Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 28 z 229    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 229  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Procházím dokumenty a je tam pár zajímavých bodů :) . Jinak bude tam postaveno i dočasné mostní provizorium.
Bude tu latrínovlak
Citace:
Čištění WC bude fungovat tak, že v požadované době se plné naloží na vagón a to v okamžiku dovozu WC čistých.

Etapa 1
Citace:
Městská hromadná doprava je na začátku této etapy v plném provozu bez výluk a jejího dotčení. Provoz trolejbusů v ulici Dukelská není omezen (pro příjezd a výjezd z vozovny Husovice).

Podetapa SO303
Citace:
Výše zmíněné stavební úpravy předpokládají plnou uzavírku ulice Dukelské pro TRAM (kromě Fáze 1) a její nahrazení náhradní MHD (BUS). TRAM by končila ve smyčce Vranovská. Uzavírka a termín provádění těchto úprav by probíhal v letních prázdninových měsících. POZNÁMKA: V těchto měsících je statisticky nejvíce srážek s velkou intenzitou deště – letní bouřky. Proto toto období není nejvhodnější pro rekonstrukci stávajících stok jednotné kanalizace s omezením jejich kapacity. Tramvajová trať na ulici Dukelské by v rámci etap výstavby byla realizována v provizorním (dočasném) stavu po vybudování kanalizace v ulici Bratří Mrštíků, rozdělovací komory a větve části kanalizace ulice Dukelské (SO 303) v úseku mezi ulicí Bratří Mrštíků a sjezdem na parkoviště hotelu Amfora. Provoz TROLBUS (obousměrný) do/z vozovny Husovice bude zajištěn již realizovanou náhradní trasou (související stavbou). Tato náhradní trasa bude realizována v rámci související stavby před začátkem Etapy 1, aby se uvolnil prostor stavby Etapy 1 pro mechanizaci (snesení trolejového vedení trolejbusu atd.).

Etapa 6-2
Citace:
Dopravně inženýrská opatření (DIO) : MHD: V této etapě je navržena plná výluka tramvají. Náhradní doprava bude zajištěna autobusy, jež budou řízeny kyvadlově a jejich signální plán bude zahrnut do křižovatky
Dukelská x odsunutá Provazníkova, rampa Dukelská – VMO. Trolejbusy jsou v této podetapě nahrazovány náhradními autobusy, které budou využívat ve směru Merhautova stávající zastávkový ostrov, který bude na konci předcházející etapy zčásti vybourán z důvodu vytočení autobusu při vjezdu z rampy VMO na ulici Dukelskou. Během provádění středu křižovatky Dukelská x odsunutá Provazníkova, rampa Dukelská – VMO bude náhradní MHD (během víkendu) vedena kyvadlově po již hotovém jízdním pruhu směr centrum (obousměrně) a dále po realizovaném tramvajovém pásu ulici Valchařskou směrem na ulici Karlovu.

Citace:
11.1 1. etapa výstavby Doprava bude ponechána na stávajících komunikacích s omezením při provádění příčných překopů. Překopy budou prováděny s překrytím ocelovými deskami nebo protlaky.
MHD: Městská hromadná doprava je na začátku této etapy v plném provozu bez výluk a jejího dotčení. Provoz trolejbusů v ulici Dukelská není omezen (pro příjezd a výjezd z vozovny Husovice). Před zahájením prací na ulici Dukelské bude zprovozněna náhradní trasa pro příjezd a výjezd trolejbusů do a z vozovny Husovice (tato trasa je v současnosti v řešení v rámci samostatné akce) nebo bude depo trolejbusů řešeno jiným způsobem (bude rozhodnuto před zahájením výstavby).


