Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 36 z 411    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 411  Další
Autor Zpráva
Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, že vozíčkáří vědí, na to bych nespoléhal, navíc může jít o návštěvníky města z jiných krajů, cizince a další skupiny lidí pražcem nepraštěných.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Zrovnatak se rekonstruovala (spíš částečně) smyčka Štefánikova čtvrť a je tam ten samý problém, u vnější koleje chodník je a u vnitřní není, plus jsou koleje moc blízko u sebe, takže by se tam ten elektrický vozík po vysunutí plošiny ani nevešel, pokud by to bylo bývalo technicky vůbec šlo na té vnitřní koleji. Já chodím s vodicím psem a taky se tam občas mám problém vejít, pokud jde další člověk vedle mě a stojí vedle sebe obě šaliny, tak to fyzicky fakt nejde, někam uhnout a musím počkat, než projde ten další člověk. A nejvíc skvělé je, pokud v takhle úzkém prostoru jdu k zádi šaliny a ta se začne zrovna rozjíždět, nic moc pocit, i když to asi není zas tak nebezpečné, spíš nepříjemné.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1621
10 čer 2006 20:45
Brno
No nedokážu si moc představit jak chcete realizovat možnost výstupu vozíku na vnitřních kolejích?
Jinak nějaké předjíždění na jinou kolej a pak couvání zpět, to opravdu nehrozí, vytvářet zbytečně nebezpečné situace nikdo nebude. Couvat na Lesné ze smyčky ven, když přijíždějící vůz nevidí jestli někdo na výstupu stojí, natož nějaké couvání tam. Vozíčkáři ví, kde lze a kde ne.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
A je nějaký technický či administrativní problém druhou výstupní hranu v Čertově rokli přizpůsobit bezbariérovosti? Předpokládám, že se na tyto věci bude pamatovat při reko smyčky na centrálce a i vnitřní kolej bude vhodná pro výsun plošiny, stejně jako nástupiště, včetně přejezdů kolejí od zadní brány hřbitova.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
No zrovna elektrický invalidní vozík může vážit i přes 80kg + invalida, to aby zrovna jela šalinou parta dobrovolných hasičů, jinak to s tím vynesením do vozu nevidím reálné :D

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Není třeba vymýšlet nějaké kokotiny. Řidič tramvaje i vozíčkář mají hubu a většinou umí i česky. Stačí slušně požádat o pomoc a vždycky se ochotný cestující najde.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Řekl bych, že by vozíčkář počkal na následující pravidelný odjezd z pravé koleje. Odjezdy by určitě nikdo nepřehazoval.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Honza píše:
Nevím o tom, že by na Lesné bývaly lyžiny jako v Řečkovicích.
Couvání zpět... No, už to začíná smrdět průšvihem. To už je jednodušší zavolat na dispečink a domluvit se na změně řazení. Třeba následující spoj linky 9 by jel mimořádně na levou.
A jak píše Ondra, vozíčkáři to určitě ví. Už jsem byl na d-1 dokonce dotazován, zda na Ečerově jedu na výstupní zastávce na pravou kolej.

No já jsem měl na mysli spíše situaci nástupu na Lesné. V neděli jsem s přítelkyní jel devítkou z vnitřní koleje, poršetra zrovna podle kurzu stála uvnitř. Vozíčkář nikde, ale tak mne napadlo, jak by se to pak mohlo řešit. Zacouváním? Nebo mimořádnou jízdou poršetry, která už dojela a stála na vnější koleji?

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ad couvání: Očekávám, že řidič ochotný udělat danou věc navíc, nebude mít problém nahlásit to na dispečink, aby na jeho manipulaci upozornili následující tramvaj.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Nevím o tom, že by na Lesné bývaly lyžiny jako v Řečkovicích.
Couvání zpět... No, už to začíná smrdět průšvihem. To už je jednodušší zavolat na dispečink a domluvit se na změně řazení. Třeba následující spoj linky 9 by jel mimořádně na levou.
A jak píše Ondra, vozíčkáři to určitě ví. Už jsem byl na d-1 dokonce dotazován, zda na Ečerově jedu na výstupní zastávce na pravou kolej.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Teoreticky by se dalo uvažovat i s najetím na pravou kolej a následným přecouváním zpět na levou, ale to už asi dost závisí na ochotě každého řidiče. Tak či tak si myslím, že sami vozíčkáři dobře ví kam se dostanou a kam ne.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
148
30 říj 2019 16:42
Není náhodou místnost pro řidiče vybavena přenosnou sjezdovou/nájezdovou rampou jako na konečné v Řečkovicích? Sice jsem toto zařízení nikdy neviděl ale z vícero zdrojů vím že existuje


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Vozíčkář by si musel domluvit lidi, kteří ho vynesou, nebo by musel nejpozději na Halasáku přestoupit na devítku.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Honza píše:
Ne

Takže by se případný požadavek vozíčkáře asi musel řešit vyjetím ze smyčky a zacouváním zpět, že?

