Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 17 z 101    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 101  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2769
07 kvě 2008 20:25
Čebín
OndraS píše:
Tak, že mechanici jsou blbci a celý to udělali naschvál, na to už se tu přišlo během předešlé diskuse.


Ondro v klidu mechoši jsou hned po řidičích ten nejvězší poooovl sarcastic


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Tak, že mechanici jsou blbci a celý to udělali naschvál, na to už se tu přišlo během předešlé diskuse.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

270
31 led 2010 23:09
Když je kvůli každé zastávce u řidiče SOS dikotéka, tak se mu ani nedivím. Mechoši by to zvládli jinak, ale neudělali to a jelikož to takhle poskládali dohromady, tak to podle všeho ani neudělají


Offline
Uživatelský avatar

3339
13 lis 2004 11:58
Předpokládám, že jde čistě o iniciativu řidiče, mechanici by zcela jistě byli schopni tlačítko znefunkčnit jinak..


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Takhle elegantně se podařilo vyřešit problém s retardovaně umístěným tlačítkem poptávky dveří. Smekám :applause:

Blbci cestující mačkali tlačítko stopky (většina cestujících je ke všemu ještě vyšších 50cm, jaký pech), takže DPMB musel přijít s rázným řešením, jak celou situaci vyřešit. A troufám si tvrdit, že celou situaci vyřešil bravurně.

Nyní cestující u 3. a 4. dveří chodí k jiným dveřím (pokud někdo neotevře zvenku), u 2. a 5. mačkají tlačítko na druhém madle. Brno je prostě životní styl.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
148
30 říj 2019 16:42
Myslím si že teď na opravy stejně není čas když validátory mají být do března v každém voze a pokud se bude něco
opravovat až v případě že budou nainstalovány ve všech vozech nebo až systém poběží ale ani tak změně nevěřím když by cca za rok tu bude 30+ nových trolejbusů


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
PvvS píše:
To radši druhý tlačítko POD paralelně..

To říkám.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
To radši druhý tlačítko POD paralelně..


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
xxx: Čidlo teploty by tam bylo asi k ničemu, měl jsem na mysli plastový výlisek, který by zakryl díru v madle po označovači...

Nevím jestli ten výlisek je včetně čidla nebo jsou to dvě části. Samozřejmě když by to bylo včetně čidla jako jeden díl, tak už by se to finančně nevyplatilo.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Včera jsem jel 3031 a značkovače byly umístěny výše a tlačítka normálně, takže to jde. On to DP vymyslí.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
A na co by tam to čidlo bylo, když 22Tr nemají klimatizaci?


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
A já si troufám tvrdit, že kovová objímka (která zaslepuje díru po označovači) má dalekonásobně větší pevnost než plastové tlačítko poptávky, které je tam úplně zbytečně umístěné...

Bastlení to ale je, řešení přitom jezdí ve 44 vozech Urbanway 18M. Díru po označovači zaslepit tímhle a poptávku umístit na normální místo nad označovač.

Ale upřímně je mi to už jedno, na tenhle alibismus narážím i ve své práci a nehodlám ho řešit ještě ve svém volnu, vyžerou si to stejně zase řidiči, kterým tam bude neustále bzučet stopka :D


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
No a co takhle tam mít ty tlačítka dvě? :-k Jedno v místě původního označovače (viz 3601) pro děti a druhé pro dospělé nad novým označovačem jako v 3608.

Jinak já osobně tohle nepovažuji za zásadní problém...


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Troufám si tvrdit, že navržené řešení je naprosto nedostačující vzhledem k nárokům plynoucím z přepravy osob. Přirovnal bych to k bastlení. Způsob navržený Ondrou (odmadlit, zavařit a nalakovat) vnímám jako jediný vhodný a stálý. Je potřeba si taky uvědomit, že madla jsou součástí pasivní bezpečnosti a každá díra/zmenšení jejich pevnosti jde proti logice.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
U vozů, kde byl dřív označovač níž, bych to vyřešil následovně:

1) demontovat starý označovač (pod spojkou madel vznikne díra po označovači)
2) díru zaslepit tím hnědým "tlačítkem", co je např. ve vozech Urbanway (teplotní čidlo?), nebo udělat objímku (koupit, nebo ohnout kus plechu kolem madla), přelakovat barvou ve spreji, nebo i kdyby to bylo izolepou a jednou za čas by to někdo přelepil...
3) validátor umístit co nejníž nad objímku vodorovného madla
4) tlačítko vyvrtat nad validátorem (předpokládám že kabeláž vede ze stropu dolů), takže nebude problém zakrátit příslušný drát k poptávce dveří.

A je to, u všech vozů by to tedy mohlo být jak např. v 3608. Jen by dole bylo něco "navíc", co by krylo díru po starém označovači. A nejedná se o nějaké drahé řešení, objímka max. 20kč, šroubek matice, barva ve spreji za 150kč vystačí na celej vozovej park. Když by to i s prací bylo 150kč na vůz...