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Tady se míchají dohromady dvě věci: nájezd vozů z husovické vozovny na část ŠČ - KV/Osová (a návrat do maštale) a nájezd vozů z husovické vozovny na část SO - Jírova, který bude řešen, jak uvádí PvvS. Asi nejmíň problematický je návrat, bo z Provazníkovy se odbočí na Tomkáči doprava. Výjezd na Lískoveckou větev už je s otazníkem, ale asi je to nějak vymyšlené, což naznačuje zmínka o rozjížděcím
vekslu na Provazníkově (u věžáku), aby vozy začínaly na konečné. Pokud se má stávající most přes Svitavu zlikvidovat a postavit nový, tak by mne zajímalo, jaká bude organizace výstavby, aby se zachoval provoz aspoň v režimu 1+1, který bude tak jako tak znamenat převážně vymalováno.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Tuším, že to bude podle výstavby. Kvůli tomu se aj staví ta provizorní trať okolo spalovny.. A ustájení bude ve Slatríně.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Prosím o vysvětlení:

Při stavbě VMO Tomkovo nám. nebude úsek Tomkovo náměstí - Křižovatka Provazníkova/ Merhautova pro trolejbusy průjezdný. Linky 25 a 26 budou rozděleny na dvě části :
(Jírova) Novolíšeňská - Stará osada a osová/Kamenný vrch - Kohoutova.
Nová trasa má délku cca 600 m. Návrh nové trasy začíná levým odbočením z Provazníkové do Merhautovy ve směru od města. Součástí řešení je pravé odbočení z Provazníkovy do Merhautovy ve směru od vozovny Husovice pro nájezd trolejbusů na trať.


Takže to průjezdné bude? Nebo jde o omezení, přičemž těch pár vozů z vozovny bude pouštěno?


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
tohan píše:
V rámci VŘ na výstavbu VMO Tomkovo náměstí a VMO Rokytova je dostupná projektová dokumentace trolejbusové smyčky Kohoutova, kde se mají během stavby vozy otáčet.
Pro ty, které to zajímá, je to soubor Projekt TB smyčka Kohoutova.zip


Jo, takže přece jen nakonec obnova smyčky původní linky 146... :applause:

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

80
31 pro 2014 16:57
Brno-Slatina, naproti gS
V rámci VŘ na výstavbu VMO Tomkovo náměstí a VMO Rokytova je dostupná projektová dokumentace trolejbusové smyčky Kohoutova, kde se mají během stavby vozy otáčet.
Pro ty, které to zajímá, je to soubor Projekt TB smyčka Kohoutova.zip


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
No právě. Krátké úseky. A při omezení odběru, kvůli troleji, stihne se nabít ? S rekuperací bych nepočítal. Ta půjde tak na pokrytí klimy a vlastní spotřeby.


Offline
428
24 lis 2017 11:40
Tak jsou to relativně krátké úseky, nahoru trochu zápřah a dolů dobíjí. Dyť dojezd má ohromné rezervy. Nebo výkově je to omezené na baterky?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
ds píše:
no už aby to bylo.

Hlavně čím víc bude parciálních trolejbusů, tím lepší a použitelnější linkové vedení půjde dělat. Jen namátkou, co by si zasloužily stávající linky bez větších úprav:
25,26 - prodloužení k nádraží Starý Lískovec / plánovaný parciál na Haškovu / v Líšni Mariánské údolí nebo i hřbitov?
27 - přes Růženin dvůr na Jírovu
31 - prodloužení do terminálu Šlapanice, Riegrova
32 - prodloužení přes Technické muzeum do Technologického parku
33 - možná časem elektrické přejezdy na 77?
35 - konečně nasadit trolejbusy :)
38, 39 - z Komenského náměstí protáhnout do uzlu Česká

...a dalo by to se toho samozřejmě vymyslet mnohem víc... :)

Ještě by to chtělo vzít v úvahu převýšení jednotlivých tras. Jezdit na baterie do kopců typu Seifertova, nebo Ondráčkova/Mifkova mi přijde jako blbost.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
428
24 lis 2017 11:40
a aby do dětské nemocnice jela 9 z nádraží a taky spojení česká - cejl...

kdyby to pak jelo přes triangl u nádraží dál, tak se uvolní místo ve smyšce na nádru pro nějaké busy. Akorát problém by tam byl s natrolejováním.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Oklika d11 je primárně proto, že šimičáci považují zastávky na 5. a 6. koleji u role za prašivé.