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Ne


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Pokud stojí nízkopodlažní tramvaj ve vnitřní koleji Čertovy rokle, je možno vysunout plošinu pro vozíčkáře?

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

848
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
M píše:
Prej Brno koupilo dvě Astry z Plzně a to 306 a 310. To je pravda? To je na náhradní díly?

Na exkurzi v tramvajové vozovně v Plzni nám bylo řečeno, že 2 Astry šly do Brna. Takže možná ano, ale bylo by fajn, kdyby to někdo potvrdil.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Jeste je treba si uvedomit, ze nahradni dily na TV3 mohou zacit byt (mozna uz jsou) nedostatkove zbozi. Takze jedinne reseni je pak kanibalizace nekterych vozu a jejich nasledne vyrazeni (a nahrazeni novymi vozy), nebo vymena vyzbroje za neco noveho (pripad Prazskych KT8). [spekulace: Dost mozna odkup nekterych vytezenych dilu od DPP odsunul toto rozhodnuti o par let.]

Stejny problem se resi u TV8. Nahradni dily se ziskavaji kanibalizaci vyrazenych vozu, ktere nahradily Varia. V blizke dobe bude velmi aktualni problem s dily na Elin. Eventuelni nakup vraku z Plzne odlozi rozhodnuti o vyrazeni/kompletni rekonstrukci s novou vyzbroji o nekolik malo let.


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Ještě něco ke KT8:
Je třeba si uvědomit, jakou má KT8 spotřebu. Všichni jsme zvyklí porovnávat úspory proti zrychlovačovým T3. Elektrovýzbroj TV3 je úspornější, ale zas takový zázrak to není. Jenže KT8 je proti T3 zase o dost těžší, takže to chca nechca vychází tak, že KT8 žere skoro stejně jako dvojče zrychlů.
Pohledem do evidence vidím, že před pár dny byla sešrotovaná první K2P e.č. 1023. Další K2P jsou na řadě, T3P časem taky. Rekonstrukce na KT8D5R.N2P je už schválená, takže se nabízí možnost využití TV Progress ze šrotovaných vozů při modernizaci KT8, ať už po pražsku, nebo po plzeňsku.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Prej Brno koupilo dvě Astry z Plzně a to 306 a 310. To je pravda? To je na náhradní díly?


Offline
56
31 bře 2019 10:53
Rem - do smrti drandit koleje :D
No možná chtějí dát progress kvůli rekuperaci? A celkově si myslím, že pokud by se šlo do GO KT8 znovu, bylo by na místě je trochu přiblížit 21. století... ten pražský interiér je daleko víc vkusnější, sedadla, přechod mezi články atd atd... No uvidíme, co z toho ve finále bude :)


Offline
147
06 pro 2009 11:01
Janatak píše:
Ohledně kačen, bylo nám na jaře na drážním školení provozním ředitelem řečeno, že se buď půjde cestou další generálky KT8 ve stylu Praha, tedy včetně nové el. výzbroje, anebo právě nákupem adekvátně kapacitních šalin nových. Což je si myslím ta lepší varianta.


Ano i já na školení(v mém případě na podzim z úst p. J.S.) slyšel informaci, že se právě řeší, kterou cestou se vydat. Zda nahrafit KTcka novými vozy, či udělat rozsáhlejší modernizaci a nebo část tak a část onak.


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Asi tak. Drážní školení bylo myšleno prostě školení který je snad v každý firmě jednou ročně. A protože Janatak jezdí drážním vozidlem dal tam to slovo drážní, ale s postojem DÚ to nemá nic společnýho. Za mne, ten pražskej "tuning" včetně designu se mi líbí. Pokud jde čistě o výzbroj tak je to spíš modernizace a-la Plzeň. Každopádně by se díky tomu vytěžily díly na T6 a Marťas by měl do smrti s čím vesele drandit koleje.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

637
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Ať čtu původní Janatakův příspěvek jak čtu, nevidím souvislost mezi drážním školením na kterém vystupoval provozní ředitel (předpokládám že dp) a drážním úřadem? Takže rozhodnutí měnit výzbroj by bylo ze strany dp, ne nařízení dú... Ale chápu, že když tady na foru lidi přečtou slovo drážní tak že začnou vidět rudě a už nevidí co za slova následuje :)

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Přečtěte si znovu co napsal Janatak. Pokud DÚ trvá na výměně výzbroje u KT8, tak mi z toho logicky vyplývá, že mu asi něčím vadí, byť mi zcela uniká čím by jim mohla vadit zrovna just v KT8 a ne v T6. Prostě mi to připadá jako další nesmyslná buzerace Brna od DÚ. Opravdu bych se začal ptát co zrovna DPMB DÚ provedl, že si na něj DÚ zasedl. Jinak si tento nesmyslný požadavek fakt vysvětlit neumím.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10251 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 411  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 15:52
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]