Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 49 z 124    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 124  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

270
31 led 2010 23:09
Ňák sem ve všech těch námitkách neviděl tohoto "chudáka" buď sem ho při čtení přeskočil a nebo žádnej protest nepodával biggrin ? Nebo tam má něco napsanýho? Od té doby co se o trati opět mluví tak na baráku dělá jak divej, tak sem trochu zvědavej jak se mu bude líbit šalina metr před vchodem biggrin


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
790
25 led 2006 09:46
Ještě se vrátím k územnímu rozhodnutí pro trať do Líšně. Mírně mě naplňuje optimismem Poučení o odvolání, kde se píše, že napadnout lze výrokovou část rozhodnutí, jednotlivý výrok nebo jeho vedlejší ustanovení. Odvolání jen proti odůvodnění rozhodnutí je nepřípustné.
Takže chápu li dobře, tak ti kverulanti už nemůžou vznášet další námitky typu "krávy přestanou dojit", ani je nemohou znovu zopakovat.
Pokud tedy jsou veškeré výroky územního rozhodnutí v souladu se zákony a nenajdou tam nějaká pochybení, měly by případné námitky být už jednoznačně odmítnuty.


Offline
Uživatelský avatar

1406
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Z EIA:

Citace:
Smyčka a zastávky Štefánikova čtvrť a úsek Merhautovy po ulici Kohoutovu
· předpokládá se zrušení stávající smyčky pro nadbytečnost (linka 5 bude protažena až do smyčky Lesná, Čertova rokle vč. jejího zkapacitnění v rámci jiné stavby);
· při ústí ulice Alešovy se zřídí dvojice vystřídaných nástupních ostrůvků, kde zastaví u společné hrany jak tramvaje, tak veškeré spoje nekolejové MHD (denní i noční) = usnadnění přestupů;
· připojení místní komunikace směrem do ulice Kotěrovy bude napřímeno do polohy vstřícně vůči Alešovy;
· prostor původní smyčky bude rekultivován a nabídnut k vhodnému využití;

Most přes železniční trať
· po provedené diagnostice v několika stupních se provede rekonstrukce mostu dle těchto zásad a postupných kroků:
· provizorně se přeloží stávající sdělovací vedení trasované v souběhu s mostem po samostatné jednoúčelové lávce šířky cca 70 cm;
· cca v její stopě se zřídí nová víceúčelová lávka pro pěší, na kterou se ze stávajícího mostu přeloží tři velkokapacitní vodovody (DN 600+DN 500+DN 600) a většina kabelových sítí;
· následně se za úplné uzavírky provede výměna nosné konstrukce silničního mostu současně se sanací spodní stavby; na mostě se zřídí tramvajová trať (v ose) a pravostranný chodník.


Příloha:
eia_lesna.PNG


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

848
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Na severu Brna se propojí dvě tramvajové tratě, smyčka Štefánikova čtvrť zmizí

Netvrdilo se nedávno, že se má smyčka Štefánikova čtvrť zachovat i po prodloužení?


Offline
124
18 srp 2019 17:01
bugear píše:
nebo přinejhorším zrušit jeden chodník.


Myslím, že na mostě musí být vždy chodník z obou stran.


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
Bohužel mimoúrovňový křížení by stálo víc jak celá obnova tratě.


Offline
149
30 říj 2019 16:42
Za mě je fajn že se pořád bojuje obnovení tratě ale přijde mi hloupé úrovňové křížení s Drtičkovou a chápu že i v případě obnovy tratě k velkému nárůstu kurzů na d-10 nedojde takže v současné době to problém dělat nebude ale pokud třeba za deset let začne výstavba sídliště za zetorem a i k navýšení kurzů tak už toto křížení bude problém.


Offline
118
29 črc 2014 19:57
To jsme se trochu nepochopili. Žádost byla podána 27.9.2017, řízení bylo zahájeno 14.4.2018, první nepravomocné rozhodnutí bylo vydáno 10.7.2018, MMB napadené rozhodnutí zrušil 26.6.2019 a vrátil na ÚMČ, který 28.8.2019 vyzval žadatele k doplnění žádosti, ke kterému došlo 18.12.2019 a 14.2.2020 vydal na základě doplněných podkladů nové rozhodnutí. Ale je pravda, že jsem to předtím uvedl nepřesně, obrátka trvala rok a půl, z toho řízení na MMB polovinu.

goldfinger píše:
S opravou mostu přes 250 se samozřejmě počítá, akorát se bohužel nerozšíří, protože než by se vyřídilo stavební povolení, mohl by spadnout, takže bude dělat slušný špunt. Panely zůstaly akorát na rovné trati, jestli si dobře vybavuju, tak na vjezdu do smyčky ŠČ už je asfalt a na výjezdu nejspíš taky.

Bez stavebního povolení se dá udělat jen taková oprava, že tam ani po ní tramvaje nebudou moct. A pokud to bude něco většího, v okamžiku kdy se z něj vymístí březovský přivaděč (bez čehož je větší zásah stejně neproveditelný) už ho stačí na dosažení samostatných JD pro auta i tramvaje rozšířit jen o 1,5m, nebo přinejhorším zrušit jeden chodník.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6161
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Celkem podstatný rozdíl je v tom, že dosud řízení vedlo UMČ Líšeň, ale nyní to poputuje na magistrát, který může mít mnohem větší motivaci rozhodnout ve prospěch trati, než předchozí instance.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
118
29 črc 2014 19:57
goldfinger píše:
Územko je nepravomocné, dá se s jistotou předpokládat, že se ti kverulanti odvolají, bude záležet na magorstrátu, za jak dlouho odvolání vyřídí.

První obrátka trvala rok, že by tentokrát zvýšili rychlost asi očekávat nelze.
goldfinger píše:
Že je zamítne, je také nanejvýš pravděpodobné.