Offline
1071
09 lis 2006 18:16
Za mne 38/39 prodloužit přes Českou na Maliňák a případně upravit trasování linek 9/11, kdy obklika jedenáctky je i kvůli spojení Maliňáku a České.


Offline
428
24 lis 2017 11:40
goldfinger píše:
Propojení terminálů Komenského nám. a Brandlovy by šlo s minimálními stavebními úpravami - akorát by zařval parkplatz za Ústavním soudem. Ve směru z Komenského nám. by trolejbus odbočil doleva k červenýmu kirchu a pak zahnul doprava za rok Ústavního soudu na Brandlovu. V opačným směru by se musela postavit krátká propojka do Marešovy, která je jednosměrná, proto tudy nemůžou oba směry a jedno SSZ pro trolejbusy křížící trasu MMO.


Tohle nikdo překopávat kvůli takovému spojení nebude bojím se. Ještě když jsem u těch propojení, už jsem zaslechl myšlenku ty trolejbusy ze severu propojit s těmi na Slatinu/Šlapanice, přece jen oboje vysypou lidi na kraji centra a takto by se dostali i na "odvrácenou" část nebo i dál. Po Rooseveltce přes Maliňák je navíc dopravní klid relativní, až se opraví komunikace (hlavně odstraní dlažba)...


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
To protažení t-32 k technoparku se mi líbí, když už pro nic jiného, tak minimálně proto, že by tak tato část Brna dostala přímé spojení na d-12. Můžete namítnout, že je to zbytečné, když jedou obě linky na Českou, ale těch míst, které lépe obslouží buď jedna nebo druhá linka není zrovna málo, takže podle mě by to smysl dávalo.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Propojení terminálů Komenského nám. a Brandlovy by šlo s minimálními stavebními úpravami - akorát by zařval parkplatz za Ústavním soudem. Ve směru z Komenského nám. by trolejbus odbočil doleva k červenýmu kirchu a pak zahnul doprava za rok Ústavního soudu na Brandlovu. V opačným směru by se musela postavit krátká propojka do Marešovy, která je jednosměrná, proto tudy nemůžou oba směry a jedno SSZ pro trolejbusy křížící trasu MMO.


Offline
148
30 říj 2019 16:42
Sice jich má být až 60 ale teď s jistotou přijde půlka a na zbytek je opce. Tak mě spíš zajímá pokud se využije opce musí to být taky ve skladbě ½ 26Tr a ½ 32Tr nebo třeba jen 26Tr?

V současné době kdy hoří koudel u zadku s 21 je celkem zbytečný spekulovat o nějakém rozvoji linek trolejbusů


Offline
428
24 lis 2017 11:40
Né že bych se bál, že se nevytočí, drobné úpravy taky jdou, ale při tom provozu tramvají a trolejbusů (a spousty lidí všude) mi to přijde, že už to tam bude krapet přetížené. To už bych fakt propojil se směrem na žabiny a krpole...ale i tak mě vždycky (dřív jsem nad tím přemýšlel), že už další vozidla projíždějící křižovatku joštova x česká, a vůbec celý ten prostor, budou nežádoucí. Ale kdyby, tak bradlova by se musela přestavět - středový ostrůvek by zmizel a zobousměrnilo by se, 38 a 39 by odjížděli ze strany 36, byla by tam předjízdná trolej a na opačné straně nástupiště pro 38 a 39 mění cí se na ...34, 32? to by na sebe uplně nesedělo...


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Motání 38/39 v příloze. A nebo to rovnou provozně spojit s linkami 32/34/36.

