovna úplně blízko. Občas jsem se radši popovezl okružkama, nebo A-57.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
437
24 lis 2017 11:40
Někde jsem viděl schématický zákres - zastávka jako kolečko. Tam byla zastávka za Provazníkovou - je tam místo. Akorát dojde k dalšímu zahuštění zastávek (byť kdysi tu zastávka navíc byla) a vzdálenost k další zast. Štef. čtvrť bude poměrně směšná.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3137 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 126  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 13 kvě 2024 16:52
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]