Ano je to víc práce než sundat označovač, do díry fláknout tlačítko, zapojit kabel a může to do světa.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Kde je tlačítko nízko, je nízko proto, že byl níž označovač. Na jeho pozici nejdemovšem umístit validátor, protože mu zavazí plastová spojka madel. Po původnim označovači se tudíž využívá díra na tlačítko. Pokud by se nevyužila, musela by se nějak zaslepit. Tzn vyndat madla, zavařit, komaxit. Na montáž validatorů je časovy limit jednak na á vůz, a jednak se to musí stihnout do března, jinak průšvih.
Takže jak byste to řešili? Každej vůz 21/22 je defakto jinej.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

848
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Pokud musí na poptávku dosáhnout malé dítě, proč tedy je v 26Tr u všech dveří vysoko? :D


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Zkusím to tentokrát bez rejpání a "urážení", třeba mi někdo odpoví. Měl jsem dnes štěstí na jízdu s 3601 (t26) a 3608 (t37), první a poslední dodaný vůz.

V čem tkví to, že ve voze 3608 může být tlačítko poptávky u všech dveří umístěno nad označovačem, kdežto u vozu 3601 nemůže? Děkuji za odpověď.

PS: za cestu Mendlák - Lesnická nikdo (alespoň v zadní části vozu 3601) nezmáčkl tlačítko poptávky pod označovačem, všichni mačkali jak zběsilí stopku a když se to neotevíralo, tak se sápali na mojí stranu. Pro řidiče to musí být úžasná služba :-"

PS2: zajímalo by mě ještě jak je ošetřený to, že ve voze 3601 musí na tlačítko poptávky dosáhnout i malé dítě, ale ve voze 3608 už nemusí? Je někde u dveří nějaký piktogram od které výšky může dítě cestovat? Nebo řidič na požádání podá stoličku? :lol:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

3339
13 lis 2004 11:58
Vsude se provadi vymena kabelaze, ale je rozdil jestli ji protahnu tam kde uz byla, nebo musim rozebrat pul vozu/stropu, abych se dostal nekam jinam. Samozrejme, kazdy vuz je jiny, nekde to muze jit dobre, ale nekdy se to neobejde bez dalsiho rezani, vrtani, atd.


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Zrovna u starších vozů to znamená přetahání kabeláže tak jako tak, ne? Nebo se v rámci prohlídek dodělávala příprava v podobě ethernet kabeláže - tak jako bylo požadováno u všech nových vozů v posledních letech?

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

3339
13 lis 2004 11:58
Jakub S. píše:
A ihned u dveří znamená co? Není to náhodou i madlo naproti dveřím? Viz 13T, Solarisy. Trvat na umístění označovače na madle přímo přiléhajícím ke dveřím je dle mého přežitek.


Změna umístění by ovšem znamenala zvýšení náročnosti a nákladnosti výměny - úprava madel, přetahání kabeláže přes mnohdy neprůchodná místa v karoserii...


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
OndraS píše:
Šlo, a seš tam, kde byly první série jednadvacítek, tj poptávka hned u nouzáku a večné problémy s lidma co nerozeznaj červenej čudlik od zelenýho.
Ty validátory jsou neštěstí, kombinace s vozy 21Tr několika sérií a v nich jestě různych atypů co se týče madel, plus osm dvaadvacítek rovná se tři verze interiérů...
On i ten čudl8k poptávkymma svoji danou vejšku, která je porušena jak tím umístěním nad, tak i pod. Defakto neexistuje řešení.


Nevím, jak je daná pozice poptávky a nouzáku u 21Tr různých sérií, vím jen, že u přidělené 3050 to bohužel je u sebe. A samozřejmě lidi mačkají to po čem šáhnou nejdřív a neřeší, že tam je čudl na dveře a pak provedením úplně stejnej čudl, ale na něco jiného. Ta 3050 (exhradec) spadá rokem výroby 1999 do těch dřívějších sérií, ale tady nebyla snaha v rámci GO ty interiéry spíš sjednotit?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
OndraS píše:
No, ale u nás to jde vetšinou nějak přečíst, ale u tramvají je to kolikrát dost luštění, kam to vlastně jede.
Na jednu stranu je jedno kam to jede, protože složitost a překombinovanost jízdních řádů dosáhla takové extremní úrovně, že vlastně nikdy není jistota, kudy a kam to vlastně jede...

http://www.dpmp.cz/jr/platnost_20200101 ... 97001A.htm
http://www.dpmp.cz/jr/platnost_20200101 ... 16001A.htm

Myslím, že si v Brně nemáme na co stěžovat.


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
A ihned u dveří znamená co? Není to náhodou i madlo naproti dveřím? Viz 13T, Solarisy. Trvat na umístění označovače na madle přímo přiléhajícím ke dveřím je dle mého přežitek.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

757
21 lis 2010 09:08
Na to je určitě taky norma, která říká, že označovač musí být u dveří, aby si cestující mohli označit jízdenku ihned po nástupu do vozidla (dle SPP).

_________________________________
Obrázek


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2520 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 101  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 13:12
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]