Edit: U Moravského náměstí je ještě záliv pro 81/82, kde by mohl trolejbus pauzírovat, aby nepřekážel na Brendlově. Stačilo by dobudovat nabíjecí stopu (kdyby byla potřeba) a změnit vodorovné značení pro odbočení na Brandlovu.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
428
24 lis 2017 11:40
32 je docela daleko od zástavby přiblížení by bodlo, ale kdo by tím jezil do technoparku? Jo, kdyby jela až na koleje, ale i tak
38,39 - na české se budou motat jak? Kdyby tam bylo místo, už bych je sloučil s 32 a 34, ale nedokážu si představit, kudy by se to přes českou motalo
35 - s tou Úzkou souhlasím, případně kolem Zvonařky ještě s nějakým pokračováním směr Slatina...?
46 - Lesnou ano, ale přemýšlel bych o kloubu

po dotrolejování nějakých úseků a změnu trasování (do avionu asi ne) by měla možná potík 67


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Ale tak ta 31 do přestupního terminálu Šlapanice, Riegrova by dávala smysl z hlediska přestupních vazeb mezi 151/710/31 (sjednocení přestupního místa). Nicméně pak je ale otázka, jestli by byl prostor pro zastávku 31 Šlapanice, Kalvodova směr Slatina...

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
prototyp401 píše:
Např. 32 - na prodlouženém úseku by vznikla pravděpodobně jen jedna zastávka (ZŠ Herčíkova) - myslím si, že daná oblast je dostupná z několika stran luxusně.
38,39 - ztráta času prodloužením na Českou - obě linky využívám pravidelně a ten kousek je lepší dojít pěšky nebo navazující d-4. Obě linky by zřejmě musely jet do trolejbusového terminálu v Brandlově ulici a to se časově nevyplatí.
...

Za mě oba návrhy jednoznačně ano. Spojení technoparku se Slovaňákem se mi velmi líbí. A 38+39 také ano. Vzhledem ke skladbě cestujících každý krok ušetřený je dobrý, navíc čtyřka často jezdí Husovou a spojení na Českou není žádné.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Troufnu si tvrdit, že jakékoliv prodloužení aktuálních trolejbusových linek mimo trolejové vedení je jen šoutoušské snění.

Max. ta linka na Lesnou.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
ds - To by mě zajímalo, co z toho seznamu dává smysl a proč by si to dané linky zasloužily...
Např. 32 - na prodlouženém úseku by vznikla pravděpodobně jen jedna zastávka (ZŠ Herčíkova) - myslím si, že daná oblast je dustupná z několika stran luxusně.
38,39 - ztráta času prodloužením na Českou - obě linky využívám pravidelně a ten kousek je lepší dojít pěšky nebo navazující d-4. Obě linky by zřejmě musely jet do trolejbusového terminálu v Brandlově ulici a to se časově nevyplatí.
25/26 - jde o sóla, takže nic.
35 - rozhodně, nebo zrušit prodloužení na Kamenný vrch :-) raději protáhnout na Úzkou jako dřív.
...


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Chtěl jsi ovšem napsat "do přestavěného terminálu Riegrova," že? Za současného stavu se tam nevejde ani koloběžka.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
no už aby to bylo.

Hlavně čím víc bude parciálních trolejbusů, tím lepší a použitelnější linkové vedení půjde dělat. Jen namátkou, co by si zasloužily stávající linky bez větších úprav:
25,26 - prodloužení k nádraží Starý Lískovec / plánovaný parciál na Haškovu / v Líšni Mariánské údolí nebo i hřbitov?
27 - přes Růženin dvůr na Jírovu
31 - prodloužení do terminálu Šlapanice, Riegrova
32 - prodloužení přes Technické muzeum do Technologického parku
33 - možná časem elektrické přejezdy na 77?
35 - konečně nasadit trolejbusy :)
38, 39 - z Komenského náměstí protáhnout do uzlu Česká

...a dalo by to se toho samozřejmě vymyslet mnohem víc... :)

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5705 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 229  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 16:49
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]