Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 31 z 90    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 90  Další
Autor Zpráva
Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Jinak řečeno, IKEA přispívá jen na úsek Hněvkovského--Avion, a asi ani ne 100%, protože v těsné blízkosti Avionu jsou Přízřenice, takže teoreticky to může být chápáno částečně i jako ZDO.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Nákupní zdarmalinky jsou plně hrazeny objednavatelem, tedy provozovatelem či majitelem obchodního centra.
Linky v ZDO jsou hrazeny krajem, potažmo městem.
Linka v ZDO prodloužená do obchodního centra je hrazena z části krajem/městem, z části OC.


Kdo ten rozdíl nechápe, tak polopaticky - OC jsou soukromé subjekty a tito nebudou platit za linku, která doveze 50 fotičů, kteří vylezou z autobusu, porovnaj si pipíška (= kdo má lepší fotku) a zase odjedou do města, a 30 študáků, kteří celý den zavazí v obchoďáku a jejich útrata (=přínos OC) je nula. A důchodce jedoucí za levnějším rohlíkem jede zadarmo i v MHD.

Za mne osobně jsou nákupní zdarmalinky nesmysl už od začátku.


Offline
Uživatelský avatar

2525
13 črc 2009 13:42
Karlos píše:
Od pondělí 20.4.2020 se trvale ruší provoz bezplatné AVION linky, náhradou jsou v PD všechny spoje a-67 prodlouženy do AVIONu (vyjma ranní špičky) a o víkendech posilové spoje Hlavní nádraží - Avion

:applause: :applause: :applause:

Můj návrh byl vyslyšen. Avion tak konečně bude mít použitelné spojení do města. Dost bylo nesystémových linek jezdících v nesmyslných intervalech a v nesmyslné trase.


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Předpokládám, že hlavním důvodem je to, že Avion linka je plně hrazena společností IKEA, zatímco 67 má běžný tarif.
To zrušení je trvalé, nebo jen po dobu platnosti těch současných opatření?

Mimochodem Olympia busy jezdí tak jen po hodině, celý den to tam točí jeden bus, který je kolem poledne vystřídán přejezdem z 40601.


Offline
7107
27 úno 2010 07:40
Jistě, doba se změnila, na nákupy se jezdí autem. Autobusy využívají zaměstnanci, kindoši apod.


Offline
Uživatelský avatar

1868
05 lis 2005 19:50
Z mnoha linek, které byly v provozu v minulosti, tak přežila pouze Úzká - Olympia.


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
To jsem nepochopil, proč. Vždyť i Avion jezdil DPMB, navíc po kratší trase, tj. nemusel to spojovat s běžnou linkou A-67 ... Ale chápu, provozovatel nákupáku asi chtěl něco ušetřit.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Od pondělí 20.4.2020 se trvale ruší provoz bezplatné AVION linky, náhradou jsou v PD všechny spoje a-67 prodlouženy do AVIONu (vyjma ranní špičky) a o víkendech posilové spoje Hlavní nádraží - Avion

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
54
20 úno 2010 23:23
V případě uzavření tunelů se jezdí po ulicích Kosmova, Sportovní, Reissigova, Domažlická, Tábor, Hradecká, Žabovřeská.


Offline
114
27 led 2009 19:48
Brno
Díky za odpověď!


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Myslím, že hlavní objízdná trasa je klasicky po Veslařské, na Rosického náměstí, Královopolskou nahoru a po Skácelově na Slovaňák, pokud neodbočí už na Královopolské na Hradeckou a z ní pak pod vozovnou na Palackého třídu.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
114
27 led 2009 19:48
Brno
Měl bych otázku...kudy jezdí E56 když je zavřený Královopolský tunel? Např. jako dnes ráno oba tubusy? Kdyby tato situace nastala v prac.dny.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
MtM: klouby prostě do Ořešína rozumně neprojedou, smiř se s tím.
Pak je tu druhá možnost, jak zamezit sjíždění spojů - prodloužit 65 do Ořešína (se závlekem k nádraží Řečkovice) a 70 zrušit :-)