Na to bych si nevsadil.


Offline
Uživatelský avatar

270
31 led 2010 23:09
Cracatit píše:
Nejen kolejnice, ale celková koncepce tratí. V Praze jsem si všiml, že v obloucích a na křižovatkách se jezdí rychleji a že to míň drnčí i u železářství typu 14T, je to celkovým utlumením trati a jinou koncepcí výstavby?



To že by jim to tam nedrnčelo toho sem si teda nevšim. Ale může to být způsobený tím že mají křižovatky zbroušený takovým způsobem, že se pomalu jezdí po okolku než po ploše... to to pak nemá na čem drnčet když je kolo prakticky ve vzduchu.


Offline
790
25 led 2006 09:46
DPMB začal přecházet na kolejnice NT3 se žlábkem širokým 42,5mm někdy od poloviny 90. let, kdy byla zároveň zavedena kola široká 100 mm a zmenšeno rozkolí z 1385 na 1380 mm. Byl to výsledek práce odborné komise pod vedením technického ředitele Ing. Johna, která řešila hlavně problém nadměrného ojíždění kolejnic S49 v obloucích.
Nyní platná směrnice DPMB předepisuje do oblouků poloměru pod 50 m použití kolejnic NT1 se žlábkem širokým 34 mm, což v kombinaci s rozkolím 1380 mm není rozhodně optimální. Daleko nepříznivější situace je v obloucích v případě tramvají s rozkolím 1380 mm a pevným rozvorem 3,6 m. V této kombinaci by rozšíření rozchodu v obloucích situaci spíše zhoršilo. Obecně se má žlábek v obloucích rozšířovat - kdysi byly pro to určeny kolejnice NP3a se žlábkem 36 mm (ovšem při rozkolí 1385 mm). Daleko nepříznivější situace je v obloucích v případě tramvají s rozkolím 1380 mm a pevným rozvorem 3,6 m.
Technické muzeum si nechalo zpracovat posudek pro oblouk o poloměru 20 m, z něhož si dovolím prezentovat dva obrázky a závěr.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6161
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Zrovna na toho Životského je podíl provozu pevných podvozků úplně minimální. Na dvanáctce bývají 13T ve větší míře akorát o víkendech a občasné nasazování Aniter na trhačkové desítky nestojí za řeč vůbec.

Chápu, že některým leží pevné podvozky v žaludku, ale zase trochu soudnosti.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Nejen kolejnice, ale celková koncepce tratí. V Praze jsem si všiml, že v obloucích a na křižovatkách se jezdí rychleji a že to míň drnčí i u železářství typu 14T, je to celkovým utlumením trati a jinou koncepcí výstavby?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
pevný podvozky by nebyly problém, kdyby se tu trochu líp dbalo na konstrukci. Nějak jsem si nevšiml rošíření rozchodu v obloucích, nebo použití širších žlábků do oblouku. Kór když brněnskej profil je tak trochu paskvil. Široký obutí z doby širokých žlábků a úzký žlábky. Ostrava má šířku 120mm a široký žlábky, Brno má 100mm a úský žlábky. Zbytek měst se pohybuje mezi 86-90mm..


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
MKzB píše:
...silně pochybuji, že ty kolejnice nad husovickým tunelem budou ještě zdravé.

Kolejnice na rovných úsecích v pohodě vydrží 35 let, takže v tomto případě minimálně do roku 2033 :mrgreen:
To ale neplatí u oblouků, na kterých se projevuje "výhoda" vozů s pevnými podvozky, viz dnešní nehoda na Životského...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
S opravou mostu přes 250 se samozřejmě počítá, akorát se bohužel nerozšíří, protože než by se vyřídilo stavební povolení, mohl by spadnout, takže bude dělat slušný špunt. Panely zůstaly akorát na rovné trati, jestli si dobře vybavuju, tak na vjezdu do smyčky ŠČ už je asfalt a na výjezdu nejspíš taky.


Naposledy upravil xcav8 dne 17 úno 2020 13:03, celkově upraveno 1
A nedá si říct, vulgarismus odprasen.


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Spíš než kolejnice bude v háji konstrukce mostu a ty panely, jak po nich furt jezdí hromada autobusů.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
MKzB píše:
Hezky napsané. Akorát silně pochybuji, že ty kolejnice nad husovickým tunelem budou ještě zdravé.

Ptal jsem se na to v DP a byl jsem ujištěn, že jsou použitelné :-)


Offline
Uživatelský avatar

270
31 led 2010 23:09
ajo tááááááám... děkuju za objasnění


Offline
2811
01 úno 2006 10:39
Já jsem to dobře odhadl, hledal jsem to včera na googlu na mapě a odhadl jsem přesně tento hangár :-)


Offline
790
25 led 2006 09:46
Nicméně zase tak blbej nejsem. Je to opravdu hangár na starém letišti. Pokud se jede od Olomoucké do ulice Těžební, tak před zastávkou Těžební je to panelová komunikace vlevo.


Offline
Uživatelský avatar

270
31 led 2010 23:09
TMB píše:
Tak se musím přiznat, že jste mě trochu znejistěli. Zítra upřesním, kde tu halu vlastně máme - ještě jsem tam nebyl.



Právě že ze starýho letiště vlastně nic nezbylo... proto mě to překvapuje.


Offline
790
25 led 2006 09:46
Tak se musím přiznat, že jste mě trochu znejistěli. Zítra upřesním, kde tu halu vlastně máme - ještě jsem tam nebyl.


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Hezky napsané. Akorát silně pochybuji, že ty kolejnice nad husovickým tunelem budou ještě zdravé.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3095 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 124  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 26 dub 2024 16:37
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]