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
1321
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Dneska tu mám znovu návrh, ohledně linkového vedení u nás v okolí Řečkovic a Mokré Hory, sice s tím některým asi polezu na nervy, ale v tomto návrhu je spíše osekání + úspora řidičů, takže možná i ne, tak si to zkuste prosím přečíst celé.
Všiml jsem si já, a nejen já, ale i známí, co zde u nás cestují, že dochází často ke sjíždění linek 42 a 70, hlavně vlivem kolon u Globusu, čímž se 42 mnohdy dostatečně opozdí tak, že v oblasti Řečkovic pak jezdí mnohdy 42 a 70 hned za sebou, což znamená, že jeden vůz jede přeplněný, druhý naopak skoro zcela prázdný (v horším případě jede 42 až za 70, tudíž krátká 70 jede přeplněná a kloubová 42 naopak zcela prázdná).
Mým návrhem je, i když to bude dřít o smyčku v Ořešíně, poslat linku 70 v PD zcela do kloubů (až dojde ta další várka kloubových autobusů), s tím, že v ranní špičce, by se zrušil ten zvláštní interval 3-7 (ten vůz z Jehnic vezl především až po Kronovu naprostý vzduch) a nechal bych zde typický ranní špičkový interval z většiny města, což je 10 minut. V dopolední době by naopak kloubovými vozy došlo ke zlepšení již dosti plné kapacity některých spojů na 70, totéž v době popolední, před začátkem špičky. V odpoledních špičce bych zavedl na linkách 42/70 15-minutový interval (s tím, že 8-minutový čekací čas by byl před spojem 70). Na trhačkových kurzech linky 42 by mohly klidně jezdit sólové vozy, které by pak večer mohly přejíždět na 70 a nahrazovat kapacitnější vozy, když je večer poptávka menší.
Jako klady tohoto řešení bych viděl ušetření některých služeb z této dvojlinky, tedy i řidičů, ušetření vozokm (při úspoře intervalů), posílení kapacity na 70 v době dopoledního sedla, či na začátku ranní špičky (mezi 5-6h), odstranění zmíněného sjíždění linek do vláčků.
Nedostatkem je omezení intervalů, což se ale děje mnohdy po celém Brně, o 2-3 vozy větší potřeba kloubových vozů (při navýšení stavu počtu kloubových vozů by to nemusel být problém) a smyčka v Ořešíně, ale tam by se to dalo vyřešit třeba pauzami v KPN apod.


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
P. Haluza píše:
Ještě takový dotaz: ten zákaz souběhu v úseku Novolíšeňská--Jírova je trvalý, nebo jen po dobu udržitelnosti toho projektu, tedy řekněme nějakých pět let? Neví někdo?

Nevím,ale v projektu je referenční období 30 let. Dneska jsem na DPMB posílal oficielní dotaz na to, kdy tedy budou ty přímé spoje na osadu. Dle schvalovacího protokolu. Jsem zvědavej, na to kdy a jak odpoví. A když si čtu to hodncoení projektu zde :http://web.opd.cz/wp-content/uploads/2017/06/Z%C3%A1pis-z-jedn%C3%A1n%C3%AD-HK_Trolejbusov%C3%A1-tra%C5%A5-Novol%C3%AD%C5%A1e%C5%88sk%C3%A1-J%C3%ADrova_anonym1.pdf , tak nad tím docela přemyšlím, jestli ..


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Cracatit: zrovna Bílovice na a-75 moc smysl nedávají, co z toho, když tam jezdí vlak a je tam cyklostezka po rovině? Ta 201 by byla o něčem jiném, ostatně z Blanska do Krasu cyklobusy jezdí...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Mně spíš přišlo, že v tom roce 2002 to jelo odnikud nikam a v kombinaci s tím zvláštním tarifem a málo spoji to asi celkově mohl být dobrý provar. Na druhou stranu se nabízí otázka, proč vlastně nemá víc linek spoje s cyklonosičem, třeba Bílovice na A-75 se vyloženě nabízí, nebo A-201 (i když jde o spoje mimo město)...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1868
05 lis 2005 19:50
V té sezoně 2002 ty cyklobusy pohřbil jednak zvláštní tarif a relativně dlouhé intervaly.


Offline
69
29 lis 2017 11:29
Tak ten cyklobus by nemusel být samostatná linka, prostě by o víkendu na některý kurz byl vypraven místo parciálu autobus s držáky na kola. Vadou na kráse (kterou jsem předtím trestuhodně opomněl), je vzdálenost ze zastávky Merhautova do Útěchova. Je to rovných 10 km, takže na parciál by to v praxi nešlo. Ale spoje jedoucí v pracovních dnech jen na Haškovu (kde by byla dobíjecí stanice), tam by to šlo bez problému. S tím, že bych nechal parciál jet nikoli po okruhu, ale právě přes Husovice a Vojenskou nemocnici, u které by byla konečná spojů nepokračujících na Lesnou (tj. víkend mimo toho spoje, který by byl obsluhován cyklobusem). 27 v této trase by tak částečně nahradila 57, která dřív k vozovně Husovice jezdila. Ano, vím, že to je souběh se 4kou, ale s ohledem na plány, které jsou s židenickým nádražím, na Novou Zbrojovku, s ohledem na voj.nemocnici si myslím, že by takový spoj využití měl. Byl by to takový hybrid 45 a 57, jak existovaly v minulosti. Samozřejmě současná 57 by zůstala v podobě spojů jedoucích do Útěchova a Vranova, klidně i s tím špičkovým prodloužením do Obřan.


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ano, tu 78 si tam taky pamatuju. Dokonce se na tom parkovišti otáčely i klouby A8 při výlukách.


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
Mě na stížnost na první víkendovou a-78 podanou 4.12 odpověděli až 25.12 s tím, že to při celostátní změně vrátili tak jak to bylo..

P.Haluza: na houbalce končívala i a-78 z Modřic :)


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ta trasa z Mariánského údolí na Starku a pak po okruhu na Merhautku, po ní na Lesnou a dál na Útěchov by byl návrat k bývalé A-45 v jedné z dlouhodobějších tras, tenkrát sice končila na Haškové, ale tak s Útěchovem/Vranovem a konbinací A-55 + A-57 v určitém období roku by mohlo dávat smysl,. Na druhou stranu oddělené cyklobusy jsme tu měli a spíš šlo o voziče čerstvého vzduchu s velkou ztrátou někdy okolo roku 2002.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Neříkám, že tam musí něco jezdit, spíš mi jde o to, jak dlouho se na to můžou vymlouvat.
Umím si ale představit třeba okružní cyklospoje do Mariánského údolí o prázdninách nebo obecně o víkendech v teplých měsících.


Offline
586
25 říj 2019 10:12
P. HaluzaDíky za informace včetně té 45 a smyčky na Houbalově. To už by asi dneska vzhledem k parkovišti nebylo průchodný tam něco otáčet... Myšlenka, zřízení nějaké "místní" linky Líšeň - Vinohrady - Juliánov se mi celkem líbí, samozřejmě s tím, že by se vytvořil nějaký rychlý spoj směr SO, na který by se dalo rozumně přestoupit z míst, kam by nezajížděl. Ale to není úplně reálný... Ale tak fantazírovat můžeme. :D

Co by snad šlo reálně (snad bez větších problémů) udělat je závlek 58 přes Novolíšeňskou než bude postavená propojka kolem retenční nádrže a protažení 27 na úkor některých 25/26 až nahoru na Jírovu. Myslím, že to není zas tak náročná změna a mohla by vyřešit ty největší problémy.

Citace:
No pozor, 4×202 jen v době výluky v Zábrdovicích, jinak 2×202. Ale to na věci nic nemění, jen je to nesprávný údaj. :mrgreen:

Což je samozřejmě pravda, moje chyba. Ovšem je nutno podotknout, že x27 byla taky pouze v souvislosti s výlukou v Zábrdovicích a už místo ní máme 78... Poptávka po něčem jako 202 tady evidentně je. Uznávám, že 202 nejezdila nikdy zrovna plná, ale možná to bylo tím, že to prostě lidem nepřipadalo jako MHD? Kdyby se to "jmenovalo" třeba 56, tak by to možná bylo využité více(?).


iron_liver: https://ctrlv.cz/VB1i


Offline
Uživatelský avatar

2525
13 črc 2009 13:42
A kolik by tam toho mělo jezdit?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2250 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 90  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 19 dub 2024 18:21
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]